Ontvoerd door een meisje uit mijn klas

incoluier

Ik kan geen dag zonder luier
Oké mensen, ik heb dit lang voor mezelf gehouden, maar nu ik zie dat er meer mensen gaan reageren op mijn lange afwezigheid ga ik toch vertellen wat er gaande is.
Ik heb ongeveer een maand geleden te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. Deze situatie samen met havo 4 gaat al niet echt samen, veel onvoldoendes etc.
Ik sluit dus niet uit dat er ooit nog een vervolg komt, maar waarschijnlijk niet op korter termijn.
Sterkte met je moeder.
Ik hoop ze geneest van de rot ziekte kanker.
 

Little Endy

Sayori the shy Enderman :3 (he/they)
Oké mensen, ik heb dit lang voor mezelf gehouden, maar nu ik zie dat er meer mensen gaan reageren op mijn lange afwezigheid ga ik toch vertellen wat er gaande is.
Ik heb ongeveer een maand geleden te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. Deze situatie samen met havo 4 gaat al niet echt samen, veel onvoldoendes etc.
Ik sluit dus niet uit dat er ooit nog een vervolg komt, maar waarschijnlijk niet op korter termijn.
Veel sterkte toegewenst in deze hectische periode, en neem alle tijd die je nodig hebt. Moge je moeder ook goed genezen van deze verschrikkelijke ziekte.
 

vino

Toplid
Oké mensen, ik heb dit lang voor mezelf gehouden, maar nu ik zie dat er meer mensen gaan reageren op mijn lange afwezigheid ga ik toch vertellen wat er gaande is.
Ik heb ongeveer een maand geleden te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. Deze situatie samen met havo 4 gaat al niet echt samen, veel onvoldoendes etc.
Ik sluit dus niet uit dat er ooit nog een vervolg komt, maar waarschijnlijk niet op korter termijn.
Heel veel sterkte met je moeder. En dat ze maar snel en volkomen mag genezen!!
 

speentje

Superlid
Oké mensen, ik heb dit lang voor mezelf gehouden, maar nu ik zie dat er meer mensen gaan reageren op mijn lange afwezigheid ga ik toch vertellen wat er gaande is.
Ik heb ongeveer een maand geleden te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. Deze situatie samen met havo 4 gaat al niet echt samen, veel onvoldoendes etc.
Ik sluit dus niet uit dat er ooit nog een vervolg komt, maar waarschijnlijk niet op korter termijn.

Heel veel sterkte en ik hoop dat ze er nog kan van genezen
 

Paddy

Superlid
Oké mensen, ik heb dit lang voor mezelf gehouden, maar nu ik zie dat er meer mensen gaan reageren op mijn lange afwezigheid ga ik toch vertellen wat er gaande is.
Ik heb ongeveer een maand geleden te horen gekregen dat mijn moeder borstkanker heeft. Deze situatie samen met havo 4 gaat al niet echt samen, veel onvoldoendes etc.
Ik sluit dus niet uit dat er ooit nog een vervolg komt, maar waarschijnlijk niet op korter termijn.
Veel sterkte toegewenst aan jullie allemaal. Ik ken het gevoel. Hoop je het beste toe.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Knuffelbeer Sterkte en ik weet dat de meeste vrouwen heel goed te genezen zijn van borst kanker dus knuffies voor jouw en beterschap voor je moeder
 

Anoniem3727

Nieuw lid
Dit is echt een geweldig verhaal sorry om te horen wat er met je moeder is gebeurd. Dit is tot nu toe het beste verhaal wat ik ben tegengekomen zou je verder kunnen schrijven?
 

tbdl_guy

Ik sta open voor dm
Ik wil ook wel verder schrijven, alleen wil ik daar wel toestemming voor hebben. Dit is een te mooi verhaal om zo on afgemaakt te laten staan
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L ontvoerd door mammie 16+ Verhalen 13
K Evelien ontvoerd! E 30
M Ontvoerd 2 O 1
M Ontvoerd O 3
Baby14 Het nieuwe vervolg van ONTVOERD Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Baby14 Wie wil mijn verhaal ONTVOERD afmaken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Baby14 Ontvoerd O 118
friendly Gwenpool: Shits and Giggles (comic door PieceOfSoap) G 27
friendly Tales From The Cribkeeper (comics door OkayOkayOKOK) C 102
P Door AI gegenereerde afbeeldingen of foto's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 134
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
A Een luierverhaal geschreven door de AI E 1
Tim80 Foto's van luiers zichtbaar door broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Stoere_DL Wat is de reden dat je door luiers opgewonden raakt? 16+ Board 55
Little_Mikey akelige eerste ervaring met chastity door terugkomend probleem 16+ Board 19
L Pijnlijke voortanden door fopspeen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
O Erectiestoornis door abdl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
E Incontinentie door luiers dragen Broekplassers en Poepers 16
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
Berth Grotere luiers door grotere kinderen of anders om. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
T Betrapt door haar 16+ Board 7
D Verzending nog niet ontvangen door Postnl Vragen & Info Shop 43
robinmadoura In je broek doen door kinderliedjes Broekplassers en Poepers 7
DLY85 Door luiers meer inzicht in jezelf krijgen, wie heeft dat ook? 16+ Board 15
L Incontinent door hypnose Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Offline Hoe komen jullie deze periode door? Pub 32
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Door omstandigheden kom er een boel spullen te koop. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
B Incontinente gebruikers: op welke manier word je getroffen door bezuinigingen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
R Door ziekte in luiers D 6
Luierslip Door wie word je geluierd? Polls 16
J Diarree door antibiotica Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
H Natte broek door de vrieskou Broekplassers en Poepers 4
W rugpijn door luier VVV 56
max79 Foto's gepost door tieners moderator talk 7
cooney Geaccepteerd door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Tena lekt door!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
Derper Ontdekt door de verkoopster O 8
A "Dorpje in shock door luierman" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
yellow rose welke handelingen door mama Algemeen 26
Landsmeerder Hoeveel luiers kan je in elkaar door laten lekken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Acceptatie door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
LotteXS Niet naar de wc durven door stroom uitval.... N 2
smartin luiers dragen op je werk zonder dat iemand het door heeft Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
pampervuller Controle door franse douane, volle lade met luiers in mijn caravan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Ron Gered door mijn luier. Broekplassers en Poepers 8
Similar threads


















































Bovenaan