Ongelukje op een verkeerd moment. HOOFDSTUK 25 IS AF! NIEUW!

Welk cijfer geef je dit verhaal?


  • Totaal stemmers
    15

LotteXS

Superlid
Hoofdstuk 21.

"Niet de enige?!"



Ik tilde Sofie op en zetten haar op de grond.
Ze trok de deur open en rende naar buiten.
Ik holde er meteen achterna.
"Kom jij eens even gouw terug, 1... 2... en de laatste...."
Sofie wist niet hoe snel ze weer bij mij moest zijn en holde terug.
"Dat was echt stout hey! We blijven mooi bij elkaar, heb je me gehoord meid!?"
"Ooh ik dacht dat we weer mochten spelen"
"Ja zomenteen, kom geef me een handje dan gaan we eerst weer even alle spullen neerzetten bij ons tafeltje."
Ik nam beide dames aan de hand en we liepen terug naar ons tafeltje.
Ik liet de dames nog even verder spelen terwijl ik voor ons wat frietjes ging bestellen bij het restaurantje.
"Ik wilden graag een bestelling doen.
2 keer een KidsMonkey Box en 1 keer een frietje speciaal met een Dr. Pepper alstublieft"
"Het word voor u klaargemaakt.
Dat is dan 23,50 alstublieft"
Ik betaal en krijg een of ander rond schijfje mee dat ligt geeft en trilt als een... umm (je weet wel) zodra het eten klaar is.
Ik loop weer terug naar ons tafeltje en ga eens even wat Facebooken.
Nou op Facebook was niet veel te beleven dus deed ik weer even mijn oortjes in en ging ik maar lekker verder met de
Netflix serie Pose.
Pffff het was 16:13 en ik had eigenlijk toch wel echt honger gekregen!

Nou 18 minuutjes verder en ik schrik me toch ineens de pleuris!!! begint dat schijfje te trillen!
Nou ik sprong op en ging het eten halen.
Er stonden 2 dienbladen.
"Mevrouw zou ik u even helpen hahaha"
"Oohja dat zal fijn zijn!, dank u!"
Ik werd mooi even geholpen en vroeg meteen aan de juffrouw of ze de dames even wilden omroepen.
Nog geen 5 minuutjes later hoorden ik hun namen al galmen door de luidsprekers.
"Attentie Attentie! Willen Jasmijn en Sofie zich melden bij Jessica! Jullie frietjes staan klaar!
Eet smakelijk.
Ik herhaal: Willen Jasmijn en Sofie zich melden bij Jessica! Jullie frietjes staan klaar!
Eet smakelijk."

Nog geen 5 minuutjes later zag ik in de verte de dames al naar onze tafel hollen!
"Kijk is dames, lekker frietjes met een kroketje en oehhh een speeltje!!.
Maaaaaar dames, we gaan eerst mooi rustig eten en daarna mogen jullie kijken wat voor speeltje jullie
hebben gekregen!"
"Maaaraaarrr!! Ik wil NU al kijken!!"
"Denk erom Jasmijn!! Je hebt me gehoord!
En anders geef je het speeltje maar hier dan geef ik het wel aan een ander kindje hier!"
"Nee nee nee. Sorry Jessica!"
"Nou ik wou al zeggen. Nou lieve dames eet smakelijk."
"Eet smakelijk" zijde de meiden in koor.
We waren lekker ons eten aan het opeten en de dames vonden het zo te zien erg lekker!
"Kom eens hier Sofie, ik zie dat je erg op de tafel aan het knoeien bent.
Blijf is even staan"
Ik rommel wat in de oppastas en haal er een handdoekje uit.
"Ik bind jouw even de handdoek om je nek anders zit dadelijk ALLES onder de mayonaise en ketchup
en ik denk dat dat niet helemaal de bedoeling is whahahaha"
En beide dames schoten in de lach.
Nou de lol kon niet meer op toen Jasmijn ineens een enorme boer liet en ons vervolgens met een rood hoofd,
zo rood als een tomaat aankeek.
"Bohhh jij kleine boermonster!!! bahh bahh, hoe kan er nu ZO veel geluid uit zo'n klein meisje komen!!!"
En wat hadden de dames (en stiekem ik ook) toch een lol.
"Ik kan ook geluidjes maken!"

*Prrrrrruuuttttt*

"Nee Sofie dit gaat een beetje te ver schat, we gaan hier geen scheetjes laten!"
"Ooh sorry Jessica"
"Het is al goed! maar scheetjes laten we op de wc en doen we niet hier
in een grote zaal in het bijzijn van al deze mensen.
Scheetjes kunnen best wel vies stinken en dat vinden andere mensen vaak niet echt prettig"
"Ooh... Ja dat is eigenlijk wel zo ja! Zal het niet meer doen."
"Goedzo schat."
Niet veel later had iedereen alles op en wilden ik de dames gaan helpen met de jasjes en de schoentjes.
We stonden klaar om te vertrekken en nam de kids aan de hand.
Maar Sofie bleef staan.
Ik draaide me om naar Sofie.
"Nee schat kom we gaan! kom hup hup"

