Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine

Jappie1996

Superlid
DEEL 24, De laatste dag

De volgende ochtend wordt ik al vroeg wakker, voordat de wekker afgaat. De zon komt net tussen de gordijnen door en schijnt precies in mijn gezicht. Ik heb geen idee hoe laat het is en kan de wekker ook net niet zien. Ik draai me om maar slapen lukt niet meer. Ik moet plassen. Voordat ik het laat gaan, leg ik mijn hand op de voorkant van de luier. ik begin te plassen en voel hoe mijn hand wordt verwarmd door de plas die door mijn luier stroomt. Voorzichtig knijp ik in de opgezwollen pulplaag. Ik voel de euforie in mijn lichaam en ik raak lichtelijk opgewonden.

Ook tante Celine wordt wakker voordat die ellendige wekker afgaat. Ze zet de wekker uit en gaat rechtop in bed zitten om te kijken of ik al wakker ben. Ik draai me om en kijk naar mijn
tante. “Ach, je bent ook al weer wakker. Kom maar hier hoor, dan kunnen we nog even lekker knuffelen”. Ik laat mij dit geen twee keer vertellen en klim snel uit mijn ledikant. Het
deken wordt opzij geslagen en ik kan meteen gaan liggen. Snel wordt het deken weer terug gelegd en slaat tante Celine haar armen om mij heen. Mijn gezicht wordt tussen haar zachte borsten gedrukt terwijl ze mij over mijn rug aait.

Na een half uurtje ontwaken naast mijn lieve tante is het tijd om ons klaar te maken. Tijdens het ontbijt vertelt tante Celine dat we vandaag naar haar werk zullen gaan, waar Melissa vandaag is. Voordat we vertrekken, wordt eerst mijn luier afgedaan. Deze is toch al goed volgeplast. Normaal gekleed, dit keer zonder luier, vertrekken we naar de peuterspeelzaal. Het voelt vreemd, door het ontbreken van een luier voelt het nogal leeg tussen mijn benen.

Tante Celine parkeert de auto en we stappen uit. Uit de kofferbak haalt tante Celine een rugtas. tante Celine wijst naar een achterdeur waar we heen moeten om naar binnen te
gaan. Wanneer we naar de deur lopen, zie ik Melissa binnen achter een bureau zitten. Hier werkt ze op een computer. Ik zie helemaal geen kleine kinderen in de zaal. Celine houdt de deur voor mij open en ik loop naar binnen. We hangen onze jassen op aan de kapstok. om mij heen zie ik allemaal kinderlijke versieringen in gang. Verschillende tekeningen hangen aan de muur, welke in een pastelroze kleur geschilderd is. Celine doet een andere deur open en hier zijn we op het kantoortje aangekomen waar Melissa aan het werk is. Het kantoor is professioneel ingericht. Op een enkele knuffel op het bureau en wat tekeningen aan de muur, ziet het er strak en modern uit. “Goeiemorgen” zegt Melissa terwijl ze een map van de stoel afpakt zodat ik kan zitten. “Kom je even op ons werk kijken? Vandaag is het maar een rustig dagje hier hoor”. Ik knik en zeg dat ik wel benieuwd was hoe zoiets er nu van binnen uit zou zien. “We doen zo wel een korte rondleiding en misschien kunnen we nog even spelen zegt tante Celine met een knipoog. Lusten jullie ook een kopje koffie? vraagt tante Celine aan Melissa en mij. Allebei knikken we en tante Celine loopt het kantoor uit, richting een koffieautomaat aan het einde van de gang. “Wat ben je nu aan het doen?” vraag ik aan Melissa. “Ik moet vandaag de administratie van de afgelopen weken bijwerken. Welke kindjes wanneer geweest zijn en wanneer ze zijn opgehaald enzo. Dat schrijven we meestal even op een papiertje maar dat moet ook ingevoerd worden. Ook wanneer ze gegeten hebben of wanneer luiers zijn verschoond houden we bij. Aan de hand daarvan moet ik ook de voorraad bijhouden en wanneer nodig, dus weer tijdig nieuwe spullen bestellen. Alleen dit moet eigenlijk dagelijks bijgehouden worden maar dat lukt lang niet altijd, of het wordt vergeten en dat is niet handig. Vandaag zijn we eigenlijk gesloten dus had ik een mooi moment om dit allemaal even bij te werken”. Tante Celine komt terug met een dienblad met daarop drie grote mokken met koffie. Het is alweer flink tijdje geleden dat ik een goeie kop koffie gehad heb, heerlijk! Ik pak de mok met beide handen vast en neem een slok. Melissa neemt ook even een pauze en draait met haar bureaustoel naar ons toe, weg van haar computerscherm. “Ben je nog lang bezig denk je, Melissa?” vraagt Celine. “Ik denk nog een half uurtje, hoezo?” “Nou dan kunnen we nog even de zaal in zo. Ik heb wat leuks mee en ze wijst naar haar rugtas. Melissa kijkt ernaar en heeft al een sterk vermoeden wat er in de rugtas van Celine zit.

