Niemand die mij snapt.

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
Mirte is een meisje van 9 ze komt uit een gezin met veel kinderen 2 oudere broers 1 jongere broer en nog 1 jonger zusje Mark is 15 en Bart is 12 Peter is 6 en Ilse is 3 haar vader Alex is 52 en Ria de moeder is 49 maar word bijna 50.

H1

Mirte gaat zo als altijd met zijn 3 naar school Bart en Peter gaan ook mee. Mark zit al op de middelbare school. Mirte loopt altijd snel ze wil graag spelen op het schoolplein met haar vriendinnen alleen haar kleine broertje gat niet zo snel.'niet zo snel lopen Mirte Peter loopt nog niet zo snel, zegt Bart tegen Mirte. Mirte begint wat rustiger te lopen en stopt haar duim in haar mond dit doet ze al haar hele leven.
De broers zijn ook weer bij hun zus en gekomen en Bart zegt' loop je nu al weer met die duim in je bent al 9 he, 'nou en ik doe wat ik wil, zegt Mirte ze lopen samen door en komen nog ruim op tijd aan op school. Bart gaat voetballen met de jongens en Peter gaat lekker in de zandbak spelen.

Mirte loopt naar haar vriendinnen toe die een beetje giechelen wanneer ze haar aan zagen komen.
'loop je nu al weer op de duim te sabbelen, zei Sandra in eens.
'ik doe wat ik zelf wil en ik vind het fijn, zei Mirte tegen sandra.
De rest van de meiden durfde niet zo veel te zeggen want Mirte had nog wel eens een woede aanval en ze kon hard slaan, dat zal ze wel van haar broers hebben geleerd vermoeden ze.

Mirte pakte meteen haar telefoon er bij en ging naar een app toe 'kijk eens hoe ver ik ben met mijn dieren heb ze geborsteld en gevoerd en e groeien goed hoe ver zijn jullie, zei Mirte tegen de meiden. Al snel werden de mobieltjes gepakt en zo doende stonden de meiden te praten over hoe ver hun dieren waren. De bel ging en iedereen ging in een rij bij de deur staan. Juf Ilse kwam hun op halen en liepen ze met de klas naar het lokaal toe en nam iedereen plaats. Eerst werd er uit de Bijbel gelezen en gebeden. Mirte zat met haar duim in haar mond zo als bijna elke dag te luisteren naar het verhaal de meeste klasgenoten kende haar al lang en wisten dit ook en vonden het normaal. Mirte vond rekenen leuk maar Nederlands en Engels vond ze niks aan topografie vond ze wel oké. Maar deze ochtend beginnen ze met Nederlands Mirte zat lekker achterin en keek om haar heen lekker naar buiten. 'nu gaan we met zijn allen een verhaal verzinnen, zei de juf. Ze legde even uit dat iedereen een zin op het bord mocht komen schrijven en zo werd er een verhaal gemaakt wat waarschijnlijk nergens op zou slaan maar dat maakte niks uit. De juf begon voor aan en ging zo door naar achteren. Er was een een leuke prins schreef de juf op, die had een grote paard.
En die paard was zwart. Maar wel met witte strepen. Het was meer een ... 'juf hoe heet zoon dier uit de dierentuin ook al weer, vroeg sandra. 'een zebra, zei de juf.
Het was meer een zebra die de prins had. Op de zebra reed hij het hele land door. Maar toen kwam hij een ridder tegen. En die ridder pakte zijn zwaard en viel de prins aan. Maar de prins won het gevecht. 'Mirte jij bent, zei de juf. Mirte stond op en schreef einde. 'Mirte je moet wel een zin schrijven ik zet straks het woord einde neer, zei de juf tegen Mirte. Het woord werd weg geveegd en Mirte begon opnieuw. Op de terug weg kwam hij een heks tegen en toverde hem tot een kikker. 'zo juf nu mag u, zei Mirte die een beetje geïrriteerd was door haar juf. De juf schreef einde en begon de klas het verhaal te laten lezen. Iedereen vond het een stok verhaal na wat Mirte geschreven had en ze werd er om aan gekeken. Na wat uitleg over spelling en hoe je zinnen beter kon formuleren was de les voor bij.

Iedereen ging buiten spelen en Mirte ook ze pakte haar telefoon en ging snel haar dieren verzorgen. Ze voelde dat ze moest plassen maar gaf er geen aandacht aan haar honden moesten ook nog eerst uitgelaten worden eten en borstelen en noem maar op wat nog mee. Ze was bijna klaar toen voelde dat een klein plasje haar onderbroek in ging. Ze stond op en rende naar de wc toe. Maar onder weg kwam ze 2 jongens uit haar klas tegen die haar tegen hielden 'waar ga jij zo snel heen, zei de ene en de andere zei 'je hebt ons verhaal verpest voor de hele klas stom kind dat je er bent. Mirte voelde nog een klein stroompje gaan en nu was er toch een donkere p. lek zichtbaar geworden in haar broek. 'zie je dat ze heeft in haar broek geplast, zei de ene jonge tegen de ander. Bart de oudere broer zag hoe haar zusje gepest werd en liep er op af. Een van de jongens drukte Mirte achteruit die toen viel, ze stond op en vloog de jonge aan en probeerde hem te slaan hoe wilder ze werd hoe minder ze van haar blaas voelde. Ook de juf die buiten was zag dit gebeuren en ging er snel op af. De jongen die Mirte aan viel sloeg nu terug recht in haar buik. Bart rond klaar en haalde zonder na denken uit en de jongen die stuks jonger was rende jankend weg samen met zijn vriend. De juf was er net aangekomen en hielp Mirte die een beetje in gedoken zat van de pijn recht op. Toen Mirte stond kwam in eens de druk op haar blaas vrij door deze beweging en begon ze in eens in haar broek te plassen. Ze voelde er eerst niks van tot haar broek warm werd langs haar broekspijpen heen naar beneden. De juf die net haar broek schoon aan het vegen was zag hoe Mirte in eens in haar broek plaste een grote vlek ontstond in een bij haar kruis en liep zo naar beneden. 'ow Mirte toch wat gebeurd er, zei ze uit paniek. Mirte begin te huilen en voelde hier had blaas helemaal leeg stroomde en de plas na een korte tijd haar sokken had bereikt. Ze hield haar benen dicht bij elkaar en voelde dat haar billen helemaal nat waren en haar sokken en haar schoenen ook ze voelde zich vies. 'ik, Mirte wou wat zeggen maar het lukte niet ze huilde enorm. Haar grote broer kwam haar even omhelzen en fluisterde in haar oor 'ik heb hem heel hard geslagen hij huilde als een baby,. Mirte begon weer te lachen en droogde te tranen . De juf die op het plein stond ging even naar binnen en juf Ilse kwam even later naar Mirte toe. 'hey meid wat hoor ik nu. loop je even mee naar de wc dan kleden we je even om, zei juf Ilse. 'heeft je moeder zo als altijd een setje schone kleren mee gegeven, vroeg de juf. Mirte knikte ja.'ga jij maar vast naar de wc je weet hoe het werkt, zei de juf. Mirte ging naar de wc en trok haar onder kleding vast uit. Ze wist precies hoe het werkte aan gezien ze toch wel vaker nog een ongelukje had en dit niet iets nieuws was voor haar. Mirte stond klaar toen de juf binnen kwam met haar tas en ene washandje, ze gaf Mirte een washandje en Mirte maakte haar zelf een beetje schoon toen kreeg ze een schone onderbroek en een broek. 'Helaas heb je geen schone sokken en schoenen dat is ook nog nooit nodig geweest, zei Ilse. Mirte trok alleen haar schoenen aan.'het vald wel mee ze zijn niet heel nat hoor, zei mirte. Juf Ilse deed haar natte kleren in een tasje en deed het terug in Mirte haar rugtas. 'Maar je moet niet vechten Mirte dat is niet echt iets voor meiden,zei juf Ilse

De bel ging en iedereen ging buiten in een rij staan Mirte ging al vast naar de klas en ging achteraan bij het raam zitten. De rest van de klas kwam binnen. Een jonge met een rood hoofd en rode ogen van tranen kwam naar Mirte toe.'Het spijt me, zei de jongen. Mirte lachte iets en dacht Bart heeft wel goed geslagen.
De les ging door en voor je het weet was het 12 uur en werd er een einde gemaakt aan de les en mocht de klas naar huis kwart over 12 liep de school leeg en gingen Mirte Bart en Peter samen naar huis lopen.'Die broek had hij nog niet aan toen we naar school liepen, zei Peter die meteen begon te lachen.'Je hebt weer in je broek geplast haha, begon Peter in eens en ging om Mirte heen dansen.' Wat ben jij een pest kop, zei Bart die het even op nam voor Mirte.' Maar ik slaap niet met een luier om baby dat je bent, begon Mirte. Mirte rende door en haar kleine broertje kwam achter haar aan rennen. Zo waren ze snel bij huis waar moeder ook al zat te wachten met een gedekte tafel zo dat iedereen kon eten op vader Mark na.
 

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
H2

'Mirte kom eens even hier in de badkamer, riep ria. Mirte was al klaar met eten en zat tv te kijken en liep naar haar moeder toe in de badkamer. 'zo te zien heb je vanmorgen weer een ongelukje gehad op school. Je moet echt beter opletten wanneer je naar de wc moet gaan, zei Ria tegen Mirte die naar de grond aan het staren was. 'Mama ik kon er niks aan doen ik wou net gaan toen een paar jongens mij begonnen te pesten, zei Mirte ter verdediging van haar ongelukje. Ria zuchte en gooide de vieze kleding in de was.'Ik heb hem zin om alleen door dag al bezig te zijn met de was ik heb meer te doen dan dat. En gisteren was er ook weer van alles waar door je net niet op de wc was en in het weekend had je ook weer een mooi excuus. Mirte ik ben een beetje klaar met deze onzin, zei Ria extra duidelijk tegen Mirte. Mirte kreeg rode oogjes en voelde zich heel klein ze ging terug naar de bank om nog even tv te kijken om daarna weer naar school te mogen.

Mirte plofte op de bank naast Bart en stopte haar duim weer in haar mond. 'wat is er Mirte?, Vroeg bart.
Mirte draaide zich om naar haar broer en deed haar duim uit haar mond en zei 'niemand snapt mij hor ik mij voel wat ik wil,. Bart snapte het inderdaad ook niet echt wat is er nou lekker aan je duim dacht hij.
Mirte trok haar schoenen aan en ging haar tas pakken waar weer schone kleren in zaten en wat lekkers voor in de pauze. 'Mirte kom je even voor je weg gaat, riep Ria die nog druk met de was bezig was. Mirte liep er heen 'wat is er mama, zei Mirte. 'Mag ik je bij de duimen even dan doe ik er even wat spul op smeren wand je weet dat we graag willen dat je stopt met duimen en aangezien het je zelf niet lukt helpen we jou hier bij, zei Ria die net een potje uit de kast pakte. Na het lakken van haar duim kon ze weg. Ze liep dit keer alleen met Bart aan gezien Peter niet hoefde die had van die mooie tijden in groep 2.

