Niels weer in de luiers

babytje

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 3
Niels en zijn moeder gaan weer naar beneden. De rest van de vrijdagavond kijken ze met zijn allen tv op de bank met wat drinken en wat lekkers erbij. Als het tijd is voor Niels om naar bed tegaan stuurt zijn moeder hem alvast naar boven. Boven kleed Niels zijn eigen uit en dan komt zijn moeder binnen en zegt tegen hem dat hij op bed moet gaan liggen. Niels doet dit en dan pakt zijn moeder een luier en een rompertje met aapjes er op. Ze doet de luier bij Niels om en daarna doet ze hem het rompertje aan en dan nog zijn pyjama er over heen. Zo zegt ze tegen Niels jij bent klaar voor de nacht slaap lekker en tot morgenvroeg. Niels ligt in bed en kan niet zo snel in slaap komen met die luier om hij denkt hoe kan het nou dat ik weer in bed ben gaan plassen. Na een tijdje valt Niels dan toch in slaap. De volgende morgen wordt Niels wakker en hij voelt dat zijn bed nog droog is. Maar dan voelt hij weer de luier en hij voelt ook meteen dat de luier nat is. Zijn moeder komt binnen en vraagt of hij lekker heeft geslapen. Dan vraagt ze of hij het droog heeft gehouden vannacht. Niels zegt dat hij nat is zijn moeder zegt dat het niet erg is en dat hij de luier uit mag doen en dan even kan gaan douchen. De rest van de zaterdag loopt zoals gewoonlijk Niels gaat naar het voetballen en daarna gaat hij nog even naar een vriend daar blijft hij ook mee eten. Als hij s'avonds thuis komt is het al tijd om naar bed tegaan. Zijn moeder doet hem weer een luier om en een rompertje aan deze keer het rompertje met de autootjes erop. Niels valt daarna snel in slaap. De volgende morgen wordt hij wakker gemaakt door Shopie die zegt dat ze hem moest roepen van mama. Ze vraagt ook of hij niet in bed heeft geplast en komt dichter naar het bed van Niels. Niels zegt nee dat zie je toch waarop Shopie zegt je bent nou dan voor het eerst in een paar weken twee dagen achterelkaar droog. Shopie komt toch nog wat dichterbij en trekt voor de zekerheid Niels zijn deken weg. Dan ziet Shopie dat er onder Niels zijn pyjama iets diks zit en trekt ze Niels zijn pyjamabroek iets naar beneden. Shopie ziet dat er een rompertje en een luier onder zitten. Shopie begint te lachen en probeert te voelen of Niels nat is Niels wordt boos en duwt Shopie hard naar achteren. Shopie valt op de grond en staat daarna met veel pijn op. Shopie roept nog baby naar Niels en gaat dan naar beneden. Niels is nog steeds boos over wat zijn zusje net heeft gedaan. Dan staat Niels zijn moeder bij hem in de kamer en vraagt op een bozen toon waarom hij Shopie heeft geduwd en dat dat niet normaal is. Niels legt het hele verhaal aan zijn moeder uit die begrijpt dan ook wel dat Niels daar boos over is maar zegt ook dat hij niet meer mag duwen. De moeder van Niels spreekt ook Shopie er nog op aan dat zij haar broer niet mag uitlachen en baby mag noemen en dat ze het aan niemand mag vertellen. De rest van de zondag loopt normaal en ook de rest van de week loopt gewoon. Ook op school gaat het weer goed met Niels na die onvoldoende voor wiskunde heeft hij geen slechten cijfers meer gehad.
 

bosma22

I love good stories, writing and music
Absolutely love the story so far and really curious to see how it will continue and how Niels wearing diapers again is going to influence the rest of his life especially his social life
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 36
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
petersbaby Mijn luiervoorraad is weer aangevuld AB/DL Fotos 6
petersbaby Mocht weer eens lang vast liggen AB/DL Fotos 70
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
AB / DL25 Clubshop weer geopend ! Vragen & Info Shop 7
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
broekie Hoe krijg jij je plastic broekjes weer droog? Plastic broekjes liefhebbers 48
pamperbroekje Ben er weer na paar maanden afwezig. Voorstellen 10
A Ik ben er weer! Voorstellen 18
Sissy Babytje Luiertjes en ab zijn met het warme weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Jeroentje zit weer in de luiers Voorstellen 15
K Wie van de broekplassers draagt met dit weer een jurkje? Broekplassers en Poepers 22
B even voorstellen, en weer terug op het forum Voorstellen 3
pampervuller Miles Cyrus weer in een clip met luiers op SNL AB/DL Filmpjes 3
A Ik ben weer terug Voorstellen 14
J Weer een ongelukje gehad Broekplassers en Poepers 3
E De scholen zijn weer begonnen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Similar threads


















































Bovenaan