Robin. Jongen en Meisje alles in één

Wat vinden jullie van het verhaal

  • Bagger

    Stemmen: 0 0,0%
  • Anders namelijk: Licht toe

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    15

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Hoofdstuk 1

Het gebeurde al toen ik vijf was! Geboren als jongen had ik jongens speelgoed zoals auto's en jongenskleren!

Ik had een zorgvrij leven. Mijn ouders zoals elke ouder in de ogen van een kind waren ze de beste ouders die ik kon wensen, maar wat weet ik van de wereld en zijn inhoud. Ik was pas vijf.

Laat me neem je mee terug naar het moment voor en na het ongeval .

Zoals elk kind werd ik achterin de auto gezet in een autostoeltje met een veiligheidsgordel. Het weer in Nederland was dat het regende en koud en de wind maakte het er nog kouder op. Mijn moeder die me in mijn stoel zette ging naast mijn vader zitten want hij bestuurde de auto. Mijn vader maakte het altijd gezellig door te beginnen met zingen. We reden van huis weg de buurt uit. Wat er gebeurd is of hoe het gebeurde ik weet het niet, maar ineens was er knal en meer uit schrik dan wat anders begon ik te huilen.

Je kon een speld horen vallen buiten mijn gehuil om. Toen hoorde ik een deur open en hoorde ik een stem vragen in het algemeen en in het Nederlands of alles wel goed was. Ik kon alleen maar harder huilen. Toen de stem zich adresseerde aan mij in een sussende toon vertellende dat alles zou in orde zijn. Ik wist in realiteit niet dat mijn beide ouders in opslag waren gedood . De stem kalmeerde me en ik weet niet hoe het kwam of wat er gebeurd is, maar ineens was ik weg.



Ik werd wakker in het ziekenhuis op de kinderafdeling! Thuis had ik mijn eigen bed waar ik in en uit kon zonder gedoe. Nu was dit bed omgeven met spijlen en toen ik opstond kon ik mijn kin op de dwarsbalk aan het einde van de spijlen rusten wat ik deed en rondkeek. Ik was alleen omdat ik niemand zag omdat de gordijnen rond mijn bed gesloten waren.

Opeens voelde ik het warm worden in mijn kruis. Bijna automtish keek ik naar benden maar er gebeurde verder niets. Toen ik opeens hurkte en uit het niets naar begon te persen. Alsof ik hier geen controle over had en mijn lichaam een eigen wil had. Ik heb mezelf in beide opzichten bevuild alsof ik een baby was. Ik wist het normaal ging ik altijd naar toilet op mijn eigen als een grote jongen die ik dacht dat ik zou zijn. Ik voelde me vies, erg vies. Ik voelde tranen wellen in mijn ogen, maar ik stopte het zoals verwacht werd van een grote jongen. Ik kon het niet helpen, maar ik moest iets in mijn mond doen het was mijn duim en ik moest Meneer Konijn knuffelen wat ik ook deed.

Meneer konijn was ooit een wit stoffen knuffelkonijn. Nu, is hij veroordeeld tot grijs en hij mist een van de ogen en de inhoud die er ooit ingezeten zou moeten hebben. Maar hoe ben ik hier gekomen waarom ik hier was. Ik riep "Mamma" eerst niet zo luid! Ik wachtte op een antwoord maar er gebeurde niets. Dus riep ik harder! Weer niks nog harder ! weer niks. De reeks volgde elkaar steeds sneller en harder op tot ik mijn emoties niet meer de baas was en ik huilde als een baby die een schoneluier nodig had.

Ik was gevallen eerst op mijn kont en toen op mijn rug. Plots en uit het niets werd mijn gordijn opzij geschoven. Door mijn tranen heen kon ik niet meer duidelijk zien wie dit was. Ik stopte met huilen toen aan mij werd gevraagd: ”Is alles goed kleintje?” Meer onbewust schudde ik mijn hoofd van niet nog na snikkend. De gedaante nam vrouwelijke vormen aan en was gekleed in het wit. “Wat schilt er kleintje? “ Was de volgende vraag. Ik durfde niet te antwoorden maar keek naar mijn kruis. “Ohh “ Kwam het antwoord “ik geloof dat jij een schone broek nodig heb is het niet? “ Ik knikte van wel! Ze tilde me uit het bedje en zette me op haar heup alsof ik een baby was. Inmiddels hadden de contouren plaats gemaakt voor een vrouw maar wat voor een.