Eenmaal op school liep ieder een eigen weg op. Mirte was eerder dan de rest en ging al vast naar het speeltoestel waar een huisje was waar de meiden soms wel eens met zijn allen aan het rodelen waren over de jongen uit de klas. Mirte klom er in en ging in het hoekje achter in zitten en pakte haar telefoon om maar even een spelletje te spelen net toen ze bijna klaar was, 'aaaa bha wat vies is dat, schreeuwde Mirte in het huisje waarna ze snel naar de deur ging op even naar buiten te spugen. Mirte had zonder het zelf door te hebben gewoon haar duim in haar mond gedaan. Ze pakte snel haar pak drinken uit haar tas die voor de middag pauze was en dronk het op. Net toen ze een boer liet van het snelle drinken kwamen er 2 meiden het huisje in. 'Nou ook een goeie middag zeg haha, zei het ene meisje. 'Heeft die boer toch ook een stoel, zei Mirte meteen terug. De meiden lachte even en keken verder om hun heen. 'waar zijn de andere, vroeg een van de meiden die het erg rustig vond. Ze hadden allen geen idee en gingen maar gewoon verder spelen. Mirte die nu voor de 2de keer haar duim in haar mond had en snel naar buiten ging om weer te spugen was er wel een beetje klaar mee. 'Ik ga naar binnen even naar de wc, zei ze en liep weg. Eenmaal binnen bij de wc ging ze eerst water drinken veel water drinken het was echt zo vies. Na het drinken ging de bel maar ze wou nog even plassen maar hoorde de kinderen al binnen komen dus ging ze snel de gang op om met de rest van de klas het lokaal in te gaan. Eenmaal binnen zag Mirte dat er wat mensen ontbraken. 'Zo als jullie zien zijn er een paar mensen niet aanwezig. Op het moment heerst er een klein griepje waar door we dus nu een iets kleinere klas hebben,zei juf Ilse. Ilse liep naar Mirte toe en zei tegen haar 'wil je misschien even gezellig bij de rest van de klas komen zitten in plaat eenzaam achter aan, zei Ilse. Mirte stapte op en voelde dat ze even moest plassen. 'Juf Ilse mag ik even eert naar de wc dan kom ik wel bij de rest, probeerde Mirte nog een beetje te onderhandelen. 'Je had voor dat de les begon kunnen gaan, maar aangezien ik je moeder niet nog meer was wil laten doen mag je van mij even naar de wc, zei Ilse. Mirte liep snel naar de wc ze moest echt heel nodig en voelde een paar druppen in haar onderbroek komen. Nee dacht ze niet weer niet nu. Ze hield het zo goed mogelijk op maar elke stap kwam een klein plasje in haar onderbroek wat uiteindelijk ook een klein plekje begon te geven in haar gewone broek. Ze kwam bij de wc aan en deed haar broek snel uit maar door deze beweging klapte haar blaas en begon ze te plassen. Haar onder broek wet helemaal nat en ze viel ook op de grond om dat ze struikelde over haar broek die op haar enkels zat. Mirte zag een grote bijna heldere plas ontstaan op de vloer om haar billen heen. Ze begon te huilen en zat daar al huilend op de grond van de wc in een grote plas urine. Juf Ilse kwam op het gehuil aan en zag dat Mirte op de grond zat. 'Wacht even Mirte ik kom er zo weer een, zei juf Ilse. Ilse liep naar de klas en zei dat de rest even wat reken sommen moest bestuderen en werd er straks gevraagd naar het antwoord. Ilse pakte de tas van Mirte en liep naar de wc toe terug. Mirte die in de tussentijd al was opgestaan keek Ilse aan en zei 'Ik kon er niks meer van doen echt niet, zei ze. Mirte werd geholpen met haar omkleden maar ze zei nog dat haar broek nog droog was ook l zat hier wel een natte plek bij haar kruis wat ze niet door had. Mirte kreeg een schone onderbroek en hielp haar zelf verder. De juf liep nog even naar de opbergruimte om een dweil te pakken en ruimde de wc even op zo dat er geen andere mensen door Mirte haar plas hoefden te lopen. Mirte kwam eerder als de juf in de klas en werd door alle kinderen aan gekeken. Mirte liep rood aan en ging redelijk achteraan zitten maar wel aansluitend bij de rest van de klas. Een meisje naast haar schoof iets naar haar toe en liet de soms zien en vroeg 'weet jij hoe dit moet,. Mirte legde de som uit en voelde zichzelf enorm trots dat dit zo goed ging. De juf kwam terug en ging de mensen rond om te kijken wat voor antwoorden er zo al waren gegeven. Ze liep naar het bord toe schreef de som op en liep na het meisje naast Mirte toe en gaf haar het krijtje. 'Jij bent als enigste die de som goed heeft gemaakt wil je even laten zien hoe je dit hebt gedaan, vroeg juf Ilse netjes aan haar. Het meisje werd ene beetje rood en wist niet echt hoe ze dit moest gaan doen ze stond op en pakte het krijtje vast. 'Juf Ilse zou ik misschien mogen proberen de som te maken ik heb die kans nog niet gehad zo als de rest van de klas al wel, zei Mirte tegen de juf. 'Dat vind ik prima, zei Ilse. Ilse zei tegen het meisje dat ze het krijtje aan Mirte mocht geven. Dit gebeurde en het meisje verluisterde nog even bij Mirte in de oren 'dank je wel,. Mirte liep naar het bord toe en schreef de som volledig op. Terwijl ze zo stond kwam door al dat drinken steeds een klein beetje plas in haar onderbroek zonder dat ze dit merkte ze was zo bezig met het volledig uitschrijven van de som dat ze het niet eens voelde. Mirte moest even op haar tenen staan om wat verbindingsstukken er bij te tekenen. Toen Mirte net op haar tenen stond kwam een beste straal urine haar onderbroek in war door de hele klas het kon zien haar broek die al iets nat was kreeg nu een donkere kring. 'Mirte moet je niet even snel naar de wc gaan, riep juf Ilse die achteraan in de klas stond te kijken hoe Mirte de som aan het opschrijven was. Mirte gooide het krijtje van haar af en rende naar de wc nu verloor ze geen plas maar een maal op de wc spoot het er uit. Juf Ilse kwam even kijken en had haar tas mee genomen. 'Ik heb helaas geen onderbroeken meer in je tas kunnen vinden maar ik heb nog wel een schone broek voor je als je die wilt, zei juf Ilse. Mirte gaf aan dat het wel mee viel en ze gaf aan niet zonder ondergoed in haar broek te willen. Mirte plaste had blaas helemaal leeg en had goede hoop niet weer naar de wc te hoeven voor de school afgelopen was. Mirte kwam terug in de klas en begon verder met de som. 'Dat heb je goed gedaan Mirte ik schrijf nog even een som op die jij mag maken samen met de klas. En ben ik even een telefoontje plegen, zei juf Ilse lief tegen Mirte. Zo als gezegd werd er een som opgeschreven maar niet 1 maar 5 stuks. Mirte begon meteen en de juf liep de klas uit. Mirte hoorde wat kinderen dingen zeggen maar gaf er weinig gehoord aan. Daar stond ze dan voor de klas met een natte broek alle kinderen uit haar klas keken naar 2 natte billen die maar heen en weer aan het dansen waren. Mirte was druk aan het schrijven en liep van de een naar de andere kant van het bord. Een jonge stond op en kwam er aan lopen hij pakte een krijtje en hij kraste een som door en maakte een nieuwe berekening. Mirte keek toe en zag inderdaad dat ze een foutje had gemaakt. Ze ging verder en de jonge hielp haar hier mee. Ze waren samen snel klaar en ze gingen op hun plek weer zitten. De juf was er nog niet en Mirte was er wel een beetje klaar mee ze we moe. Ze legde haar hoofd even op haar arm en keek naar buiten. En ja hoor voor je het weet. 'iewl bha wat is dat goor, schreeuwde Mirte door de kkas. De rest keek op en Mirte zat haar tong schoon te wrijven aan haar shirt toen net juf Ilse binnen kwam. 'Wat ben je nou weer aannhet doen Mirte' vroeg Ilse. Mirte legde het uit wat haar moeder gedaan had ook al was ze moeilijk te verstaan met haar tong buiten haar mond. 'Ga maar even je tong spoelen, zei Ilse. Mirte ging naar de wc en begon meteen water te drinken ze veegde haar mond even af maar de smaak was er nog steeds ze dronk nog meer water en voelde een enorm misselijkheid op komen. Mirte liet een boer en dat luchte enorm op. Ze ging terug naar de klas nog 5 minuten en dan pauze. Na de sommen op het bord besproken te hebben ging de bel en liep de klas leeg. 'Mirte wacht even, riep Ilse. Mirte kwam bleef even staan. 'Als de bel zo weer gaat moet je even naar de leraren kamer gaan oké. Mirte knikte en ging snel weg. Buiten spelen in het huisje was enorm leuk iedereen had wat lekkers mee en de meiden gooiden alles op een hoop ze hadden allemaal wat lekker mee gekregen koekjes snoepjes en andere dingen. 'Waarom geeft jou moeder altijd fruit mee, werd er aan Mirte gevraagd. Ze wist het niet en haalde haar schouder op. De deksel werd van het bakje gehaald en iedereen haalde er een druif uit. Zo werd er vol op gedeeld en gesnoept. Mirte kreeg er wel dorst van en kreeg van een klasgenoot een flesje cola 'Niet alles hoor, zei ze. En mirte nam een paar grote slokken en liet er na een grote boer die tegelijkertijd met de bel ging. De meiden lachen en gingen naar de klas.

Mirte liep naar de leraren kamer toe en stapte naar binnen. 'Mama wat doe jij hier, zei mirte met een verbaast gezicht. Mirte werd even gevraagd te komen zitten. 'Ik was net gebeld door de juf dat jij al 2 keer vanmiddag in je broek geplast hebt en je geen schone onderbroek meer hebt, daarom ben ik gekomen en ik ben nog eerst even langs de Kruidvat geweest en heb daar drynigts gekocht dat zijn die luiers die je broertje van 6 ook heeft alleen deze zijn voor meiden van 9 jaar tot 15 jaar dus passen ze jou ook, vertelde Ria tegen haar dochter. Mirte schrok en zei 'Maar mama ik ben toch geen baby,. 'Nee schatje dat ben je ook niet maar we willen je juist helpen hier door kan je gewoon droog de dag door gaan geen natte broeken en wassen draaien. Zo zien de andere klasgenoot ook niet dat je in je broek geplast hebt en juf Ilse Wil je helpen als je luier verschoond moet worden dus het is allemaal opgelost en de luiers liggen hier in een aparte ruimte waar geen kindjes komen, legde Ria uit aan Mirte. Mirte vond het toen wel goed en gaf mama een knuffel die weer naar huis ging om dat de buurvrouw die even oppaste ook nog wel wat meer te doen had.