Sofie begon een beetje te huilen.
Ik liet Jasmijn's handje los en liep naar Sofie.
"Och lieve schat, we moeten echt gaan over een half uurtje is het hier ook gesloten en moeten
ALLE bezoekers en kindjes al naar huis zijn"
"Ik... Ik heb... *Snik*
"Zeg het maar wat is er lieverd?"
"Ik heb gu... gep... Ik heb...pffoe..."
"Huh dat versta ik niet schat, kom eens even zitten schat."
Ik tilden haar op met een hand onder haar billen.
We liepen naar een tafeltje en zetten Sofie op een stoel.
Draaide me om naar Jasmijn en gebaarde haar even naar hier te komen.
"Ik heb.... ge... gup.... gepoept"
"Och lieve schat toch, heb je in je broek gepoept schat?"
Sofie knikte verlegen ja.
"Och och, maar goed dat je een pampertje om had!
vertel me eens, was dat door het scheetje dat je hebt gelaten toen straks onder het eten?"
Ze was stil en staarde naar de grond.
"Schat ja of nee, geef eens even antwoord.
Ik ben echt niet boos maar wil wel weten hoe dit nu komt.
"Was het iets meer dan alleen een scheetje?"
Sofie staarde nog steeds naar de grond en knikte verlegen ja.
"Aah kijk, ja dat kan gebeuren maar dat geeft toch helemaal niets! Zou ik jouw maar even schonen billetjes gaan maken?"
Ik tilde haar weer op en sussend en troostend liepen met ze drietjes naar de verschoonruimte.
Daar aangekomen zette ik Sofie op de commode en begon met haar jas uit te doen.
Zo ook haar broek.

"Nou Sofie dan gaan we jouw eens schone billen maken!"
"*Snik* Ja...""Nou hub even liggen schat"
Ik pakte een pamper maatje 6, billendoekjes en de babypoeder uit mijn tas en deed de eerste plakstrip van Sofie's luier los.
Er kwam mij een lucht tegenmoed, nou daar kan zelfs een everzwijn niet tegenop hahaha.
"Nou nou, dat is best een flinke poep!
Waarom heb je het niet meteen gezegd toen je in je luiertje poepte?
Dan had ik meteen je luier kunnen verschonen!
Nu heb je hele rode auwa billetjes!"
"Ik... ik durfde het niet te zeggen.
Ik was bang dat je boos zou worden!"
"Och schat, dit soort dingen kunnen toch gewoon gebeuren, ik word hier echt niet boos om hoor!"
Ik pakte wat Zwitsal billendoekjes en begon haar billen goed schoon te maken.
Daarna ook haar voorste en rolde de pamper onder haar billen vandaan en vouwde hem op en legde hem even
aan de kant.
"Ooh ik zie dat ik ook nog 1 luierbroekje heb, die past jouw ook wel. Wil je een pamper om of een luierbroekje?
Voor een luierbroekje moet je wel eventjes gaan staan want die kan ik je liggend niet goed aan doen.
Een luierbroekje zit denk ik wel beter en is toch iets meer voor de grote meiden zoals jouw"
Sofie keek me aan en mompelde wat onverstaanbaars doordat ze haar kralenketting in haar mond had.
"Dat versta ik niet meid, haal die ketting eens uit je mond, bahh dat is vies meid, dat moet je echt niet in je mond doen.
Zal ik je maar gewoon een normale luier omdoen schat?"
Sofie knikte van ja.
"ik doe jouw eerst een zalfje op tegen de rode auwa billetjes, dan is de pijn zo weer weg!"
Ik pakte een tubes Zwitsal luiercrème uit mijn oppastas en deed wat op mijn vingers en wreef het uit
op haar billetjes en haar voorste.
Ik pakte de pamper en vouwde die open.
"Billetjes omhoog schat"
Ze deed haar billen omhoog en kon ik haar nog wat in poederen met babypoeder
Daarna schoof ik behendig de pamper onder haar billen en plakte hem dicht.
Deed haar weer de kleren aan en daarna haar schoentjes en haar jas.
"Zo hatseflats hotseflots! Jij bent weer fris en fruitig! Oehhh en wat ruik je lekker naar Zwitsal!"
Beide dames moesten hard lachen!
"Hhihihi jaaaah lekker!!
"Mag ik ook wat Zwitsal op?"
"Ja tuurlijk Jasmijn"
Ik pak een flesje Zwitsal bodylotion uit de oppastas en doe een beetje op haar hand.
"Doe maar goed uitwrijven over je handjes en armen.
Ruik je dadelijk net zo lekker als Sofie!"
"Uummm Jesica??"
"Ja Sofie?"
"Dankjewel dat je niet boos bent en dat je me hebt verschoond!
Mare.... maar... Je vind mij nu toch geen baby he?!"
"Maar nee joh! jij kan toch al goed praten, lopen, eten, je tandjes poetsen, al een beetje tellen, al goed zelf slapen,
al mooi zelf drinken.
Ik heb nog nooooooit een baby'tje gezien die al kan praten of die al zelf... even denken... ummmm...
de tanden kan poetsen. hahahaha. Stel je eens voor!"
We lagen alle drie weer in een deuk van het lachen!!

"Maar maar, Ik kan nog niet heel goed op tijd gaan plassen of poepen.
Dan ben ik toch een baby?"
"Ach maar nee joh, dan ben je toch niet meteen een baby?!
Er zijn echt wel meer kindjes die het af en toe nog moeilijk vinden om op tijd naar de wc te gaan.
Veel kindjes zijn dan zooooo druk bezig met spelen dat ze het gewoon niet zo goed voelen dat ze even
naar de wc moeten en dan hebben ze soms nog een ongelukje!
En eigenlijk heb jij nu een beetje geluk!
Als jij nu nog een ongelukje krijgt (waar we natuurlijk niet op hopen) dan ziet HELEMAAL niemand
dat omdat je nu even een luiertje om hebt!
AL die andere kindjes die af en toe een ongelukje hebben hebben dan meteen een natte of een vieze broek!
Dat ziet je meteen!
En geloof mij maar schat dat er hier echt wel meer kindjes rondlopen die nu gewoon nog even een luiertje om hebben!
Maarja dat zien wij natuurlijk niet!
Dus is ik denk dat een luiertje echt zo erg nog niet is! Klopt dat lieve meid?"
"Ooh, oohja heb je gelijk in! Wat ben jij slim Jessica! Je bent de beste, liefste en slimste oppas van de HELE wereld!"
"Och wat ben je toch een schat!"

