Peetoom (TB, ML, TL, WL, NL, GL, VN, BP)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 1,4%
  • 9

    Stemmen: 10 14,1%
  • 10

    Stemmen: 58 81,7%

  • Totaal stemmers
    71

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Luier 86 zei:
en het bureau?
Voorlopig nog even niet; daar moet ik nog wat aan sleutelen. :)
Grappig nummer trouwens. :p

luierfan_boy zei:
Ik had het waarschijnlijk gewoon anders beschreven, maargoed.. Ben wel benieuwd wat voor nasleep die brand gaat krijgen!
Ja, tuurlijk. Iedereen heeft zijn eigen manier. Als het nu maar duidelijk is. :p De nasleep zal een groot deel van de rest van deze serie te merken zijn. *sound of impending doom* ;)
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Peetoom (Nieuwe poll)

Jullie hebben gesproken! ;) Gelukkig sluit deze uitslag het beste aan bij mijn plannen, maar ik had niet verwacht dat het zo'n groot verschil zou opleveren. Bedankt voor de input! :D

Wat heeft jullie voorkeur?

Rick & Chantal - 13 (61.9%)
Rick & Ellen - 6 (28.6%)
Geen voorkeur - 2 (9.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Een nieuwe poll is geplaatst. :)
 

ikkuh!

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Iemand anders, met Tom als doelwit

omdat:

-gezien het gehavende gezicht van piere is zit hij nog niet al te lang vast.beetje erg james bond dat hij in deze korte tijd vanuit zijn cel dit soort dingen kan regelen.

-die andere persoon zou rick wel eens kunnen verdenken van betrokkenheid aan zaakjes waar rick niks van af weet.dit kan weer leiden tot spannende confrontaties.

-als piere zich bewust word van deze spannende ontwikkelingen zou hij zich wel eens kunnen bedenken of hij in gehechtenis beter af is dan buiten,,wie weet staat hem buiten nog iets te wachten

je vroeg om een toelichting van mijn keuze,,maar vind dat jouw prachtig verhaal eigenlijk geen toelichtingen nodig heeft !1
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Ik denk ook iemand anders met Tom als doelwit. Het lijkt allemaal een beetje te toevallig dat die maffia kerels er blind vanuit gaan dat Rick meteen daar bij Tom naar binnen gaat, laat staan dat ze verwachten dat Rick sowieso al op komt dagen.

Maar zoals altijd met de verhalen van Snakebite, kunnen we er wel eens flink naast zitten! Dit omdat het altijd zo onvoorspelbaar is en dat zorgt er tevens voor dat ik al zijn verhalen graag lees! :p
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

ikkuh! zei:
Iemand anders, met Tom als doelwit

omdat:

-gezien het gehavende gezicht van piere is zit hij nog niet al te lang vast.beetje erg james bond dat hij in deze korte tijd vanuit zijn cel dit soort dingen kan regelen.

-die andere persoon zou rick wel eens kunnen verdenken van betrokkenheid aan zaakjes waar rick niks van af weet.dit kan weer leiden tot spannende confrontaties.

-als piere zich bewust word van deze spannende ontwikkelingen zou hij zich wel eens kunnen bedenken of hij in gehechtenis beter af is dan buiten,,wie weet staat hem buiten nog iets te wachten

je vroeg om een toelichting van mijn keuze,,maar vind dat jouw prachtig verhaal eigenlijk geen toelichtingen nodig heeft !1
Ik ben altijd benieuwd naar hoe de lezers denken over de laatste ontwikkelingen van het verhaal. Daarom lees ik dit soort comments zo graag. :D Thanks voor het compliment! ^^

luierfan_boy zei:
Ik denk ook iemand anders met Tom als doelwit. Het lijkt allemaal een beetje te toevallig dat die maffia kerels er blind vanuit gaan dat Rick meteen daar bij Tom naar binnen gaat, laat staan dat ze verwachten dat Rick sowieso al op komt dagen.

Maar zoals altijd met de verhalen van Snakebite, kunnen we er wel eens flink naast zitten! Dit omdat het altijd zo onvoorspelbaar is en dat zorgt er tevens voor dat ik al zijn verhalen graag lees! :p
Haha, mooi om te horen dat die onvoorspelbaarheid nog steeds gewaardeerd wordt. ^^ Het duurt nog eventjes voordat helemaal duidelijk is wie erachter zit, want .. uiteraard .. zit daar nog een flinke twist aan vast. ;)
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

In verband met mijn tentamens ga ik het vandaag niet halen om te posten. Het kan zijn dat ik dat deze week nog doe, anders worden het er volgende week gewoon weer twee. :)

Nieuwe poll toegevoegd.

