mijn liefje ( TB TL)

mijn4

Gewaardeerd Lid
Mijn liefje
1.
“we moeten gaan tom, mijn moeder is er”
“ik drink nog rap mijn pint leeg”
Even voorstellen: ik ben tom en ik moet dadelijk met lies mee, mijn lief. Ik blijf een week bij haar omdat mijn ouders op vakantie zijn. We wonen beide in Haasrode, een dorp bij Leuven, maar kennen elkaar nog niet zo lang en zijn ongeveer drie maanden samen. We hebben elkaar op een optreden in Brussel ontmoet. We zijn beide ook verslaafd aan muziek. We zijn beide 17.
Nu zitten we met een aantal vrienden op café in Leuven. Het is half 1 s ’nachts en we gaan naar huis.

“zo hoe was het, niet te veel op?” was lies’ moeder haar eerste vraag.
Waarop Lies antwoorde: “ma niet te veel vragen, het was leuk en we hebben niet te veel op.”
“ik vroeg het maar” antwoorde de moeder.
“het was tof, maar enkele hebben wel wat veel Duvel op,” zij ik “wij hebben niet zo veel op.”
Het verdere verloop van de reis was rustig, nu ja op de achterbank werd wel wat gekust en gekieteld.

Thuis aangekomen gingen we eerst onze pyjama aandoen. We konden dit op dezelfde moment doen omdat er in de badkamer een muur stond. Ik had mijn pyjama al aan en wilde mijn tanden in het andere deel gaan poetsen toen ik zag dat lies op de grond lag en haar moeder haar een luier was aan het aandoen. Voor ik het besefte had ik een stijve, en dat kon gezien worden door mijn pyjama broek. Haar moeder zag dit en vroeg: “wil je er ook een?”
Voor ik het besefte trok ze mijn broek naar beneden. Daar stond ik dan in mijn flikker.
“sorry, maar ik heb alleen nog deze” en ze hield een roze dynite omhoog.
IK stamelde maar wat. En voor ik het wist waren mijn lief en ik geluierd.
“om te voorkomen dat hormonen te veel op hol slaan zullen we deze maar aandoen” zij haar moeder, terwijl ze twee overall uit de kast haalde waarvan de rits langs achteren zat. En we moesten deze aandoen. “zo jullie kunnen nog even TV gaan kijken beneden, ik ga slapen. Voor ik ga werken morgen zal ik nieuwe luiers gaan halen.”

Daar stond ik dan met een roze luier. Ik had vroeger wel een gevoel toen ik mijn kleinere neefjes en nichtjes met een luier zag, maar dit had ik nooit voorzien. Eigenlijk zit het wel goed. Enkel dat gevoel tussen de benen is wat raar.

We gingen nog even tv kijken. Ze zette tmf op. Maar de muziek deed er niet echt toe want ik had wel enkele vragen bij die luier.
ze begon: “toen ik 10 was begon ik terug in bed te plassen, en het werd enkel erger. Op een gegeven moment hadden mijn ouders er genoeg van, en mijn kleine broer die droeg toen nog luiers. Dus mijn ouders zijden dat ik s’ nachts ook maar terug luiers moest dragen. Eerst vond ik het maar niets. Maar ze zaten wel goed. En na een aantal jaar bleef dit duren. Ik kwam toen ook voor het eerst in aanraking met TB’s enzo. Ik vertelde dit mijn ouders en zij vonden dit ok. Sommige weekends mocht ik dan ook overdag een luier dragen. En nu ja draag ik dat al wel wat vaker.”
“dat is nog eens een verhaal.” En gaf haar een kus, “eigenlijk is dat wel leuk zo’n luier.”
Enkele liedjes later gingen we slapen. Ik sliep op een klein veldbed in haar kamer.