Ik wenk naar Jasmijn en geef de dames een groepsknuffel.
Na de knuffel vraag ik even aan Jasmijn om te blijven staan en voel even door haar broek heen aan haar luier.
"Voel eens even schat, beweeg eens een beetje.
Ben jij nog droog?"
Ik ging met mijn neus richting haar billen en rook niks en Jasmijn knikte met een glimlach op haar gezicht ja!
"Goedzo lieverd, nou kom dan gaan we!"
We pakken alle spullen en lopen 3 minuten na sluitingstijd naar buiten.
"Mevrouw, Voor de volgende keer wil ik u vragen uw kids van te voren nog even te verschonen indien nodig in plaats van dat op de
laatste drukker te gaan doen!
Begrijpt u dat wij ook zo naar huis willen?
U houd ons zo erg op!"
"Maak dat de kat maar wijs, en het pand er zo achter laten?" Ik weet dat jullie eerst nog makkelijk 20 minuten tot 40 minuten
bezig zijn om het pand op te ruimen en te poetsen!
Ik werk met kinderen en ik weet dat dit soort locaties altijd erg schoon en steriel moeten zijn.
U ook nog een fijne avond!"
"Maar mevrouw di..."
Ik liet de mevrouw aan de kassa niet uitspreken en liep met de dametjes naar buiten.
Per slot van rekening had ik gewoon gelijk en om in discussie te gaan vond ik niet toepasselijk in het bijzijn van
twee kids van 4 en 6.
Na een korte wandeling kwamen we aan bij de bushalte en stapte we in en checkte ik in.
 
Laatst bewerkt:

LotteXS

Superlid
Hoofdstuk 22.

"Spetter Spatter Badder"



Niet veel later komen we thuis.
Ik open de voordeur en de dametjes rennen naar binnen.
"Sofie en Jasmijn, kom eens even terug naar de gang"
De dames schrikken en rennen snel terug de gang in waar ik inmiddels mijn jas sta uit te doen.
"Kom dames dan help ik jullie met de jasjes en schoentjes, dan doen we op de badkamer zo de kleertjes uit want....
Spetter Spetter Spatter..."
De dames juichen wanneer ze horen dat ze in bad mogen.
Nadat de jasjes en de schoentjes uit zijn wilden ik de dames naar de badkamer sturen maar
Sofie zat languit te gapen en viel bijna om.
"Och lieverd, kom hier dan draag ik je wel naar de badkamer."
Ik tilde Sofie op en zo liepen we met z'n drietjes naar de badkamer.
Daar aangekomen zet ik de kraan van het bad aan en laat de dames beslissen welke kleur badschuim er in het bad gaat.
De keuze was een roze fles of een blauwe fles.
Mag jij eens raden welke kleur ze kozen.
Ik maakte de dop van de fles open en met een grote plons viel er een grote straal en 7 flinke klodders badschuim in het water.
Al gouw kleurde roze klodders badschuim door het bad dat langzaam verdween door het water.
"Iiiieeeehhh, oepsie deesie. Dat is echt wat te veel.
Kan het nu er niet meer uithalen. nou ben benieuwd. Jullie mazzelaartjes toch!!"
We begonnen met z'n drietjes te lachen en ik hielp ondertussen met het uitkleden van Sofie.
"Jasmijn, ga jij maar even tv kijken, dan haal ik jouw over 10 minuutjes"
Jasmijn holde naar de woonkamer en zet haar via youtube op de smart tv Paw Patroll op en gaat aandachtig tv kijken.
Ik heb ondertussen het broekje van Sofie al uit en voel aan de voorkant haar pampertje.
"Die is nat he schat?, Heb je ook bah gedaan?"
Ik ga achter haar staan en voel aan de achterkant van haar pamper.
Ik zucht een keer flink en kijk Sofie een beetje teleurgesteld aan
"Zo te zien wel he schat, kom maar even op deze handdoek liggen"
Ik pak een handdoek en leg die uitgespreid op de grond van de badkamer neer en mevrouwtje gaan er op liggen.
Ik maak de eerste plakstrip los en ja hoor daar vliegt mij weer een geurtje om de oren...
Zo volgt ook de andere.
En trek vervolgens de vieze pamper onder Sofies billetjes vandaan.
"Ik pak even een nieuw pampertje, wat billendoekjes en een pyjamaatje voor jouw. Ik ben zo terug.
Mooi even blijven liggen"

Na 2 minuutjes hoor ik wat geritsel vanuit de badkamer met vervolgens een harde plons.
Ik schrik mij een ongeluk en ren snel naar de badkamer.
Daar aangekomen zit Sofie met met de handdoek en al in het bad.
Ik kijk haar aan en kijk vervolgens naar het water waar ik hier en daar stukjes "BAH" zie drijven...
Zo begin ik maar mijn verhaal te doen.
"Zo jongedame, en wat dacht je?? maar even met de vieze poepbilletjes zo het bad in?! Wat had ik jouw net gezegd om te doen?!"
"Ummm... Aaaaammm... Om...Om op de hantoek te blijffen liggen. Maar... maarrrr ik had het echt superrrrr koud."
"Lieverd toch, ik snap dat het even koud was maar kijk nu eens naar het water in bad?! Wat is al dat bruine dat er drijft?"
"Bbbb.... Bah, poep"
"Jaaaah en wie gaat die bah opruimen??. Nouja goed ik natuurlijk.
Nou kom maar het bad uit dan ga je maar onder de douche.
Ik zet de douchekraan aan en haal daarna het stop uit het bad en spoel het nog goed af zodat alle "bah" weg is
en het bad weer mooi schoon is.
Ik pakte de douhcekop en zette de staal op medium en maakte zo billetjes van Sofie goed schoon.
Daarna zeepte ik haar in van top tot teen en wist mevrouwtje mij ook helemaal mee te wassen doordat ze ineens mij een
knuffel geeft terwijl ik half in de cabine hang om haar te wassen.
Wij natuurlijk weer helemaal in een deuk!!

