Peters gelukdag

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 2 50,0%
  • 8

    Stemmen: 2 50,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: DJ Scob


Ik ben Peter, en vanavond ga ik stappen in de nabijgelegen stad, hier in ons dorp is immers toch niks te beleven.

Maar voordat ik ga stappen moet ik eerst nog een hele dag werken en omdat ik vandaag veel onderweg zal zijn besluit ik om maar een luier aan te trekken. Ik ben niet incontinent maar vindt het wel fijn om in een luier te lopen, ik ben dus een DL. Ik doe de kast open en haal een dikke luier te voorschijn. En neem er ook een paar mee zodat ik mezelf vandaag nog kan verschonen.

Ik ga naar beneden om nog wat te eten en een bakje koffie te drinken. Dan stap ik in mijn auto en ga onderweg naar de zaak. Op de zaak aangekomen ga ik naar binnen en zeg nog even goede dag tegen de baliemedewerksters. Dan ga ik naar mijn kantoor om wat telefoontjes te plegen en wat mailtjes te beantwoorden. Na een kwartiertje komt Sandra binnen om te vragen of ik een kopje koffie wil. Omdat het inmiddels half tien is besluit ik om maar een kopje te drinken.

Als mijn kopje koffie op is besluit ik dat ik maar eens moet vertrekken om op tijd te zijn voor de eerste afspraak. Als ik ongeveer driekwartier onderweg ben merk ik dat de kopjes koffie van vanochtend al beginnen te werken, ik ontspan mezelf eens even en laat een warme staal urine in mijn luier lopen.

Als ik op de eerste afspraak aankom blijkt dat de eigenaar van de zaak nog niet aanwezig is dus moet ik nog een half uurtje wachten. Ik krijg van een vrouw nog een bakje koffie en dan arriveert de eigenaar. We hebben een lang gesprek, waarbij ik nog een keer een flinke straal warme urine in mijn luier laat lopen. Dan is het gesprek afgelopen en stap ik weer in de auto om naar de volgende vergadering te rijden.

Onderweg zie ik een wegrestaurant waar ik besluit om even wat te eten. De serveerster komt vragen wat ik wil eten en drinken en ik besluit een lekker stokbroodje gezond te nemen met een glaasje cola. Als mijn glaasje cola op is staat de serveerster al weer naast mij om te vragen of ik nog een glaasje wil, ik besluit dit te doen, al is het alleen omdat de serveerster een ontzettend lekker ding is. Als mijn eten en drinken op is ga ik nog even naar het toilet om mijn luier te wisselen, die is immers al redelijk nat van de koffie.

Dan rijdt ik verder naar de vergadering, gelukkig kan deze wel meteen beginnen. Maar tijdens de vergadering beginnen de glazen cola van vanmiddag ook al aardig te werken dus laat ik mijn blaas maar weer leeglopen in mijn luier. Dan na anderhalf uur is de vergadering eindelijk afgelopen en ga ik naar huis om te eten en me voor te bereiden op de avond.

Als ik thuis kom heb ik eigenlijk geen zin meer om nog te koken dus ga ik snel even een maaltijd halen bij de plaatselijke shoarmatent. Als mijn maaltijd op is ga ik douchen om de vieze urineluchtjes van me af te spoelen. Ik kleed me weer aan met een dikke luier en een mooie vlotte broek. En omdat ik vrij netjes ben en me niet anders voor wil doen als ik ben besluit ik om maar een blouse aan te doen.

Dan stap ik op de fiets om naar de stad te gaan. In het café aangekomen neem ik meteen een biertje, ik vindt dat ik dat verdient heb voor het harde werk dat ik vandaag gedaan heb. Dan zie ik naast de bar een mooie meid staan, en ze is nog alleen ook. Ik ga naar haar toe en vraag of ze wat wil drinken. Ze zegt me dat ze wel een biertje lust, dus bestel ik twee bier bij de barman. We gaan samen wat kletsen bij een tafeltje en drinken nog wat biertjes. Al snel vertelt mijn blaas mij dat ik naar de WC moet dus laat ik mijn blaas lekker leeglopen in mijn luier.

Als het drie uur is zegt ze dat ze naar huis moet dus zeg ik dat ik haar wel even weg breng. Als we bij haar thuis aangekomen zijn gaan we nog even op de bank gezellig wat zitten kletsen. Omdat we beide al aardig aangeschoten zijn hebben we het over de vreemdste onderwerpen. We hebben het zelfs over incontinentie en luiers. Dan vertelt zij dat zij luiers draagt omdat ze dat fijn vindt. Ik weet niet wat ik hoor, een vrouw die ik leuk vindt draagt ook luiers omdat ze dat leuk vindt. Ik vertel haar dat ik ook luiers draag omdat ik dat leuk vindt en dat mijn luier al aardig vol begint te raken van al dat bier dat ik op heb. Ze zegt dat ze nu ook een luier aan heeft maar dat ze het ook fijn vindt om in haar broek te plassen.

Ik vertel haar dat ik ontzettend geil wordt als een vrouw in haar broek plast. Ze laat haar broek zakken en doet haar luier uit. Mijn penis begint al te groeien in mijn broek. Ze trekt haar broek weer aan en gaat voor me staan. Ze zegt dat ze dadelijk in haar broek gaat plassen dus ik heel goed moet kijken. En dan gebeurt het, er komt een donkere plek achter op haar broek en deze plek verspreidt zich heel snel over haar hele kont. Dan zegt ze dat ze even een andere broek aan gaat doen en dat ik mijn luier kan verschonen in de badkamer en ze wijst me de weg.

Als ik een nieuwe luier aan heb ga ik weer terug naar de woonkamer maar zij is nog niet terug dus wacht ik even. Dan komt ze terug met een nieuwe broek aan en zegt me dat ze weer een luier aan heeft en vraagt of ik hem wil zien. En natuurlijk wil ik dat wel dus doet ze haar broek omlaag en ik zie haar spierwitte luier, mijn penis begint weer te groeien. Ze zegt dat ze mijn luier ook wel wil zien dus doe ik mijn broek omlaag en laat haar mijn luier zien. Ze ziet dat mijn penis stijf is en begint er over te wrijven. Dan kom ik klaar en doe mijn broek weer aan.

We praten nog een uurtje met elkaar en dan besluit ik ook maar naar huis te gaan. Ze vraagt mij nog waar ik woon en ik schrijf dat op een briefje. Als ik thuis kom ga ik nog even in de bank zitten om even bij te komen van deze zware dag. De biertjes en andere drankjes die ik bij haar nog op heb beginnen hun weg naar beneden te vinden dus laat ik het maar weer lopen. Dan ga ik naar bed en hou mijn luier om zodat ik morgen vroeg niet voor een verassing kom te staan.

We bellen elkaar nog heel vaak en zien elkaar ook nog twee keer in de maand en laten elkaar dan onze luiers zien en praten heel vaak. Soms plast zij zelfs nog in haar broek voor mij.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
DL_Michel Peters wens P 0
DL_Michel Peters luierslaaf (C) P 4
DL_Michel Peters luierslaaf (B) P 1
DL_Michel Peters luierslaaf (A) P 1
Similar threads




Bovenaan