Uit de ogen van een klein ventje is alles in druk wekend maar als de verteller schrijf ik u dat deze vrouw de contouren had van een Russische Kogelstoter of bank lifter en mening man zou jaloers geweest zijn op haar lichaam haar boven armen waren zo dik dat twee volwassen handen naast elkaar in het niet zouden vallen ze was zo breed dat je er een vrachtwagen achter kon verbergen. Maar haar stem en haar karakter was zo lief en zacht als dat van een engeltje.

Ze liep het gordijn door en ik zag nog meer dichte gordijnen. Ik hield Meneer Konijn stevig vast en met mijn duim in mijn mond legde ik mijn hoofd tegen haar lichaam. Als of dit het normaalste gang van zaken was. Ik dacht of wilde dat het mama was. Ik sloot de ogen tot ik voelde dat ik werd neergelegd.

“Hallo, ik ben Sandra. Zei de stem van de vrouw heel lief en zacht aardig. “En wie hebben we daar? “Ging ze verder, wijzend op Meneer konijn. Bijna onhoorbaar en meer lispelend vanwege de duim in mijn mond zei ik dus dat dit Meneer Konijn was. “Kan je dat herhalen ? “ Vroeg ze nu. “Maar wel eerst die duim uit je mond en ietsjes harder! Op dat “ïetjes” maakte ze tussen haar duim en wijs vinger een ruimte van ongeveer 5 cm waarmee ze probeerde aan te geven dat het wel ietsjes harder mocht maar ook niet te veel.

“Zoooh! “zei ze vrolijk “jij bent goed bezig geweest je luier is helemaal zeikes nat en zo te ruiken heb jij daar ook een grote bah in ge daan! ”De manier waarop ze het zei stelde me gerust aan de ene zijde en aan de andere ook een beetje op mijn gemak althans zo ervoer ik het. Ik moest erom lachen. “moet jij zo lachen?”Vroeg ze me terwijl ze mijn plakkertjes van mijn luier los had gemaakt. “jij bent echt goed bezig geweest meneertje! “ Ging ze verder zonder antwoord af te wachten.

Handig tilde ze me mijn benen op met haar ene hand en met haar andere maakte ze mijn billen schoon met doekjes die ze met haar blauwe handen te pakken had. ”Dit is Meneer Konijn!“ Zei ik zonder mijn duim in mijn mond en zo dat ze het goed kon verstaan. “Waarom heb jij blauwe handen?” Vroeg ik nu! “Dit zijn handschoenen.” Antwoorde ze. “Dat is in het ziekenhuis verplicht als ik bijvoorbeeld jouw een schone luier om doe zoals nu!

Hee.” Ging ze verder. “Hoe oud ben jij?” Ik stak vijf vingers op . “Ben ja al zo’n grote jongen? Dan heb jij toch geen luiertjes meer nodig? “ Nu sloeg ik dicht en knuffelde weer met Meneer Konijn en stak mijn duim weer in mijn mond. “Geef niet hoor!” Zei ze terwijl ze me een heel vriendelijke aai over mijn bol gaf. “Maar dan ga ik je wel een schone luier om doen vind jij vast niet erg? “

Waarmee ze aangaf dat ze met schoonmaken klaar was. Ik had het niet eens zo meegekregen het was meer langs me heengegaan. Nu voelde ik dat ze mijn benen omhoog trok waardoor mijn billen even los van de tafel kwamen met haar ene hand terwijl ze handig met de andere een luier onder mijn billen had gedaan. “Heb je ook een naam? “ Vroeg ze. “Weet je. Je bent klaar “Terwijl ze me op de grond zette. “Maak maar een tekening en dan schrijf je daar je naam op dan plakken we die op je bed dan weet gelijk iedereen hoe je heet. “Maar,” begon ik, “Ik kan nog helemaal niet schrijven! Oké” zei zij nu “dan vertel je het mij in mijn oor schrijf ik het op ga je het kleuren oké?” Vroeg ze nu .

