Oppas Colette

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Ik had beloofd meer van mijn herinneringen te gaan delen. Vandaag gaat het over een keer dat Colette kwam oppassen.

Colette is een meisje van bijna 16 die twee straten verderop woont. Mama kent haar moeder van het koor waar mama in gezongen heeft. Na de scheiding is dat een van de dingen die mama heeft afgezegd on voor ons er te kunnen zijn.

Het was weer gebeurd deze middag. Tijdens het spelen met de Lego had ik in mijn broek geplast. Zichtbaar was mama teleurgesteld in me. Ik heb je 10 minuten geleden nog gevraagd of je moest plassen Bart. Toen hoefde het niet. Kijk eens naar jezelf! Naar boven jij zegt ze met een zucht. Beetje beschaamd loop ik naar boven. Op mijn kamer doe ik mijn schoenen uit. Terwijl mama mijn kamer binnenkomt en meteen naar mijn bureau loopt zegt ze kort af dat ik mijn natte broek en onderbroek moet uit doen. Moet je nog naar de wc vraagt ze terwijl ze om draaide? Verstijfd schud ik mijn hoofd van nee. Mama heeft een tena luier voor de nacht in haar hand. Zeker Bart? Ja ik hoef echt niet! En nog voor ik er echt erg in heb heeft mama de eerste plakker al vast. Terwijl de andere plakkers worden vast gemaakt krijg ik te horen dat het de bedoeling is dat ik hem droog houd. Als je naar de wc moet kom je naar mij toe begrepen! Dan loopt ze naar mijn kast en pakt een droge spijkerbroek en geeft die aan mij. Met wat moeite krijg ik die dicht en trek mijn t-shirt wat naar beneden.

Als we weer naar beneden lopen zegt mama dag ze vanavond weg miet en dat ze gezorgd heeft dat Colette komt oppassen. Ik kan heus wel alleen thuis zijn. Ben 9 hoor. Nou dat betwijfel ik en je zusje zeker niet. Dus Colette komt gezellig. Ik heb rond 20.00 afgesproken.

Wordt vervolgd
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Na het eten ga ik weer even verder met het bouwen van mijn Lego stad. Dan voel ik dat ik moet plassen als ik op sta om naar mama te gaan gaat de bel. Ik kijk op de klok 19.30 dat kan Colette nog niet zijn denk ik. Maar dan hoor ik mama zeggen " wat fijn dat je wat vroeger bent gekomen". Het zweer breekt uit. Ik wil niet dat Colette weet dat ik nu een luier om heb. Ik raak wat in paniek door deze gedachte en voel dan dat ik het niet kan ophouden. Ik merk dat ik ook niet meer kan stoppen. Als mama en Colette richting deur lopen duik ik weer snel naar mijn Lego. Ik probeer zo normaal mogelijk te doen en zeg hoi als Colette binnen komt.

Mama en Colette gaan op de bank zitten en zitten lekker te kletsen. Mijn zusje zit tv te kijken en ik ben weer een huisje aan het maken. Dan hoor ik mama zeggen dat ze het fijn zou vinden als ze mijn zusje rond 23.00 even wakker maakt om te laten plassen. Moet ik Bart ook wakker maken vraagt Colette. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is zegt mama "nee dat hoeft niet. Die slaapt nog met een pamper om. Die heeft nog vaak een natte nacht dus maakt niet uit". Ik zal Bart zo zelf wel even een pamper omdoen.

Dan kijkt mama op de klok en schrikt van de tijd. Ze zegt dat mijn zusje en ik naar boven moeten om om te kleden en dat we daarna nog wel even mogen opblijven.
Colette loopt met mijn zusje naar haar kamer en helpt haar met omkleden. Mama gaat zich ook omkleden en loopt een beetje gestrest over de gang. Ze loopt in haar onderbroek en blouse en weet niet wat ze aan moet. Ze vraagt Colette zo even naar haar kamer te komen voor advies. Mama ziet sat ik nog niet ben begonnen met tandenpoetsen en omkleden. Ik heb een stripboek gepakt omdat ik wil dat Colette zo met mijn zusje naar beneden gaat. Ga je tandenpoetsen snauwt mama me toe. Als mama weggaat ga ik aan de wastafel mijn tandenpoetsen.