Celine en ik hebben onze koffie op en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de speelzaal waar normaal de kleine kinderen spelen. Celine stond op en gaf aan dat ik haar mocht volgen. Melissa zou haar werk nog even afmaken maar zou ook snel komen. Celine loopt naar de andere kant van de gang en maakt een grote klapdeur open. Hier sta ik ineens in een grote zaal. De muren zijn in lichte pastelkleuren geschilderd en versierd met allemaal tekeningen van dieren en figuren van Disney. Overal staat speelgoed, van blokken tot loopfietsen. Er staat zelfs een kleine glijbaan, al zal ik daar niet meer op kunnen. In de hoek staan twee commodes met beide een breed verschoningskussen. Wanneer Celine en ik deze beide tegen elkaar aan schuiven, is deze lang en net breed genoeg voor een volwassene om op te liggen. Ik kijk nog even rond en loop door de zaal. Celine loopt naar het enige raam van de zaal en doet hiervan de jaloezieën dicht zodat er van buiten niemand naar binnen kan kijken. Nu zou het veilig genoeg moeten zijn. Het voelt voor mij alsof ik hier helemaal niet mag zijn, dat ik hier veel te oud voor ben. Maar diep van binnen is dit fantastisch, het toppunt. De rugtas staat bij de commode en Celine gebaard mij om naar haar toe te komen.

Ik sta voor de commode en mag mijn shirt aan houden. Celine knoopt mijn broek open en trekt deze naar beneden. Hoewel ze dit de afgelopen weken veel vaker heeft gedaan, voelt het elke keer nog heel bijzonder. Alsof ik haar kleine neefje ben zoals ik dat vroeger was. Machteloos maar vooral onbezorgd, het voelt heerlijk. Helemaal in deze kinderlijke omgeving voel ik mij weer klein. Ook trekt ze nu mijn onderbroek uit en stopt deze terug in haar rugtas. Ik mag op het zachte verschoonkussen gaan liggen en doe mijn benen omhoog. Celine tovert een dikke luier uit haar rugtas en vouwt deze open. De zachte binnenkant raakt de huid van mijn billen aan en direct voelt het alsof het mij triggert om in een soort trance te raken. Ik voel me kleiner worden en de kriebels kruipen door mijn hele lichaam. De luier wordt dichtgeplakt en ik krijg nog een romper aan. Ook krijg ik een joggingbroek aan, anders is het wel erg koud wanneer ik over de vloer moet kruipen. Celine wacht nog even met het omdoen van haar luier totdat Melissa er is. Zo kunnen ze elkaar luieren. Ik begin te spelen met wat blokken, zoals ik dat thuis ook doe, alleen hier staan veel meer blokken en ik kan hier iets veel groters maken. Heel zachtjes hoor ik vrolijke muziek en ik zie dat Celine een radio aanzet en aan de volumeknop draait. Daarna komt Melissa de zaal ingelopen. Melissa en Celine doen elkaar een luier om terwijl ik verder speel. Vandaag zal niemand de verantwoordelijkheid als mommy nemen en we mogen doen wat we willen vandaag. Voor ieder van ons staat een fles met drinken klaar op een tafeltje.