Ik kinkte instemmend en ze kwam met een oor naar mijn mond en begon te spreken maar ze kapte me gelijk af. “ Zachtjes” Zei ze nu. Dus fluisterde ik in haar oor dat mijn naam Robin was. “Oké ! Ging ze verder. Inmiddels waren we aangekomen bij een tafel waar ik makkelijk aan kon zitten en zij schreef wat letters op papier en ik begon met kleuren. Zoals ieder kind begon ik gelijk en pas toen ik klaar was merkte ik pas dat ze er niet meer was.

“Sandra ?” Zei ik meer vragend dan dat ik riep. Ik liep (nog steeds in pyjama ) de kamer af de gang in . het enigste geluid wat in de grote hal te horen was mijn maag die vroeg om vulling. Waar waren Papa en Mama? Samen met Meneer Konijn liep ik al duimend de gang over . Plots zo ongeveer halverwege de gang hoorde ik een stem achter mij. “Hallo kleintje wat ben jij aan het doen?” Ik antwoorde dat ik op zoek was naar Papa en mama mij omdraaiend naar de persoon. Ik herkende de persoon niet het was een man in de zelfde soort kleding als waar Sandra in liep maar toch een beetje anders. “Oke? En waar slaap je ? “ik vond dit maar een stomme vraag en antwoorde quasi onschuldig “net als jij in bed!” Hij begon te lachen ! Uit welke kamer kom jij. Ik wees naar mijn kamer. “Kom dan gaan we naar je kamer dan kan ik de kaart lezen wat er allemaal met jouw is en waar je ouders zijn!” We liepen samen hand in hand naar mijn kamer en pakte bij het bed een kaart uit een bak en begon te lezen. Hij keek een paar keer naar mij. “We weten niet wie jij bent wel dat je aan auto ongeluk gehad hebt maar zo te zien gaat het goed met jouw. Verder kan ik en mag ik niets zeggen dat is niet aan mij. Ik liet vol trots mijn kleurplaat zien. “Aha ”zei de man, “ dus jij heet Robin! Volgens mij heb jij honger nu mijn maag duidelijk van zich liet spreken. “Heb jij mooi gekleurd hoor.” Zei de verpleger weer.

“Ik ben Henk,” zei de verpleger zullen we een kijken of we een boterham kunnen scoren. “Heb jij ook wat te drinken vroeg ik nu? Zo meneer heeft nog dorst ook? ”zei de verpleger terwijl ik bevestigend knikte. Ik geeuwde we liepen samen hand in hand naar de keuken ergens in de gang met mijn ander hand hield ik meneer konijn en liet hem niet los. Hij gaf me een beker en samen met meneer konijn wilde leegdrinken ik pakte de beker met beide handen maar al gauw viel hij uit mijn handen als of ik geen grip had op de beker en alles op de grond viel. Henk merkte mijn onhandigheid op en gaf me een knipoog en zei:” Oepsie, geef nie joh!” En begon met schoonmaken van de vloer. Hij gaf me een beker met een dop er op die uit liep in een soort driehoek. “Kijk ,”zei hij terwijl hij hem ondersteboven hield. “zo kan ie niet lekken en als je hem laat vallen gaat hij ook niet open en hier zuig je uit.” Hij wees op de driehoek.

“Maar das voor baby’s! Riep ik boos en begon te huilen. “Nee hoor !” Riep Henk. “Want ik heb er ook een en hij is nog Roze ook!” Ik begon te lachen door mijn tranen heen en zei :”je bent toch geen meisje? “ Vroeg ik nu. “ Nee! “ Zei Henk en samen lachte we even. “Maar roze is wel mijn lievelingskleur!” Vervolgde Henk. Hij maakte mij attent dat Roze niet alleen voor meisjes zou zijn en dat jongentjes ook roze konden kiezen.

Inmiddels had hij ook een boterham gesmeerd met jam hij zette mij aan tafel en toen ik aanschoof bleek de boterham net als mama dat vaak deed al te zijn gesneden en hoefde ik het alleen nog in mijn mond te stoppen. Maar ook hier ging het weer fout mijn handen deden niet wat ik wilde maar smeerde het eerste stukje brood gelijk op mijn pyjama.