Dan hoor ik dat mijn zusje naar beneden loopt en dat mama Colette naar haar kamer roept. Al kan ik niet heel goed horen wat ze zeggen merk ik dat ze plezier hebben en dat het gast over jurken. Terwijl ze nog druk aan het kletsen zijn komen ze op mijn kamer.
"Ben je nu nog niet uitgekleed?" Zegt mama. Zacht zeg ik kan Colette niet naar beneden? Als antwoord krijg ik "stel je niet kom schiet op ik moet weg". Ondertussen heeft ze een beetje water in de wastafel laten lopen en legt ze een handdoek op mijn bed. Ik loop met een roodhoofd naar mijn bed waar mama mijn broek losknoopt. Nog voor deze los is vraagt mama aan Colette "kun jij mij even een pamper aangeven en wijst naar het pak tena naast mijn bureau.

Wordt vervolgd
 

Paddy

Superlid
Is het nu waargebeurd of verzonnen. Bij het laatste leuk verhaal. Bij het eerste lullig voor je.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Dit is ook waar gebeurd. Ten minste ongeveer. Het is best lang geleden dus precies weet ik het niet meer. Zal snel het vervolg schrijven.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Als mama mijn broek tot mijn knieën trekt kijkt ze naar mijn luier en kijkt me dan aan. Nou meneer waarom heb je niet gezegd dat je moest plassen? Ze duwt me tegen mijn schouders zodat ik op bed zak. Ik ga liggen op de handdoek. Mijn hoofd zo rood als een tomaat vertel ik dat ik dat wel wilde maar dat Colette toen binnen kwam. En dat ik het wel wilde zeggen maar dat ik door de angst dat Colette er achter zou komen ik per ongeluk in mijn broek had gedaan. Mama trekt aan mijn broek zodat hij helemaal uit gaat. Als mama de plakkers losmaakt zegt Colette tegen mij dat ik me niet hoeft te schamen. Kan gebeuren joh. En als je vanavond moet plassen moet je het echt zeggen hoor terwijl ze wat stappen dichterbij zet. Ik zet mijn hielen op mijn matras en druk me wat omhoog zodat mijn billen loskomen van het bed. Mama trekt de tena slip onder mij vandaan en rolt hem op wn. Ik laat me weer zakken. Colette staat me vriendelijk aan te kijken terwijl mama de washand pakt en zei alweer met een gesprek bezig zijn over het uitje van mama. Mama wast mijn voorkant en beetje mijn billen en maakt mij droog met de handdoek waar ik op lig. Moet je nog plassen Bart? Ehm nee mam. Dan reikt mama haar hand naar Colette die haar de tena slip overhandigd. Uit automatisme steek ik mijn benen in de lucht. Waarom gebruik je niet van die broekjes dat heeft een ander oppas kindje ook van me vraagt Colette?
Mama vouwt de luier open en schuift die onder mijn billen. Ik laat mijn benen zakken. Omdat die duur zijn en niet zo goed zegt mama in antwoord op de vraag van Colette. Kun je de sudocreme even aangeven en mama wijst naar een potje op mijn bureau. Ineens realiseer ik. Hoe ik erbij lig. T-shirt liggend op een luier wat wijdbeens en sokken aan. Mijn hoofd wordt weer een vuurtoren. Colette merkt het wel op. Geeft toch niks Bart echt niet. Mama smeert mijn liezen in en maakt dan de tena vast. Mocht je Bart nog moeten verschonen dan moet je er wel even voor zorgen dat de onderste plakkers wat omhoog zitten en de bovenste wat naar beneden. Kijk zo en Colette kijkt aandachtig. Zo klaar meneer zegt mama en steekt haar hand uit. Ik pak die vast en ze trekt me op. Nou jij kunt er weer tegen aan hier je pyjama. Die die maar aan dan kun jij ook naar beneden. Colette wacht tot ik klaar ben en geeft me dan een aai over mijn hoofd. Als je moet plassen wel zeggen he. Echt!