Nadat ze helemaal schoon was heb ik haar afgedroogd.
Vanuit de badkamer riep ik Jasmijn.
"Jasmijn, kom je lieve schat, het is jouw beurt!!"
Jasmijn holde de badkamer in en probeerde al haar truitje uit te trekken.
"Ummm volgens mij hoor ik de tv nog. Voortaan even uitzetten schat. Sofie, nu echt even blijven liggen ik kom echt zo!!
Denk erom!"
Ik holde richting de tv en vond al gouw de afstandsbediening op de bank liggen en zet de tv uit en loop
vervolgens weer teug naar de badkamer.
Daar aangekomen lag Sofie nog mooi op de handdoek.
Jasmijn wat inmiddels al haar trui en haar sokken uit en wachten nu tot ik haar kon helpen met haar
broekje en haar pampertje.
Ik ging door mijn knieën en pakte de enkeltjes van Sofie beet en deed ze wat omhoog zodat haar billetjes van de handdoek afkwamen.
Ik pakte vervolgens een schoon pampertje, vouwde hem open en schoof die onder haar billetjes.
Smeerde haar billetjes in met Zwitsal luiercrème en poederde haan luiergebied in.
Daarna plakte ik de luier dicht en deed haar der pyjamaatje aan.
Daarna liep ik met Sofie mee naar de woonkamer en zette haar met een en bakje komkommerschijfjes voor de tv: Paw Patroll.
Daarna liep ik weer naar de badkamer en lag mevrouwtje al mooi op de handdoek.
"Aah kijk, goedzo meid! fijn dat je zo goed mee werkt!"
Ik deed haar broeksknoop los en deed haar billen omhoog en kon zo snel haar broek uitdoen.
Daarna 1 plakstrip, 2 plakstrip en hupla was de luier af.
Nog even alles schoonmaken.
Het was zo gedaan want het was enkel een natte luier.
Nou daarna hup Jasmijn de douche in.
Ik zeepte haar in en niet veel later was ook dit mevrouwtje weer helemaal schoon.
Ik pakte een schone handdoek en droogde haar af.
Nadat ze droog was liet ik haar naar de woonkamer lopen en vroeg haar op de bank te gaan liggen.
Deed haar billetjes omhoog en smeerde en poederde die goed in tegen luieruitslag.
Pakte een pamper en deed die onder haar billetjes en plakte hem dicht.
"Nou schat nog even de pyjama aan en dan kunnen we naar de slaapkamer voor nog een verhaaltje."

Nadat Jasmijn ook haar pyjama aan had waren beide dammetjes klaar voor naar bed.
Ik tilde Sofie op en legde haar als eerste in bed en stopte haar in.
Daarna deed ik het zelfde met Jasmijn.
Ik pakte een kussen en leg die neer tussen Jasmijns bedje en het campingbedje van Soffie.
Ik pakte het voorleesboekje Peppa Pig van de plank, ging op het kussen zitten en begon met voorlezen.
Na 12 minuten werd het de meisjes te veel en vielen ze bijna in slaap.
Nog een kusje op het voorhoofd bij de twee en zo liep ik de deur uit.

Ik ging nog even op de computer en wachten tot het 23:00 uur zou zijn en Sofie zou worden opgehaald.
 
Laatst bewerkt:

LotteXS

Superlid
Ja het heeft inderdaad lang geduurd eer er een vervolg op dit verhaal kwam.
Ik heb het gewoon erg druk op het moment.
Zal proberen zo spoedig als mogelijk weer een vervolg te schrijven.
Voor nu hoop ik dat jullie dit bovenstaand deel leuk vinden.

Groetjes en Liefs,
LotteXS
 

LotteXS

Superlid
Hoofdstuk 23.

"23 UUR IS 23 UUR!!"



Het inmiddels 20:30 uur en ik maak me nog lekker even een kommetje griekse yoghurt met wat blauwe besjes.
Potverdorie wat is dat lekker zeg!!
Ik ga weer achter de pc zitten en ga is wat koekeloeren op youtube.
Ik zie dat de Britse serie "Super Nanny" een nieuwe aflevering heeft geüpload dus besluit dat maar te kijken.
Na 12 minuutjes krijg ik toch dorst dus zet de serie op pauze en maak ik mij een kopje theïne vrije muntthee.
Nadat mijn kopje thee klaar is loop ik naar mijn slaapkamer en kleed me maar eens om en doe mijn nachtjapon aan.
Hmmm ik denk toch dat ik mijn BH nog aanhoud aangezien strakjes Saar de moeder van Sofie komt om haar meisje op te halen.
Na 5 mins ben ik weer klaar en ga ik weer terug achter de pc en geniet van mijn inmiddels lekker warme thee en men serie.
Na 10 mins heb ik de thee op en moet ik nodig plassen.
Pfff nou die kindjes die hebben het maar makkelijk die hebben nog lekker een pampertje om hahaha.
Ik moet toch echt zelf naar de wc gaan.
na dat ik klaar was hoor ik vanuit de gang ineens iemand héél stilletjes wat roepen.

"Jessica..... Jessica..."