Wacht ff zei Henk en bond mij een iets om . Ik reageerde verbolgen en schreeuwde “dat is een slabbetje, dat is voor baby’s”. Henk reageerde uiterst kalm en zei “ nee hoor, dat is voor knoeipotten zoals jij en ja babytjes zijn ook knoeipotten. Daarom dragen ze dat ook” De manier waarop Henk het zei stelde mij helemaal gerust en ging verder met eten. En veel ging er naast maar ook veel ging er in mijn mond. Toen ik klaar was moest ik van Henk mijn handjes wassen. Hij maakte mijn hemdje schoon toen hij het slabbetje van mijn nek haalde. Hij begeleide mij naar de speel kamer waar andere kindjes waren en ik begon gelijk te spelen. Ik liep naar de hoek met popen en poppenhuis en begon daar te spelen samen met een ander kindje.

Plots uit niets stak ik mijn duim in mijn mond en begon te plassen. Ergens wilde ik dit niet maar het gebeurde toch. Ik viel op de grond en kroop in de foetus houding zuigend op mijn duim terwijl ik inmiddels ook op andere manieren mijn luier aan het bevuilen was al knuffelend met meneer konijn. En toen ik klaar was begon ik als een baby te huilen. Het leek wel of ik in een slechte film was beland en ik naar mezelf aan het kijken was. Een kind wat zindelijk was en nu blijkbaar niet meer en dat zich gedroeg als een baby.

Een van de verpleegsters kwam binnen pikte mij op en tilde me op want lopen wilde ik niet nam mij mee en legde mij op de commode deed mijn pyjama broekje uit maakte me luier los en begon mijn billen schoon te maken terwijl ze met een hand mijn beide benen optilde en met de ander een doekje pakte om mijn billen schoon te maken, maar niet nadat ze eerst handschoenen aan had gedaan.

Kleren voor Robin hoorde ik nu iemand schreeuwen door de gang heen . Eerst ver weg langzaam steeds duidelijker . Ik herkende de stem en begon een beetje te lachen. Daar stond Sandra . En riep :”kiekeboe !” Ik moest lachen. Ze deed het nog een keer. Ik lachte voluit maar toch anders als ik gewend van mijzelf meer een soort babylachje. “Kijk eens wat ik heb, kleertjes voor jouw!” Ik zag het maar kon alleen maar reageren met “blrrrtjj” het zwart voor mijn ogen het werd zwart in mijn hoofd.



Hoofdstuk 2

Ik werd wakker en kon me niet zo goed oriënteren. Ik wilde Sandra en ik wilde roepen maar ik kon gewoon niet spreken hoe ik het ook probeerde. Het leken eerder brabbel taal van een baby. Ik voelde me niet lekker en het eerste traantje begon al over mijn wang te biggelen. Ik begon te snikken en al snel huilde ik als een baby. Ik hoorde een stem, eentje die ik niet eerder had gehoord. Hoewel ik de vrouw niet kende kwam ze me toch bekend voor. Ze sprak tegen me ik hoorde haar praten maar de woorden ze drongen niet tot me door als of ze in een taal sprak die ik niet kende. ( niet wetende dat het ook zo was). De koerende manier waarop ze tegen me sprak stelde mij gerust en begon zowaar weer te lachen. Ze had me uit bed gehaald en me gewiegd terwijl ze me door de kamer heen liep. Ik had een fles in mijn mond gekregen en mijn basis instinkt trad in werking en begon ik in een reflex te zuigen. Terwijl ze in de toonnatie op de zelfde manier verder ging . Het stelde mij gerust ik werd weer kalm .

Ik werd warm van binnen en dat kwam niet alleen van de warme vocht die ik nog steeds uit de fles aan het drinken was. Dit waren ook kriebels in mijn buik. Een raar gevoel en zo verschrikkelijk vermoeiend dat ik weer in slaap viel. Ik voelde mij zo raar anders iets was niet pluis en instinctief begon ik weer te huilen en daar was die vrouw weer, die had ik eerder gezien. Ze pakte me op en het voelde zo lekker, ik werd stil van haar stem de warmte die ik kreeg toen ze me tegen haar aandrukte.

Ik werd weer wakker ze was tegen me aan het praten op dezelfde koerende toon ik moest me bewegen alles wat er gebeurde waren ongecontroleerde spasties achtige acties. Dan bewoog mijn arm terwijl ik mijn been wilde bewegen. Hee een spiegeltje maar ik zie een baby dat ben ik niet. Gelijk tijdig wordt er gerommeld bij mijn kruis wat is ze allemaal aan het doen? Ik snap het niet en mijn spiegel is magisch het trekt me . ik werd opgetild de wiegde mij voedde mij en na mijn voeding was ik altijd zo moe dat ik vaak tijdens de voeding in slaap viel.