Als mama beneden komt krijgen wij een kus en gaat ze weg.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Mama is op tijd weg iets voor 20.00. Daar houd mama van op tijd komen dus dat is wel gelukt. Colette heeft voor os wat drinken ingeschonken en een bakje chips gemaakt. Mijn zusje kruipt op de bank tegen Colette aan. Ik ben weer aan mijn Lego begonnen en voel de schaamte nog. Op de grond op mijn knieën ben ik lekker verder aan het spelen en bouwen. Ik heb het zelf niet door maar doordat ik zo zot is mijn broek wat naar beneden getrokken en is er dus een deel van mijn tena zichtbaar. Toen mama net met me bezig was had ik gezegd dat ik niet naar de wc hoefde. Normaalgesproken zou mama me gestuurd hebben om toch te proberen. Dat had ze nu niet gedaan maar merk dat ik toch een beetje moet. Ik besluit het te laten lopen dat doe ik in de ochtend wel vaker. Dan roept Colette me om ook gezellig bij haar te komen zitten. Ik schrik een beetje van haar. Je hoeft niet te schrikken hoor zegt ze. Kom je gezellig tv kijken? Door het licht in het stuk kamer waar ik mijn stad aan het bouwen ben niet zo goed is besluit ik ook op de bank te gaan zitten en mijn drinken op te drinken en aan mijn chips te beginnen. Om 21.00 zegt Colette tegen mijn zusje dat het de hoogste tijd is voor bed en dat ze nog even moet gaan plassen. Zo gezegd als gedaan loopt mijn zusje met Colette mee naar boven. Na 10 minuten is Colette weer beneden. Ze komt nu echt heel dicht bij me zitten en slaat haar arm om me heen en geeft me een dikke knuffel. Ik bloos ervan maar vind het wel fijn.
Hoeft je echt niet te schamen voor mij hoor. Ik zal het tegen niemand zeggen oke zegt ze. Bedankt ze ik zachtjes. Ik laat mezelf wat tegen haar aanhangen en kijken samen nog naar de tv en ik krijg nog wat drinken uit het glas van Colette. Ik merk dat ik al snel wat suf wordt. Normaal moet ik ook om 21.00 naar bed en nu is het al 21.30. Om 21.45 ziet Colette dat ik zit te vechten tegen de slaap. Kom Bart dan ga ik je naar bed brengen. Moet je nog plassen? Ik schut mijn hoofd van nee. Echt niet? Nee echt niet. Je hebt toch niet al in je broek gedaan he? Ik schrik van die vraag. Ehm nee hoor. Nou dan gaan we naar boven. Zo loop ik naar boven met Colette achter me aan. Op mijn slaapkamer doe ik zonder dat ik erover nadenk mijn pyjamabroek uit. Ik slaap namelijk altijd zonder broek omdat ik dat fijner vind. Nou heb je toch in je broek gedaan Bart merkt Colette op. Ik schrik uit mijn sufheid en sta daar weer met een roodhoofd. Colette kijkt goed naar mijn luier, dat kan nog wel was denk ik maar een klein plasje. Ik zeg niks kijk beschaamd naar de grond. Ik draai me om en loop naar mijn bed. Colette komt naast me staan en geeft me een knuffel en zegt me welterusten en voel dan een tik tegen mijn billen. Tot de volgende keer. Slaap lekker zegt ze met een glimlach. Ik vind het altijd vervelend die tik tegen mijn billen. Mama foet dat ook vaak.