Ik loop naar de kamer van de meisjes waar de deur op een kiertje staat en zie daar Sofie
rechtop in haar campingbedje staan met haar handjes op de leuning.
"Wat is er lieverdje, kan je niet slapen?"
"Ikke werd waaaker van jouw en nu moet ik heeeel nodig poepuuuh"
"Och lieverdje, heb ik je wakker gemaakt, nou zo te zie kan jij sowieso wel een schoon luiertje gebruiken.
Wil je naar de wc of poep je even in de pamper?. Mij maakt het even niets uit want ik moet je zo toch al verschonen."
Ze kijkt wat verlegen naar de grond...
"In... in de pamper"
"Is goed lieverdje, doe maar even."
Sofie trekt even een raar gezicht en daarna haalt ze een diepe zucht.
"Nou goedzo dan kom maar maak ik je weer schone billen en doe ik je weer lekker een schoon luiertje om.
Armpjes in de lucht schat"
Sofie doet haar armpjes ophoog en zo til ik haar uit haar campingbedje.
Met Sofie op de arm lopen we naar de woonkamer.
Daar aangekomen zet ik haar op de bank.
"Mooi even blijven zitten dan pak ik even een nieuw pampertje, wat billendoekjes, het verschoonmatje en de rest. Ik ben zo terug.
Mooi even blijven zitten"
Na 5 minuutjes was ik weer terug.
Til haar op en zet haar op de grond neer, draai haar met haar rug naar mij toe en rits zo haar Frozen Wansi pyjama open en
trek hem bij haar uit.
Daarna vouw ik het verschoonmatje uit en leg die op de grond neer en gebaar Sofie erop te gaan liggen.
Ik ging door mijn knieën en deed de plakstrips los van haar luiertje.
Pakte de enkeltjes van Sofie beet en deed ze wat omhoog zodat ik de vieze luier kon wegtrekken.
Daarna pakte ik wat billendoekjes en maakte haar "bah poepbilletjes" weer mooi schoon en fris.
Ik pakte vervolgens een schoon pampertje, vouwde hem open en schoof die onder haar billetjes.
Smeerde haar billetjes in met wat Zwitsal luiercrème en poederde haar luiergebied in.
Daarna plakte ik de luier dicht en deed haar der Frozen Wansi pyjama weer aan.
Tilde haar weer op de arm en nam haar mee naar bed.
Nog even een kusje en daarna ben ik de kamer weer uitgelopen.

Inmiddels was het al 22:27 en ging ik nog maar even wat opruimen en weer even verder de serie kijken.
Uiteindelijk had ik de aflevering afgekeken en was het 22:43.
Ik besloot maar wat te gaan Netflixen en begon met de serie "Outlander".
Ik zat net lekker in de serie tot ik weer moest plassen.
Ik keek onderweg naar de wc nog even op de klok in de keuken: 23:22.
Zachtjes was ik een beetje aan het vloeken en liep door naar de wc.
Nadat ik klaar was liep ik terug naar de woonkamer en pakte men smartfoon en belde Saar.
"Hallo, Dit is de voicemail van Brukelen-Dhonk.
Op dit moment ben ik niet in de gelegenheid om op te nemen".

Nou lekker dan... En nou??
Ik bel haar nog 3 keer en daarna stuur ik haar nog maar een whatsapje met de vraag waar ze blijft.
Ik zet me neer op de bank en ga maar wat muziek luisteren terwijl ik een boekje lees.
00:52 schrik ik wakker van mijn smartphone.

Een apje van Saar:
Sorry het feestje liep wat uit, ik ben over 35 mins a 3 kwartier bij jouw.
Nou ik type maar terug: Oke is goed maar voortaan echt proberen op tijd te komen want ik zit maar te wachten eer ik zelf naar bed kan.
Weetje, anders laat haar maar hier slapen en haal je haar morgenvroeg maar op. Het is bijna 01:00 uur en ik ga niet nog eens bijna uur uur staan wachten op jouw.

Al gouw reageert ze terug: Ooh ja het spijt me echt oprecht.
Maar is goed. Komt 10:30 uur jouw uit?!

Ik zucht een keer diep en reageer terug: Ja is prima dan doen we dat.
Om een jong slapend kindje nog om 2 uur in de nacht uit bedje te halen en gouw gouw de auto in is ook niks.
10:30 uur is prima.

Nou ik zeg gedag, zet nog even alle kopjes en dergelijke op het aanrecht en kruip mijn nestje in.
Wat een dagje.
 

LotteXS

Superlid
Nou daar is het volgende deel!! hoop dat het weer leuk is!!
Oh en ideeën en of suggesties zijn zeer welkom!!
Ooh en ik zou het echt op prijs stellen als jij als lezertje even kijkt welk cijfer je dit verhaal zou geven.
Alvast bedankt!!

Het eerste deel van hoofdstuk 24 is trouwens al in de maak.

Groetjes en liefs,
Lotte.
 

LotteXS

Superlid
Hoofdstuk 24.

"Uiltjes, Prinsen en Prinsessen"




De volgende morgen gaat bij mij al vroeg de wekker, klokslag 08:30 uur.
Ik doe mij ochtendjas aan en loop rustig naar de logeerkamer en zie dat de dametjes nog mooi slapen.
Ik besluit maar even lekker een kopje koffie te zetten.
Heerlijk een goede kop Chocolate Mocha.
Ik ging samen met mijn phone er even lekker bij zitten en scrollend op Instagram was ik zo weer 15 mins later en had
ik de koffie op.
Ik ruimde even de schone vaat uit de vaatwasser weer in en besloot daarna toch maar de dames te gaan wakker maken.

Ik liep richting de logeerkamer en zag dat de dametjes al wakker waren en met de knuffels aan het spelen waren.
Sofie stond in haar bedje op de rand met haar knuffels te spelen en Jasmijn zat er gezellig naast met haar knuffels.