Mirte kwam de klas binnen en ging weer bij het raam zit ze zat te denken. Ik moet gewoon zorgen dat ik niet in mijn broek plas en ik heb al 2 keer geplast dus nu kan het niet meer mis gaan. Maar mirte lette niet op haar lichaam ennhet gevoel zat alleen maar te denken aan die luiers. 'Let je even op Mirte, zei juf ilse. Mirte keek en had zo geen zin meer in Nederlands. Dit keer moesten er worden op het bord geschreven worden met dubbele letters. Iedereen kwam aan de beurt. Mirte ook Maar zij was als laatste. Alle plekken onder aan waren al vol en Mirte moest nog denken aan een woord. Plassen is met 2essen dus Mirte stond weer op het tenen plassen plassen plassen dacht ze. Ze schreef de p de l de a en die a zei ze ook hard op. Er liep een enorme plas door haar onderbroek heen zo haar broek in die de plas niet zo snel op nam dat zelfs de urine op de vloer kletterde en Mirte die op haar tenen stond iets naar voren voelde aan haar voorland had broek hele maal nat worden. Aan de achterkant was niet zo heel veel te zien een klein nat plekje wand Mirte had haar benen strak tegen elkaar. Maar toen ze haar om draaide na dat haar plas stopte zag de klas en de juf de schade die ze in haar broek had aan gericht. 'Ga maar vast naar de wc ik kom er zo aan, zei Ilse. Ilse liep naar de opbergkast en pakte een drynigts er uit en ging naar Mirte toe die al haar onderkleding uit had. Ze kreeg even een washandje er over en mocht in de drynigts stappen. 'Dat voelde best wel zacht aan, zei Mirte in eens die het in je niet meer zo erg vond. Ze vond het best wel fijn zitten net gewoon ondergoed alleen dan veel zachter. Juf Ilse pakte even een doekje en doopte hier iets op uit ene flesje. 'Mirte geef mij jou rechter hand eens, vroeg juf Ilse en Mirte deed dit. Juf Ilse veegde haar duim schoon en pakte haar andere hand en dit hier bij het zelfde. 'Ik vermoed dat het hier door zo vaak mis is gegaan door dat je hier door zo veel hebt gedronken dan wat je normaal doet. Maar je moeder wou dat ik je een luier om moest doen ook al had ik haar uit gelegd waar door het kwam, zei juf Ilse tegen Mirte die steeds naar beneden keek. 'je ziet er niks van hoor, zei Ilse. Ze gingen samen naar de klas om nog even de laatste minuten van de dag te besteden en voor je het weet ging de bel.

Mirte liep samen met Bart naar huis en onder waren ze aan het praten over van alles. Mirte moest steeds meer plassen voor de zoveelste keer vandaag en wou niet met een nate broek thuis komen dus ze zei het tegen Bart. 'Mama heeft mij een appje gedaan dat de juf had gebeld dat je een luier om had en dat ik je even in de gaten moest houden of het niet te zien was, zei Bart een beetje pesterig. Bart liep even achter Mirte en zei ik zie niks. 'Maar als je toch een luier om hebt dan hoef je ook niet snel naar de wc te rennen wand je kan gewoon plassen, zei Bart. Mirte dacht even na en dacht het is wel een mooie test als het dan toch misgaat dan is het niet erg dan weer mama ook dat de luiers niet goed zijn. Mirte begon een beetje te huppen en voelde een warme gloed ontstaan. Ze stond stil en keek in eens geschikt om haar heen. 'Ben je aan het plassen, zei Bart. Mirte werd rood en knikte ja. Ze hielden het echt niet meer door dat huppelen was het eerste er uit gekomen maar nu wou de rest ook heel graag. Ze draaide zich om en deed een stap zo dat haar benen niet meer bij elkaar waren en ze voelde haar plas weer stromen ze deed een nog grotere stap en keek in de tussen tijd tussen haar benen en haar plas bleef nog meer stromen. Ze voelde zelfs hoe haar billen warm werden. Na nog een stap en op nieuw kijken stopte het plassen en was haar broek nog steeds droog. Mirte deed nog een paar grote stappen en zei tegen Bart 'een beetje door lopen hoor, . Mirte liep steeds harder en harder. Ze voelde haar luier nu wel iets bewegen maar het voelde warm ze voelde zichzelf ook warm ze was een beetje verliefd ze rende heel hard het erf op en schreeuwde 'mama mama kom,. Ria kwam naar buiten om te kijken wat er aan de hand was en zag Mirte op haar af rennen. Mirte deed haar armen open waar na haar moeder dit ook deed ze sprong om hoog en omhelste haar. 'Dank je wel mama ik ben zo blij, zei Mirte met een lach. Ria gaf haar dochter eennkus op de wang en knuffeldr haar stevig waar door ze even voelde dat Mirte een luier om had. Ria voelde nog iets beter en kwam erachter dat de luier gebruikt was. 'Ben je zo blij met je luier schatje, vroeg Ria even aan Mirte. Mirte huilde een beetje en schudde ja ze was enorm blij dat haar broek niet nat was geworden. Bart kwam ook aan gerend en zag zijn moeder knuffelen met Mirte. Hij liep door en ging lekker tv kijken zo nu kan ik eerst eens rustig kijken voor de regels er weer bij komt kijken dacht hij. Mirte vertelde haar moeder alles over waarom haar broek zo vaak nat was en over de terug weg hoe ze in haar luier plaste en dat haar broek droog bleef ze glunderde gewoon van geluk. 'Maar Mirte zo te voelen heb je wel heel veel geplast in je luier wand hij is nu nog dikker als net, zei Ria een beetje verbaast. 'Sorry mama ik heb net nog meer geplast maar ik ben ook zo blij mijn broek is droog en jij bent niet boos, zei Mirte met een heel blij stemmetje. 'Jij gaat maar even in bad en dan kletsen we daar nog even verder, zei Ria en zo gezegd zo gedaan. Mirte werd uit gekleed haar drynigts was enorm nat door een hoeveelheid plas die Mirte had geproduceerd en had laten gaan in haar luier dat die gewoon langzaam vanzelf om laag ging ennzo in eens op de grond plofte. Mirte werd in bad gedaan en genoot van het warme water. Ria kwam terug met schone kleren en legde dit neer. 'Ik ga bezig met het eten je kan zelf de kleren wel aan doen. Ik heb ook een drynigts neer gelegd en een onderbroek. Jij mag zelf kiezen welke je aan wilt doen dat laat ik aan jou over, zei Ria heel lief tegen Mirte. Mirte was verbaast normaal als ze in haar broek had geplast was mama boos en nu niet ze speelde nog even door en ging even later uit bad. Ze droogde haar af en ging op de wc zitten. Even plassen. Mirte zat ze denken wat ga ik doen wat ga ik doen. Mirte pakte de drynigts en bekeek hem goed. Het lijkt niet eens op een luier dacht ze. Ze deed de hem open en voelde aan de binnen kant. Ze voelde hoe zacht de binnen kant was en dacht meteen terug aan haar juf die de drynigts bij haar om deed. Ze spoelde de wc door en stond op ze deed de drynigts aan en keek even in de spiegel. Hij is echt wel leuk vond ze en ze trok de rest van de kleren ook aan. Zo doende stond ze daar in de douche met een drynigts om haar kontje en zo blij als een kind maar kan zijn.
 

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
H3

Mirte kwam uit de douche en zag dat Alex aan kwam rijden met naast hem Mark die hij bij het treinstation had opgepikt. Mirte holde naar buiten en omhelste Alex. 'Heey papa ik heb wat leuks te vertellen, zei Mirte tegen als Alex. Mirte liep met Alex en Mark naar binnen waar de tafel al gedekt stond. Met zijn allen gingen ze aan tafel en aten wat moeders klaar had gemaakt. Iedereen praten door elkaar heen en was met elkaar in gesprek over hoe de dag was , maar mirte niet die zat te wachten tot het stil was. Toen iedereen de mond vol had zei Mirte 'Ik heb iets heel fijne gekregen van mama en ik ben het heel blij mee,. Alex zei verbaast 'En wat mag dat dan wezen,. 'Ik hoop dat dit toch maar voor tijdelijk is hoor Mirte, zei moeder. Mirte keek even om laag ze was er juist blij mee ze hoefde zich geen zorgen meer te maken om een vieze broek en dan is het straks weer over. Alex keek Ria vragend aan. 'Ze heeft vandaag zo veel ongelukken gehad en de juf had gebeld en we hadden besloten om Mirte even een tijdje een luier om te gaan doen, zei Ria tegen Alex. Alex begreep dit en zei dat ze het er in de avond nog wel over zouden hebben. Mirte was een beetje teleurgesteld en ging ook na het eten naar haar slaap kamer toe. Mark kwam even binnen en kwam bij haar op bed zitten terwijl mirte onder de dekens lag met haar knuffel en duim in. 'Het geeft niet Mirte iedereen heeft zo iets. Ik durfde tot me 5 niet op de wc te poepen en kreeg daar voor nog een luier om en Peter plast nog in bed plus jij blijft altijd mijn lieve kleine zusje hoe oud je ook word, zei Mark. Mirte gaf Mark een knuffel en vinden het even fijn dat haar oudste broer even om haar gaf. Mark stapte om en ging naar zijn slaap kamer om huiswerk te maken. Mirte keek even op haar mobiel om te zien hoe laat het was en hoorde mama haar kleine zusje al naar bed brengen. Peter zat nog even in bad en Peter en Alex keken het tv het was 7 uur en mirte had nog een half uurtje en moest dan ook naar bed. Mirte liep nog even naar beneden en vroeg 'Papa mag ik nog een glaasje cola,. Nee dat lijkt me niet verstandig zo voor het slapen gaan Peter heeft ook geen cola gehad en Bart krijgt ook niks meer, zei Alex een beetje streng. Mirte snapte het en liep naar de keuken. Het enige glas waar ze bij kon was een groot glas zeker een halve liter. Ze pakte het glas en vulde deze helemaal vol. Mirte nam eerst een paar slokken uit het het glas anders zou ze knoeien. Mirte liep naar de kamer toe en zette het glas neer op tafel. 'Zou je niet even naar de wc gaan schatje anders is straks je broek nat, zei Alex. 'oke papa maar het is een luier hoor en ik hoef trouwens niet maar voor jou ga ik dat wel doen, zei Mirte. Mirte liep naar de badkamer toe en deed alles naar beneden en ging zitten ze voelde zich ook niet heel lekker maar het plassen wou niet echt lukken maar ze perste een beetje. Een gespetter kwam er uit haar haar achterwerk ze voelde ze zich in een heel ziek worden er kwam uit eindelijk een klein plasje maar ze riep meteen om hulp. Moeder die net de Peter uit het bad pakte riep 'Ik kom er aan,. Mirte zat hangerig op de wc en moeder kwam binnen. 'Schatje je ziet er niet zo goed uit. Ik denk dat je ook buikgriep hebt gekregen, zei moeder bezorgt tegen Mirte. Mirte werd geholpen en aangekleed en liep naar de kamer. Ria pakte even een paracetamol. Toen Ria die aan Mirte wou geven had mirte het glas net leeg. 'Alex schenk je nog even wat in ik breng Peter naar bed en daarna Mirte, zei Ria tegen Alex. Alex deed wat hem gevraagd werd en Mirte dronk de pijnstiller weg en bleef nog even zitten.

Niet veel later kwam Ria terug om Mirte na bed te brengen. Mirte liep mee en haar moeder trok haar kleren uit. 'Wil je alleen een onderbroek aan vannacht met je mooie pyjama, vroeg Ria. Mirte schudde nee en Ria trok bij Mirte haar pyjama aan over haar drynigts die ze nog droog had. Mirte werd goed ingestopt en kreeg een kus 'slaap lekker, zei Ria nog en deed de deur dicht.