----------

Uitslag vorige poll:

Wie zit er achter de aanslag op het huis van Tom?

Pierre, die Rick als doelwit had
4 (44.4%)
Pierre, die Tom als doelwit had
0 (0%)
Iemand anders, met Tom als doelwit (graag een comment :) )
4 (44.4%)
Iemand anders, met Rick als doelwit (graag een comment :) )
1 (11.1%)

Totaal aantal stemmen: 9
 

dlrobin

Nieuw lid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Lekker de spanning er in houden. Daar houd ik van. Ga vooral zo door. ik kijk uit noor het volgende hoofdstuk dance
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

dlrobin zei:
Lekker de spanning er in houden. Daar houd ik van. Ga vooral zo door. ik kijk uit noor het volgende hoofdstuk dance
Haha, ja, ik kan het niet laten om jullie in spanning te houden. :p Thanks, duurt niet lang meer. :)

Luier 86 zei:
is het schuld in je poll niet te vervangen door; de schuldige?
Dat is mogelijk; beide manieren zijn toegestaan. :)
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

@Luier 86:

Nog heel even wachten tot morgenvroeg voor een dubbele portie. ^^
 

Lily

UITLEG: 'geen contact aub' betekent geen contact!
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

MOET LEZEN!!!

(Zegt dat voldoende, snakebite? Voor het geval je de boodschap niet begrijpt omdat ik holbewoondst spreek, je verhaal is verslavend.)

17:07 Is trouwens niet lullig bedoeld hoor, ik vind je verhaal gewoon prachtig en wil zo snel mogelijk verder lezen.
 

AnneT

This is who i am
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Rustig Lily. We zitten allemaal vol spanning te wachten. Snakebite zal ons snel genoeg verwennen met een dubbele portie Peetoom :)
 

Luier 86

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

idd met vaak erbij de rede dat het iets langer duurde dan gepland, dus komt echt goed.
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Ik denk dat we al van geluk mogen spreken dat Snakebite dit verhaal zomaar met ons wilt delen. Het kost nogal wat tijd om zo'n verhaal te schrijven, dus vertragingen en dergelijke zitten er ook altijd wel bij.
Dat neemt alleen niet weg dat ik zelf ook weer sta te popelen om weer een hoofdstuk(ken) van Snakebite te lezen! :p
 

richard1991

Beginneling
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

of niet! dit is al de zoveelste keer dat ie beloofd om wat te posten en dan wordt het weer dit en dat. drukte is oke heb ik begrip voor. maar beloof niet dat je wat doet en dan het niet doen
 

Paddy

Superlid
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

richard1991 zei:
of niet! dit is al de zoveelste keer dat ie beloofd om wat te posten en dan wordt het weer dit en dat. drukte is oke heb ik begrip voor. maar beloof niet dat je wat doet en dan het niet doen
Als jij hem nu is betaalde voor elk deel dat hij post, dan vergeet hij het niet.
Beloven iets te posten en dan niet doen kan best.
Je weet niet wat er is, en prive gaat gewoon voor. Ik baal ook wel als er nog niet iets nieuws is.
Maar dat is dan niet anders.
Voelt een beetje als dat een boer tegen me zegt:
Als je onder die appelboom gaat zitten en je steekt je hand uit zal er binnen vijf min vast wel een appel in je hand vallen. Dat kan hij wel zeggen, maar als het appetje toch iets straker zit dan verwacht, dan wordt het lastig. Ik kan natuurlijk ook al die appels om me heen opeten. Maar dan moet ik zelf moeite doen ;-)
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Re: Peetoom (TB ML TL WL NL GL VN BP)

Zo, wat een drukte weer, Richard. Ik zal het je nog één keer uitleggen.

Peetoom (net als de andere verhalen) is iets waar ik een hoop tijd insteek. Zowel omdat ik het leuk vind, als omdat ik nogal perfectionistisch ben aangelegd. Ook al verdien ik er niets aan door het met jullie te delen, wil ik toch dat mijn lezers het best mogelijke verhaal voorgeschoteld krijgen. Daar gaat nu eenmaal tijd inzitten.

Soms kom ik mijn deadlines niet na, maar wat maakt dat uit? Het zijn mijn eigen deadlines, niet de data waarop jij (of wie dan ook) 'recht hebt' op een volgend hoofdstuk. Daarnaast heb ik tot nu toe altijd mijn 'achterstand' weer ingehaald.

Als het je zo niet bevalt, dan stop gewoon met lezen. Ik zal je niet missen, aangezien ik je over de leuke dingen toch nooit hoor.
 
Bovenaan