Peetoom (TB, ML, TL, WL, NL, GL, VN, BP)

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 1 1,4%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 1 1,4%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 1,4%
  • 9

    Stemmen: 10 14,1%
  • 10

    Stemmen: 58 81,7%

  • Totaal stemmers
    71

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Luier 86 zei:
je maakt me nu erg nieuwsgierig; maar ik doelde ook meer op hetgeen van wat er al staat om te lezen wat er na 59 komt weet jij nog als enige :-X; kan ik als lezer enkel gissen, ::)
Dan maak ik je nog maar wat nieuwsgieriger nu, want ik herinner me net dat ik had beloofd om een paar spoilers online te zetten. :p

#60 - De Pion
De waarheid over de ontvoering van Eva komt boven water. Jim stelt Rick voor een ultimatum. Een foto zorgt voor tweestrijd.

#61 - Dilemma
Rick worstelt met de mogelijke gevolgen van zijn beslissing. Noor mag naar huis, maar wat - en wie - wachten daar op haar?

#62 t/m #64 - Italië
In deze drieluik worden oude wonden heropend, en nieuwe dreigingen geconfronteerd. Rick probeert zijn gezin voor eens en altijd te herenigen, met een bloedbad en dodelijke ontknoping tot gevolg.
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Pappie zei:
Ben dan benieuwd of jij, in het kader van dromen, zelf ideeen hebt over acteurs.
Pappie
Haha, daar zou ik eens goed over na moeten denken. ;)

Als ik complete vrijheid had in het casten van zo'n droomserie/-film, dan zou ik in ieder geval Chloë Grace Moretz proberen te strikken voor de rol van Noor. De rest? Daar kom ik nog wel op terug. :p
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Zit momenteel in Frankrijk met erg instabiele Wi-Fi, dus zal het hoofdstuk van deze week zo snel mogelijk proberen in te halen. :)
 

Paddy

Superlid
Snakebite zei:
Zit momenteel in Frankrijk met erg instabiele Wi-Fi, dus zal het hoofdstuk van deze week zo snel mogelijk proberen in te halen. :)

Vous êtes là pour le travail, ou en vacances?
Espérer que le d'amusement
 

swantonboy

Nieuw lid
Snakebite zei:
Zit momenteel in Frankrijk met erg instabiele Wi-Fi, dus zal het hoofdstuk van deze week zo snel mogelijk proberen in te halen. :)
Ahh oui, la France, c'est trés bien! prendre un repos bien mérité, et beaucoup de plaisir!
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Ik ben in Frankrijk op bezoek bij familie. Al maak ik ook dankbaar gebruik van de gelegenheid om wat 'research' te doen voor een ander verhaal dat ik aan het schrijven ben. (Non-DL, overigens, en voor publicatie, dus daar kan ik hier helaas niets van posten. :) )
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
Peetoom (Vragenlijstje)

Aangezien ik op dit moment hard bezig ben met het uitwerken van de rest van de derde serie Peetoom, wil ik jullie graag een aantal vragen stellen. Jullie antwoorden zullen me ongetwijfeld helpen bij het schrijven, en bedenken van nieuwe dingen. Zoiets geeft altijd een hoop inzicht, en eerlijke info van lezers is natuurlijk altijd welkom. Ook slechte kritieken. ;)

Alvast bedankt voor het invullen! :)

----------

1.) Wat vind je goed aan 'Peetoom'?
2.) Wat vind je niet goed aan 'Peetoom'?
3.) Wie is je favoriete personage, en waarom?
4.) Welk personage kun je missen als kiespijn, en waarom?
5.) Wat vind je de beste plotwending uit 'Peetoom', en waarom?
6.) Wat vind je de slechtste plotwending uit 'Peetoom', en waarom?
7.) Wat vind je van de hoeveelheid AB/DL/TB in 'Peetoom'?
8.) Hoe lang moet 'Peetoom' volgens jou nog doorgaan?
9.) Hoe zie jij het einde van 'Peetoom' voor je?
10.) Wat hoop je nog te zien gebeuren in 'Peetoom'?
 