Mirte voelde zichzelf totaal niet lekker ze deed haar duim in en pakte haar knuffel en rolde haar zelf zo klein mogelijk op. Niet veel later viel ze in slaap en droomde ze haar weg in de dromen wereld. Plots schrok Mirte wakker ze was een beetje bezweet en had buikpijn. Ze stond op uit haar bed en liep naar haar moeder toe. 'Mama mama ik heb buikpijn en voel me niet zo lekker, zei Mirte zacht tegen Ria. Ria werd wakker en keek op haar wekker. Half 7 is het over kwartier gaat de wekker. Ze stapte uit bed en hielp Mirte naar de wc ze trok haar pyjama broek naar beneden en haar onderbroek. 'Heey Mirte je drynigts is nat je hebt in bed geplast, zei Ria. Mirte was nog beetje slaperig en niet lekker dus kreeg het niet echt helemaal binnen. Haar drynigts werd af gedaan en weg gegooid en ze ging zitten. Er kwam niks uit zelfs geen plasje. 'Blijf maar even rustig zitten ik ga mij even omkleden, zei Ria. Mirte bleef zitten op de wc en deed haar duim in haar mond en viel in slaap. Ria kwam terug met een schone drynigts en aan gekleed. Mirte was niet wakker te krijgen en Ria bracht haar naar boven en klede haar daar aan. Mirte sliep door alles heen ook het gestamp op de trap van Peter en Bart en het weg rijden van Alex. Nu het binnen tien uur aan liep werd Mirte een beetje wakker ze voelde zich nog niet lekker ze had heel erg buikpijn en ging op het randje van het bed zitten. Ze voelde dat ze heel nodig moest poepen ze kreeg kramp maar ze was zo moe dat het even duurde voor ze opstond. Op het moment dat ze haar billen van haar bed af kreeg kwam een dunne smurrie met veel kabaal en gespetter haar drynigts in ze voelde haar achterwerk opzwellen en er kwam een smerige lucht de slaapkamer in. Mirte liep naar beneden haar hoofd bonste en haar blaas was vol. Bij elke stap die ze van de trap deed kwam een warme scheut urine haar luier in die al redelijk vol was van andere goederen die ze eerder had gedaan. Halve wegen de trap was haar blaas leeg haar luier vol en die hing hier door ook laag. Toen ze net beneden aan was gekomen kwam Ria ook een kijkje nemen door het strompelende geluid wat ze hoorde. 'Schatje toch, zei Ria die meteen de poep lucht al rook. Ria pakte Mirte op en bracht haar naar de badkamer waar ze een grondige douch kreeg en even een schone drynigts aan kreeg met een nieuwe pyjama.

Mirte lag op de bank tv te kijken ze had geen honger alleen dorst. Ze kreeg lekker te drinken en ook best wel veel. Ria die even weg moest zei nog 'De buurvrouw past zo even op maar blijf maar lekker op de bank liggen je hebt een luier om en als je moet plassen kan dat gewoon daar in hoor schatje ik wil namelijk niet dat je om valt in de wc, zei Ria lief tegen Mirte die op de bank met haar duim lag.

Mirte viel in slaap en sliep zeker wel een uurtje maar toen ze wakker werd was haar moeder nog niet terug. Ze voelde een aandrang om te plassen die ook wel groter werd en ze wou juist graag naar de wc. Ze dacht aan wat haar moeder had gezegd en bleef lief op de bank liggen. Maar ik moet nu echt wel nog dacht ze en ze voelde een naar scheurtjes in haar luier gaan. Mirte voelde meteen aan haar pyjama maar deze was nog droog. Ze bedacht dat ze inderdaad een luier om had en niet haar pyjama nat zou plassen. Ze ging even op haar rug liggen en keek naar het plafond. Onmiddellijk toen ze ontspannen was stroomde haar blaas leeg. Mirte lette goed op wat er gebeurde wand meestal merkte ze er niks van maar nu wel. Ze voelde een warme stroom bij haar plassetje ontstaan die steeds verder naar beneden ging de drynigts werd wat dikker en op een gegeven moment voelde ze dat haar billen ook nat werden en heerlijk warm. Ze was ook bijna klaar met plassen. Ze gaf nog even gas waar bij ze ook een scheet liet waar door ze even schrok. Nee niet gepoept gelukkig dacht ze ennze bleef naar het plafond kijken ze voelde de warmte om haar billen en de dikte tussenjaar benen. Ze dacht even van maar ik voel helemaal niks wat nat is. Ze stak haar hand na even wat twijfelen bij haar broek in en had luier en voelde aan de binnen kant bij haar plassetje. Het is inderdaad droog. Ze voelde aan de buiten kansen drukte er op maar hij is wel nat dacht ze. Ze zat zo even te denken en bleef maar naar het plafond staten waar na ze ook zo weer in slaap viel.

Ria kwam thuis en bedankte de buurvrouw voor het oppassen op haar 2 dochters Mirte haar zusje die lekker aan het spelen was kreeg van Ria een mooie knuffel en speelde er leuk mee maar ze had ook nog een speen gekocht aan gezien de kleine meid haar speen kapot had gebeten vanmorgen in bed. Mirte die op de bank lag te slapen had het niet door dat haar moeder naast haar stond. Ach wat is het toch een schatje zeg dacht ze bij haar zelf. Ze ruimde haar tas leeg en pakte de speentjes die ze gehaald had er uit en legde deze weg net zo als een nieuw pak drynigts en wat zalf voor de billen van Mirte voor ze luier uitslag kreeg. Alleen Ria kreeg een idee Mirte lag zo lief met haar duim te slapen wat als ik nou haar een speen geef die kan je dan ook later makkelijk weg doen en misschien stopt ze ook met duimen. Ria liep zachtjes met een nieuwe speen in haar hand naar Mirte toe en pakte voorzichtig haar duim uit haar mond en deed de speen er in. Mirte begon er meteen even op te sabbelen en sliep weer heerlijk door.
Ach mijn lieve kleine meisje dacht Ria.
 

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
H4

Mirte werd wakker ze had eerst niet in de gaten dat ze een speen in had ze wreef wat in haar ogen en wou wat zeggen maar dat ging dus niet. Ze voelde aan haar mond en pakte de speen er uit. 'Mama wat is dit waarom heb ik een speen in, zei Mirte. Mirte stond op en liep naar de keuken waar Ria druk bezig was. 'Heey schat ook wakker lekker geslapen, vroeg Ria aan Mirte.
'ja hoor mama maar waarom had ik een speen in, vroeg Mirte nog een keer.
'je lag zo lekker te slapen Ennio had voor je zusje Ilse ook nieuwe speentjes gekocht en dacht die kan jij ook wel gebruiken in plaats van je duim, zei Ria. Ria ging verder en Mirte draaide zich om om weer naar de bank te gaan.

Mirte kreeg krap toen ze naar de bank liep maar had totaal geen zin om naar de wc te gaan ze wou slapen ze had hoofdpijn en voelde zich totaal niet lekker. Toen ze de keuken uit was en in de kamer stond gingnze iets door haar knieën ze perste een klein beetje en haar kleine poepgaatje ging iets open en er kwam ook meteen een iets dikkere smurrie dan eerder naar buiten haar de poep smeerde zich uit om dat het tegen de drynigts en kwam en geen kans op kon dan naar voren en achteren. Mirte voelde dit ook hoe de warme poep zich verspreiden door haar drynigts. Het was ook veel haar drynigts stond ook echt bol.

Mirte ging rustig naar de bank lopen met haar benen iets uit elkaar en ging daarna eerst zitten. Ze voelde de drol nog verder uitgesmeren. Toen ze ging liggen kwam het overal te zitten van achter tot voor nog net binnen het randje van de drynigts gelukkig anders was haar pyjama erg vies geworden. Mirte voelde even aan haar drynigts aan de voorkant en voelde de poep mee bewegen als ze er tegen aan drukte het was lekker warm dacht ze. Mirte stopte haar speen in haar mond sloot haar ogen en viel in slaap.

'Wakker worden Mirte en ga zitten ik wil tv kijken, zei Peter die uit school kwam en graag tv wou kijken. Mirte ging rechtop zitten ennvoelde de poep die in haar drynigts zat helemaal naar voren van haar drynigts smeren het was niet meer warm en ze had er ook niet meer aan gedacht. Bart kwam er ook aan en trok de dekens van mirte op zij. 'Zo dan kunnen wij er, zei Bart net en toen.
'Iewl mama Mirte heeft in haar broek gepoept, schreeuwde Bart door het huis.
Van uit de douche was een stem te horen 'Ik heb net Ilse in bad ze had ook een ongelukje gehad. Stuur Mirte hier maar even heen. Mirte had het gehoord en stond op ze liep naar de douche waar haar moeder en zusje waren. Toen Mirte binnen kwam zag ze een natte broek liggen van haar zusje. 'Heeft Ilse in haar broek geplast, vroeg Mirte. 'Ja net zo als jij ook vaak hebt had zij het nu ook alleen zij is 3, zei Ria een beetje geïrriteerd. 'Nou hop kleed je zelf even uit dan droog ik je zusje uit, zei Ria tegen Mirte die zal druk begin met haar uit te kleden. Na het afdrogen en aan kleden van haar jonge zusjes was Ria klaar om Mirte te helpen. Mirte stond alleen in haar drynigts nog en aan de randen van de luier kon je zien dat ze flink gepoept had. Ria wou Mirte haar drynigts af doen maar merkte al meteen dat deze goed vast geplakt zat.
'Mirte dit gaat mij zo niet lukken je hebt je zelf zo vies gemaakt ik snap niet hoe je dit voor elkaar krijgt. Ga maar met je luier en al even onder de douche ik pak even een plastic zak en dan help ik je verder,zijn ria. Mirte deed wat ze moest doen en ging onder de douche staan

Mirte draai de kraan open er kwam eerst een beetje koud water op Mirte waar door ze meteen op zij sprong.
Een grote plas kwam in haar luier terecht maar daar was geen ruimte meer voor. De plas mengde zich met de rest van de inhoud en kwam er uit zetten. Mirte stapte snel naar achteren onder de warme douche waar de rest van de inhoud van maar luier los gespoeld werd en uit eindelijk de luier niet meer vast geplakt zat en zo afzakte op de grond. Mirte stapte uit de luier en keek er naar. Wou wat een smeer boel is dat geworden zeg.

Ria kwam aangelopen met een plastic zak en pakte de luier op die al op de grond lag. 'Kijk heeft het toch gewerkt, zei Ria tegen Mirte met een lach. Mirte stond lekker onder de douche ze keek naar de grond en zag hoe het meeste water bruin was in plaats van helder. 'Mama ik vind dit niet zo leuk, zei Mirte tegen Ria. 'Je kan er niks aan doen schatje het maakt niet uit hoor, zei Ria. Mirte werd door haar moeder even goed afgespoeld en het bad werd daarna vol gedaan met schoon water met een lekker geurtje. Mirte lag lang uit en ze vond het heerlijk. 'Mama mag ik misschien mijn speentje, vroeg mirte. Ria pakte de speen die Mirte bij de wastafel had gelegd en gaf deze aan haar. 'Ik doe de kraan vast uit je ligt nu net met je lichaam onder water Mar straks val je in slaap en ik wil niet dat je verdrinkt, zei Ria. Mirte had haar speen al in en knikte ja. Mirte vond het prima zo en ging met haar handen door het water heen zo maakte ze nog meer schuim en was haar lichaam niet meer te zien op haar hoofd na. Ria liep weg en Mirte lag er nu alleen.

Mirte dacht aan alle dingen van de laatste dagen het broek plassen een luier om krijgen en dan ziek worden en in haar luier poepen en neem speen krijgen en haar moeder die haar zo verzorgt. Mirte voelde dat ze graag weer een klein kind wou zijn. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen ze vond het fijn dat ze verzorgt werd ennze vond de luier ook fijn maar de speen die wou ze nooit meer kwijt. Mirte was zo in gedachten dat haar gedachten een droom werden en ze in slaap viel.

