Peters wens

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 33,3%
  • 9

    Stemmen: 2 66,7%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    3

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: ArnoldB


Ik ben Arnold en 18 jaar. Ik heb een boezemvriend Peter van 17. De laatste tijd viel het me op dat hij in de supermarkt en drogist steeds veel belangstelling had voor luiers. Toen we laatst weer in de supermarkt waren vroeg ik hem of hij soms een luier nodig had. Hij antwoordde: nee, maar het lijkt me lekker om weer eens een luier om te hebben en je lekker klein te voelen zoals vroeger. Helaas zijn deze luiers te klein, dus zal het wel een onvervulde wens blijven.

Een paar weken later moesten mijn ouders een paar dagen weg en omdat ik vroeg Peter of hij zin had om die dagen bij mij te komen logeren. Dat was geen probleem. Ik wist intussen dat er luiers voor volwassenen bestonden en besloot Peter z'n wens in vervulling te laten gaan. Voordat peter kwam had ik mijn voorbereidingen getroffen. Peter kwam toen mijn ouders net weg waren en samen brachten we zijn spullen naar mijn kamer.

"Wat zullen we gaan doen vroeg Peter, het is snertweer dus zullen we computeren?"

"Ik weet wat anders, ik heb een verrassing voor je," antwoordde ik. "Weet je nog wat je laatst in super tegen me zei?"

"Nee," zei Peter, "wat dan?"

"Dat je graag nog eens in een luier zou willen lopen. Kijk eens wat ik voor je heb!" Ik liet hem een luier zien die ik bij een apotheek gekocht had.

"Hoe kom je daaraan?" Vroeg hij verbaasd.

"Die heb ik voor je gekocht. Als jij je uitkleedt, zal ik je de luier omdoen en kun je de hele dag in een luier lopen. Weet je wat, ik zal je als een klein jochie uitkleden, dan kom je vast in de stemming." We hadden elkaar al vaak genoeg naakt gezien, maar ik merkte toch dat Peter even aan het idee moest wennen door mij uitgekleed te worden. Toch aarzelde ik niet en begon Peter uit te kleden en even later stond hij naakt voor me.

"Ga maar op bed liggen, dan krijg je de luier om." Zo gezegd, zo gedaan en niet lang daarna was Peter geluierd. Nu pakte ik een plastic broekje dat ik ook gekocht had en trok hem dat aan.

"Kijk eens in de spiegel hoe leuk je er nu uitziet." Peter kwam van het bed en bekeek zich in de spiegel.

"Ik zie eruit zoals ik me voel, een kleutertje. Wat is dat toch wel een lekker gevoel, zo'n luier om je billen. Ik wil nog wel een poosje zo blijven lopen, maar ik wil wel wat meer aan, want zo is het me te koud."

"Ik heb wat speciale kleding voor je." Ik trok hem een T-shirt aan met een beer aan de voorkant en een pofbroek. De pofbroek had ik gemaakt van een grote boxer met een ruitpatroon, met elastiek in de pijpen. Even later stond Peter aangekleed voor de spiegel.

"Nu ben ik echt een peuter."

"En ik zal je vader spelen," zei ik. "Ga je mee naar beneden?" Beneden gekomen begon Peter te kruipen als een baby.

"Ik heb nog wat voor je." Zei ik en gaf hem een fopspeen in z'n mond en een doos met blokken. Even later was hij als een lief klein jochie een toren aan het bouwen van de blokken. Na verloop van tijd kreeg ik dorst en maakte voor mij een glas drinken. Voor Peter deed ik de limonade in een zuigfles, waarvan ik de opening in de speen wat groter had gemaakt.

Toen ik mijn drinken op had, riep ik Peter om bij me op schoot te komen en zo gaf ik hem de fles. Toen de fles leeg was, voelde ik aan z'n luier of hij nog droog was. "Moet ik in mijn luier plassen?" Vroeg hij. Daar had hij denk ik niet op gerekend.

"Ja natuurlijk, waarom heb je er anders een om?" Was mijn antwoord. Nadat hij weer een poosje met de blokken had gespeeld zat hij erg stil en ik kreeg de indruk dat hij aan het plassen was. Ik deed of ik niets in de gaten had. Na een poosje riep ik Peter weer bij me en voelde aan z'n luier. Deze was nu goed nat.

"Jochie, wat heb je een natte luier, ik zal je gauw verschonen. Even een schone luier halen." Even later was ik terug en vroeg Peter op de grond te gaan liggen. Ik trok hem z'n broek en plasticbroek uit en deed hem z'n luier af en een droge luier om. Plasticbroek en pofbroekje weer aan en klaar is mijn jochie weer. Ik kon merken dat hij van het spel genoot en ook ik vond het leuk om hem zo te behandelen.

De hele dag behandelde ik hem als een klein jochie, verschoonde hem een paar keer en voerde hem zijn eten. Na het eten nam ik hem mee naar boven en kleedde hem helemaal uit. Nu ga je lekker in bad en zal ik je lekker wassen. Zo gezegd, zo gedaan. Peter liet zich lekker verwennen en bij het afdrogen had hij een stijve pik.

"Ook daarmee zal ik je verwennen." Ik nam zijn pik in de mond en begon hem te pijpen. Even later kwam hij klaar in mijn mond. Ik slikte zijn sperma door. "Nu zal ik je weer lekker een luier omdoen en je klaarmaken voor de nacht." In de luier deed ik een inlegluier, zodat het geheel extra dik was. De plasticbroek ging erover heen en daarna trok ik hem een pyjama aan en bracht hem naar bed. Ik was het ook een beetje zat en kleedde me ook uit.

"Joh, ik kan je niet de borst geven maar zuig maar eens lekker aan mijn piemel." Hij nam mijn piemel in de mond en pijpte me heerlijk klaar. Daarna trok ook ik een pyjama aan en ging ook slapen.

De volgende morgen werden we gelijk wakker. Wat bleek? Peter had in z'n luier geplast en was klets nat. "Ga je maar lekker douchen." Zei ik.

"Zeg, Arnold, vroeg hij heb je nog meer luiers? Ik vind het zo'n fijn gevoel, dat ik vandaag wel weer een klein jochie wil zijn en in een luier wil lopen." Zo gezegd, zo gedaan.

Peter heeft nog een paar dagen als peutertje bij mij gelogeerd en ook daarna heb ik hem nog regelmatig een luier omgedaan.
 
Bovenaan