De volgende ochtend werd ik rond 10uur wakker. Ik was even vergeten dat ik die luier aanhad. Maar snel merkte ik dat er iets klam en dik aan mijn kruis zat. Gelukkig dat ik die luier, ook al is die roze, aanheb, want die is nat. Ik bleef nog even liggen en ging daarna naar beneden, waar haar Broetjes (3 en 6 jaar jonger) al beneden waren en naar ketnet aan het kijken waren. Ik zette me bij in de zetel en keek mee.
Ze merkte op dat ik een van haar zus haar ‘luierpyjama’s’ aan had. Ze vroegen of ik ook een luier droeg. IK antwoorde ja. Maar verder stelde ze geen vragen.
 

mijn4

Gewaardeerd Lid
Re: mijn liefje (18- TB TL)

2.
Rond halfelf kwam ook lies beneden. Ook zij was nog in pyjama, haar luier kon je er goed door zien, want die was wel dikker dan mijn luier. Ze zette zich bij in de zetel en keek even mee. Een kwartiertje later gingen we ontbijten. We zaten met ons tweetjes in de keuken, want haar broertjes hadden al ontbeten.
Lies merkte dat ik nogal ongemakkelijk zat. Dat kwam door die natte drynite.
“na het eten zullen we iets anders aantrekken” was haar antwoord hierop.
goed genoeg voor mij.

We aten wat en gingen daarna naar de badkamer. Lies ging voorop. In de badkamer hing een briefje van haar moeder, waarop stond “ik heb nieuwe luiers en drynites gekocht, de pampers of drynites mogen jullie overdag aandoen”
“zo, Tom, wil je vandaag nog in een luier rondlopen?” vroeg lies toen ze dit las, ik probeerde de ritssluiting op mijn rug open te krijgen…
Wat uiteraard niet lukte. Toen ze dit doorhad, zei ze “dat zal niet lukken, ik zal wel helpen. Maar wil je nu een nieuwe luier of gewoon je ondergoed?”
Zonder twijfelen antwoorde ik “ja, ik wil nog wel een luier!”

Hierop deed ze de rits los en deed de natte drynite naar beneden.
“je hebt er goed gebruik van gemaakt,” en ze deed de drynite helemaal naar beneden “zo ga wat wil je een pamper of weer een drynite?”
“doe maar een pamper” antwoorde ik twijfelend en ze legde me op de grond. Ze deed behoedzaam de pamper om, ondanks het feit dat ik een stijve had. Vermits enkel haar broertjes thuis waren hadden we geen sex. Een andere keer als we alleen zijn. Als ze klaar was lag ik daar zoals vroeger in een pamper, best raar voor een 17 jarige, niet?
Hierna moest ik haar dikke luier uitdoen en haar ook zo’n pamper aandoen. Ze zei doe gewoon n t-shirt aan, niemand zal de luier toch zien.

Hierna gingen we naar haar de living op de pc. Ze liet me een site zien over TB/DL’s. Ze wou laten zien dat ze niet de enige was. Ik heb er geen probleem mee, ik vind het eigenlijk jammer dat ze dit niet eerder heeft laten zien.
Ze legde uit dat ze door deze sites nieuwe mensen heeft leren kennen.
Ondertussen moest ik eigenlijk plassen.
“kunnen deze Pampers eigenlijk een volledige plas aan?”
“ja doe maar, dat kunnen ze aan” was haar antwoord.
Dus liet ik het gewoon lopen. Het was niet zo’n heel grote plas. Lies zag dit en zei “die kan er nog wel één aan.”
Dus daar zat ik in een natte baby-luier. Met als verschil ik had een “volwassener” t-shirt aan en was geen kinder spelletjes aan het doen.
Nadat we op de computer nog wat hadden gesurft en voor mij volledig duidelijk was wat TB/DL volledig was, was het ongeveer middag.
Lies en ik dekten de tafel. We aten boterhammen. Ik moest haar broertjes roepen, met tegenzin zetten ze de TV uit. Ze aten heel moeilijk.
“Dadelijk krijgen jullie ook een luier om, als jullie zo blijven eten.” Zij lies. Het werkte duidelijk: haar broertjes aten braaf hun boterhammetjes op, ze ruimden zelf spontaan de keuken op!
Hierna was het brood wel op. En ook voor het eten waren er niet voldoende ingrediënten, dus moesten we nog even naar de winkel.