Ilse kwam binnen om even naar de wc te gaan haar moeder hielp haar wand de wc en douche waren een deel. Ilse werd alleen geholpen met de broek uit doen de rest kon ze zelf. Ria keek even bij Mirte die lag te slapen Ria ging terug om eten te maken. Ilse was klaar met plassen en stond op ze ging ook even bij Mirte kijken. 'Mama mama waarom mag Mirte wel overdag een speen in en ik alleen als ik ga slapen, riep Ilse die Mirte had zien slapen met haar speen in. Mirte werd wakker en deed haar speen uit en Ria kan binnen. 'Nou Ilse zo als je zag lag Mirte net te slapen nu is ze wakker en heeft ze de speen uit, zei Ria tegen Ilse een knipoog naar Mirte. Ria deed de knoopjes van de broek van Ilse vast en ging daarna Mirte uit bad halen.

'Mama mag ik de speen alleen hebben als ik ga slapen, vroeg Mirte toen Ria haar afdroogde.
Ria keek haar even aan en pakte de speen uit haar hand en deed deze in haar mond.
'Als je het een beetje geheim kan houden voor je zusje mag je hem overal mee naar toe nemen, zei Ria.
Mirte kreeg alleen een drynigts om dat de pyjama's op waren en de droger nog een uurtje moest en ze dan een verse schone warme pyjama had. Mirte liep naar de woon kamer plofte op de bank en deed een deken over haar heen.

Ria kwam aan lopen met voor ieders een glas drinken en dan konden ze nog even tv kijken om daarna te komen eten. Mark en Alex kwamen er ook aan en even later zaten ze met zijn alle aan tafel. Mirte had geen honger ze kreeg wat vla en nog wat extra drinken. Zo bleven ze zeker een half uur zitten voor ze klaar waren. 'zo de mannen mogen opruimen, zei Ria en nam Mirte en Ilse mee naar de kamer. Alex stuurde Mark Bart en Peter aan om mee te helpen en zo werd de tafel snel opgeruimd. Mirte zat even bij Ria op schoot en werd lekker geknuffeld. Ilse was aan het spelen en Mirte pakte haar speen en deed deze in. Ze vond het heerlijk zo bij haar moeder. Haar moeder gewoon een beetje waar door het leek of ze gewiegd werd. Mirte voelde een plas op komen maar geniet te veel van het moment door al het drinken was het een enorme volle blaas die echt nodig geleegd moest worden maar het kon Mirte niet schelen. Mirte had haar ogen dicht en gaf er geen aandacht aan ze genoot van dit moment. Na een paar minuten kwam een harde straal urine uit Mirte haar geslachtsdeel en maakte dat bekende geluidje ssssst Mirte voelde dat alles warm werd. Ria hoorde dit geluid ook keek even naar Mirte die leek te slapen. Ria voelde aan de luier van Mirte die nog steeds meer gevuld werd met plassen en ja ze voelde inderdaad wat Mirte aan het doen was. Mirte haar luier was ook door en door nat en dat naar een plas. Mirte had gevoeld wat haar moeder deed maar reageerde niet ze ging alleen nog dichter tegen haar aan liggen ze wou het liefst weer terug in haar wat natuurlijk niet kan. Mirte dacht dacht en begon te dromen en viel in slaap.

De mannen waren klaar en gingen ook naar de kamer Alex zag Mirte bij Ria liggen en zei dat de jongens zacht moesten gaan zitten en stil moesten zijn. 'Ik breng Ilse wel naar bed, zei Alex zacht tegen Ria die terug knikte. Mirte droomde een eind weg en werd een beetje onrustig ze droomde ook niet zo leuk over school dat ze uitgelachen werd dat ze in haar broek geplast had en dit was terug te zien in haar gedrag ze gewoon wat meer en maakte een sabbelend geluid op de speen. Mirte droomde steeds meer over school nu stond ze voor de klas ze moest plassen en ging ook naar de wc maar elke deur die ze open deed van de wc stond ze recht voor de klas er was geen wc. Ze bewoog heel erg en Ria zei 'Ssst maar Mirte het is al goed schatje,. Mirte droomden hoe ze het uiteindelijk niet meer kon houden ze deed nog een wc deur open en stond nu al weer voor de klas ze had de deur vast en keek naar de kinderen die haar aan keken. Mirte voelde hoe haar plas ontsnapte en hoe haar broek nat werd ze keek naar beneden en ze zag een grote vlek ontstaan in haar broek de urine stroomde zo naar beneden haar broek uit op de grond zo naar de regels van de kinderen uit haar klas die haar uit landen. Haar wereld begon te schudden en de juf zei 'Mirte wakker worden Mirte word wakker je plast mijn broek onder,. Mirte schrok wakker en voelde een enorm natte luier om had kontje heen. 'Mama wat is er gebeurd, vroeg ze slaperig. 'Je had een nachtmerrie en toen heb je in je slaap geplast maar je drynigts kon dit niet meer aan dus nu is mijn broek ook nat geworden, zei Ria tegen Mirte. Mirte voelde zich schuldig en zei ook sorry tegen haar maar Ria vind het niet erg het kan gebeuren was haar antwoord hier op.

Mirte werd verschoond en voor dat Peter naar bed ging werd Mirte op bed gelegd ze kreeg een glas drinken een warme pyjama aan en kon lekker slapen. Maar voor ze ging slapen vertelde ze eerst haar moeder haar droom over het naar de wc willen en in haar broek plassen voor de klas en dat ze uitgelachen werd. 'schatje maak je geen zorgen we zorgen er voor dat dit niet meer gebeurd jij hoeft geen natte broeken meer te hebben zich Ria tegen Mirte en gaf haar een kus. ' welterusten,zei Ria en deed de lamp uit. Mirte mompelde ook zo iets terug met haar speen in en viel kort er na heerlijk in slaap.
 

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
Ik typ bijna elke avond anderhalf uur dit zal straks wel minder worden door tijd weer en ander dingen die ook moeten. Vanavond zou ik van half 8 tot half9 typen maar zo als je ziet is dat ook uitgelopen. Ik wil mijn verhaal niet af rafelen en een einde geven waar ik weer mee verder kan. Ik hoop dat iedereen er van geniet en er een leuk beeld bij krijg over Mirte die zo haar gevoelens ontwikkeld voor het adult baby zijnde en dit niet begrepen woord door de rest van de wereld na mate ze ouder word.
 

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
H5 A

Mirte werd wakker gemaakt om op te staan ze liep eerst naar de wc om daarna haarzelf om te kleden.
Toen ze half slaperig op de wc zat met haar pyjama broek uit en haar ondergoed ging Mirte zitten.
Een sisend geluid kwam uit haar maar geen gespetter in de wc pot. Mirte had het niet door en plaste haar blaas leg in haar drynigts die haar ochtend plas helemaal opzoog. Na het plassen trok ze alles aan en ging ze naar boven om kleren aan te doen. Ze voelde zich al iets beter dan gisteren maar mocht van Ria nog wel thuis blijven om goed uit te zieken. 'Mama ik ga op de bank liggen hoor, Riep Mirte die aangekleed beneden stond. 'Dat is prima ik ben bijna klaar met je zusje kom er ook zo aan, riep Ria terug.
Mirte zette de tv aan en begon met zenders kiezen. Allemaal baby programma's dacht ze. 'Laat die maar opstaan vind je zusje leuk, zei Ria die net beneden kwam. 'Mama dit zijn echt baby programma's Dora vind ik zo stom, was Mirte haar antwoord. 'Jij bent nog ziek dus je mag geen tv kijken en dit lijkt Ilse altijd, was Ria haar antwoord terug.

Mirte liet het er maar bij keek samen met Ilse tv ze kregen alle bij glas drinken en broodje die ze ook alle bij naar binnen werkte. 'Mm ik ben eerder, mompelde Mirte met een volle mond. Mirte zag hoe Ilse helemaal onder de duopenotti zat en begon een beetje te lachen. Ria keek even om het hoekje en kwam met een doek aan en veegde Ilse haar mond schoon. 'zo jij bent weer schoon, zei Ria die daarna meteen een doek over Mirte haar mond haalde. 'En jij moet het goede voorbeeld geven varkentje, zei Ria tegen Mirte. Mirte lachen en genoot er een beetje van dat haar zusje nog jong was en ze vond het leuk.

'Mirte wil jij zo even op Ilse passen ik moet even de krant bij de buurvrouw brengen meestal gaat Ilse mee maar nu ben jij ook thuis dus kan ik jullie wel even alleen laten toch, vroeg is aan Mirte.
Mirte knikte ja en Ria gaf haar een kus net als Ilse. Ria ging weg en Mirte ging samen met Ilse tv kijken.
Na een kwartier was Ria nog niet terug en Mirte voelde een warme stralen plas in haar drynigts gaan. Ze dacht dat alles wel goed ging om dat hij droog was en er nog wel een plas in kan. Maar het ging ook wel goed maar zo droog was de luier niet meer. 'Mirte ik moet heel nodig plassen ik hou het niet meer, zei Ilse in eens die op stond van de bank en een dansje aan het doen was. 'Mama komt zo wel terug je kan het toch wel even op houden of ben je soms een kleine baby, zei Mirte een beetje met een gemene grijns. Ilse stond nog te dansen en hield haar plas echt niet meer op ze moest nu en ook echt nu. 'Mirte je moet me knoop even los doen ik moet nu plassen, zei Ilse heel dringend. Mirte stond op en pakte het knopje vast van de broek van Ilse maar toen Ilse haar handen aan de kant deed zag je een donkere kringen groeien in haar broek. Ilse begon te huilen en door het huilen was de controle helemaal weg van haar blaas. Mirte deed een stapje achteruit en voelde ook haar blaas leeg stromen en zag hou haar zusje haar broek helemaal nat plaste ze zag de broekspijpen donker worden en ze genoot een klein beetje van wat haar altijd was overkomen gebeurde nu ook bij haar zusje. Mirte had het totaal niet door ze keek zo starend naar haar zusje dat haar blaas ook helemaal leeg ging. 'haha jij plast ook in je broek haha jij hebt nu ook een natte broek, zei Ilse lachend. Mirte schrok wakker uit haar trance en voelde hoe nat haar broek was. De drynigts hadden het niet meer gehouden en begonnen bij haar billen en in het midden van de luier het urine er uit te gooien. Kreeg ze een natte vlek bij haar billen en kruis. Ilse kwam even kijken en drukte met haar hand op haar kont. De luier werd leeg geperst en dit voelde Mirte die ook met haar hand aan haar kontje voelde. De kring in haar broek werd groter een volle blaas urine kwam er uit en de broek van Mirte was ook helemaal nat. 'Ben je nou nog aan het plassen, vroeg Ilse die ook zag dat Mirte haar broek nog natter werd. 'nee nee ik plas niet maar mijn luier is lek, zei Mirte. 'Laten we snel in bad gaan samen heeft mama niks door, zei Mirte tegen Ilse. Ilse vond het een goed plan wand zij wou niet op haar kop krijgen van haar natte broek. Ze liepen naar de bad kamer en Mirte hielp Ilse mee met uitkleden. 'Wat zit die broek toch vast geplakt het wil bijna niet uit, zei Mirte tegen Ilse die ook probeerde haar broek uit te krijgen. Mirte hielp Ilse in bad en deed het bad al vast vullen.'Ik ga even schone kleren pakken voor ons zie je zo en lief in bad blijven Ilse, zei Mirte. Mirte ging eerst naar haar kamer en pakte schone kleren en pakte een schone drynigts en ging daarna naar Ilse haar kamer. Ze koos leuk kleren uit en liep terug. Ineens bedacht Mirte iets en ging even op Peter zijn kamer kijken al snel was ze klaar en ging het bad in bij haar zusje. Kort naar dat ze in bad zaten kwstam Ria thuis. Die al roepend door huis ging waar zijn jullie hallo. 'We zijn in bad, schreeuwde Mirte terug.