De volgende morgen als ik wakker wordt kijk ik op de klok. Het is 8.00. Als ik naar de kamer van mama loop zie ik dat mama nog slaapt en dat mijn zusje bij haar ligt. Ik loop naar beneden kijk of de gordijnen dicht zijn en ga weer met mijn Lego spelen.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Als ik merk dat ik moet poepen weet ik niet goed wat ik moet doen. Als ik het in mij luier doe wordt mama boos dat weet ik. Ik probeer het op te houden maar laat wel een windje. Verschrikt merk ik dat het meer dan een windje is en dat ik dus toch een beetje heb gepoept. Te gelijk voel ik dat ik aan het plassen ben. Ik kijk naar mijn kruis en zie dat mijn luier het nog prima uit houdt. Een uurtje later komt mama naar beneden. Zo al lekker aan het spelen. Ja zeg ik en ga verder. Dan komen ook mijn zusje en Colette naar beneden. Ik schrik ervan dat Colette er ook nog is. Wat doe jij hier vraag ik. Het was zo laat geworden gisteravond dat het beter was dat Colette hier bleef slapen. Ik krijg een roodhoofd want merk dat ik alleen in mijn luier en pyjamatrui zit.

Dan komt mama bij mij kijken. Laat eens kijken wat ben je al ver zeg. Het wordt echt een mooie stad. En mama geeft mij een aai over mijn hoofd. Bart heb jij in je broekgepoept? Ik zie dat haar gezicht wat betrekt. Nog voor ik wat kan zeggen buigt ze zich voorover en ruikt in de buurt van mijn luier. Je hebt weer in je broek gepoept hé! Mijn hoofd knalt bijna uit elkaar van roodheid. Dat woordje weer doet me erg klein voelen. Hij had ook al in zijn broek geplast voor hij naar bed ging voegt Colette eraan toe.

Nou daar sta je dan hé grote stoere meneer. 9 jaar en de stoerste uit de klas als ik je juf moet geloven. Dat je in je bed plast kun je niks aandoen. En dat geeft ook echt niet. Maar dat je nu weer in je broekgepoept hebt vind ik echt heel erg. Heel groot en stoer van je. Ik voel me zo wat door de grond zakken.

Mama loopt naar boven en als ze terug komt heeft zie ik dat ze een handdoek vast heeft en vochtige doekjes. Op het kleed voor de tv legt mama de handdoek neer. Ik zit er met mijn rug naar toe.
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Bart kom maar even hier. Ik loop naar mama toe en ga meteen zelf op de handdoek liggen. Ik zie dat Colette op de bank zit te kijken naar mij en mama. Mijn zusje zit aan tafel te kleuren en is niet bezig met mij. Mama en Colette zijn aan het kletsen over het uitje van mama en hebben er lol in. Ondertussen doet mama mijn pyjamajasje wat omhoog zodat ze goed bij de plakkers kan. Dan richt mama zich weer richting mij. Bah Bart ik vind dit echt niet leuk vorige week heb je dat ook al een keer gedaan en volgens mij de week daarvoor ook al. Dat is echt niet nodig! Met de voorkant van mijn luier veegt mama het grootste gedeelte van mijn billen schoon en vouw deze meteen dicht. Ik doe mijn benen in de lucht en mama vouwt de voorkant van mijn luier nu onder mijn billen en pakt een vochtig doekje. Met een hand duwt ze mijn benen wat verder naar achteren en met de andere maakt ze me schoon. Na het tweede doekje trekt ze de luier onder me vandaan. Bahbah zegt ze terwijl ze de tena slip dicht maakt. Dan komt er van achter haar vandaan een schone luier. NEE MAMA NEE ALSJEBLIEFT NIET. MAM HOEFT HET NIET IK ZAL HET ECHT NOOIT MEER DOEN. ECHT MAMA. Stop met zeuren en doe je benen even omhoog zodat ik erbij kan. Gedwee doe ik wat er van me gevraagd wordt. Laat maar zien dat het echt een vergissing was. Ik ben verder niet boos hoor. Je mag gewoon naar de wc. Je moet het alleen even vragen.
Mama maakt de plakkers dicht en gaat met haar vingers langs mijn liezen om de elastieken goed te doen. Nog een laatste keer maakt ze de onderste plakkers los en maakt ze opnieuw beter vast. Zo laat het maar zien dan.

