Geschreven door: Sebasluier
Kind plaste ik in me bed tot ongeveer me 8ste jaar en op me 19de weer in de luiers .
Ik ben geboren in een stadje in het midden van Nederland .
Ik ben een na jongste uit een gezin van 4 kinderen en een alleen staande moeder .
Me ouders zijn gescheiden .
Als kind was ik laat zindelijk dat was toen ik ongeveer 5 a 6 jaar was en tot aan me 8ste jaar plaste ik nog in me bed .
Dat komt omdat ik namelijk verstandelijk gehandicapt ben .
Ik ging ook naar speciale scholen .
Om als eerste te leren praten en daarna voor ging ik naar een ander school om verder te leren op me eigen tempo .
in die tijd was ook zindelijk .
Na dat ik van school als was gegaan en daarna gaan werken en ook paar keer van baan verandert .
En zelfs verhuist naar een groter stad in het midden van Nederland .
Toen ik 19 en een half was .
Toen kreeg ik last van urine verlies eerst in een lichte vorm en daarna is het steets erger geworden .
Op me 19de kreeg ik ook een vriendin zij is nu me ex vriendin.
Zij had me over gehaald om naar de huisarts te gaan voor me incontinentie klachten .
Ik ben vervolges naar de huisarts gegaan en daar kreeg ik een paar onder zoeken en ook in het ziekenhuis .
Daar kwam uit dat ik een zwake blaas heb .
Ik kreeg van de huisarts een resept voor incontinentie matriaal.
Daarna heb ik bij de apotheek een proefpaktje gekregen waar op ik heb besloten om luiers als incontinentie matriaal te nemen .
Mijn ex vriendin wilde me niet actsepteren dat ik luiers draagt .
Zij wilde dat ik allelij vervelde onder zoeken en behandelingen moest onder gaan .
Maar ik gezegt dat ik dat niet wil en ik ben al bang voor medise behandelingen .
Mijn ex vriendin heeft zelf ook last van incontinentie maar dan in de lichtste vorm .
En dat moet ik wel actsepteren .
Na dat ze mijn had beledigt heb ik ook uitgemaakt .
Naast dat incontinent ben .
Heb ook een luier fantasie .
Dat houd in dat ik graag luiers draagt en dat heb ik al van af kind af aan maar ik durfde er niet voor uit te komen.
Als kind had ik het wel in me hoofd en dachte ik aan luiers maar ik sprak er met niemand er over .
Puur uit schaamte bang om gepeste te worden en ook over dat ik verstandelijk gehandicapt ben sprak ik er nooit over op school .
Ook uit schaamte en pesterijen .
In middels weten een paar mensen te ik luier fanasie heb .
Ik heb ze duidelijk gemaakt dat het niks met kinderen te maken heeft .
Luiers geven mijn een gevoel van beschereming en veiligheid .
Kind plaste ik in me bed tot ongeveer me 8ste jaar en op me 19de weer in de luiers .
Ik ben geboren in een stadje in het midden van Nederland .
Ik ben een na jongste uit een gezin van 4 kinderen en een alleen staande moeder .
Me ouders zijn gescheiden .
Als kind was ik laat zindelijk dat was toen ik ongeveer 5 a 6 jaar was en tot aan me 8ste jaar plaste ik nog in me bed .
Dat komt omdat ik namelijk verstandelijk gehandicapt ben .
Ik ging ook naar speciale scholen .
Om als eerste te leren praten en daarna voor ging ik naar een ander school om verder te leren op me eigen tempo .
in die tijd was ook zindelijk .
Na dat ik van school als was gegaan en daarna gaan werken en ook paar keer van baan verandert .
En zelfs verhuist naar een groter stad in het midden van Nederland .
Toen ik 19 en een half was .
Toen kreeg ik last van urine verlies eerst in een lichte vorm en daarna is het steets erger geworden .
Op me 19de kreeg ik ook een vriendin zij is nu me ex vriendin.
Zij had me over gehaald om naar de huisarts te gaan voor me incontinentie klachten .
Ik ben vervolges naar de huisarts gegaan en daar kreeg ik een paar onder zoeken en ook in het ziekenhuis .
Daar kwam uit dat ik een zwake blaas heb .
Ik kreeg van de huisarts een resept voor incontinentie matriaal.
Daarna heb ik bij de apotheek een proefpaktje gekregen waar op ik heb besloten om luiers als incontinentie matriaal te nemen .
Mijn ex vriendin wilde me niet actsepteren dat ik luiers draagt .
Zij wilde dat ik allelij vervelde onder zoeken en behandelingen moest onder gaan .
Maar ik gezegt dat ik dat niet wil en ik ben al bang voor medise behandelingen .
Mijn ex vriendin heeft zelf ook last van incontinentie maar dan in de lichtste vorm .
En dat moet ik wel actsepteren .
Na dat ze mijn had beledigt heb ik ook uitgemaakt .
Naast dat incontinent ben .
Heb ook een luier fantasie .
Dat houd in dat ik graag luiers draagt en dat heb ik al van af kind af aan maar ik durfde er niet voor uit te komen.
Als kind had ik het wel in me hoofd en dachte ik aan luiers maar ik sprak er met niemand er over .
Puur uit schaamte bang om gepeste te worden en ook over dat ik verstandelijk gehandicapt ben sprak ik er nooit over op school .
Ook uit schaamte en pesterijen .
In middels weten een paar mensen te ik luier fanasie heb .
Ik heb ze duidelijk gemaakt dat het niks met kinderen te maken heeft .
Luiers geven mijn een gevoel van beschereming en veiligheid .