"Goedemorgen lieve dametjes!!
Wat zijn jullie schattig zo in jullie geluierde kontjes!!"
De dametjes keken om richting de deur en samen schoten we weer in de lach.
Ik tilde Sofie uit haar campingbedje en ze bleef aan men nek hangen!!
met nog even met z'n drietjes geknuffeld en getroeteld te hebben besloot ik dat het echt tijd was de dametjes te gaan verschonen
en ons alle eens in de kleertjes te hijsen.
Ik liep eerst met Sofie op de arm naar de woonkamer en zette Jasmijn de tv aan.
Ik pakte het verschoonmatje en legde die op de grond naast de tv en legde Sofie neer op der voetjes.
"Nou eerst maar even je Wansi pyjama uit. Blijf eens even staan"
Ik deed de rits op haar rug open en meteen rook ik een lichte urinegeur.
Ik had de Wansi pyjama uit en tilde Sofie op en legde haar op het verschoonmatje.
"Lieverd, je krijgt van mij toch weer even een luiertje om. Ik vind toch dat je nog erg vaak een natte of poep luier hebt."
Sofie zucht even diep en knikt ja.
Jasmijn zit naar ons te kijken en zegt ineens: "Waarom heeft Sofie een andere pamper om dan mij??" Die zij om heeft wil ik ook!!"
"Lieverdje, deze pampertjes zijn maatje 6 en jouw te klein, die zijn voor kindjes van 3 tot 5 jaar. Jij hebt pampers maatje 8 om en
die zijn voor kindjes van 5 tot 8 jaar zijn.
De pampertjes die Sofie draagt die passen niet meer over jouw billetjes, die zijn jouw te klein.
Ik heb wel nog andere luiertjes waar een uiltje opstaat maar dat zijn geen pampertjes, wil je die zometeen om Jasmijn?"
Jasmijn keek verlegen naar de grond en knikte ja.
Het duurde even tot en antwoord kwam.
"Ja is goed Jessica"

Ik liep even naar mijn verschoontas en pakte daar een schone pamper voor Sofie uit, pakte de Switsal babypoeder, babydoekjes en
luier crème enliep weer terug waar Sofie nog lekker op het verschoonmatje lag te koekeloeren naar de tv.
Ik ging door mijn knieën en deed een voor een de plakstrips los van haar pampertje.
De plaslucht komt mij als een ongewenste geur zo men neus binnen.
"Eeeeewww plassssse-plasss"
Ik trek een raar vies gezicht en Sofie schreeuwt het uit van het lachen.
Pakte vervolgens de enkeltjes van Sofie beet en deed ze omhoog zodat ik de plasluier onder haar billetjes kon wegtrekken.
Daarna pakte ik wat billendoekjes en maakte haar voorste en achterste weer mooi fris en schoon.
Ik pakte vervolgens de schone pamper en vouwde hem open en schoof die onder Sofie's haar billetjes.
Smeerde haar billetjes in met wat Zwitsal luiercrème en poederde haar luiergebied in.
Daarna plakte ik de luier dicht en tilde haar op de arm en liep met haar naar de logeerkamer en deed haar daar der kleertjes aan.
Daarna liep ik Sofie aan de hand terug naar de woonkamer en was het Jasmijn haar beurt.

"Jasmijn schat kom je even hier dan doe ik je de pyjama uit en maak ik jouw ook even schone billies!"
Jasmijn komt voor me staan en doe haar pyjama uit.
daarna leg ik haar neer op het verschoonmatje en verschoon ik haar en doe haar een Libero Comfort maatje 7 luier om.
"Kijk eens die uil en de eikeltjes die op de luier staan?"
"Jaaaaaahhh super coooolieee!! Ik noem het uiltje "Uilie de Bosuil"
Alle 3 liggen we te giechelen van het lachen.
Even later zijn we uitgelachen.
"Nou meis je hebt geluk dat het luiertje jouw nog zo mooi past. ik twijfelde al want normaal draag jij pampers maatje 8
en die zijn toch echt wat groter dan deze!!
Het luiertje staat je beeldig schat!! Super leuk!!"

Nadat ik haar verschoont heb en mevrouwtje weer schone billies heeft en is aangekleed gaan we eens aan
tafel lekker ontbijten.
Dat moest ook wel want het was inmiddels alweer 09:32.
De dames wilden beide een kommetje chocolade cruesli met yoghurt samen met een goed glas melk.
Nou ik zetten beide dames goed aan tafel en deed Sofie toch nog even een theedoek voor omdat ze al 2 keer een halve
lepel op de tafel heeft laten vallen. Tja kids he...
Ik besloot lekker een kommetje yoghurt met stukjes appel en peer te eten.
Een hele appel en peer was wat veel dus de dames kregen ook nog wat fruit.
Na heerlijk te hebben gegeten Zet ik de dames de doos Playmobil voor ze op de grond en ze gaan er mooi mee spelen.
Ondertussen bedenk ik mij dat ikzelf nog in men badjas loop!! Shit!
Dus ik maar gouw even men haren kamen en een mooi setje schone kleren aan.
Ondanks dat het april is, is het niets te warm. brrr.
Ik doe mezelf een zwarte legging aan met daarop een niet al te dikke witte coltrui.
Ik loop naad de badkamer en doe me wat foundation op, wat mascara en een mooi licht paars lippenstiftje op.
Ik loop helemaal klaar naar de woonkamer waar de dames mooi aan het spelen zijn met het reusachtige Playmobil kasteel
vol met ridder, paarden en natuurlijk prinsen en prinsessen!!