Ik sta op met een rood hoofd en ga bij mijn Lego zitten. Ik wilde vandaag even bij IKEA gaan ontbijten. Ik moet nog wat hebben dat is dan meteen makkelijk. Heb je zin om mee te gaan Colette? Ja hoor knikt Colette ik bel mama wel even dat ik wat later kom. Mama gaat naar boven en kleed zich om als ze beneden komt heeft ze kleren voor mij en min zusje bij. Help jij Kim even vraagt ze aan Colette. Kom jij maar even hier Bart dan help ik jou wel even. Ik ga voor mama staan en die trekt mijn pyjamajasje uit. Meteen doet ze een hemd over mijn hoofd en daarna moet ik in een boxershort stappen. Dan wordt het hemd goed in de boxershort gestopt. Kijk zegt Colette daar zie je toch bijna niks van zo. Ik voel dat ik er weer een rood hoofd van krijg van die opmerking. Dan stap ik in mijn spijkerbroek die ik zelf dicht knoop en de riem vast maak. Als laatste mijn sokken en schoenen en we zijn allemaal klaar om te gaan. Nou dan kunnen we zegt mama. Ik zie in mijn ooghoek dat ze nog een tena in haar tas doet en dan trekt ze de deur achter ons dicht en stappen we de auto in.

Ik neem me voor om echt niet in mijn broek te doen. Ik ben er echt klaar mee dat ik soms weer overdag een luier om heb. Ik schaam me er echt zo erg voor. Als we bij de IKEA zijn gaan we eerst ontbijten. na het ontbijt vraagt mama of ik mee door de winkel wil of naar het speelparadijs. Kim wil met Colette en mama mee maar ik ga liever spelen in het speelparadijs.

Het is er nog niet zo druk en ik ren en speel volop. Na een tijd voel ik dat ik toch nodig moet plassen. Ik ga het ophouden dat gaat me best lukken. Ik ga in ieder geval niet naar de mensen die hier werken vragen of ze me kunnen helpen. Ik denk trouwens dat ze toch zo wel terug zullen komen want ik ben al best lang aan het spelen. Nu dat ik merk dat ik moet plassen ben ik er zo op gefocust dat ik eigenlijk steeds erger moet plassen. Ik klim naar boven in de klimtoren en kijk of niemand me kan zien. Dan laat ik mijn plas lopen. Ik voel dat mijn tena de plas verdeeld het is echt een grote plas. Al snel voelt het weer droog en ik ga verder met spelen. Niet heel lang daarna wordt ik naar beneden geroepen omdat mama daar staat met kim en Colette. Heb je lekker gespeeld? ja hoor was leuk zeg ik. We gaan hier ook nog maar even middag eten doen want het is wat later geworden dan we hadden gedacht. Als we naar het restaurant lopen gaan Kim en Colette naar de wc. Mama en ik halen ondertussen eten. Na het eten vraagt mama of ik ook niet even naar de wc moet om te plassen? Nee ik hoef niet zeg ik.