Ik werd wakker en was aan het drinken maar dit keer niet vanuit een fles maar van haar borst en ik deed het vanzelf. Ik had zo’n honger en mijn maagje werd er zo lekker warm van en vulde het zo lekker. Daarna werd ik weer neer gelegd wacht ik kende deze plek. Zoveel dingen om te zien en dat glimmende ding gelijk moest ik het weer in mijn mond stoppen. Hee ik zie iemand, wie is dat toch ze komt zo bekent voor, hee ik kan er ook mee slaan en dan maakt het allemaal geluidjes. Ohh ik moet het in mijn mond stoppen.

Daar lag ik in de armen van die vrouw en wat was ze lief en rook ze lekker. Ik rook er ook helemaal naar en vandaag werd ik gekleed was toch een beetje anders als anders vandaag kreeg dit aan.
1602766869304.png

Een doop jurk!

EEEEN DOOOP JUURK!!! Ik weet niet wat het was maar het was goed . Ik had aandacht . plots een flits ik schok en moest huilen. Gelijk kwam de vrouw die mij ook de het flesje gaf en verklaarde door middel van gebaren want verstaan deed ik haar niet dat het de fotograaf was die foto’s nam van mij en van mijn doop. Ze sprak weer in die zelfde koerende toon en weer snapte ik er niks van het leek wel of ze chinees sprak maar de toon waarop ze sprak was zo geruststellend en ik voelde me zo relaxed en mijn lichaam ontspande zich helemaal. Dit was mijn droom die uit kwam ik werd behandeld als een meisje nee ik was een meisje met lang haar en soms paardenstaartjes maar altijd in een een jurk of rok. Ik wilde altijd al een meisje worden maar dat wordt je niet dat ben je . in mijn spel werd ik altijd een meisje of eindige zo dicht mogelijk maar nu was ik toch echt een meisje en dit was geen spel het leek wel de waarheid. Langzaam begon ik de woordjes weer te begrijpen en langzaam kon ik ze ook zeggen. Net als mijn haartjes die steeds langer werden en ik in mijn ogen een compleet babymeisje was want baby’s die droegen luier en werden gevoed met de fles net als ik. In elk opzicht kon ik onmogelijk (in mijn ogen/beleving) een jongen zijn. Ik vond het heerlijk in jurkjes of rokjes al dan niet met een legging of maillot rond te lopen. Broeken waren voor jongens en jongens zijn stom! Officieel ben ik geboren als jongen maar ben nu een (baby)meisje en of dit nu spel of werkelijkheid is zullen we nooit weten want hier eindigt dit verhaal.

Tot knuffels!

Ivy
 

duimelot

Superlid
Mij valt meteen op...
- on natuurlijke zinnen.
- vreemde woordkeuzes
- een vreemde volgorde van gebeurtenissen
en zinnen in het verhaal.
Als je jouw verhaal door iemand anders laat
lezen, wordt het al veel beter.
waarom doe je dat niet????
 
Als je jouw verhaal door iemand anders laat
lezen, wordt het al veel beter.
Gelukkig gebeurt dat nu vanzelf hier ;)

Ik hou van correct taalgebruik maar teveel aandacht besteden aan regeltjes kan de spontaniteit, creativiteit e.d. flink hinderen, en volgens mij hebben de meeste mensen liever veel verhalen met wat foutjes dan weinig correcte verhalen.
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Het vrij om kritiek te geven en ik ben het niet eens met de kritiek van duimelot maar eerder dat van Januca als jij het beter kan laat maar zien dan. Een verhaal schrijven is een kunst. Hier geld de het gezegde "de beste stuurlui staan aan wal" en ik wil niet iemand kwaad mee doen of schaden.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Iedereen doet zijn/haar best, en dan nog het ene verhaal spreekt je meer aan dan het andere.
Kwestie van smaak , dit verhaal klinkt als was het een droom maar wel een mooi verhaal.
Dank je wel hoor :)
 

duimelot

Superlid
Ik erken dat het schrijven van een verhaal een kunst is, Natuurlijk.

