Mijn mama werkt op de kartbaan

Peuter Matt

Gewaardeerd Lid
Mijn mama werkt op de kartbaan ze moet daar ook vaak s avonds werken. De overbuurvrouw past dan altijd op mij.( best vernederend want het is een mooie meid die nog net geen jaar ouder als mij is. Ze behandeld me wel als een peuter)

Sophie is een collega van mijn mama. Ze zijn echter ook hele goede vriendinnen. Ze delen van alles met elkaar zo ook het moederschap over mij.

Sophie belt Miranda op of zij misschien een avonddienst kan overnemen van haar. Miranda : Ja dat wil ik wel doen moet ik alleen even kijken of nicole op mark kan passen.

He Nicole zou jij woensdagavond misschien op Mark kunnen passen. Nou Miranda je weet dat ik dit altijd wil alleen woensdag trouwt mijn zus en er is s avonds feest. Ik zoek dus ook nog oppas voor eef.

He Sophie gaat niet lukken die dienst overnemen ik heb geen oppas voor Mark. Nou ik wou voorstellen als jij mijn dienst overneemt je hem hier een nachtje brengt.
Oh dat is een goed idee, zal hij zeker leuk vinden kan die eens met die kleine van jouw spelen.

Zo gezegd zo gedaan Miranda pakte die woensdag middag wat spulletjes in die Sophie voor mij nodig had.
Ze zette mij in het autostoeltje en maakte alle riemen vast.
Onderweg naar dordrecht moest ik poepen, Miranda had met mij afgesproken dat peuters alles in hun broek deden ik dus ook.
Ik liet alles dan ook gewoon in mijn luier lopen. ( ik voelde me op dat moment egt heel klein vooral toen ik Miranda achterom zag kijken en aan haar blik zag ik dat zij het geroken had)

In dord aangekomen bij Sophie haar huis, maakt Miranda mij los uit de autostoel. Ze hielp me nog de auto uit en nam me mee naar de voordeur.

Sophie deed open en zei hallo jij bent vast Mark. Ik ben Sophie jij komt hier vanavond lekker een nachtje logeren he.
Kom maar mee zal ik je even aan dion voorstellen kunnen jullie fijn spelen.

Op het moment dat ik Sophie voorbij loopt ruikt ze mijn poepbroek. Zo te ruiken kan jij ook wel een schone broek gebruiken knul. Miranda ja ik wou het nog zeggen volgens mij heeft mijn ventje poepbroek. Moet ik hem nog even verschonen??
Nee joh ben je gek, heb zelf ook twee kleine dus die ene poepbroek kan er wel bij. Mark ga jij maar even spelen doet Sophie je zo een schone luier aan oke ?

Nou Miran wil je nog iets drinken of red je dat niet meer? Nou eigenlijk moet ik gelijk naar de kartbaan. Ik zal even zijn spullen uit de auto pakken. Is goed kijk ik even bij die kleintjes.

Spullen staan binnen.

Sophie : Miran zal ik die kleine van je morgen ochtend thuis brengen ??? Nou ik wou eigenlijk vragen of het aan de einde van de middag kan moet s morgens ook werken. Geen probleem regelen we.
Ga jij maar gauw anders kom je te laat.

Zo knul kom jij even mee voor een schone broek. Sophie stond achter me met een luier voor mij in haar hand.
Ik werd mee naar de kamer van een van haar kinderen genomen waar een commode staat.
Ze maakte me broek los, doe je voetje maar omhoog goed zo nu de andere. En uit was mijn broek.
Ik werd op de commode gelegd, mijn t shirt werd wat omhoog gedaan. Waarna me romper los gemaakt werd en omhoog gedaan werd. Nu begon ze aan de luier, de ergste poep werd met de luier weg geveegd de rest met billendoekjes.
Ze pakte de schone luier en tilde me benen op. Zo toen ze klaar was zei ze : zo heb jij weer een lekkere schone broek he knul. Kan je er tot het bedtijd is weer tegen aan.
Ze trok me broek aan en gingen naar beneden.
Ik ging weer fijn spelen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
P Strenge mama gezocht Contact advertenties 0
S De mama van UkkieTommy Voorstellen 22
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
ABJori ABJori zoekt mama (deel2) Contact advertenties 8
dpteen Voorstellen opzoek na papa of mama Contact advertenties 5
L Mama Mira 16+ Verhalen 3
L Mama gezocht voor vast Contact advertenties 4
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
Mama Suus Mama Suus gaat starten! Voorstellen 54
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
L Opzoek naar een gezellige mama Contact advertenties 3
P Nanny of mama gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
MaxxToddlerLife Kleintje 22 zoekt caregiver Contact advertenties 23
Mama Suus Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
Brenda1986 Little zoekt papa en mama Contact advertenties 11
P Ik zoek mijn mama! Contact advertenties 3
Y Mama of papa (24-28) gezocht Groningen Contact advertenties 23
J Mama dry nursing Contact advertenties 4
Mommy Maaike Mama sarah Contact advertenties 12
L Mama Lisanne stelt zich voor Voorstellen 141
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
MaxxToddlerLife Jongetje 22 zoekt mama of papa Contact advertenties 2
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
I Opzoek naar mama/papa/vrienden Contact advertenties 2
littlepit Zoek mama en klein collegas in Limburg / Braband Contact advertenties 2
Terry Gelukkige mama-dag Algemeen 1
royo9172 Luier vriendin of mama gezocht! Contact advertenties 8
Reppie Kleintje op zoek naar een mama Contact advertenties 49
Luierjesse Een vriendin/ mama gezocht Contact advertenties 14
TransBabyPrinsesje Trans meisje opzoek naar Papa of mama. Contact advertenties 5
Petertje59-5 Zoek mama Contact advertenties 1
Pamperslove Naar mama marja Contact advertenties 21
ABJori ABJori zoekt mama Contact advertenties 34
Reppie Op zoek naar een Mama Contact advertenties 10
~ Blue ~ Meisje zoekt een lieve maar ook strenge mama Contact advertenties 7
B Borstvoedende mama Voorstellen 47
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
Noura Mama zoekt Contact advertenties 15
Mommy Maaike Mama sarah Contact advertenties 6
Inco-plastic-24/7 Online mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M Info gevraagd over een mama/opvang regio Eindhoven Contact advertenties 17
Brenda1986 Lieve mama of mama en papa gezocht Contact advertenties 1
TransBabyPrinsesje Trans baby meisje opzoek naar een papa of mama. Contact advertenties 7
lkjhgfd mama appelsap Pub 5
Similar threads


















































Bovenaan