Melissa en Celine spelen met wat poppen, dit zit er eigenlijk een beetje onwerkelijk uit maar aan de andere kant is het erg schattig. Een paar uren spelen we met zijn drieën in de zaal. we zijn alle drie in onze eigen wereld en in alle rust aan het spelen. Celine staat op en brengt Melissa en mij onze flessen met drinken. wanneer ik over de grond kruip, kraakt de luier tussen mijn benen. dat geluid van krakend plastic is echt fantastisch. Ik pak mijn fles en drink deze in een teug leeg. De druk op mijn blaas neemt direct toe. Mijn luier is nog droog maar niet voor lang meer. Een warme gloed stroomt door naar de achterkant van mijn luier. Ik kijk Melissa aan en zie dat ze haar aandacht op een groot poppenhuis gevestigd is. Het lijkt mij vooral voor mijn tante en Melissa apart, aangezien ze normaal zonder zulke gevoelens op hun werk moeten rondlopen. Misschien is dit wel de reden waarom tante Celine hier werkt, bedenk ik bij mijzelf, zo zou ze elke dag onbezorgd een beetje kind kunnen zijn. Melissa’s blonde haren zijn weer in twee schattige paardenstaarten met rozestrikjes gevlochten. Celine haar bruine haar hangt ook in een grote paardenstaart waardoor ze er weer kinderlijk uitziet. De mooie billen van Celine en Melissa zijn zichtbaar en ergens windt het mij weer op om hun geluierde billen te zien.

Ik voel naast mijn blaas ook een druk op mijn darmen toenemen. Op deze plek en deze dag is het natuurlijk ook het laatste moment hiervoor. Daarom wil ik het voorlopig nog uitstellen en bewaren voor het einde van de middag, als een soort afsluiting.

Celine heeft voor ons weer nieuwe limonade gemaakt, zodat we genoeg drinken vandaag. Ook heeft ze al wat middageten gemaakt. Ik ben benieuwd wat tante Celine voor Melissa, haarzelf en mij in gedachte heeft. Het wordt een broodje met aardbeienjam, in mooie, kleine stukjes gesneden. Ik mag plaatsnemen aan een tafeltje. Alleen deze is erg laag, wanneer ik op mijn knieën zit, kom ik op de goede hoogte boven de tafel uit. Melissa komt naast mij zitten en zo krijgen we allebei omstebeurt een stukje.

De middag vliegt voorbij terwijl we alle drie in onze eigen kleine wereld zijn beland. Het vele drinken zorgt voor een onbewuste plas in mijn luier. Zonder dat ik het doorheb, voel ik hoe ik mijn luier steeds voller begin te plassen. Wanneer ik naar Melissa kijk, zie ik dat ze onrustig om haar heen kijkt. Ze zoekt de aandacht van Celine, maar die heeft het niet in de gaten. Ik probeer onopvallend naar Melissa te kijken. Haar handen wrijven over haar buik, ik denk dat ze aandrang krijgt om te poepen. Dit zal voor haar ook de eerste keer zijn dus ik denk dat ze zenuwachtig is. Haar ogen stralen enige paniek en angst uit maar ze durft Celine niet te waarschuwen. Melissa draait zich om en zo is haar luierkont onbewust mijn kant op gericht, perfect! Ik hoop dat ze zo zal blijven zitten. Melissa houdt haar hand tegen haar billen aan, om er zo voor te zorgen dat ze het nog even volhoudt. Toch laat ze dit al snel los en zet ze haar arm op de grond, naast haar andere arm. Geknield met haar billen recht in mijn zicht zie ik de achterkant van haar luier gevuld worden. Al persend en kreunend begint de luier op te bollen en en ik hoor hoe Melissa haar luier vol poept.

Celine merkt dit ook op en kijkt Melissa aan. Melissa lijkt geschrokken van haar impulsieve besluit. Heel voorzichtig voelt ze met haar hand aan de bult die aan de achterkant van haar luier is ontstaan. Haar hoofd is rood verkleurd maar ze is trots op haar prestatie. Toch is het tijd voor een verschoning en ze kruipt naar de commode toe. Hier staat Celine al klaar met schoonmaakdoekjes en een schone luier. Na enkele minuten klimt Melissa de commode weer af. Celine stopt de luier van Melissa in een aparte vuilniszak en legt deze naast de commode neer.

