Het is zo jammer dat wat ik nu weet vroeger niet wist. Toen ik vroeger 6, 7 of 8 of 13 16 nou ja je snapt het en ik meer nat was dan droog en luiers moest dragen als we ergens heen moest en ik weer de strijd aan ging en verloor want het moest en als mijn moeder iets wilde dan was het ook zo of weereens met een natte broek thuis kwam als ik ging voetballen of uit school kwam of wat ook dan had het zo fijn geweest als je wist dat er nog veel meer kinderen waren. Of zo verhaal kon lezen ofzo. Ik had ook wel een vriendjes die nog in bedplaste of een aantal neefjes, maar het is toch anders. Ik weet niet die staan dan weer dichterbij en familie met dezelfde dingen en dat is toch weer anders dan een wilt vreemde. Ik weet niet zo precies wat ik nu bedoel, maar nu denk ik dat ik misschien wel veel relaxter met de luiers zou zijn omgegaan dan vroeger. Toen deed ik hem soms hem stiekem onderweg uit of had toch weer straf als ik het broekje of luier niet om wilde of weer ruzie. En dan had ik er misschien makkelijker mee zijn omgegaan. Zoals ik nu zou doen even een luier om of even een drynight en het maakt me niet meer uit.