Ik had nog steeds de luier om, zij ook. Voordat we naar de winkel gingen deden we een nieuwe luier aan, deze keer een drynite, valt minder op als we over straat gaan.
We deden gewone kleren aan: zij deed een mooi topje met een rokje aan, ik een jeans en een t-shirt.
We gingen te voet. Het is niet zo ver tot de supermarkt, maar we moesten langs kleinere weggetjes en het was nogal heuvelachtig. Het duurde een half uurtje voordat we er waren. Op dat moment begon mijn blaas zich aardig te vullen, maar echt nodig moest ik nog niet.
We moesten brood hebben, spaghetti, groeten en wat drank.
We haalden deze dingen makkelijk.
“zouden we misschien condooms meenemen?” vroeg ik toen we langs de pharmacie kwamen.
“goed, thuis liggen er toch geen meer.”
Ik pakte een pakje geribbelde durex condooms.
We gingen naar de kassa en rekenden af.
In de winkel keek ik wel om mij heen, maar niemand leek te merken dat we luiers aanhadden. Dat was wel een opluchting. Totdat we de parking op liepen, passeerde een ex van mij.
-pijnlijk detail: met de meeste van mijn exen kom ik nog overeen, maar met deze is er een haat gegroeid jegens mij-
Ze merkte meteen onze dikkere konten op: “lekker kontje, gebruik je die ook?”
“zo’n klein kind als jij kan er duidelijk ook een gebruiken!” was de eerste reactie van Lies.
“ga toch n ander neuken” was mijn antwoord. Maar daarbij bleef het ook.
Op de terugweg gingen we door het bosje. Op dat ogenblik stond mijn blaas (om het zo te zeggen) op springen. Ik liet dit gewoon lopen. Gelukkig begon deze niet te lekken. Wat een zalig gevoel, lekker warm.
“heb je geplast in je luier?” vroeg lies.
“ja, juist” was mijn antwoord hierop, “is jouw luier nog droog?”
“neuj, in de winkel al, ik merkte dat je wat achter liep, voor mij is dit als ik een luier omheb bijna een automatisme.”
Ik gaf haar een kus. En zij kuste terug. Na een tijdje kussen, vielen we zelfs bijna op de grond.
We gingen van het pad af en ze gleed met haar hand in mijn luier, ik had een stijve. En ze begon mij af te trekken. Ik begon haar te vingeren.
Ik kwam klaar en mijn sperma spoot de luier in. En ze trok haar hand terug. Ik ging door totdat zij een orgasme had. En daarna gingen we even ‘genieten van de natuur’.
Een half uur later waren we bij Lies thuis. We deden een propere luier aan, weer een pamper.

Wij moesten het eten al maken. We moesten spaghetti maken. Toen het klaar was, kwamen haar ouder ook thuis. We aten gezellig spaghetti. Haar vader wist nog niet dat ik ook een luier droeg en merkte dit op. Ik zei hierop dat het best goed zat.

We gingen na het eten naar haar kamer om wat gitaar te spelen. Ze had een prachtige akoestische gitaar, ik had de mijne –die in veel slechter staat was- ook bij. Na een drietal liedjes stond ik recht en zij dat ik moest kakken.
“je hebt toch een luier aan, doe het daar toch in” en ze ging voor de deur staan. Ze duwde mij het bed op en begon me te kietelen, ik kon hier niet tegen en was dus volledig afgeleid en lied het in mijn luier lopen. Een warme brei vulde de luier, wat een lekker gevoel gaf. Het stonk wel.
Ik had niet door dat ook Lies in haar luier had gedaan.
Ik ging recht zitten en de kak verspreide zich door de luier. We speelden nog even door, maar ik was redelijk afgeleid door de luier. Toen we rechtstonden om een nieuwe te halen, zakte die bijna af.