Nadat ik zie dat Melissa weer een schone luier om heb, begint de druk op mijn darmen ook toe te nemen en ik denk dat ik het gewoon laat gebeuren. Omdat ik met mijn billen op de grond zit, is het niet gemakkelijk. Ik kruip met wat duploblokken naar een tafeltje en ga hier op mijn knieën achter zitten. De luier is al redelijk verzadigd en ik voel de romper door het gewicht van mijn luier uitrekken. De luier hangt tussen mijn benen en hierdoor ontstaat er wat ruimte tussen mijn billen en de binnenkant van mijn plasluier. Wanneer ik mijn darmen weer voel, zet ik mijn handen op de tafel en begin ik rustig te persen. Met enige druk voel ik een stevige drol tussen mijn billen vandaan komen. De luier kraakt door het opbollen en ik voel hoe de warme drol zich door de luier drukt. Met een lichte kreun en een pruttelend geluid wordt mijn luier gevuld met een tweede lading. De warme inhoud perst zich naar voren. Het gewicht van mijn vieze luier neemt langzaam meer en meer toe. Ik speel vrolijk verder alsof het de gewoonste zaak van de wereld is om in je luier te poepen. Mijn joggingbroek kan de poepgeur niet verbergen en al snel vult mijn omgevingsruimte zich met een sterke en penetrante lucht.

Het voelt zo heerlijk om zo’n zware en gevulde luier tussen mijn benen te hebben hangen, een gevoel wat eigenlijk nooit meer geëvenaard kan worden. Tante Celine begint het ook te ruiken en draait haar hoofd naar mij toe. “Jij ook al? Kleine stinkerd! Zal ik je even verschonen?” Ik schud mijn hoofd, het kan nog wel even wachten. Ze gaat hiermee akkoord, maar geeft aan mij wel binnenkort te verschonen aangezien we over een tijdje naar huis zullen gaan. Ik heb genoeg met de duplo gespeeld en zie aan de overkant van de zaal nog meer speelgoed staan. Mijn hangende luier bungelt al krakend heen en weer wanneer ik naar de overkant van de speelzaal kruip. Ik pak wat plastic dino’s en een speelgoedauto uit de kist en ga op mijn billen zitten. Hierdoor plet ik de warme inhoud in mijn luier en het voelt zo fantastisch. In mijn ene hand rijdt ik de auto vooruit, en in de andere hand houdt ik een dino vast die de auto achtervolgt, in mijn gedachte voelt het als een echte scène uit Jurassic Park.

Celine komt naar mij toe gelopen en ontwaakt mij uit mijn fantasiewereld. Haar handen reiken naar mij en wanneer ik haar warme handen vast pak, trekt ze mij overeind. Ik wordt naar de commode begeleidt en mag hierop gaan liggen. De plakstrips worden weer losgemaakt en ik til mijn benen omhoog zodat tante Celine er goed bij kan. Met meerdere
doekjes veegt ze mijn vieze billetjes weer goed schoon. Mijn vieze luier wordt in dezelfde plastic zak gedumpt. Deze zal thuis worden weggegooid. Zo zou niemand onze vieze poepluiers kunnen terugvinden. Ik neem afscheid van Melissa en bedank haar voor de fijne vakantie. Ik pak de stinkende en zware vuilniszak op en leg deze achterin de auto, daarna stap ik de auto in. We gaan voor de laatste avond met z’n tweeën eten. Ik mag weer in de box gaan liggen, wachtend totdat het eten klaar is.

Wanneer het eten klaar is, mag ik in de kinderstoel gaan zitten. Tante Celine zet mij goed vast en geeft mij steeds een klein hapje van haar eigengemaakte avondeten. Ik raak al snel vol en na enkele happen hoef ik eigenlijk al niet meer. Als toetje krijg ik nog een klein bolletje schepijs met chocoladesaus, dat gaat er dan natuurlijk wel weer in. Na mijn
spreekwoordelijke laatste avondmaal van de vakantie bij mijn tante, is er tijd om nog wat te spelen. Boven, in de babykamer speel ik nog een uurtje. Tante Celine brengt nog een kopje met warme melk naar boven, speciaal voor mij. Ze komt naast mij zitten en kriebelt mij op m’n buik. Ik moet er erg van lachen, het voelt zo fijn en prettig. Haar lieve lach en uitstraling en de enorme zorg die ze mij heeft geleverd de afgelopen weken voelde heel bijzonder en ik zou eigenlijk niet meer zonder willen.