Ria kwam in de bad kamer en zag 2 natte broeken liggen 2 natte onderbroken en 1 natte drynigts liggen ze pakte deze op en gooide die weg. Daarna pakte ze de rest van de kleren en deed dit in de was. Ze zag dat er ook al schone kleren waren gepakt ze bekeek deze even of het wel de goede maat was voor Ilse om dat ze groeit zo hard. Ria zag wat Mirte nog meer gepakt had en bedacht zichzelf iets miss leren ze hier van.
'meiden jullie doen alles samen zo te zien in jullie broek plassen alle bij en samen in bad. Jullie doen vandaag alles samen jullie mogen niks alleen doen. Anders dan krijgt de gene die de andere niet na doet straf, zei Ria tegen de 2 meiden die aandachtig zaten te luisteren. Ria ging weg en had de meiden succes gewenst voor de dag samen. Ilse snapte er niet zo heel veel van dus Mirte legde het even uit. 'Jij moet het zelfde doen als ik je moet het zelfde drinken eten. Als ik een scheet laat moet jij dat ook doen, zei Mirte. Ilse snapte het ' na aapje spelen, zei ze. Mirte knikte ja. Na een kort poosje in bad droogden Mirte hun 2 af en kleden Mirte haar zelf eerst aan. 'Goed kijken wat ik doen, zei Mirte die eerst naar drynigts aan deed haar ondergoed en de rest. 'Ik ga je helpen Ilse, zei Mirte die al vast de drynigts van haar broertje had gepakt. Mirte deed het broekje wat open en Ilse stapte er in. Het zag er uit als gewoon ondergoed tot het om Ilse haar billen zat. ' Mirte dit is een luier dat wil ik niet om, zei Ilse. 'Ik heb een luier om dus jij ook, zei Mirte terug. Ilse had geen zin in straf en hield de luier om. Mirte hielp Ilse verder en zo waren ze allebei geluierd en gingen ze de douche uit.
 

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
H5 B

Met zijn tweeën liepen ze naar de kamer en gingen ze elkaar na doen. Mirte pakte een bak chips en een glas cola dus dit deed Ilse ook. Toen ze rustig voor de tv zaten begonnen ze met het snoepen van de chips.
'Ik heb het al op, zei Mirte tegen Ilse. Ilse keek Mirte aan en zag dat Mirte haar schaaltje leeg was. 'Nu krijg ik wat van jou wand anders eten we niet tegelijkertijd, zei Mirte die het schaaltje naar Ilse schoof. Ilse deed netjes wat chips uit haar schaaltje over in die van Mirte. Nu konden ze weer samen eten. Mirte zette het schaaltje op tafel en Ilse deed dit ook. Ze dronken het glas cola leeg en poorten neer op de bank.

Daar lagen ze dan lang uit met de voeten tegen elkaar aan tv te kijken tot Ilse in eens wat zei.
'Mirte ik moet plassen kom mee naar de wc, zei Ilse die al op sprong. Mirte ging mee en bedacht een plan.
'Maar Ilse we kunnen niet alle in tegelijkertijd op de wc zitten plassen en we moesten alles samen doen, zei Mirte met een gemeen lachje. Ilse knikte maar ze moest nu echt nodig plassen en ze had de broek al naar beneden. Mirte deed haar broek ook naar beneden en haar zusjes onderbroek en van haar ook. Daar stonden ze dan alleen in hun drynigts. 'Zo kunnen we wel tegelijkertijd plassen dus word mama niet boos op ons, zei Mirte. Ilse keek even naar beneden en voelde aan haar drynigts. 'Maar ik wil dat helemaal niet, zei ilse. Waar op Mirte meteen zei. 'Dan word mama boos. Ik tel tot 3 en Danny aan we tegelijk plassen. 1.2.3. Mirte keek aandachtig naar haar zusje die een klein beetje ging hurken waar door Mirte wist dat ze ging plassen. Mirte deed het zelfde en voelde een warme gloed ontstaan. Een kleine zucht ontglipte Ilse die nummer opzet in haar drynigts aan het plassen was. Mirte keek goed hoe de drynigts van haar jonge zusje nat werd Mirte voelde zelf ook nog steeds een warme gloed door stromen. 'Wat sein jullie twee aan het doen hier, schreeuwde Ria verbaasd. Mirte schrok en lied hier door een scheet. Een warme smurrie glipte door haar billen in haar drynigts die nu extra gevuld werden. 'We we we zijn tegelijk aanbiedingen het plassen we moesten alles samen doen. En ik kon niet tegelijk met Ilse op de wc dus hebben we besloten om in onze drynigts te plassen, zei Mirte die nog geschrokken was. 'Jullie lossen het samen maar op ik ben even bij de buurvrouw. En zorg er maar voor dat jullie straks weer schoon zijn, zei Ria een beetje boos. Ria liep de deur uit en Mirte begon meteen tegen Ilse 'Ik heb gepoept in mijn drynigts nu moet jij dat ook doen,. 'Nou ik moet wel een beetje poepen, zei Ilse die nu nog iets verder ging hurken. Mirte perste nog een beetje en voelde een nog beetje half vloeibare keutel bij haar drynigts in komen die zichzelf een weg zocht van voor naar achter. Ilse had er iets meer moeite mee en kreeg ook een klein rood hoofdje. Een harde scheet door brak de stilte en er ontstond een bult in de drynigts van Ilse. Mirte kon haar ogen niet geloven en bleef aandachtig kijken hoe Ilse haar drynigts onder poepte. 'Mirte het lukt niet echt, zei Ilse . 'Ga anders even op de wc zitten, zei Mirte. Ilse deed dit ook een bungelende drynigts hing tussen haar benen toen ze zat. Ilse perste een beetje meer en een volledig drol kwam naar buiten. Eerst was het wat harder daarna wat zachter de eerste gedeelte drukte de drynigts nog verder naar beneden en de wat zachter ontlasting zocht zit een eigen weg. Ilse voelde dit en vond dit niet zo leuk meer. 'Ik ben klaar kunnen we nu douchen, vroeg Ilse. 'Nee ik ga nog eerst tv kijken mama komt toch nog niet terug en dan zijn we daar voor wel weer schoon. Mirte liep naar de bank en Ilse volgende. Mirte nam plaats op de bank en met het zitten werd de inhoud door de luier heen gedrukt. Mirte vond dit een geweldig gevoel. Ilse ging ook zitten en trok een vies gezicht. Ook zei voelde hoe de strond een weg baande door het gewicht wat er nu op ruste. Ze voelde dat het naar voren ging en tussen haar benen zat en dat haar geslachtsdeel nu ingesloten was door poep. 'Ik vind dit niet fijn Mirte ik wil nu douchen, zei Ilse boos. Mirte stond op en Ilse deed dit ook nu begonnen de luiers weer te hangen en een geur kwam door de kamer heen. 'Oke we gaan douchen, zei Mirte. Samen liepen ze naar de douche en trokken ze alle kleren uit op de drynigts na.

Daar stonden ze dan elkaar aan kijkend. 'Mirte je moet me wel helpen ik weet niet hoe dit moet, zo Ilse treurig. Met een harde klap sloeg de douche deur open. 'Zo daar zijn jullie dus. Ik kon jullie al beneden ruiken. Heeft Mirte weer een ongelukje gehad, vroeg Ria. Ilse begon iets te snikken en zei 'Ik ook mama het moest van Mirte anders zou je boos worden,. Ria werd boos op Mirte en nam haar even buiten de deur. 'Met alles samen doen broek ik dus niet tegelijkertijd jullie luier bevuilen. Ik had gehoopt dat jij juist mee zou gaan naar de wc. Je zusje is al beter zindelijk dan jij bent en nu laat je haar zichzelf bevuilen. Ik had gehoopt dat jij juist door haar minder in je broek zou plassen. Maar poepen dat slaat echt alles ik ben teleurgesteld in je Mirte, zei Ria boos op de gang tegen Mirte die nu rode ogen kreeg. Ria ging de badkamer in en nam Mirte mee. Ria trok bij beide dochters de luiers uit. 'Poe wat kunnen jullie stinken zeg, zei Ria die door de lucht even schrok. Ze ging verder en deed eerst de luier in een zak en daarna de meiden onder de douche. Ze werden schoongespoeld en kregen daarna hun kleren weer aan. 'Mirte je krijgt geen luier meer om dat is je straf en ik wil dat je met je zusje naar de wc gaat en niet in je broek plas, zei Ria even streng.

De meiden waren weer schoon en konden weer hun weg vervolgen. Onder tussen kwam Peter en Bart ook binnen lopen. 'Wat is hier gebeurd, vroeg Bart die de poep lucht ook rook. 'Mirte had een ongelukje, zei Ria die net aan kwam lopen met een zak waar de 2 vieze luiers in zaten. Ria gooide deze weg en liep naar binnen weer terug. 'Jullie gaan maar even buiten spelen kan ik hier opruimen, zei ze tegen de kinderen. Na een poosje ons gerend te hebben kwam Ilse naar Mirte toe. 'Ik moet naar de wc dus jij ook, zei ze tegen Mirte. Bart en Peter keken elkaar even aan en snapten er niks van. Mirte volgde Ilse naar de wc waar ze meteen op ging zitten en begon te plassen. Ilse was eigenlijk net iets te laat door de afstand en er was in haar onderbroek een kring van urine zichtbaar. 'Jij hebt een beetje in je broek geplast, zei Mirte. Mirte deed een beetje haar benen wijd en ontspande haar ze voelde een klein warm straaltje in haar onderbroek gaan en stopte meteen weer. Aan de buiten kant werd een heel klein donker stipje zichtbaar maar niet iets wat opviel. Ilse was klaar en ging van de wc af Mirte nam nu plaats en deed haar broek en ondergoed naar beneden. Ze ging zitten en keek naar haar iets natte kringetje in haar onderbroek. 'Kijk ik moest door jou ook iets in mijn onderbroek plassen om dat jij dat ook gedaan had, zei ze tegen Ilse. Mirte ontspande en begon vol op te plassen. Toen ze klaar was stond ze op en deed ze haar kleren weer aan. Ilse trok al vast de wc door en konden ze samen verder spelen.

Uit eindelijk na wat drinken spelen ijsjes en nog meer drinken was het eens tijd de rest van de fam was ook thuis en kon iedereen aan tafel. Net na dat het eten op was kwam Ria met een pak vla aan en werden de schaaltjes uitgedeeld en kregen ze een wat vla. Ilse zat wat te wiebelen op haar stoel maar ze wou niet naar de wc. De vla dwong haar te blijven maar dit ging niet goed een luid gespetter op de vloer klonk in de keuken wat gevold werd door nog meer gespetter. Mirte zat tegen over Ilse vol in haar broek te plassen. Mirte had zich even ontspannen toen ze hoorde dat Ilse plaste en al snel kwam bij haar de urine ook al uit haar lichaam zetten en vormde een grote warme plas op de stoel waar het als een waterval van af storte op de grond. 'Nee he niet jullie twee weer, zei Ria. Alex stond op en tilde Ilse op en bracht haar naar de wc. Mirte werd even vast gepakt bij haar bovenarm door Ria en mee genomen naar de gang. 'Jij hebt dit express gedaan jonge dame dat weten ik zeker, zei Ria voor. Mirte lachen een beetje wand ze vond het best wel leuk en het straf krijgen kon haar niet schelen. 'Je wilt zo graag Ilse na doen dan kan je het krijgen ook. Jij gaat niet onder de douche nee je mag meteen door naar bed, zei Ria boos. Mirte haar lach verdween en ze had door hoe ernstig het weer was.

