Nog steeds een peuter?

Hallo mensen, Normaal ben ik meer een lezer dan een schrijver. Maar ik vind het toch tijd om een keer wat te schrijven.
Het is deels fictie. Nevermind, Veel leesplezier en geef feedback alsjeblieft. Het is maar een klein stukje, gewoon om te zien of jullie de stijl iets vinden.



Deel 1:

Buzz Buzz Buzz, De Wekker maakt mij weer eens wakker uit een dromeloze slaap. Terwijl ik mijn dekens van me af sla zie ik dat ik een grote vlek om mijn kruis heb zitten. ¨Ah nee hé¨ denk ik, ¨niet alweer¨. Ik stap uit bed en doe mn klamme pyjama uit en gooi deze in de wasmand. Dan loop ik met mijn badjas om richting de badkamer. Terwijl ik douche hoor ik mijn moeder de zoldertrap oplopen. ¨Kut, vergeten mijn bed af te halen¨. Als ik mij heb afgedroogd en weer naar mijn kamer loop is mijn moeder niet meer op mijn kamer, wel is mijn bed helemaal verschoond. Ik besteed er verder geen aandacht aan en kleed me aan.
Als ik beneden kom zit mijn moeder aan de keukentafel mij met een boos gezicht aan te staren.



Feedback A.U.B
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Een goed begin is het halve werk zeggen ze vaak.
En dat geld ook voor dit verhaal, maar ben wel benieuwd naar de rest van het verhaal.
Je schrijfstijl is redelijk begin is te kort om daar een goede conclusie over te trekken.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 96
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L helaas nog steeds zoekende Contact advertenties 3
catheterboy Voorstellen nog steeds, Voorstellen 15
I Nog steeds hetzelfde 16+ Board 17
AB88 Werk je of studeer je nog steeds..? 16+ Board 64
M Werkt nog steeds niet AB/DL Fotos 5
Daddy777 Wie weet het ook nog? Vandaag mijn eerste keer buitenshuis geplast. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
J Gezocht: leuke luierdate - en wie weet nog wel meer Contact advertenties 7
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
Baby Charlotte Welke AB spenen hebben nog een ventiel? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
goudvis Zijn hier nog meer brats Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
DLY85 Wie heeft er nog dc amor luiers? Pub 2
L Zijn er ook nog echte dames Contact advertenties 8
C Een oudere Tena Slip Maxi plastic van het weekend gedragen met betere plakstrip dan ze nu hebben, toen bestond de Tena Slip Ultima nog niet Pub 14
Bam-Bi Wat zou jij nog willen mee maken in je leven ? Pub 35
Pink skirt sissy Acceptatie homoseksualiteit maar nog geen Ab DL acceptatie Algemeen 76
luierschat Nog nooit voorgesteld Voorstellen 18
V Nog maar eens proberen voor een ontmoeting. Contact advertenties 0
Ikkediap Komen deze boosters nog terug in de shop? Vragen & Info Shop 12
Fijnklein Nog maar een keer voorstellen Voorstellen 15
Tim80 Wat kun je nog meer in je broek doen, behalve een luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
qwerty123 als 13 jarige nog een speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Bob. Ik stel mij nog maar eens voor! Samen de abdl ontdekkingsreis starten?:P Voorstellen 12
H Woon nog bij mijn ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
N Na al die jaren toch nog eens voorstellen. Voorstellen 11
pamperlover1 Nog maar eens voorstellen Voorstellen 14
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
tijn2022 wat is er nog niet tot weinig te koop in luierwereld wat je wel graag zal willen hebben. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 71
sam Komen er nog nieuwe meetings in 2023 Kalender 10
D Hallo ik stel me nog even voor misschien iets te laat Voorstellen 8
T Nog wakker ? Mag altijd berichten Contact advertenties 2
DLY85 Heeft er nog iemand ABU bunnyhops? Product & Winkel Testverslagen 6
T Nog iemand die dit verlangen heeft 16+ Board 3
P Hallo luieraars, toch nog eens voorstellen uit het hoge noorden Voorstellen 14
A Luiers kopen in winkel en nog een andere vraag Luiers 43
Pamperslove nog dol op pampers Contact advertenties 14
L Vandaag nog luiers dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Luierboyamersfoort Probeer het nog een keer Contact advertenties 7
Luierliefhebber Brent Wie fantazeert er hier nog wel eens over mensen die je kent? 16+ Board 3
A heeft er iemand nog luiers over om te proberen in omgeving uden? Contact advertenties 6
T Heb nog wat pakken tena slip maxi s te koop Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
S Nog even voorstellen Voorstellen 19
max79 Nog even snel een voorraadje Tena inslaan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DLY85 Wie heeft nog een oud model tena voor mij? VVV 15
adidaslover Wie gelooft er nog in sinterklaas? Polls 22
mitch Nog maar eens terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
C Tot welke leeftijd liet je moeder je 's nachts nog plassen? Polls 33
Similar threads


















































Bovenaan