Mijn melk is op en dat betekent dat het weer bedtijd is. Het is ook al donker buiten dus het zal dan ook wel laat zijn. Tante Celine geeft mij weer de keuze om in mijn ledikantje of bij haar te slapen. Vanavond wil ik graag nog een keer tegen mijn lieve tante aan liggen. Na het tandenpoetsen wordt mijn luier nog even gecontroleerd. Volgens mijn tante ziet het er nog goed uit. Ik kruip snel onder de dekens en tante Celine volgt al snel. Haar lichaam ligt tegen de mijne en met haar arm kroelt ze wat door mijn haar. We praten nog wat na over de afgelopen weken. Ik vertel haar dat ik het ongelofelijk fijn heb gehad. Ik heb een hele nieuwe en bijzondere kant van mijzelf ontdekt en dat heb ik volledig aan mijn tante te danken. Haar liefdevolle verzorging was zo passievol. Het voelt zo bijzonder dat ze dit voor mij heeft willen doen. En dit ook allemaal omdat ik een klein ongelukje heb gehad aan het begin van mijn vakantie. “Je bent een schat, echt waar. Ik vond het erg gezellig en heel erg leuk om dit met jou te mogen doen” zegt tante Celine liefkozend tegen mij. Ik voel me warm worden. Het voelt zo bijzonder en speciaal om hier zo te liggen. Het lampje op het nachtkastje gaat uit, ik krijg een kus op mijn hoofd en we sluiten allebei onze ogen. Voor de laatste keer slaat ze haar arm stevig om mij heen en drukt mij tegen haar zachte borst aan.
 
Laatst bewerkt:

Jappie1996

Superlid
DEEL 25, Naar huis

Ik heb mijn ogen wel dicht maar ik kan niet in slaap komen. Ik ben heel erg aan het nadenken over wat er de afgelopen weken allemaal gebeurd is. Het was een heel avontuur maar ik weet dat mijn ouders mij weer komen ophalen. Ik ben me aan het bedenken wat ik ga vertellen wat ik de afgelopen weken gedaan heb, zonder dat ik vertel wat er daadwerkelijk allemaal gebeurd is natuurlijk. Na wat denkwerk zak ik vanzelf af. De volgende ochtend heeft Celine haar arm niet meer om mij heen. Ik voel dat mijn luier redelijk vol is geplast maar ik weet dat er meer bij kan. Het is nog erg vroeg maar ik weet dat het een van mijn laatste kansen is. Ik kan mij nu vrij bewegen en ga op mijn rug liggen en laat heel zachtjes een plas stromen. Het warme vocht voelt heerlijk, zo tegen mijn billen aan. Het wordt al snel opgenomen door de luier. ik voel hoe de achterkant hierdoor dikker en dikker wordt. Snel draai ik mij weer op mijn zij. Celine is hier wakker van geworden en komt weer dichter tegen mij aanliggen. Ze duwt mij stevig tegen haar aan, waardoor mijn achterhoofd ligt begraven tussen haar zachte borsten. Helaas is het snel is het voorbij, de wekker gaat en we moeten ons bed verlaten. Mijn ouders komen namelijk zo al.

Tante Celine is al eerder naar beneden en wanneer ik daar aankom heeft ze mijn koffer met kleding al klaargezet. Ook geeft ze mijn telefoon terug. Ik heb echt ongelooflijk veel berichten en telefoontjes gemist. mijn vrienden zullen vast denken dat ik er niet meer ben…

Ik besluit om een berichtje te sturen in een groepsapp van mijn vrienden. Dat ik weer terug ben van mijn vakantie en dat ik graag een avondje naar de kroeg ga. Dat lijkt me toch wel weer gezellig. Mijn ouders rijden de oprit op en komen enkele minuten later naar binnen. Tante Celine heeft al het speelgoed, kinderfilms en zuigflessen goed verstopt.
We drinken een kopje koffie en ik vraag dit keer wat enthousiaster naar de vakantie van mijn ouders. Na hun verhaal vertellen wij dat we echt tot rust gekomen zijn en daarbij onszelf goed hebben leren kennen. Daar is eigenlijk geen woord aan gelogen. Na de koffie stappen we in de auto, ik leg mijn koffer op de achterbank, want de kofferbak is vol door de bagage van mijn ouders. Onderweg naar huis krijg ik al snel een berichtje van mijn tante:

“Ik heb de afgelopen weken erg genoten. Het was een goed idee om zo samen wat tijd door te brengen en ik heb je aan een nieuwe hobby geholpen. Het was echt heel erg gezellig en ik hoop dat je ook twee hele mooie weken gehad heb. Mocht je ooit nog eens zin hebben om langs te komen dan ben je altijd welkom. p.s. ik zou als ik jou was je eigen koffer zelf maar uitpakken, er zit een kleine verrassing in.

x Celine.”

Ik antwoord dat ik ook een enorm fijne week heb gehad en dat we vanaf nu wel vaker contact zullen houden. Wanneer ik thuis ben, til ik mijn koffer naar boven en doe mijn deur dicht. snel maak ik de koffer open. Bovenop ligt een dichtgevouwen vuilniszak. Ik maak de zak open en haal twee dikke luiers met schattige printjes eruit, fantastisch! De luiers stop ik terug in de zak en deze verstop ik maar goed op een plek in mijn kamer waar niemand zal komen.

De rest van de middag help ik mijn ouders met opruimen en doe wat boodschappen voor ze. Ook praten we gezellig wat over hun lange reis. Dit keer ben ik beter te spreken dan tijdens het telefoongesprek van een paar dagen geleden. Na het avondeten vertrek ik naar mijn vrienden, hun heb ik ook al een tijd niet gezien. We duiken ouderwets de kroeg in en zullen een paar biertjes drinken. Al betwijfel ik of ik nog wel bier lust na de afgelopen weken. De avond verandert al snel in nacht en om 2 uur besluit ik om te gaan. Ik heb echt wel genoeg gehad nu. Twee vrienden besluiten ook te gaan en samen strompelen we naar huis. Mijn huis is het eerste op onze looproute. Op de oprit wens ik ze nog een fijne avond, daarna loop ik zo stil mogelijk naar binnen. Boven in mijn kamer aangekomen, maak ik mij klaar om te slapen. Ik heb pittig veel gedronken en zou graag een luier om willen. Dat heerlijke gevoel wil ik nu weer. Alleen ik weet dat het verstandiger is dat nu mijn bed in kruip, het gekraak van de luier en de plakstrips zouden te veel geluid maken en ik ben bang dat mijn ouders dat zullen horen. Ik zal vanavond maar zonder luier moeten slapen, voor het eerst in twee weken tijd. Eenmaal in bed val ik direct in slaap. De volgende ochtend wordt ik al vroeg wakker, het is pas half 6. Ik moet heel nodig plassen en heb ook nog eens een enorme droge mond. Gelukkig staat er een beker met water naast mijn bed. Deze drink ik leeg en ik val weer in slaap. Een paar uur later wordt ik wakker. Het voelt erg koud en nat in mijn bed. Meteen zit ik rechtop en kijk naar mijn dekens. Ik heb zo mijn vermoeden van wat er gebeurd is en dit vermoeden wordt al snel bevestigd wanneer ik aan mijn dekens voel, deze zijn zeiknat. Ik heb in mijn bed geplast. Snel sla ik de dekens van me af en zie dat op mijn hoeslaken een grote vlek in het midden zit. . Mijn onderbroek druppelt nog wanneer ik opsta. Ik probeer heel stil het beddengoed af te halen. Ik weet dat mijn ouders zometeen naar mijn opa en oma gaan, dus moet ik er voor zorgen dat ze tot dat moment niet in mijn kamer komen. Eenmaal beneden aangekomen maak ik mijn ontbijt. Mijn ouders zijn al klaar en zullen zo vertrekken naar mijn opa en oma. Wanneer ze de voordeur uit gaan, gooi ik direct mijn beddengoed in de wasmachine en daarna in de droger. In de middag is mijn beddengoed weer droog en schoon en maak ik mijn bed weer op. Daarna stuur ik Celine een berichtje: “Vannacht in mijn bed geplast. alles was zeiknat”. Al snel reageert ze: “Babytjes zoals jij zouden ook altijd een luier moeten dragen, dan gebeurd dat niet! Eens een baby, altijd een baby”. Ik lach en weet dat ze gelijk heeft. De luiers horen vanaf nu bij mij en daar kan ik wel mee leven.