De meiden namen weer plaats in hun natte broek aan tafel om de laatste happen vla op te eten en er werd afgesloten. Alex bracht Ilse naar bed en Ria nam Mirte mee. Mirte stond in haar natte broek voor de spiegel in haar kamer ze draaide wat rond en genoot er een beetje van wat ze had gedaan. Ria kwam aan met een doos en pakte Mirte haar speen van haar kastje alle luiers uit de la en haar telefoon werd er ook ingedaan. 'Als je morgen droog blijft krijg je het terug eerder niet. En ik wil niets anders dan jou gelukkig hebben maar je hebt het nu iets te ver gezocht door zo maar in je broek te plassen. Morgen droog kan je morgen avond met je speen slapen, zei Ria tot slot. Mirte had het in de gaten wat ze gedaan had niet goed was en om al om half 7 al naar bed te gaan vond ze ook niet tof. Mirte trok al haar kleren uit die Ria mee nam naar de was mand. Daarna hielp Ria haar nog even mee met haar pyjama aan te doen om haar vervolgens nog een verhaal voor te lezen in bed. Mirte lag nog even wat te draaien maar viel nog vlot in slaap.
 

Koning^Speentjes

(Wolfje) (pas op voor blackwolf)
H6

Mirte slaapt lekker Ria kwam nog even kijken hoe het met haar was en gaf haar een kus op het voorhoofd.
Ria dacht in had zelf van wat is er allemaal wanneer hand met mijn schatje ze heeft zich vandaag zo vervelend gedragen. Ik hoop maar dat ze morgen lekker de oude is en ze leuk kan spelen met haar broers.

Mirte keek op en zag dat het al licht was en dat het al half 8 was geweest. Ze stond op uit haar bed en liep al vast naar de wc. Zo hoorde haar vader nog snurken. Dat is raar dacht ze tot ze zag dat haar moeder beneden was met Peter en Ilse. 'goeie morgen schat, zei Ria tegen Mirte. Mirte keek even op en dacht het is zaterdag natuurlijk. Mirte liep even door naar de wc en stapte lekker onder de douche waarna ze schoon wakker de kamer in kwam. 'Lekker geslapen, vroeg Ria. 'Heerlijk, zei Mirte terug.
Ria pakte al vast het bord van het aanrecht af waar ze een boterham had gesmeerd voor Mirte.
Mirte ging voor de tv zitten en begon daar van haar lekkere broodje met pindakaas te smullen.

Na een uurtje was de rest van de fam ook beneden en werd er even overlegt tussen Alex en Ria.
Mirte probeerde een beetje af te luisteren en een paar worden kwakken binnen ballorig Mirte is ziek gaan we dan wel of blijf jij thuis. En Mirte stond op en zei meteen 'Ik ben niet meer zo ziek we kunnen best wel gaan,. Ria keek even naar Mirte en zag dat Mirte er inderdaad goed uit zag.
'Nou laten we dan maar met zijn allen gaan, zei Alex tegen Ria.
Mirte klapte in haar handen en begon te springen. De rest van de kinderen vonden het ook een super idee.

Na dat iedereen goed vol gegeten was en uit de pyjama's werd de auto vol geladen. Er werd besloten om met 2 auto's te gaan rijden zo dat wanneer een paar geen zin meer hebben naar huis konden met Ria en de rest met Alex nog even konden blijven. Zo werd er een mannen auto in gedeeld waar Mark meteen de radio knop naar rechts draaide en er een rock nummer te horen was in de andere auto. Ria deed een CD in de radio en er werd een kinderachtig verhaal verteld. Mirte luisterde mee net als Ilse en beide auto's vertrokken waarbij die van Alex met een rook spoor optrok en ook binnen aantal kruispunten niet meer te zien was.

Toen Ria aan kwam met de auto stonden de mannen al te zwaaien en klaar om naar binnen te gaan.
Eenmaal binnen gingen alle kinderen een eigen weg op Ilse na. Ria liep met Ilse naar de ballen bak en Ilse werd er in gezet waarna zij ook heerlijk ging spelen. Mirte wou tikkertje spelen en dit leek Peter wel leuk maar Mark en Bart niet nee de klokken en sprongen en gingen zelf samen van de grote Glijbaan afspringen waarbij Mark een salto maakte. 'Oke ik ben hem eerst wel, zei Mirte tegen Peter die meteen weg begon te rennen. Mirte holde achter Peter aan maar dit was heel moeilijk ze werd ook snel moe. 'Peter wacht even ik ben even drinken pakken bij papa, riep Mirte heel hard. Mirte ging naar Alex toe en vroeg om wat te drinken. Er werd een beker uit de te gepakt en een grote fles cola die gevuld was met limonade. Alex vulde de beker en gaf deze aan Mirte die het in een slok weg dronk en het bekertje hard op tafel zette. 'Ik kom je weer pakken, riep Mirte die meteen als een gek begon te rennen. Mirte rende heel hard achter Peter aan maar Peter ging wat sneller de bocht om en onder balken door en zigzaggend door de pionnen. Mirte stond even uit te hijgen ze moest wat ander bedenken. Ze begon weer achter Peter aan te rennen die ook even gestopt was. Beiden renden ze verder maar bij een splitsing ging Mirte de andere kant op. Peter rende nog even door maar keek achter om. Mirte was er niet Peter wachten even en liep daarna rustig weer terug naar waar hij vandaan kwam. Een harde tik in zijn rug drukte hem bijna omver.'Tikkie jij bent hem, zei Mirte die snel weer de andere kant op ging. Mirte rende zo hard als ze kon en ze had nog een beste voor sprong ook door deze verrassing van net. 'Mirte ik ga ook even wat drinken, riep Peter die naar de tafel toe liep. Mirte die ook wel dorst had ging ook maar naar de tafel. Ze dronken hun bekkers leeg maar voor dat ze weg konden rennen zei Alex 'Wacht even jullie Peter jij moet eerst naar de wc voor je verder gaat en Mirte als jij slim bent ga je ook even dan gebeuren er geen ongelukjes vandaag,. Ze knikten en gingen naar de wc toe. Mirte ging rustig zitten en zat nog even na te hijgen ze plaste een beetje spoelde snel door wand ze wou snel weg zijn voor Peter er stond. Ze waste haar handen nam een paar slokken water en liep naar buiten. 'Tikkie jij bent hem, zei Peter die voor de wc deur al stond en Mirte een vinger in haar buik prikte. Peter rende we maar Mirte had er geen zin in ze was moe had nog steeds dorst. Peter stonden verderop stil en zag hoe Mirte de wc weer in ging. Mirte maakte een kuiltje in haar handen en begon er uit te drinken. Ze hoorde Peter bij de wc deur staan en liep er naa toe na dat ze geprobeerd heeft de leiding leeg te drinken.

Mirte deed de deur open en zag dat Peter net de andere kant op keek. Ze rende er heen tikte Peter aan en rende snel de toestellen in. Zo ging het spel maar door. Op een gegeven moment wou Bart ook mee doen en zelf Mark deed mee. De ouderen waren geen partij voor Mirte het was gewoon oneerlijk. Maar na een half uur rennen werden ze geroepen om te komen eten. Er lag voor ieder een broodje kroket klaar die Alex net gehaald had bij de kantine. Iedereen at hun broodje op en dronk hun bekers leeg. 'Zo jullie mogen weer verder spelen maar eerst gat iedereen naar de wc, zei Ria. 'Ik ben zo wel de tikker, zei Mark heel sportief. Mirte ging snel naar de wc ging zitten een. Ze voelde een grote druk en ze begon hard te plassen. Aan de andere kant hoorde ze de wc al door gespoeld worden. Snel stopte Mirte met plassen deed het kleding aan zonder haar af te hebben geveegd. Een natte plek waar hier door zichtbaar zelfs in haar broek om dat ze nog een beetje aan het na druppen was. Ze waste snel haar handen en ging snel de deur uit. Peter rende iets voor haar en toen ze achter om keek zag ze Bart ook de wc uit vliegen gevold door Mark.

Ria die even kwam kijken hoe druk hun kinderen aan het spelen was viel op dat Mirte een nat plekje in haar broek had toen ze van de glijbaan af kwam zetten. 'Mirte kom eens even hier, zei Ria. Mirte deed dit en vroeg ' Wat is er mama,. 'Mirte ik zie dat je in je broek hebt geplast, zei Ria. 'Dat heb ik niet ik ben netjes naar de wc geweest maar ik hoorde jongens al door spoelen en was het vergeten droog te vegen, zei Mirte die haar moeder recht aan keek. 'Vooruit dan maar. Je weet dat ik geen ongelukjes wil dus op tijd naar de wc gaan, sloot Ria het gesprek mee af. Mirte holde snel weer weg en Ilse die niet meer veel zin had zat bij Alex op schoot te kijken naar alle spelen de kinderen. Bart kwam voor bij rennen gevold door Peter die de tikker was. Mirte zat boven in de toren te kijken hoe haar broertje het elke keer net niet redde. Ze was ze even uit het oog verloren en zag Peter nu alleen lopen. 'Tikkie jij bent hem, zei Bart die Mirte tikte. Had je maar op moeten letten. Bart rende weg en Mirte ging er achter aan. Mirte begon een drang te voelen dat ze moest plassen maar ze bleef door rennen. Ik ben net geweest dacht ze en de drang ging inderdaad weg. Ze rende nog harder maar ze kon haar broers niet bij houden. Ze probeerde weer je oude trucje en ging de andere kant op. Ze begon iets rustiger te lopen en klom weer de toren in. Daar stond Mark onoplettend te kijken. 'Tikkie jij bent hem, zei Mirte maar op dat moment kwam een scheut urine innhar ondergoed terecht. Aan de buiten kant waar dat kleine vlekjes zat kleurde nu een iets groter vlekje die even op glommen daarna donker werd. Mirte stond even stil van angst ze had net een beetje geplast hopen dat mama dit niet ziet. Mark zag het gebeuren en tikte Mirte weer terug. 'Zo jij bent hem weer broekplasser, zei Mark die er vandoor ging. Mirte rende er weer achter aan een scheut plas kleurde nu een grote donkere vlek in haar broek maar ze voelde het niet nee ze moest en zou Mark terug pakken. Bij een T splitsing ging Mark naar rechts en Mirte wou naar links. Ze rende zo hard ze kon de bocht in en knalde vol met haar hoofd tegen Peter die achter Mark aan wou gaan weg van Mirte. Een harde klap was hoorbaar waarna na heen hard gekrijs van 2 kinderen. Mirte lach op de grond en voelde een enorme pijn maar te gelijkertijd een dof warm gevoel van onderen. Peter was al een beetje aan het opstaan en zag hoe Mirte daar in haar broek lag te plassen. Een grote natte kring was zichtbaar op haar kontje wanneer ze zich om draaide. Ze probeerde op te gaan staan maar dit lukte niet ze was duizelig. Alex was er aan gekomen en hielp Mirte omhoog. Alex zag de natte broek maar dat was niet alles toen Mirte net stond kwam haar hele blaas inhoud naar buiten de natte plek op haar mond begon nu via haar broekspijpen naar beneden te gaan een sissend geluid stopte en Mirte begon weer op nieuw te huilen.