10:11 op de klok.
"Dames moet iemand even plassen of poepen?"
De dames kijken mij om alsof ik chinees praat ofzo en knikken beide van niet.
Ik loop vaan de dames en til Jasmijn op tot ze kaan gaan staan, doe haar legging wat omlaag en voel aan de voorkant van haar luiertje.
"Heb je geplast schat? Waarom zeg je me dat niet even? Ik kan je nu niet meer gaar verschonen want de mama van Sofie komt zometeen.
Nou het valt mee en je kan nog wel even door"
Ik trok haar der legging weer goed omhoog en vervolgens is het de beurt van Sofie.
Ik gebaarde haar om te gaan staan en dat deed ze.
Ik deed haar legging wat omlaag en voelde zo ook even aan haar luiertje.
"Goedzo schat!! nog helemaal droog en schoon!"
Ik trok haar vervolgens de legging weer goed en ging naast de dametjes op de grond zitten en begon gezellig met een
Playmobil prins en prinses mee te spelen. Och de dametjes vonden het helemaal geweldig!!

Om 10:34 ging de bel. Het was Saar de mama van Sofie.

"Goedemorgen! Kom binnen kom binnen, wil je koffie, thee, een sapje?"
"Ja een hele goede morgen, ja een kopje koffie is wel lekker. 1 schepje suiker en melk hoeft niet. Hoe ging het hier zo met mijn kleine muis...?"


Word vervolgd!!


Oehhh een cliffhanger!! Spannend!!!
Hoe loopt dit af?? Word de moeder boos?? Of begrijpt ze juist de keuzen van Jessica??
Wat denken jullie, laat het weten hieronder in de reacties!!
Leuke ideeën en of suggesties zijn trouwens ALTIJD welkom!!
 

LotteXS

Superlid
Hoofdstuk 25.

"Mama's kleine meid"



Saar, de mama van Sofie stapte naar binnen en ging aan tafel zitten.
Ze gaf Sofie een knuffel en een dikke kus.
"Schat, heb jij nou een luiertje om of lijkt dat maar zo?"
Terwijl Saar dat vraagt kijkt ze mij vragend aan.
"Ja dat klopt. Ik leg je het zo meteen even uit als je het niet erg vind.
Sofie negeerde de vraag van haar mama en vertelde erg snel van de hak op de tak hoe ze het logeren gevonden heeft.
Ondertussen zaten Saar en ik aan tafel en genoten van de koffie en luisterden we aandachtig naar het verhaal van Sofie.
Na 10 minuutjes was Sofie klaar met haar verhaal en wilden ze weer verder gaan spelen met de Playmobil.
Mij was duidelijk dat ze totaal geen zin had om het onderwerpje "luiers" met ons te bespreken.
Voor ik ook maar akkoord kon geven rende ze weer naar Jasmijn die even opkeek en nog rustig met de Playmobil zat te
spelen en ging erbij zitten en begon weer verder te spelen.
Ik begon maar het gesprek.
"Nou weet je, Sofie had bij aankomst al een nat onderbroekje.
Ik kwam hier achter toen ik haar hielp met naar de wc gaan.
Ik vroeg haar of ze een ongelukje had gehad en wat ze normaal doet als ze klaar is op de wc, of ze dan zichzelf even schoon
maakt daaronder of dat ze gewoon meteen haar onderbroekje en broekje weer omhoog doet.
Ze vertelde inderdaad dat ze meteen haar broek weer omhoog doet.
Ik vertelde dat het daardoor lijkt alsof ze een plasbroekje heeft omdat er dat plasdruppeltjes in het onderbroekje zitten
en dat kindjes die nog in hun broekje plassen eigenlijk nog een luiertje om krijgen.
Dat begreep ze en daarmee was het gesprek met haar geëindigd.
Even later gingen we die middag naar "Monkey Jungle" en daar had Sofie in haar broekje geplast.
Maar ook niet zo beetje ook, de arme schat.
Dus ben toen met haar naar de verschoonruimte geweest en heb haar toen een Pampertje maatje 6 omgedaan.
Ik ben blij dat ik voor de zekerheid toch ook wat luiertjes voor Sofie had meegenomen want vervolgens
heeft ze onder het frietjes eten óók nog eens in haar luiertje gepoept.
Al met al heeft ze dus eigenlijk tot nu toe non stop een luiertje gedragen, dag en nacht en elke keer was de luier ook nat of vies.
Dus echt een overbodige luxe was het echt niet"

Saar heeft met tranen in haar ogen mijn verhaal aangehoord.
Ze slikt een keer goed en begint te vertellen.

"Ik... Ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet zeggen... Ik vind het zo erg dat dit jouw overkomt en jij hier mee hebt gezeten!!
Kijk Sofie maakt het niet zo veel uit of zo nu een luiertje of een onderbroekje om heeft maar het feit dat ze het niet
weet op te houden dat is wat ik rot vind!! Mama's kleine meid toch..."

Ik zag dat Saar echt probeerde haar tranen in te houden...
Ik stond op, pakte mijn stoel en ging naast haar zitten en sloeg een arm om me heen.

"Ik... ik mis gewoon mijn man... Ik... Ik vind het gewoon zo zwaar. *snik snik*.
Hij... hij is dood, verongelukt 3 jaar geleden toen hij met een stel vrienden in de Ardennen een rotswand van een berg ging beklimmen.
Hij... hij ging als een speer tot hij op een gegeven moment uit het zicht verdween door de mist die er hing.
Zijn vrienden hoorden een harde gil en daarna is hij nergens meer te vinden.
Niemand weet waar hij is. Zijn klimvest werd gevonden 1,5 kilometer verder in de bossen.
Helemaal aan flarden en onder de mergelstof en zand.
Hij is nooit thuis gekomen...
Ik... ik was er kapot van.
Ik was gewoon mijn man kwijt!!
En mama's kleine meid... ze was in een klap haar vader kwijt!!"

Even was het stil.
"Ik heb heb vorige maand voor het eerst na het ongeluk van Dennis weer eens2 dates gehad.
Beide keren waren het mannen.
Maar... Ik... ik weet het niet hoor...

Opeens draait ze zich naar mij om en spontaan geeft ze mij een zoen, een zoen op mijn mond!!