Deze keer verschoonde haar moeder ons weer. Ik kreeg een dikke luier om, dat zat we raar, en ook een romper en al een pyjama. Het was ongeveer 9u. We gingen nog even TV kijken en daarna gingen we slapen.
 

pappieR

Trotse papa van Baby'tje youri
Re: mijn liefje (18- TB TL)

Bij dit verhaal proef ik echt de smaak van een vervolg
 

pardoes

Niets is waarheid; Alles is toegestaan.
Re: mijn liefje (18- TB TL)

Lekker geschreven. Fijn als mensen lekker actief kunnen schrijven :p
Je ziet alles voor je, dus petje af!
 

mijn4

Gewaardeerd Lid
Re: mijn liefje (18- TB TL)

sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik was dit een beetje vergeten.
Enjoy!
(hoofdstuk moet nog afgemaakt worden)
3.
De volgende dag werd ik weer wakker in een natte luier. Deze keer was lies voor mij wakker, ookal was het maar 10uur. Ik ging naar beneden, waar de ganse familie nog zat. We zouden vandaag naar Antwerpen gaan, Lies’ broertjes wilden naar de dierentuin.
We zouden om 11u vertrekken.
Eerst ontbeten we, dan gingen we ons omkleden. Lies vroeg of ik een luier aan wilde vandaag, “dan kan je vandaag niet naar het toilet”, kwam er nog bij. Ik twijfelde, maar stemde hiermee in, als zij er ook een zou dragen.
Zogezegd, zogedaan. We deden een drynite aan (nog steeds de roze weliswaar). Lies pakte ook nog een paar extra mee, voor als deze te vuil werden.

En om 11uur vertrokken we naar het station, vanwaar we de trein naar Antwerpen namen. Het was een rustige rit. Ik had weliswaar in mijn luier gedaan, maar het was maar een kleine plas. Volgens mij had lies ook in haar luier gedaan, maar ik ben niet zeker. Eens in Antwerpen gingen we direct naar de dierentuin, deze is direct naast het station.

Eens in de zoo, aten we eerst een boterham, die we nog maakte voordat we vertrokken. En dan gingen we rond in de dierentuin. Ook hadden we nog een aantal blikjes frisdrank mee, waarvan we enkelen opdronken.
En dan gingen we naar de dieren kijken. Haar broertjes wilden eerst de kleine olifant (nuja, klein) zien.
Het was een warme dag, en dat voelden we, zeker aan de natte drynite. En als je dan nog de hele dag rondloopt.
Even later voelde ik weer een plas opkomen, die ik ook lied lopen. Nu was mijn luier dus zeiknat.
Tegen 4uur gingen we terug naar de inkom/uitgang. Vlak daarvoor was nog een souvenir winkel, met toiletten.
“is je luier nog niet te nat?” vroeg lies, “de mijne anders wel. Ik ga rap een andere aandoen.”
“wacht even, ik kom ook, de mijne is ook nogal nat” antwoorde ik.
Ze ging me vooraf, ik kon haar moeilijk nog bijhouden. En voor ik het wist ging ze het vrouwen toilet binnen.
Ik stond wat huiverig te wachten, maar lies riep “waar wacht je nog op?”.
Dus ging ik het damestoilet in, gelukkig was er niemand. Een beetje beschaamd liep ik naar lies die aan de wasbak wachtte.
“ieder in een apart toilethokje?” vroeg ze.
Waarop zij een hokje binnen ging, en ik dat daarnaast. Ik deed mijn broek en drynite uit, god dat voelde goed. Dan vroeg ik of ik een nieuwe drynite kreeg: “Liesje, zou ik een nieuwe drynite mogen alsjeblieft?”
“alsjeblieft wie?” was haar antwoord.
“Allerliefste liesje, mag ik alsjeblieft een nieuwe drynite?” vroeg ik dan.
Ik hoorde haar in haar tas zoeken en toen gaf ze mij de drynite, onder de rand van het hokje door. “Hier is je luier tommie van me.”
Ik deed de drynite aan, en m’n broek en ik ging buiten, waar Lies al klaar was. Plots ging er ook een andere toiletdeur open.
Lap: betrapt. Met rode wangen liep ik terug, samen met Lies. De rest wachtte in de souvenirwinkel. Haar broertjes hadden allebei nog een klein knuffeldier gekregen.
Daarna gingen we nog langs de meir, wat shoppen. Lies vond nog een leuk kleedje en een paar schoenen en ik kocht een nieuwe short. We dronken nog wat frisdrank en gingen naar de groenplaats, waar we een hamburger met friet gingen halen, en dan terug naar het station. Ik had ondertussen nog eens in mijn drynite geplast.