luieluieraar

ik in m'n tena maxi o yeah
1 ik vind peetoom goed op de volgende punten : een normaal verhaal waar abdl in terug komt het kunnen zo veel mensen overkomen verhaal , net een echt verhaal , levens echt voor te stellen/realistisch
2 ik vind peetoom niet goed op de volgende punten: kan er geen bedenken op dit moment
3 mijn favoriete persoon is Rick omdat deze ongeveer van mijn leeftijd is en veel beleeft in zijn leven met alle ups en downs
4 op dit moment van het verhaal kan ik Noor missen als kiespijn omdat ze nog steeds in het ziekenhuis ligt en alles goed met haar gaat wel jammer...
5 als je met plot wending een plotselinge gebeurtenis bedoelt dat je niet had verwacht is dat voor mij dat je helemaal naar italie gaat met het verhaal
6 noor in het ziekenhuis vind ik de slechtste plotwending
7 voor een normaal verhaal dat overal op internet te lezen is vind ik het abdl gehalte goed maar op een luier site mag het misschien iets meer zijn
8 hoelang peetoom moet door gaan bepaalt altijd de schrijver wanneer hij er klaar mee is stopt het en wanneer hij er lekker bezig mee kan en het leuk vind kan het wel eeuwig duren
9 het einde van peetoom hoop ik dat dit een goed gesloten en happy ending mag worden
10 dat rick zicht ook een keer helemaal klem loopt net zoals anne en sterk de neiging krijgt om dat gevoel dat anne krijgt bij luiers dragen ook te ervaren en alles kan laten gaan wat op dat moment speelt voor een half dagje en dat chantal dan voor een halve dag 3 baby's heeft in huis joni anne en Rick en dat Noor haar helpt met het zorgen daar voor

leuk dat je onze mening ook mee neemt in jouw verhaal diep respect voor je fantasie kerel en je uithouding vermogen met schrijven

luieluieraar
 

Snakebite

Superlid
Forumleiding
luieluieraar zei:
1 ik vind peetoom goed op de volgende punten : een normaal verhaal waar abdl in terug komt het kunnen zo veel mensen overkomen verhaal , net een echt verhaal , levens echt voor te stellen/realistisch
2 ik vind peetoom niet goed op de volgende punten: kan er geen bedenken op dit moment
3 mijn favoriete persoon is Rick omdat deze ongeveer van mijn leeftijd is en veel beleeft in zijn leven met alle ups en downs
4 op dit moment van het verhaal kan ik Noor missen als kiespijn omdat ze nog steeds in het ziekenhuis ligt en alles goed met haar gaat wel jammer...
5 als je met plot wending een plotselinge gebeurtenis bedoelt dat je niet had verwacht is dat voor mij dat je helemaal naar italie gaat met het verhaal
6 noor in het ziekenhuis vind ik de slechtste plotwending
7 voor een normaal verhaal dat overal op internet te lezen is vind ik het abdl gehalte goed maar op een luier site mag het misschien iets meer zijn
8 hoelang peetoom moet door gaan bepaalt altijd de schrijver wanneer hij er klaar mee is stopt het en wanneer hij er lekker bezig mee kan en het leuk vind kan het wel eeuwig duren
9 het einde van peetoom hoop ik dat dit een goed gesloten en happy ending mag worden
10 dat rick zicht ook een keer helemaal klem loopt net zoals anne en sterk de neiging krijgt om dat gevoel dat anne krijgt bij luiers dragen ook te ervaren en alles kan laten gaan wat op dat moment speelt voor een half dagje en dat chantal dan voor een halve dag 3 baby's heeft in huis joni anne en Rick en dat Noor haar helpt met het zorgen daar voor

leuk dat je onze mening ook mee neemt in jouw verhaal diep respect voor je fantasie kerel en je uithouding vermogen met schrijven

luieluieraar
Bedankt voor de feedback! ^-^
 
Bovenaan