Maar ook, dat een echte schrijver toch echt zijn verhaal wel even door een ander laat lezen voor hij het openbaarmaakt.
Ik heb niets negatiefs in de zin. Ik bied me ook aan,om verhalen te lezen. Maar wel voor dat ze openbaar worden.
Iedereen moet gewoon schrijven wat hij of zij wil.
Maar ik zeg wel vrij en blij wat ik er van denk. Ik kraak zeker niet af. Ieder doet zijn best.
Maar heeft ook recht op iets goeds, en recht op samen iets mooier maken
 

Ivy

1 van de oprichters en organisators van de CBB
Ik beschouw dit als compliment duimelot. Uiteraard ben je vrij om te schrijven of te zeggen wat jij wilt en beschouw het als opbouwende kritiek dus zeker niet negatief.
Ik heb dit verhaal geschreven zoals ik graag een verhaal zou willen zien kort en uitbundig waar de hoofdpersoon veranderd van man naar vrouw/klein meisje en zo (als baby) behandeld wordt.
 
Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
S Sissy Robin stelt zich voor Voorstellen 19
P Robin en zijn zus Q R 14
baby Robin baby Robin is er ook Voorstellen 30
Hans4ABDL Domi man die plaats heeft voor een ABDL subje.Vrouw/jongen/tgirl Contact advertenties 12
Luierboy007 Jongen 22 zoek luier contact man/vrouw Contact advertenties 5
L jongen zoekt geile date omgeving breda Contact advertenties 8
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
B Voorstellen jongen 22 jaar Voorstellen 14
S Jongen 22j Voorstellen 21
giampixb Sissy luier jongen zoekt lieverd partner Contact advertenties 8
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
Luierplasser2004 Jongen 19 zoekt contact Contact advertenties 10
J Ik ben jongen 39jaar Voorstellen 14
V luier jongen zoekt luier meisje Contact advertenties 1
D Rearz training pants Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Littlebodi Jongen 27 Zoekt Broertje Contact advertenties 4
Rin kleine jongen op zoek naar daddy of vriendje Contact advertenties 7
L Jongen uit zuid holland Voorstellen 8
D Contact jongen meisje den haag Contact advertenties 2
little baby boy Baby Jongen 21zoekt dringent mammie Contact advertenties 3
Y 18 jarige jongen zoekt mama Contact advertenties 13
LuierN Contact gezocht jongen met vrouw Contact advertenties 0
D Luierdate 31jarige jongen Contact advertenties 3
N Dominante man zoekt onderdanige jongen/meid Contact advertenties 19
P Jongen van 22 zoekt .. Contact advertenties 4
Diaperboyenschede Jongen zoekt Voorstellen 12
Pamperslove Zoek een leuke jongen Contact advertenties 8
pamperlover1 iemand ideeën voor leuke opdrachten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
freekusvonkus Abdl jongen (22) uit omgeving achterhoek zoekt abdl meid Contact advertenties 0
G Officier van justitie: Enschedese luierfetisjist ging te ver met 15-jarige jongen Contact advertenties 113
bartjanssens943 contact, meisje - vrouw - jongen - man Contact advertenties 0
D Gezocht kik maatje jongen of meisje Contact advertenties 31
daantjuh Jongen zoekt daddy Contact advertenties 1
T Sissy baby jongen 21jaar Voorstellen 15
P Jongen 21 zoekt mama Voorstellen 2
S Verlegen jongen uit Belgie Voorstellen 14
? Nieuwe jongen in de abdl wereld Voorstellen 21
Erwin Jongen stelt zich voor uit brabant Voorstellen 10
Erwin Abdl jongen uit udenhout Voorstellen 8
Luier’jongen97 jongen 21 Voorstellen 14
adidaslover Jongen in sissy kleertjes in public Algemeen 3
martijnspeed Lief en ondeugende jongen zoekt avontuur. moderator talk 5
D DL jongen stelt zich voor. Voorstellen 10
D Luier jongen uit tholen Voorstellen 13
M Leuke jongen ontmoet :-) Tiener board 2
Bab Diap Man of Vrouw / Jongen of Meisje Pub 34
Bedplasser91 Verhaal Klaar De nieuwe jongen in de klas (JL BP WL KL PB) N 64
P Jim de dl jongen... J 8
DL_Michel Moeilijk opvoedbare jongen M 5
A Tiener jongen wordt baby meisje T 10
Similar threads


















































Bovenaan