Nog niet klaar Ontvoering!

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 100,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    1

babybitch

Nieuw lid
Dit verhaal gaat over een meisje van 15 dat op onverklaarbare wijze werd ontvoerd:
Het was half negen 's avonds en ik fietste terug naar huis. het was koud en donker en ik fietste zo hard mogelijk. Ik fietste over een lange dijk zonder lantarenpalen, maar ik had fietsverlichting dus ik maakte me geen zorgen. Het was erg rustig op de dijk, er was geen auto te bekennen. Logisch natuurlijk, het regende, en het was 8 graden. Dan zit je liever binnen. Uit het niets kwam er een busje de dijk op. Hij stopte dwars over het pad, zodat ik er niet meer door kon. Er stapte een grote man uit het busje, greep me vast en gooide me over zijn schouder, mijn fiets werd in de dijk gegooid en ik werd in de bus gezet. De man hielt me stevig vast zodat ik nergens heen kon. Er kwam nog een man met een spuitje. Hij stak het spuitje in mijn arm en een vloeistof kwam in mijn bloed terecht. Ik voelde hoe ik langzaam wegzakte en hoorde nog net de man zeggen: 'Slaap lekker'. Toen werd alles zwart...
 

babybitch

Nieuw lid
Toen ik weer bijkwam, zat ik vastgebonden aan een stoel in het busje. Ik begon te gillen en schoppen en er kwam een man aanlopen. Hij zei dat ik stil moest zijn, maar ik bleef gillen. De man liep weg en kwam terug met een bandje. Hij deed het bandje om mijn nek en pakte een afstandsbediening. Hij drukte op een knop en een pijnlijke schok schoot door mijn lichaam. De man zei dat als ik niet stil was, ik een schok kreeg. Ik begon te huilen. Ik wilde gewoon naar huis! De man stelde zich voor als Oscar. Hij vroeg hoe ik heette. Lisa, antwoorde ik. Hij zei dat ik vanaf nu het slaafje was van hem en zijn vriend Scott. Ik begon nog harder te huilen en begon weer te gillen. Oscar greep de afstandsbediening en drukte op de knop. het deed zoveel pijn dat ik maar stopte met gillen. Hij legde uit dat we naar de loods reden, waar Oscar en Scott woonden. Ik schrok, een loods? wie woont er nou in een loods?

Na nog een tijdje in de bus te hebben gezeten, begon Oscar me los te maken van de stoel. Scott had ondertussen de bus voor de loods geparkeerd en kwam Oscar helpen. Scott hield me stevig vast, ik kon geen kant op. Toen Oscar me los had gemaakt, tilde Scott me over zijn schouder en droeg me de loods binnen. Ik keek om me heen en schrok toen ik zag een hoekje van de loods was ingericht als babykamer. Er stond een box, een ledikant en een kastje met een comode. Ik werd op de comode gelegd en mijn kleren werden uitgetrokken. Ik lag daar in mijn ondergoed op die comode Oscar begon mijn beha los te halen. Ik gilde en schopte, maar stopte toen Scott de afstandsbediening van de halsband pakte. Ik lag nu helemaal naakt op de comode en Oscar hield me stevig vast zodat ik niet kon ontsnappen. Scott liep naar een kastje wat naast de comode stond en pakte er een luier uit. Nu flipte ik totaal, ik schopte en schreeuwde en toen greep Scott naar de afstandsbediening en drukte op het knopje. Een pijnlijke schok ging door me heen en ik hield mijn mond. Oscar tilde mijn benen op en Scott legde de luier onder mijn benen. De luier werd tussen mijn benen door getrokken en de plakstrips werden vastgemaakt.
 

Babybitch.13

Nieuw lid
Hoi, sorry dat het zo lang duurde, maar ik heb een nieuwe laptop en kwam daardoor niet meer in mijn oude account. Daarom ga ik nu met mijn nieuwe account verder.


Toen Scott de luier had omgedaan, werd ik in een babystoel gezet. Er werden extra klikkers vastgemaakt zodat ik niet kon ontsnappen. Oscar en Scott liepen naar een plek die was ingericht als een soort keuken. Daar pakten ze uit een van de lades een babyflesje, die ze vulden met babymelkpoeder en water. Oscar begon het te schudden en Scott pakte een kommetje met geprakte banaan uit de koelkast. Toen kwamen ze terug naar mij en Oscar begon me het banaanprakje te voeren. Ik spuugde het uit en begon te gillen, maar zodra ik Scott aan zag komen met de afstandsbediening van het schokapparaat hield ik snel mijn mond. Oscar ging verder met voeren en toen ik het ophad bracht hij het zuigflesje met melk aan mijn lippen. Ik probeerde te protesteren, maar Oscar duwde het flesje in mijn mond, zodat ik wel moest drinken. Toen het flesje leeg was, begonnen Oscar en Scott te lachen. Maar ik begreep niet waarom. Scott tilde me uit het babystoeltje en legde me terug op de comode. Ik hoopte dat ik weer gewoon een onderbroek en kleren aankreeg, want nu liep ik nog rond in alleen een luier. Maar nee, Scott haalde uit de lade een roze romper met strikjes in mijn maat. Ik schrok en begon automatisch weer te gillen. Gelijk kreeg ik een enorme schok dus hield ik mijn mond maar. Oscar tilde me op en trok de romper over mijn hoofd en maakte de knoopjes vast.

Toen tilde Scott me weer op en zette me op de grond. Ik voelde meteen dat ik naar de wc moest, dus vroeg ik waar het toilet was. Oscar en Scott begonnen te lachen en zeiden dat ik mijn toilet aanhad. Ik schrok, ik ga echt niet in dat gore ding plassen! Maar veel tijd om erover na te denken had ik niet, want Oscar had me in de auto al verteld dat ik hun slaaf zou worden, en dat meenden ze blijkbaar. Ik moest al gelijk drinken gaan maken voor Oscar en Scott wilde wat te eten. Dus wankelde ik naar de keuken, met een dikke prop tussen mijn benen en maakte klaar wat ze vroegen. Ik liep naar de plek waar ze waren gaan zitten en bood het eten en drinken aan. Plots stond Scott op en liep naar de babykamer, waar hij de babystoel pakte en weer terug liep naar mij. Hij zette hem naast de bank waar hij en Oscar zaten en zette mij erin. Toen liep hij naar de keuken en pakte een enorme babyfles van 1 liter, die deed hij vol met water. Vervolgens zette hij hem bij mij neer en zij dat als ik hem niet in 5 minuten opdronk, ik een schok zou krijgen. Ik begon te drinken en had de fles net niet op tijd leeg. Scott pakte de afstandsbediening en drukte erop. Ik gilde van de pijn, waardoor ik nog een schok kreeg. Daarna lieten ze me gewoon in de babystoel zitten. En na een kwartiertje moest ik zo nodig plassen dat mijn blaas bijna knapte. Ik deed mijn best om me in te houden, maar het lukte gewoon niet. Dus besloot ik het maar te laten lopen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
snoekkie Ontvoering kinderen naar Azië/Afrika door ouders Pub 5
Bovenaan