Verhaal Klaar Nog Steeds een Peuter?

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 1 100,0%
  • 2

Stemmen: 0 0,0%
  • 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    1

HiddenWishes

Superlid
Hallo mensen, Normaal ben ik meer een lezer dan een schrijver. Maar ik vind het toch tijd om een keer wat te schrijven.
Het is deels fictie. Nevermind, Veel leesplezier en geef feedback alsjeblieft. Het is maar een klein stukje, gewoon om te zien of jullie de stijl iets vinden.

Deel 1:

Buzz Buzz Buzz, De Wekker maakt mij weer eens wakker uit een dromeloze slaap. Terwijl ik mijn dekens van me af sla zie ik dat ik een grote vlek om mijn kruis heb zitten. ¨Ah nee hé¨ denk ik, ¨niet alweer¨. Ik stap uit bed en doe mn klamme pyjama uit en gooi deze in de wasmand. Dan loop ik met mijn badjas om richting de badkamer. Terwijl ik douche hoor ik mijn moeder de zoldertrap oplopen. ¨Kut, vergeten mijn bed af te halen¨. Als ik mij heb afgedroogd en weer naar mijn kamer loop is mijn moeder niet meer op mijn kamer, wel is mijn bed helemaal verschoond. Ik besteed er verder geen aandacht aan en kleed me aan.
Als ik beneden kom zit mijn moeder aan de keukentafel mij met een boos gezicht aan te staren.

Feedback A.U.B

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Een goed begin is het halve werk zeggen ze vaak.
En dat geld ook voor dit verhaal, maar ben wel benieuwd naar de rest van het verhaal.
Je schrijfstijl is redelijk begin is te kort om daar een goede conclusie over te trekken.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
catheterboy Voorstellen nog steeds, Voorstellen 15
I Nog steeds hetzelfde Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Delete12 Werk je of studeer je nog steeds..? Pub 63
M Werkt nog steeds niet AB/DL Fotos 5
Baardig vraag aan de mannen/jongens hier.... weet je nog wanneer je voor het eerst een meisje/vrouw zag plassen? en hoe was dat? Polls 6
Sem_abdl20 Zijn er ook nog leeftijdsgenoten? (18-27) Contact advertenties 5
Ab Pamper mandy Wie komt er nog meer uit flevoland Voorstellen 22
JasperDL007 Ik voel me even helemaal leeg. Hoe vind je nog iets échts in deze community? 16+ Board 41
poepbroek Iemand nog in zijn broek gepoept met carnaval (of gezien?) Broekplassers en Poepers 4
D DiapersDay 7 Februari 2026: Bijna lente of nog sneeuw? Kalender 51
Luierikl Bekende Vlaming drinkt nog uit fles Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
DL_man Hoe het label 'Nog niet klaar' toevoegen aan mijn verhaal? ABDL Luierverhalen 2
Hoi2110 Rare vraag misschien maar wie heeft/had dit nog meer? Pub 5
broekie Welke luiers hebben nog een plastic buitenkant? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
max79 Nog zo'n mafketel moderator talk 6
Pup Wat staat er als eerste nog op jouw wishlist? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Markes Wat zou jij nog wel eens willen doen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
I nieuw en nog aan het onderzoeken Voorstellen 22
Floortje Kom jij nog naar de BBQ van het ABDL weekend 2025? Er zijn nog plekken vrij! Kalender 3
Soramies Wie is er nog meer rond de 20 jaar oud? Voorstellen 23
slave_rick Nog niet klaar [16+] Toen zag ze mij in luier en ontdekte later nog meer 16+ Verhalen 23
marquis Ik had me nog niet voorgesteld dus bij deze Voorstellen 21
TransBabyPrinsesje Wat zijn must-have ABDL kleding/accesoires voor een klein meisje die nog luiers nodig heeft. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Little Endy InControl Active Air Luiers 2
Mirjam-trav Is dit type plastic broekje nog verkrijgbaar? Plastic broekjes liefhebbers 32
luierdromertje Nog niet klaar Xantia de Parttime Havist (2) X Y Z 17
Luierliefhebber Brent Hoe luier omdoen zodat je elkaars geslacht nog kan aanraken? 16+ Board 7
Bab Diap ABU Cloth-Backed Cushies 2-tape maat M nog beschikbaar? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
DL013 Wie weet waar ze nog abena abri form x-plus verkopen in maat M of L Luiers 5
manutje ab wat kan ik nog bij kopen iemand tips Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
tranny-abdl Mama Sarah nog actief Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Litlelotte Ben incontinent en heb nog maar een luier me bestelling van zorgverzekering komt pas iver 4dagen door vekeerd verwerkt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Daddy777 Wie weet het ook nog? Vandaag mijn eerste keer buitenshuis geplast. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
goudvis Zijn hier nog meer brats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
D Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 45
Pink skirt sissy Acceptatie homoseksualiteit maar nog geen Ab DL acceptatie Pub 76
luierschat Nog nooit voorgesteld Voorstellen 18
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
pamperlover1 Nog maar eens voorstellen Voorstellen 14
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10