"Oohh ummm shit!! ummm sorry ik wilde... Um ik wilde je niet..."
Ik stond eve stil en keek naar de dametjes in de woonkamer. Die hadden gelukkig het gehele tafereel niet meegekregen.
Ik slikte een keer goed en zocht naar de juiste woorden. wouw!!
"Oohh het... het geeft niets, ik vond het wel fijn eigenlijk!"
"Oh, ooh echt??
"Ja eigenlijk wel, ik val op beide geslachten, en umm nouja je mag er best wezen..."

We babbelen nog gezellig wat door en al gouw blijkt dat we elkaar erg leuk vinden.
Niet veel later legt Saar haar hand op mijn bovenbeen.
"Niet hier, niet nu! de meisjes!! dit hoeven hun nog niet te zien!"
Saar knipoogt en glimlacht naar mij.
"hmmm oke, je hebt gelijk"

"Jesicaaaaaaahhhh?? Ik heb kouden billies, kun je mij verschonen??
En mag ik weer een onderbroekje aan?!"
"Nou Jasmijn lieverd, als jij nu de rest van de middag je luiertje droog en schoon kunt houden mag jij strakjes om 4 uur je luiertje af en doe ik jouw een onderbroekje aan. Beloof je mij dat je dan vanaf nu netjes naar de wc gaat en mij laat zien dat je een grote meid bent??"
Ze knikt en zegt dat ze het belooft.
"Maar eerst jouw maar even schone billies maken he?!"
Saar kijkt me aan en ziet dat ik er niet zoveel zin in heb.
"Wacht maar blijf maar zitten ik verschoon haar wel even. waar liggen de verschoonspullen en de luiertjes?"
"In de logeerkamer daar die kamer waar de deur open staat."
Ik kijk haar aan en fluister zacht.
"Dankjewel lieverd"

Na 2 minuutjes komt Saar terug met alle verschoonspullen.
"Jasmijn, kom je even op de bank liggen? doe ik jouw even een schone luier om"
Jasmijn kijkt mij even aan en kijkt een beetje bang naar Saar en daarna kijkt ze weer terug naar mij.
Ik glimlach even en knik een keer bevestigend dat het wel goed zit.
Jasmijn loopt wat verlegen naar Saar toe en gaat op de bank liggen.
Saar doet haar legging uit en doet een voor een de plakstrips los, pakt de beentjes van Jasmijn beet en tilt zo Jasmijns
billetjes omhoog en kan zo haar natte luiertje wegpakken en begint met het schoonmaken van Jasmijns luiergebied.
Daarna pakt ze het pak Pampers maatje 6, vouwt hem open en legt hem onder Jasmijn der billetjes.
Daarna plakt ze de linker kant vast.
"Ummm, Jessica?? Deze luier past haar niet, Jasmijns billen zijn te groot!!"
Ondertussen loop ik naar de woonkamer en zie het pak Pampers 6 staan en zeg dat ik zo terug ben.
Ondertussen ligt Jasmijn dubbel van het lachen. Die vond het allemaal maar erg grappig.
Ik had inmiddels de juiste maat Pampers en niet veel later had Jasmijn weer een frisse schone luier om,
en in haar maat!!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
robinmadoura Een echt ongeluk Broekplassers en Poepers 6
P Help een ongelukje wat nu? AB/DL Filmpjes 9
M Had een ongelukje AB/DL Fotos 6
KatyDLove Geluk bij een ongelukje G 5
D Het gevoel van een ongelukje Broekplassers en Poepers 8
H Beetje een stom ongelukje Broekplassers en Poepers 4
J Weer een ongelukje gehad Broekplassers en Poepers 3
M een Ongelukje voor de vakantie O 2
H Ongelukje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
B Ongelukje per ongeluk express :) Broekplassers en Poepers 10
Pup Period underwear in plaats van luier? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
F Ongelukje gehad Contact advertenties 22
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 36
C Ongelukje op school O 6
Luiertje-om Ongelukje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Ongelukje! O 98
J Ongelukje? Broekplassers en Poepers 13
kevintje10 ongelukje O 29
M Ongelukje 16+ Verhalen 7
K Jim's ongelukje J 16
K Tim's ongelukje T 13
DL_Michel Ongelukje in de klas O 0
DL_Michel Ongelukje O 3
DL_Michel Marina's ongelukje M 1
Drentse liefhebber M’n luier is een beetje nat Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 1
O Effetjes voorstellen (lang, sorry, ik werd een beetje enthousiast) Voorstellen 24
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
N Verhaal Klaar Dylan's Turnavontuur: Een Friponneuze Verwisseling D 1
Wieltje Wat als je het een keertje 'anders' deed? Broekplassers en Poepers 4
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Babyboy2024 Een grote beginnende stapje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 86
Babyukkie Een vraag van lid. Wil graag weten hoe we hier mee om gaan moderator talk 1
Pup Gezocht: Online daddy voor een lief kleintje (2.0) Contact advertenties 8
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
secrettess Vandaag iemand zin om af te spreken of een andere keer? Contact advertenties 19
Diaperthijs Lekker Zitten in een poepluier. Yesss of eeewww? VVV 40
I Een enorme stap.. Contact advertenties 9
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 4
R Ricky krijgt een luier van Adje om Q R 3
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
A Is er iemand voor een afspraakje in Leeuwarden vriendelijke groet Robert AB/DL Fotos 5
C Wie heeft hier een verklaring voor ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
HarmonixFairy Meisje met een droom stelt zich voor... Voorstellen 21
DiaperT1 Een luier voor het gemak. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
Bam-Bi Ik zoek een lief ab meisje Contact advertenties 7
babydaniel Re meisjes gezocht in België voor een luier date Contact advertenties 4
Similar threads


















































Bovenaan