EINDE


Epiloog


De zomervakantie is ondertussen alweer voorbij en mijn studie is weer begonnen. Gelukkig kan ik mijn afstudeeropdracht vanuit thuis uitvoeren, waardoor ik niet meer naar mijn krakkemikkige studentenhuis hoef, al kom ik hier nog wel eens.

Ik denk nog vaak terug aan de weken die ik bij tante Celine gespendeerd heb. Dat gevoel was fantastisch en een hele ervaring op zich. Ondertussen heb ik ook een pak luiers en een eigen romper via internet besteld. Soms zijn er momenten waarop mijn ouders niet thuis zijn. Dat zijn de enige momenten die ik kan gebruiken om te luieren en mij weer klein te voelen.

Omdat ik nu weer thuis woon, heb ik gelukkig ook meer tijd om zo af en toe mijn tante te bezoeken. Ik vertel mijn ouders wel vaak dat ik naar mijn vrienden ga en daar dan ook blijf slapen, al heb ik mijzelf dan allang voorbereid op een heerlijk dagje baby zijn en vertroeteld worden door mijn lieve tante. Melissa woont ondertussen bij Celine in huis en ze zijn erg gelukkig samen. Ik heb nog steeds veel contact met hen en samen beleven we zo af en toe nog wel eens een avontuur en laat ik mij al te graag vertroetelen door mijn lieve tante en haar vriendin.

Mijn ouders hebben gelukkig niks doorgehad en dit zal voor altijd een geheim blijven tussen tante Celine, Melissa en mij. Ik kan niet wachten totdat mijn ouders weer op vakantie gaan!
 

Jappie1996

Superlid
Zo! dat was het dan, het einde van dit verhaal. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties en persoonlijke berichten die ik hierover heb mogen ontvangen. Wat ooit begon als een gedachte in mijn hoofd, is uiteindelijk toch een compleet verhaal geworden. De eerste hoofdstukken werden diep in de nacht op mijn telefoon getypt. Al snel wist ik niet meer wat ik moest schrijven en was de inspiratie op. Ik heb na de eerste drie hoofdstukken een soort verhaallijn bedacht en dat uiteindelijk helemaal uitgeschreven. Dit is iets wat ik voor volgende verhalen meteen vanaf het begin ga doen, zodat het vanaf het begin een goedlopend en uitgedacht verhaal is. Daarnaast wil ik eerst een verhaal (bijna) af schrijven voordat ik ook maar één hoofdstuk plaats. Dit om gaten van ruim 7-8 maanden te voorkomen ;).

Het schrijven kost veel tijd, moeite en energie. Soms zit dat even niet mee en het is ook niet mijn werk maar een hobby. Wanneer er geen tijd voor is, dan zakt het heel simpel gezegd gewoon weg. Ook was in de zomerperiode mijn gehele ABDL gevoel even verdwenen. Dan zakt dit verhaal helemaal weg en dan wordt het ook heel lastig om weer motivatie en gevoel van het verhaal opnieuw op te pakken. Toch heb ik het gedaan en ben met een goed gevoel weer verder gegaan.

En ja, ik ga verder met schrijven aan nieuwe verhalen maar wanneer er daarvan iets online komt ga ik niet zeggen. Ik heb op dit moment enkele delen van een ander verhaal af, heb nog twee/drie ideeën die ik kan uitwerken. Ik kan niet beloven of het evenveel delen zal bevatten als dit verhaal, zover ben ik nog niet :p. Ook heb ik nog een kort verhaaltje, dat is zo goed als klaar, je zal het vanzelf zien verschijnen.
 