Op de trein moest ik weliswaar kakken, ik stond recht en zij, ik ga even naar het toilet. Maar Lies hield me tegen en zij dat ik toch een luier aanheb. Dus ik ging terug zitten. Maar ik deed het niet in de luier, nog niet.
Na een tijde merkte Lies dat ik niet zo rustig was, waarop ik zij dat ik nog moest kakken.
Daarop zij ze dat ik gewoon wat druk moest zetten.
Ik probeerde, en direct kwam er een stank vrij, net zoals een drol in de luier. Die verspreide zich snel door de luier. Het was een warm, maar plakkerig gevoel in de luier.
Nog even en we zijn aan het station. We namen de auto en reden naar huis.
Daar aangekomen nam Lies me direct naar de badkamer om me te verschonen. Ik deed mijn broek uit, en lies gebood ook mijn shirt uit te doen. Daarna deed ze de vuile drynite uit, ook zij kleede zich uit en deed haar drynite uit. En we gingen samen in de douche, zij waste mij en ik haar.
“eigenlijk best grappig, 2 tieners die nog luiers dragen he” begon lies.
“inderdaad, maar ze zitten wel lekker” antwoorde ik.
“ja, zeker. En jij dan met die roze drynite, precies een klein meisje”.
“haha, grappig hoor”
Daarna deed ze mij een dikke luier aan, en ik deed haar ook zo’n luier aan. En we gingen naar beneden, nog wat tv-kijken en rond elf uur gingen we slapen.
 

mijn4

Gewaardeerd Lid
4.1.
De volgende ochtend werd ik wakker doordat ik voelde dat er iemand met mijn armen bezig was. Het was Lies. Ze zette mijn armen met handboeien vast aan het bed en klom over mijn middel.
“wat doe je nu?” vroeg ik.
“ik vond het zo schattig, gisteren, jij met je roze drynite in het damestoilet,” begon ze, ”vandaag, en als ik het zeg, ben jij mijn babymeisje.” Zei ze met een glimlach.
“en wat als ik besluit dat niet te doen?” ging ik hier tegenin.
“wel dan lig je de hele dag maar vast in je bed”, was haar tegenargument, wat best een goed argument is.
En toen ze dat zij, begon ze me ook te kittelen. En aangezien ik vast hing, kon ik me niet echt verdedigen.
En aangezien ik ook nog een plas had klaarzitten, liet ik die ook ongewenst lopen in de luier.
“wat word het?” vroeg ze.
“ik zal maar meewerken” antwoorde ik.
“gelukkig zijn wij twee alleen thuis vandaag en morgen” ging ze verder, “ ik zal mijn baby meisje maar eens verschonen dan?”
“zouden we mischien niet eerst iets gaan eten, ik heb nogal honger” vroeg ik.
“Goed, dan kan ik de regels ook eens overlopen” grapte ze.
En ze deed de handboeien los, zodat ik recht kon komen, maar zodra ik recht stond, deed ze de boeien terug om mijn polsen, en duwde mij voor haar naar beneden.
We gingen direct eten, de tafel stond al klaar.
Ik nam een botherham en begon te smeren, dit ging wel moeilijk met die handboeien (ondertussen had ze mijn handen gewoon vast gezet).