Mama kijkt me aan. Jij hebt in je broek gedaan hé. Ik word weer rood. Blijven jullie nog even hier zegt ze tegen Colette dan ga ik Bart nog even verschonen. Mijn hoofd wordt nog roder. Kom maar even mee. Ik loop achter mama aan. Bij de toilet staat een rij bij zowel de dames wc als bij de verschoonruimte. Mama gaat met mij in de rij staan van de verschoonruimte. Deze is het kortste. Voor ons staat een moeder met een kindje. Als ze omdraait herkend mama haar. Hoi Wilma hoe is het met je. Het is de moeder van Marco een jongen bij mij uit de klas. Ze staat daar met haar jongste dochter. Mama en Wilma raken aan de praat en nog voor ik het weet staan we in de ruimte. Moet jij niet aan de andere kant zijn vraagt Wilma aan mama? Ondertussen legt Wilma haar dochtertje op de tafel. Mama laat mij op een verhoginkje stappen naast Wilma. Nou zegt mama Bart heeft niet echt zijn dag zeg maar. Terwijl mama mijn riem en broek los maakt verteld mama dat ik nog in bed plas en dat ik vanmorgen in mijn luier had gepoept. Wilma kijkt me aan. Dat is niet zo mooi jongen zegt ze.

dan kijkt mama mij aan je hebt nu toch niet weer in je broek gepoept hé? Nee mama echt niet. Mama draait me om en ruikt aan mijn luier. Dan trekt ze mijn onderbroek naar beneden en trekt het elastiek bij mijn billen wat naar voren om in de luier te kijken. Gelukkig zegt mama. Oh ik denk dat ik hier de boosdoener heb zegt Wilma. Zo dat is een flinke plasluier Bart zegt Wilma. Waar heb je die luiers vandaan vraagt ze aan mama. Voor Marco neem ik op vakantie nog drynites mee maar dat is ook niet altijd best. Deze zijn van de apotheek. Maar plast Marco dan ook nog vaak in zijn bed vraagt mama terwijl ze mijn luier los maakt en tussen mijn benen uithaalt. Nou niet echt zegt Wilma denk 3 keer in de twee weken maar voor de vakantie vind ik het nogal lastig. Ja zegt mama dat snap ik. Eerst deed ik het met Bart ook zo maar sinds ik werk vind ik dat geen doen meer. Bovendien heeft Bart nog zeker 5 natte nachten per week. Mag ik een billendoekje pakken van je vraagt mama aan Wilma en die geeft haar het pak. Mama maakt me schoon en ik kijk in de ruimte. Alle moeders zijn druk bezig met hun eigen kinderen. Er zijn wel 8 moeders aan de slag. Dan maakt mama haar tas open en pakt daar een droge tena uit en vouwt deze open. Alsof het voor mij de normaalste zaak van de wereld is zak ik wat door de knieën en maak ze wijd. Mama kan zo makkelijk de luier tussen mijn benen doen vervolgens houd ik de achterkant vast zodat deze niet zakt als ze de plakkers vast maakt. Dan controleert ze of het allemaal goed zit en maakt ze de plakkers een voor een nog even los en plakt ze hem steviger terug. Zo zegt Wilma kijkend naar mij. dat moet toch een heel stuk prettiger zitten. Ik knik wat met een roodhoofd. Mama doet ondertussen mijn onderbroek weer om hoog en stopt mijn hemd erin. Daarna mijn broek. Wel fijn dat je het bijna niet kunt zien zegt Wilma tegen mij. Als ik het niet zou weten zou ik het niet gezien hebben.

Wilma nodigt ons uit om morgen op zondag gezellig een kop koffie te komen drinken. Mama neemt deze uitnodiging aan en we vertrekken.

Einde verhaal
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Fijn dat er zoveel mensen het gelezen hebben. Jammer dat er zo weinig reacties zijn. Stimuleerde miet echt om meer te schrijven
 

Daltons

Toplid
Leuk verhaal, in de loop van de tijd komen er steeds meer mensen, er zullen trouwens ook aardig wat mensen lezen die geen account hebben deed ik zelf vroeger ook
 

Waldberg

Superlid
Speciaal dan even voor de motivatie (en ik meen het ook oprecht):
Dit is een van de allerbeste luier-gefocuste verhalen hier op de website. Ergens ben ik jaloers maar ook zeer benieuwd naar meer ervaringen en heerlijk om me in te kunnen leven. Goed geschreven.
 