MB04

Luier=Goed in mijn vel
Zo! dat was het dan, het einde van dit verhaal. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties en persoonlijke berichten die ik hierover heb mogen ontvangen. Wat ooit begon als een gedachte in mijn hoofd, is uiteindelijk toch een compleet verhaal geworden. De eerste hoofdstukken werden diep in de nacht op mijn telefoon getypt. Al snel wist ik niet meer wat ik moest schrijven en was de inspiratie op. Ik heb na de eerste drie hoofdstukken een soort verhaallijn bedacht en dat uiteindelijk helemaal uitgeschreven. Dit is iets wat ik voor volgende verhalen meteen vanaf het begin ga doen, zodat het vanaf het begin een goedlopend en uitgedacht verhaal is. Daarnaast wil ik eerst een verhaal (bijna) af schrijven voordat ik ook maar één hoofdstuk plaats. Dit om gaten van ruim 7-8 maanden te voorkomen ;).

Het schrijven kost veel tijd, moeite en energie. Soms zit dat even niet mee en het is ook niet mijn werk maar een hobby. Wanneer er geen tijd voor is, dan zakt het heel simpel gezegd gewoon weg. Ook was in de zomerperiode mijn gehele ABDL gevoel even verdwenen. Dan zakt dit verhaal helemaal weg en dan wordt het ook heel lastig om weer motivatie en gevoel van het verhaal opnieuw op te pakken. Toch heb ik het gedaan en ben met een goed gevoel weer verder gegaan.

En ja, ik ga verder met schrijven aan nieuwe verhalen maar wanneer er daarvan iets online komt ga ik niet zeggen. Ik heb op dit moment enkele delen van een ander verhaal af, heb nog twee/drie ideeën die ik kan uitwerken. Ik kan niet beloven of het evenveel delen zal bevatten als dit verhaal, zover ben ik nog niet :p. Ook heb ik nog een kort verhaaltje, dat is zo goed als klaar, je zal het vanzelf zien verschijnen.
Bedankt voor dit mooie verhaal
 

luierjona

Superlid
Zo! dat was het dan, het einde van dit verhaal. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties en persoonlijke berichten die ik hierover heb mogen ontvangen. Wat ooit begon als een gedachte in mijn hoofd, is uiteindelijk toch een compleet verhaal geworden. De eerste hoofdstukken werden diep in de nacht op mijn telefoon getypt. Al snel wist ik niet meer wat ik moest schrijven en was de inspiratie op. Ik heb na de eerste drie hoofdstukken een soort verhaallijn bedacht en dat uiteindelijk helemaal uitgeschreven. Dit is iets wat ik voor volgende verhalen meteen vanaf het begin ga doen, zodat het vanaf het begin een goedlopend en uitgedacht verhaal is. Daarnaast wil ik eerst een verhaal (bijna) af schrijven voordat ik ook maar één hoofdstuk plaats. Dit om gaten van ruim 7-8 maanden te voorkomen ;).

Het schrijven kost veel tijd, moeite en energie. Soms zit dat even niet mee en het is ook niet mijn werk maar een hobby. Wanneer er geen tijd voor is, dan zakt het heel simpel gezegd gewoon weg. Ook was in de zomerperiode mijn gehele ABDL gevoel even verdwenen. Dan zakt dit verhaal helemaal weg en dan wordt het ook heel lastig om weer motivatie en gevoel van het verhaal opnieuw op te pakken. Toch heb ik het gedaan en ben met een goed gevoel weer verder gegaan.

En ja, ik ga verder met schrijven aan nieuwe verhalen maar wanneer er daarvan iets online komt ga ik niet zeggen. Ik heb op dit moment enkele delen van een ander verhaal af, heb nog twee/drie ideeën die ik kan uitwerken. Ik kan niet beloven of het evenveel delen zal bevatten als dit verhaal, zover ben ik nog niet :p. Ook heb ik nog een kort verhaaltje, dat is zo goed als klaar, je zal het vanzelf zien verschijnen.
thanks!! Enorm genoten! En succes met je volgende verhalen!
 

janend

Toplid
Jappie dit is van de buitencategorie.
Je stijl doet mij aan Werni denken wat een groot compliment is voor jou.

Kijk zeker uit naar het volgende verhaal.

Ga zo door
 

Wurum

De zeldzame
Super verhaal. Genoten. Kon het verhaal niet afsluiten, liet het open staan zodat ik op een vrij momentje weer een stukje kon lezen. Ook onderwerp poepluier werd niet verrmeden, super.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 87
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
André Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Luiertje-om Vakantie in luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Y Vakantie V 17
Similar threads


















































Bovenaan