Alex hielp Mirte naar beneden en eenmaal bij de tafel was haar broek bijna helemaal donker gekleurd.
' Wat had ik nou gezegd je zou naar de wc gaan als je moest, zei Ria boos.
Mirte knikte wat maar had geen zin om ook maar iets te zeggen. 'Nou ik ga met Mirte en Peter naar huis dan kan de rest nog even door spelen, zei Alex waar op Ria ja knikte. Met zijn drieën liepen ze naar de auto waar bij op Mirte haar plek een plastic tas werd geplaatst zo dat ze daar op kon zitten. Alex reed weg en deed het dit keer wat rustiger aan en de radio stond niet zo hard. Bij een rotonde werd de auto aan de kant gezet op de begeleiding van een politie agent. 'Goeden dag meneer mag ik u rijbewijs even zien en ik wil u zo even later blazen, zei de agent. Mirte zat achterin en vond dit helemaal niet leuk ze wou naar huis en ze wou droge kleren aan wand deze waren al wat koud. Na het blazen was alles goed en mochten ze hun weg weer vervolgen meteen achter hun werd de volgende auto aan de kant gezet en deze mocht het zelfde doen. 'Papa ik moet nu weer plassen, zei Mirte tegen Alex die het gas iets dieper in trapte. Hij zou niet dat de achterbank nat werd van zijn mooie auto. Al gauw zat er een motorrijder achter hem die er iets later voorbij ging. Op de koffer van de motor stond in eens stop politie. 'Hebben we dat ook weer, zei Alex kwaad. 'Goeden middag meneer van waar die haast, zei de motor rijder. 'Mijn dochter kan haast plas niet goed op houden zo leuk u al kan zien en ze moet weer en ik woon hier 2 straten verder ik dacht als ik iets door rij dan in ze het misschien nog redden, zei Alex vriendelijk. 'Wilt u even uitstappen dan kunnen we wat makkelijker praten, vroeg de agent. Alex deed dit en Mirte stapte ook snel uit. De agent wou vragen of ze terug in de auto wou gaan zitten maar zag hoe Mirte haar broek weer helemaal liet opglimmen. De broek had niks meer aan stof om de urine die met een noodgang uit Mirte kwam op te nemen en de urine spetterde op de grond. Alex en de agent keken toe hoe Mirte de grond onder haar donker liet kleuren tot ze klaar was en een snikkend geluidje uit haar kwam. Alex liep naar Mirte toe en troosten haar. Na dat Mirte tot rust was gekomen zei Alex tegen de agent 'Kijk dit wou ik dus proberen te vermijden mijn dochter is helemaal over stuur en dat voor 10 Km te hard waar nog eens directie van af gaat. Fijn dus als u op wild schieten dan kan ik mijn dochter zo snel mogelijke in bad doen en droge kleren aan, zei Alex gefrustreerd tegen de agent. De agent keek even naar Mirte en Alex. 'Meneer u weet zelf ook dat het niet om een boete gaat maar het is binnen de bebouwde kom en wat als er een kind over steekt dit wilt u zeker niet dat u straks de dood van een kind op u geweten heeft. Dus hier voor schrijf ik u ook een, zei de agent maar verder kwam die niet wand via de walkietalkie kwam bericht binnen dat iemand door was gereden op de plek waar ze moesten blazen en er werd om de moterrijder gevraagd. 'Ziet u dit maar als een goede waarschuwing, zei de agent die de helm dicht deed en op zijn moter hard weg reed.

Zo dacht Alex daar kom ik goed mee weg. Mirte die nog buiten de auto stond na te druppelen keek Alex aan met tranen in haar ogen. 'Ben je boos op mij, vroeg Mirte. 'Nee hoor schat maar ik laat jou samen met je broertje het laatste stukje lopen rij ik naar huis en zet ik al vast het bad aan en kunnen meteen als je thuis bent in een warm bad, zei Alex lief. Peter stapte meteen uit en nam zijn zus mee. Ze liepen samen naar huis waar bij Mirte meer aan het sloffen was haar schoenen en broek waren zwart en nat en het was geen pretje om in rond te lopen. Toen ze bijna thuis waren kwam Ria langs gereden met de auto. Ze keek even goed naar haar kinderen en sloeg de oprit op. Ze liep uit de auto naar hun toe en vroeg meteen wat er was gebeurd. 'Ik leg het je zo wel uit schat maar eerst moet Mirte in bad, zei Alex tegen Ria die had gehoord dat ze terug waren. Ria ging hier mee in en Mirte kon eerst in bad heerlijk ze deed het natte kleren uit die Ria meteen in de was deed en Mirte dook in bad. Alex ging Ria alles uitleggen en Mirte begon langzaam te verschrompelen in bad. Ze rook ook de frituurvet opgewarmd worden en ging daarom ook uit bad. 'Mama ik heb geen schone kleren, riep Mirte. Alex kwam binnen lopen met kleren ,Mama is even druk bezig dus ik heb je kleren uit gezocht, zei Alex tegen Mirte en begon te glimlachen. Mirte keek goed en papa had inderdaad leuke kleding uit gezocht maar ze zag ook een drynigts er bij tussen zitten. Alex zag hoe Mirte keek en ging zachtjes naar Mirte haar oor 'Ik heb je moeder er van overtuigd dat je geen week zonder hoeft en dat je er vandaag gewoon een om had moeten hebben had ik niet zo hard gereden waren we niet aan gehouden en had jij de wc gered. Dus niet opzettelijk in gaan plassen maar als er een ongelukje gebeurt is het niet zo erg, gefluisterd Alex in de oor van Mirte. Mirte kreeg een glimlach 'Ik ga mijn best doen om naar de wc te gaan, zei Mirte die de drynigts meteen aan deed.

Aan tafel tijdens het patat eten werd er veel gekletst er werd na het eten zelfs ijs op geschept. Iedereen was blij en genoot van het eten wat Alex klaar had gemaakt. Mirte kreeg een lepel extra ijs als normaal en Alex gaf een knipoog naar Mirte toe. Na het eten stond Mirte op en zei vol trots 'Ik ga even plassen,. Ze liep naar de wc en deed alles uit en ging rustig zitten. Er was wat geroezemoes hoorbare en Mirte luisterde heel goed. Ze ging wat worden op. Zo doe je dat. Straffen werkt niet. Haar vader had een lage stem die je goed kon horen. Mirte was al lang klaar en besloot op te staan. Ze deed haar drynigts aan en genoot hier ook van. Mirte kwam de kamer weer in waar Ilse en Ria niet meer waren samen het begon langzaam bedtijd te worden. De ouderen mochten langer opblijven en Alex vroeg het ook aan Mirte of ze dit wou. 'Eigenlijk zou ik dat niet willen het liefst wil ik nu al naar bed, zei Mirte in het oor van haar vader. 'Nou kom konden breng ik je naar bed, zei Alex die al opstond. Mirte liep mee en werd door Alex even vertroeteld. Ze kreeg haar pyjama aan en werd in bed gelegd. Alex pakte een boek en wou beginnen met lezen. 'Wacht even ik moet wat pakken, zei Alex die weg liep. Even later kwam Alex terug met de speen die Mirte in had moeten leveren bij Ria. Alex gaf Mirte de speen die ze meteen in deed. Alex begon met lezen. Na het eerste hoofdstuk uit de Kameleon sliep Mirte al en deed Alex het boek dicht. Alex gaf Mirte een kus en sloot de deur zachtjes achter hem dicht. Mirte was op weg ver in dromenland naar een plek die alleen zei weet.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Wanneer komt hier een nieuw hoofdstuk van, ik vind dit zo'n leuk verhaal en ik ben zo benieuwd naar de rest ::)
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babyukkie Vanaf nu kan niemand meer zeggen ik wist het niet Algemene info 65
J NIEMAND activeren s.v.p. moderator talk 2
Mr.Nobody Minderjarige die contact zoeken… moderator talk 1
Babyukkie dubbele accounts gemeld en ongemeld en die met reden moderator talk 3
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
HarmonixFairy Meisje die droomt zoekt.. Contact advertenties 3
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
J Mogen jongens/mannen leggings dragen of zijn die allemaal maar.voor vrouwen? Polls 45
Tenaatje@ Die heerlijke warmte ff 16+ Board 2
broekie Wie van jullie heeft een partner die geen problemen heeft met je plastic broekje. En hoe is dat? Plastic broekjes liefhebbers 48
BertDL Zijn er hier Luierliefhebbers/innen die ook Motor rijden? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
A Op zoek naar mensen die willen experimenteren met iets extremere fetisjes. Contact advertenties 4
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
D Zijn er hier meer mannen die van rokken en jurken houden. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 74
cat375L Zijn hier meer personen die een Lil Comforts romper hebben/gebruiken? Pub 0
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
Floris24 Iemand die de Tena Maxi kan aanbevelen? Zijn ze goed of zijn er betere die niet te duur zijn? Luiers 34
H Waar is die lieve poppenmama? Contact advertenties 2
aymond89 Me zelf maar eens voorstellen naar al die jaren Voorstellen 16
Diaperthijs Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe jullie je eerste keer hebben ervaren om in het openbaar luiers te dragen, en wat jullie precies deden die dag. Polls 105
flipnl Op zoek naar mommy/daddy die masseert Contact advertenties 2
D Drie vrouwen die wellicht een man jn luiers zouden willen stoppen 16+ Board 7
Pamperslove Die draagt ook kinder luiers Contact advertenties 13
Hailey Knuffel voor iedereen die mij hier zo fijn en veilig laten voelen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
M Vrouwen die willen chatten over de combinatie luiers en bdsm 16+ Board 4
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
A Contact gezocht die wilt ontdekken! Contact advertenties 2
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
A Vrienden IRL die into broekplassen zijn? Broekplassers en Poepers 2
A Mamma die me terug in luiers wil doen Contact advertenties 0
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
Inco-plastic-24/7 Chat of groep voor leden die inco zijn. Ideeën Bus 3
W Hey hey zijn hier mensen die uit zuid-Holland komen en dan toevallig uit het Westland?? Contact advertenties 37
Luierboyy Gezocht iemand die iets serieus zoekt Contact advertenties 9
A Kan het zijn dat je mensen die abdl zijn kent zonder dat je dat weet? Algemeen 92
Tommy76 Agepkayer die zich graag als 11 jarig jongetje voelt en gedraagt is op zoek naar leuke contacten Contact advertenties 4
lucsje66 Voor de Belgische leden die Tena of ID gebruiken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Nog iemand die dit verlangen heeft 16+ Board 3
R Mama die mij wilt verzorgen Contact advertenties 4
slo123 Baby sissy zoekt een mama die mij wilt verzorgen Contact advertenties 2
Daanleynen5 Mensen die van luiers houden Contact advertenties 7
LuierN Zoekt vrouwen die contact willen Contact advertenties 0
Luierliefhebber Brent Wie fantazeert er hier nog wel eens over mensen die je kent? 16+ Board 3
Babyukkie Zijn er meer die handwerken Pub 13
P Hallo zoek iemand die me wilt behandelen als een 12 jarig bedplassertje Contact advertenties 1
adidaslover Foto van je luier die je nu aan hebt :) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 128
Similar threads


















































Bovenaan