“dit zijn de regels voor vandaag:” begon Lies, “1: ik ben de baas, je doet wat ik zeg”
“oke” zei ik op een bedenkelijke toon.
“2, ook niet onbelangrijk: je mag praten als ik zeg dat je mag praten, anders straf ik je,
3: als je wilt praten spreek je me toch aan met liefste mama of liefste Liesje
4: aangezien dat je een meisje bent, zal je ook meisjeskledij moeten dragen
5: als je braaf bent krijg je een belonging
6: die bedenk ik nog wel”
Ondertussen was ik ook al aan het eten, en ik knikte dat ik he had begrepen.
Na het eten gingen we naar de badkamer om een nieuwe luier aan te doen.
Ze gebood me om te gaan liggen, wat ik probeerde, maar met geboeide handen ging dit nogal moeilijk. Eerst deed ze mijn pyjama uit en dan mijn luier.
“Zo welke luier zullen we vandaag eens aandoen?” vroeg ze.
En ze pakte een pamper en deed deze om, maar liet me nog liggen.
En ze nam nog een drynite, “zo lijk je nog een echt meisje”, zij ze.
En ook deed ze deze om, en hielp me recht op, maar hing mijn armen, met de boeien aan het plafond. Zodat ik met mijn armen recht omhoog stond.
“zo, nu moet ik je enkel nog aankleden.”
En ze ging naar buiten.
En enkele minuten later kwam ze terug met een stapel kledij.
Eerst stak ze een tutter in mijn mond, die ze met een soort touwtje langs achter vast bond, zodat ik niet meer kon praten, waarna ze mijn handboeien los deed.
Hierop kwam ze met een bh naar mij toegelopen, en deed deze bij me aan. En blijkbaar zaten aan de binnenkant van deze bh nog pinnetjes, en toen ze deze dicht deed, staken deze nogal in mijn tepel. Hiervan werd ik eigenlijk best opgewonden en kreeg een stijve. Toen ze dit merkte begon ze “kleine meisjes krijgen toch helemaal geen stijve? Moet ik je er even vanaf helpen?”
En ze begon redelijk hard over de luier te wrijven en even later kwam ik hierin klaar.
Dan deed ze me nog een topje aan en ook de handboeien gingen terug aan. Ook zette ze me terug vast aan het plafond en dan deed ze me nog een panty aan, ook deed ze me een blinddoek om.
Zo liet ze me even staan, ik hoorde dat ze naar buiten liep, maar had geen idee van wat ze ging doen.

Enkele minuten later was ze terug en maakte me los van het plafond en deed een halsband om mijn nek. Waardoor ik haar moest volgen. Ze bracht me naar wat ik dacht dat haar slaapkamer was en legde mij op een bed.
Eerst maakte ze mijn handen vanboven vast en dat zette ze mijn benen ook vast met een stuk touw, waardoor ik nog maar weinig bewegingsruimte had.
“zo nu gaat onze kleine tom…anta een slaapje doen” begon ze. En ze verliet de kamer. Zo daar lag ik dan, in een vuile pamper, met drynite over… in meisjeskledij. Eigenlijk vond ik dat zo erg nog niet.
Na een tijdje voelde ik ook dat ik moest plassen, dus liet ik dat maar lopen.
Nog wat later voelde ik ook dat ik moest kakken, maar ik hield dit nog even op.
En na een poos kwam Lies terug, en maakte mijn voeten los, en ook mijn handen. Waardoor ik recht kon staan.
“heeft mijn baby’tje lekker geslapen?” vroeg ze. “uggh hh” was mijn antwoord, die verdomde tutter ook.
Ze deed de blinddoek af. Ik zag dat ze geen luier aanhad, wel een hotpant en een kort topje.
Ze voelde ook in mijn luier, “zo je hebt hem al wel gebruikt, maar hij kan nog wel wat hebben.”
En ze deed mijn handen terug op mijn rug en gebood mij naar beneden te gaan, en dan naar buiten.
“kom we gaan wat buiten spelen.”

Ondertussen moest ik wel nodig kakken en beneden aangekomen liet ik het gewoon gaan, het was redelijk wat en verspreide zich gewoon in de luier.
Lies had dit door en zei: “haha ook nog een baby’tje dat in haar broekje kakt, maar ik ga je nog niet direct verschonen, eerst wat ‘spelen’.”
En ze liet mij even staan en ging een springtouw halen, en bond ook mijn voeten samen.
“zo nu gaan we een kietelgevecht doen.” En ze begon me te kietelen
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Van Liefje naar Luierkindje V 26
Similar threads

Bovenaan