Bedplasser91

Plasticbroekjesfan!
Heel leuk geschreven, en heel veel is herkenbaar. Natte broekjes, al in de luier plassen voor het naar bed gaan, dat ze met anderen gewoon over jouw bedplassen praten waar je bij bent. Ga vooral door met schrijven, je doet er mij en vele anderen een plezier mee!
!1
 

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Als we thuis komen neemt colette afscheid. Mama betaald haar en ze geeft kim nog een knuffel en komt nog even bij mij langs. Ik vond het heel gezellig om bij jullie op te passen Bart. Gewoon goed opletten en dan hoef jij je nergens voor te schamen hoor. Ik vind je echt wel een grote knul. Ik kijk wat naar beneden en wordt weer rood. Ik wil liever niet dat er iets over gezegd wordt.

Bart je hoeft je niet te schamen echt niet zegt colette. Kijk ik heb een bril omdat ik niet zo goed kan zien. Daar hebben ze me misschien best weleens mee gepest maar ik schaam me er niets voor. Dat zou jij ook niet moeten doen. Maar je moet wel op tijd naar de wc gaan. Want ik weet dat jij het ook kunt om wel op de wc te kunnen. Ik knik dat klopt. Soms ben ik gewoon te laat zeg ik bijna onverstaanbaar.
Morgen mag hij het weer gewoon zonder pamper proberen hè Bart zegt mama. Zo doen we dat altijd behalve als hij een vieze broek heeft want dat is echt niet nodig.

Doei en colette zwaaide nog en weg is ze. De deur is nog maar net dichtgevallen of er wordt alweer op het raam geklopt. De achterbuurvrouw staat voor het raam. Oh ik ben zo benieuwd hoe het gisteren was? Mam vertelt honderd uit over haar avondje. Ik ga ondertussen met mijn autootjes spelen.

Dan hoor ik haar aan mama vragen: Ik zag colette hier net naar buiten lopen. Had ze hier opgepast? Ja en ze is hier blijven slapen en vanmorgen nog gezellig even mee naar de IKEA geweest. Was echt heel gezellig. Ik weet nu al zeker dat ik haar de volgende keer eerst weer colette vraag en dan pas Sandra. Sandra is ook wel goed hoor maar ik vond het zelf zo gezellig met Colette en die was ook zo goed met Kim en Bart.

Ze was ook heel bemoedigend naar Bart. Die had vanmorgen weer in zijn pamper gepoept. Oh nee hè alweer? Annelies kijkt me nu aan. Ik kijk snel weer wat naar beneden. Ik had hem dus vanmorgen maar weer een schone pamper omgedaan! Maar goed ook want ik haalde hem bij IKEA uit de speeltuin was hij weer klets nat. Och nee hè zegt Annelies. Kom ik Wilma tegen die moeder van Marco bij de verschoonruimte bij IKEA. Die ken je toch wel? Ja die ken ik wel. Daar had ik eigenlijk helemaal niets mee en Bart speelt ook niet zo vaak met Marco maar ze nodigde me uit om morgenvroeg daar op de koffie te gaan. Dus ik dacht weet je wat dat is nog niet zo stom idee. Dus morgen gaan we daar even koffie doen.

Over koffie gesproken wil je een kopje? Annelies knikt ja. Jac is thuis bij de kinderen dus dat kan wel even. Als mama de koffie heeft aangezet kijkt ze naar mij. Bart jij ook wat te drinken en Kim jij ook. Kom maar even maak ik ranja voor jullie.
Als ik voor de ranja kom kijkt mama me aan? Moet jij plassen Bart. Ik kijk mama aan. Euh nee. Echt niet? nee. Zeker weten? ja zeker weten. Heb je in je broek gedaan? Nee zeg ik beetje beschaamd. Kim is ondertussen zelf al naar de wc geweest. Ik wil toch even voor de zekerheid even kijken Bart. Ze doet mijn spijkerbroek los en doet hem wat naar beneden. Nee je bent inderdaad nog droog. Heel goed zeker weten dat je niet even moet plassen? Nee echt niet mama. Mam trekt mijn broek weer omhoog en ik ga aan tafel zitten en drink mijn glas leeg.

