Verhaal Klaar Samen een Verhaal Schrijven

• Onderwerp starter jeroen92
  • Startdatum

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

• 10

• Totaal stemmers
    0
J

jeroen92

Guest
wat is de bedoeling. wij gaan samen een fatsoenlijk kloppend verhaal schrijven je mag 1 zin schrijven
daarna moeten 2 anderen zijn geweest.Ik voeg dit elke avond er bij in zo dat het een lang verhaal word.
Ik hoop ook dat mod´s me kunnen helpen met het invoegen van de zinnen. snel schrijven het verhaal moed voor 2012 af zijn.
vergeet niet na dat jou zin er in staat in het verhaal deze ook te verwijderen. anders krijg je heel veel losse zinnen, bedankt.

Verhaal.
Ergens in Amerika leven broer en zus samen in een klein huisje.
Zij was lang en ouder, hij was kort en jonger, net als hun ouders.
Ze zaten wel allebei op de middelbare school, waar ze veel vrienden hadden en erg populair zijn.
Alleen vonden ze alle aandacht die ze kregen niet zo leuk, dit kwam om dat ze een aantal geheimen hadden.
Maar er was iets wat heel apart aan hun was, en daar schaamde ze zich dan ook heel erg voor.
Het begon allemaal aan het begin van de zomervakantie, toen Martijn voor het eerst in jaren weer in bed had geplast...
Gellukig is er toen niemand achter gekomen. Alleen ,mama en zijn zus Kristien wisten het.
Teminsten, dat dachten ze. Want de kamer van de dochter van de over-buurvrouw keek uit op zijn kamer.
Deze had alles gezien en zat ook nog in dezelfde klas.

Gelukkig zal Kristien er geen last van hebben als zij haar broertje zou gaan klieren, zij gaat na de zomervakantie naar het MBO.
Henk mag de buurvrouw wel en wil kennis maken. Henk is de vader van Kristien en Martijn. Jorien, zo heette de dochter van de buurvrouw
aan de overzijde zat dus samn met Martijn in de klas. En ook al woonden ze over elkaar, toch waren het niet zulke beste vrienden.
Dat kwam omdat ze totaal andere persoonlijkheden hadden. Ondanks de verschillende persoonlijkheid was er 1 ding dat overeen kwam. Ze plaste beiden inbed en hadden daarvoor hun luiers nodig enkel wisten ze het niet van elkaar. Tot die ene dag op school

sissy

ben sissy
mooi verhaal en toen kwam sissy met KD ff langs vliegtuig genomen en gingen de kindjes verschonen
sissy mooie jurkjes meegenomen voor de kleine meisjes en rompertje en luiers verzameld en Sissy zag kristien huilen en gaf haar een flesje en de overbuurvrouw werd door KD even aan gepakt luier om en klaar

spoboy

Nieuw lid
Jorien, zo heette de dochter van de buurvrouw aan de overzijde zat dus samn met Martijn in de klas. En ook al woonden ze over elkaar, toch waren het niet zulke beste vrienden.

L

lisa luier

Guest
ondanks de verschillende persoonlijkheid was er 1 ding dat overeen kwam.

bert

bertje in zijn luiertje met vriendje
ze plaste beiden inbed en hadden daarvoor hun luiers nodig enkel wisten ze het niet van elkaar

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
toet Ik zoek een daddy of mommy om samen een verhaal te schrijven Contact advertenties 5
Pup Samen een ABDL verhaal schrijven Spelletjes 6
Henkvader Samen luieren liefst een vrouw( omgeving Den Haag) Contact advertenties 0
D Een dag samen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
L Wie van jullie draagt ook graag een panty samen met een luier ?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
tommydl Is er een forum waar er kan gebabbeld worden tussen partners die samen zijn met. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
K rpg maker - samen een abdl thema rpg-ish game maken. (serieus topic) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
plasticpablo Samen luieren omgeving Arkel Contact advertenties 2
kknolletje Samen rijden naar Pets, Littles & ABDL Playground? Kalender 12
-little-cub- Verhaal Klaar [16+] Samen Kamperen 16+ Verhalen 3
M Samen met vriendin ;-) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
J Ik stel mij nog maar eens voor! Samen de abdl ontdekkingsreis starten?:P Voorstellen 12
F Samen met partner en plastic broek Plastic broekjes liefhebbers 2
H Luiers, samen of alleen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
knolletje Samen tegen corona blijven?! Pub 20
Offline Samen klein zijn Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Little-Nancy Ik en pappie samen in bed AB/DL Fotos 7
L Opzoek naar iemand die samen wil luieren Voorstellen 1
I Samen per toeval geluierd geslapen 16+ Board 6
HappyTiger Samen experimenteren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
danny23 samen abdl ontdekken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Meisje gevonden die samen wilt luieren Pub 7
diaperdrenthe Wat werkt goed samen met ab/dl Pub 4
H samen met mijn partner luieren. heerlijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
DL_Michel Verhaal Klaar [16+] Samen op de Foto 16+ Verhalen 0
DL_Michel Verhaal Klaar [16+] Eindelijk Samen 16+ Verhalen 6
B Zoek een strenge papa in de omgeving alkmaar Contact advertenties 4
pietje precies Instagram filmpje van een jongen die een ongeluk heeft gehad die een luier en jurkje draagt dat zijn niet de dingen die je graag of film hebt AB/DL Filmpjes 11
elle Nog niet klaar 6 : stukje uit het dagboek van elle : Een wandelweekendje in de Ardennen 16+ Verhalen 1
K 24 / 7 een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Luierliefhebber Brent Volgende maand is het plan dat ik gedurende een week 24uur 7 dagen lang luiers draag Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
marquis Op zoek naar een filmpje van Freek de Jonge mbt luiers AB/DL Filmpjes 0
A ik zoek een abdl verhaal.... VVV 4
Luierluke Met het warme weer alleen een luier aan. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
D Op zoek naar een lieve prinses Eindhoven/België Contact advertenties 4
marquis Schrijf een haiku over ervaringen met luiers Spelletjes 9
D Een weekend aan zee Contact advertenties 24
mitch een ervaring rijker Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
SoftBabyBeestje Een Onverwacht Tease-Ongelukje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
SoftBabyBeestje Ik ben een zachte sissy, geen speeltje — op zoek naar handen die dat verschil begrijpen Contact advertenties 5
Daniel-DL Wandeling naar een hoogtepunt Contact advertenties 13
SoftBabyBeestje Hoe je een Luier Fluffy Maakt (Alsof je het meent!) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
TransBabyPrinsesje Wat zijn must-have ABDL kleding/accesoires voor een klein meisje die nog luiers nodig heeft. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Luierman1983 Nog niet klaar [16+] Een onschuldig fietstochtje met grote gevolgen 16+ Verhalen 90
D Een nieuw begin. Kalender 4
diadi Op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
D Toch niet alleen met een 'raar' kantje! Voorstellen 18
Brammetje1976 Nieuw hier en op zoek naar een mede luier liefhebber Contact advertenties 2
Dijkronald Lekker shoppen in een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
L Een nieuwe ontdekking Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3