Oppas Colette

vanbartje

Gewaardeerd Lid
Volgende morgen word ik wakker gemaakt. Goede morgen jongen wakker worden. Wij zijn al aangekleed en jij slaapt nog. Kom er maar snel uit slaapkop. Mama doet mijn gordijnen open en zet mijn raam op een kier. Lekker geslapen knul? Wat slaperig krijg ik er een ja best wel uit. Nou ik zal snel even je pamper uit doen kan je gaan douchen en dan wel wat opschieten.

He wat goed zeg moet jij niet nodig plassen? Ja eigenlijk wel waarom. JE BENT DROOG! Heel goed jongen. Mama maakt de plakkers los en ook ik realiseer me wat er is gebeurd. Met een grote glimlach stap ik onder de douche. Mam ruimt de luier op en zorgt dat er kleren klaar liggen die ik kan aan doen.

Na get douchen kleed ik me aan en ga ik naar beneden. Er staat voor mij nog een bordje met een gesmeerd broodje met kaas. Die eet ik snel op. Bart heeft droog geslapen zegt mama tegen mijn zus. Die mij aankijkt met een blik van bemoediging. Ik krijg daarvan een dubbelgevoel. Mijn zus is bijna 3 jaar jonger. En vind het fijn dat ze me zo op deze manier stimuleert. Maar voel me ook super klein doordat juist mijn kleine zusje dat doet terwijl ik eigenlijk ik vind dat ze tegen me op moet kijken. Ach ja zit tussen mijn oren.

We maken ons klaar om naar Marco te gaan en zijn moeder en zusje. Ondanks dat ik niet heel vaak met hem om ga vind ik hem best aardig. De wetenschap dat hij ook nog weleens een ongelukje snaakst heeft vind ik toch wel fijn. Ben ik minder bang gepest te worden of zo. Zoals altijd zonder luier want elke dag is een nieuwe en een dag dat ik mag laten zien dat ik toch gewoon zonder luier kan.

Niet veel later staan we voor de deur bij Marco. Hij doet open en is heel enthousiast om ons te zien en laat ons gelijk binnen. Hij heeft een racebaan opstaan dat vind ik erg leuk dus wij zijn meteen daarmee bezig.

Mam gaat in gesprek met wilma en mijn zusje is bezig met het zusje van marco.
 

broekluier

ben graag geluierd en nat
een leuk en herkenbaar verhaal !!! al paste mijn oma of een tante t meeste op ons. en die wisten van de gang van zaken omtrend mij en mn luiers
de situaties qua verschonen op toiletten weet ik bij n paar gevallen nog goed, mensen die ons kenden of ook andere oudere kindjes die n luier om hadden .... ga door met schrijven
 

Dips N' Bricks

No freedom till we're equal ****right I support it
Leuk verhaal herken veel dingen van vroeger bij mezelf ik had vroeger ook heel vaak ongelukjes. En droeg daardoor ook nog vaak overdag een luier. Tof dat je erover durft te schrijven.
 

Waldberg

Superlid
Ik ben van plan om weer eens wat te gaan schrijven. Weet alleen niet of daar nog iemand op zit te wachten?
Jouw verhalen behoren tot mijn favorieten! Zo realistisch geschreven. Ik lees met veel plezier een volgend verhaal of vervolg van jouw hand.

Vroeg me alleen af: ben je je oude e-mailadres kwijt? Want ik zie dat je een andere profielnaam hebt, vanbartjes nu. Anders kun je misschien een moderator vragen om verder te doen met je oude account?
 

vanbartjes

Toplid
Jouw verhalen behoren tot mijn favorieten! Zo realistisch geschreven. Ik lees met veel plezier een volgend verhaal of vervolg van jouw hand.

Vroeg me alleen af: ben je je oude e-mailadres kwijt? Want ik zie dat je een andere profielnaam hebt, vanbartjes nu. Anders kun je misschien een moderator vragen om verder te doen met je oude account?
Klopt maar vind het wel prima zo.
 

vanbartjes

Toplid
De ochtend vliegt voorbij. Marco en ik hebben het nog nooit zo leuk gehad samen. En mijn moeder heeft ook echt een klik met mama van Marco. Voor we het weten is het al lunchtijd. Blijven jullie hier gezellig eten vraagt de moeder van Marco. Oh is het al zo laat zegt mama. Daar had ik eigenlijk niet zo op gerekend. Maar eigenlijk wel gezellig heb ook het gevoel dat we nog niet helemaal uitgekletst zijn. Mijn moeder stuurt mijn zusje naar de wc. Moet jij ook niet eens even gaan plassen Bart. Ik krijg een roodhoofd. Nee he je hebt nog niet weer in je broekgeplast hé? Mijn hoofd wordt nog roder. Nee mam! maar terwijl ik dat zeg gaat het fout en iedereen ziet het gebeuren. Kom vlug jij mee naar de wc!v Mama trekt me aan mijn arm mee naar de wc maar daar aangekomen ben ik klaar en is mijn broek klets nat.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
tommie22 Oppas gezocht Contact advertenties 6
L Gezocht oppas omgeving gorichem Contact advertenties 5
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Bart Oppas gezocht voor aankomde week een dagje Contact advertenties 3
L Ik zoek vrienden en dan oppas Contact advertenties 14
O Opzoek naar leuke mommy/daddy of oppas Contact advertenties 5
M Virtuele babysitter. Contact advertenties 16
M Ik wil Oppasser worden. Voorstellen 22
K Oppas Mammie Voorstellen 40
Steef/AB Papa of oppas mama gezocht omgeving noord-holland ? Voorstellen 5
B Oppas of nanny gezocht, waar te vinden? Pub 2
L Oppas lotte Voorstellen 21
Y oppas Milan O 5
G Hallo kleintjes Oppas pappie hier!! Voorstellen 37
Daddy_28 Oppas voor a.s zondag en nogmaals voorstellen Voorstellen 4
mama van AB25 Mama zoekt voor abtje een lieve oppas mama Voorstellen 20
N Voor alle kansloze gasten zonder oppas/mama/whatever Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
N basispakket (oppas)ouder. Algemeen 7
killer11 de geweldige oppas G 25
K Mijn buurmeisje de oppas M 134
romper Jeanette de oppas J 16
Rainn tieners behoefte aan oppas ? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 42
Liefmeisje (verplict)dagje shoppen met (oppas)mama Pub 5
zonnetje de nieuwe oppas N 3
J De oppas O 34
R Hoe de oppas.... H 18
DL_Michel de Oppas (B) O 0
DL_Michel de Oppas (A) O 3
W Mijn buurmeisje als oppas. M 9
Bovenaan