Na de koffie gaat Annelies weer naar huis en ik doe samen met mama en Kim nog een aantal potjes pesten voordat we gaan avondeten. Als mama Kim naar bed heeft gebracht roept ze naar beneden dat ik ook naar bed moet. Ik kleed me op mijn kamer uit terwijl mama al kleren klaar legt voor morgen. Terwijl ze nog voor de kast staat zegt ze: Nou jij nog even een schone pamper om en dan kun je lekker gaan slapen. Ze draait zich om en kijkt naar me. Heel goed Bart je bent nog droog zegt ze nog al verbaast. Snel maakt ze de plakkers los. Heel goed jongen ga jij maar eens snel plassen. Met een glimlach op mijn gezicht loop ik naar de wc en doe daar een hele grote plas. Nou jij moest volgens mij een reuze plas doen zegt mama als ik terug kom. Echt heel goed jongen ben echt blij dat je droog bent gebleven. Ik zie dat mama een blij gezicht heeft. Nou deze kunnen we wel weer om doen voor de nacht.

Omdat mama zo blij is ga ik zonder een vervelend gevoel op mijn bed liggen en doe ik al zelf mijn benen in de lucht mama doet mij de tena om en controleert of hij goed zit. Echt Bart het geeft niets dat je nog in bedplast maar overdag mag je toch niet meer in je broek doen. En laten we afspreken dat die poepluier van vanmorgen de laatste was oké? Ja mama zeg ik. Ik heb dat al zo vaak beloofd maar schijnbaar doet het haar goed als ik het beloof. Ze doet mijn pyjamashirt aan. Nu nog even tandenpoetsen. Ik sta op en ga aan de wastafel op mijn kamer mijn tanden poetsen. Als ik klaar ben staat mama achter mij voor de spiegel. Ze kijkt naar me in de spiegel en glimlacht. Nou slaap lekker jongen en ze wrijft nog eens over mijn billen. Welterusten.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
tommie22 Oppas gezocht Contact advertenties 6
L Gezocht oppas omgeving gorichem Contact advertenties 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
L Ik zoek vrienden en dan oppas Contact advertenties 14
O Opzoek naar leuke mommy/daddy of oppas Contact advertenties 5
M Virtuele babysitter. Contact advertenties 16
M Ik wil Oppasser worden. Voorstellen 22
K Oppas Mammie Voorstellen 40
Steef/AB Papa of oppas mama gezocht omgeving noord-holland ? Voorstellen 5
B Oppas of nanny gezocht, waar te vinden? Pub 2
L Oppas lotte Voorstellen 21
Y oppas Milan O 5
G Hallo kleintjes Oppas pappie hier!! Voorstellen 37
Daddy_28 Oppas voor a.s zondag en nogmaals voorstellen Voorstellen 4
mama van AB25 Mama zoekt voor abtje een lieve oppas mama Voorstellen 20
N Voor alle kansloze gasten zonder oppas/mama/whatever Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
N basispakket (oppas)ouder. Algemeen 7
killer11 de geweldige oppas G 25
K Mijn buurmeisje de oppas M 134
romper Jeanette de oppas J 16
Rainn tieners behoefte aan oppas ? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 42
Liefmeisje (verplict)dagje shoppen met (oppas)mama Pub 5
zonnetje de nieuwe oppas N 3
J De oppas O 34
R Hoe de oppas.... H 18
DL_Michel de Oppas (B) O 0
DL_Michel de Oppas (A) O 3
W Mijn buurmeisje als oppas. M 9
Bovenaan