Shoppen met de mama’s

bbpixie

Gewaardeerd Lid
Het was een zaterdagmiddag in het grote, drukke winkelcentrum. Ik liep in het midden, met aan elke kant een mama die mijn hand stevig vasthield: mama Lina en mama Anneleen. "We hebben een verrassing voor je vandaag," zeiden ze met een geheimzinnige glimlach terwijl we door de draaideuren stapten.

Nog voordat we bij de eerste winkel waren, hielden ze halt bij de verzorgingsruimte. Toen we de kamer binnenstapten en ik de verschoontafel zag, begreep ik het. "Maar ik ben toch al te oud voor een pamper?" protesteerde ik zachtjes. Mama Lina en mama Anneleen lachten alleen maar liefdevol en zetten door. Terwijl ik op de zachte verschoonmat lag, voelde ik hoe mijn wangen gloeiden; ik werd vuurrood van verlegenheid. Lina tilde mijn benen voorzichtig op, terwijl Anneleen een verse pamper onder me schoof. Het harde gekraak van het plastic en het droge geluid van de plakstrips die ze over mijn buik trokken, maakten dat ik me heel klein voelde. Ze streken de anti-lekrandjes bij mijn liezen recht. "Zo," fluisterden ze, "nu zijn we veilig voor accidentjes."

Mijn rode wangen trokken niet weg, en de mama's vonden dat prachtig. Eenmaal weer aan de wandel gingen ze me flink plagen. "Zit je nieuwe pamper niet te strak?" vroegen ze luid midden in het gangpad. Tot overmaat van ramp kwamen we een groepje vriendinnen tegen. Terwijl ze stonden te kletsen, vertelden de mama's honderduit over onze dag en hoe goed ik me liet verzorgen. Ik wilde het liefst door de grond zakken van schaamte.

We liepen verder en ineens kwamen we bij een apotheek. De angst sloeg me om het hart toen ik het groene kruis zag oplichten. De apothekeres vroeg direct: "Welke pamper draagt de kleine nu eigenlijk?" Ik moest met haar en de mama's mee naar achteren. Daar bleef ik ongemakkelijk staan terwijl de vrouw aan de rand van mijn broek voelde en controleerde of ik nog droog was door stevig tegen het kruis van mijn broek te duwen. Nadat ze met een koud meetlint mijn buikomtrek had gemeten, werden er verschillende soorten pampers voorgesteld. Uiteindelijk kozen ze voor een groot pak pampers in maatje 8, dat Anneleen daarna stevig onder haar arm hield.

Daarna liepen we de supermarkt binnen. Bij de kassa legde Lina de bus talkpoeder en de vochtige doekjes op de band. "Deze mag jij afrekenen," zei ze tegen mij, terwijl ze luid tegen de cassière zei: "Het is voor hem, we gaan hem vandaag eens goed verzorgen." In een speciaalzaakje kochten de mama's hun eigen thee, en in een andere winkel mocht ik een prachtige set kleurpotloden uitkiezen.

Toen ik dacht dat het eindelijk gedaan was, gingen we ineens naar een kledingwinkel. De mama's vroegen de verkoopster specifiek om broeken die goed over mijn pamper zouden passen. In de paskamer hielpen ze me met passen, terwijl de verkoopster af en toe tussen de gordijntjes door kwam piepen. De mama's waren dolenthousiast. "Kijk nou hoe schattig dat kontje is!" riepen ze uit. Ze gaven me om de beurt een plagend klopje op mijn kontje, wat een dof, gedempt geluid maakte.

Omdat we honger hadden gekregen, gingen we naar de McDonald's. Ze bestelden een Happy Meal voor mij. Terwijl ik van mijn frietjes at, kreeg ik plotseling een felle kramp. De eerste kon ik nog tegenhouden, maar bij de tweede wilde ik een scheetje laten. Ik voelde echter onmiddellijk dat dit mislukt was; het was een echt accidentje. Met een knalrood hoofd probeerde ik te doen alsof er niks aan de hand was, maar de mama's hadden me onmiddellijk door. Anneleen snoof in de lucht en vroeg me om recht te gaan staan. Lina boog zich naar voren om te ruiken en trok de band van mijn broek naar achteren om diep in mijn pamper te piepen. "Ja hoor, een flink accidentje," concludeerden ze.

Zonder enige schaamte pakten ze een nieuwe pamper, de doekjes en de talkpoeder uit de tas en liepen met de spullen open en bloot in hun handen achter me aan naar de verschoonruimte. Eenmaal binnen verstijfde ik van angst. Ze gaven me snel mijn tutje en mijn teddybeer. Terwijl ze me verschoonden, kwam de wc-madam nieuwsgierig de ruimte binnen en kwam heel dichtbij staan. "Wat een gedoe met die grote luiers hè?" mompelde ze brutaal. Maar de mama's stapten vastberaden tussen de vrouw en de tafel in en vroegen om privacy.

De rest van de middag droeg ik de zware tas met het pak pampers en de luiers plichtsgetrouw over mijn schouder. De brede hengsels drukten in mijn schouder en bij elke stap die ik zette, hoorde ik het zachte, ritmische gekraak van de nieuwe pakken binnenin. Het was een flink gewicht, maar ik liep dapper achter Lina en Anneleen aan terwijl zij de laatste kledingwinkels bezochten. Ik voelde me een echte helper, ook al herinnerde het gekraak van de tas me er voortdurend aan wat er in zat.

Eenmaal thuis volgde het rustige avondritueel: ik kreeg een laatste frisse pamper om, dronk mijn warme flesje leeg en luisterde naar het verhaaltje. Met mijn teddybeer in mijn armen viel ik eindelijk in een diepe, veilige slaap.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Liefmeisje (verplict)dagje shoppen met (oppas)mama Pub 5
D Shoppen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Dijkronald Lekker shoppen in een luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
B Deze week kleren shoppen met abdl luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Y Kleding vinden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Dijkronald Shoppen met luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 133
B Papa mama gezocht regio groningen Contact advertenties 0
A mama of papa gezocht Antwerpen gent Contact advertenties 2
Watermeloen Knul van 24 op zoek naar een (online) papa/mama Contact advertenties 1
Mamajenny Mama Jenny Voorstellen 14
Babyshark Lieve kleine baby boy op zoek naar lieve mama of papa Contact advertenties 0
B Sub (ABDL) Zoekt papa of mama Contact advertenties 0
D Op zoek naar cg/mama Contact advertenties 0
Joran8654 Dominante en zorgzame mama of papa gezocht in de buurt van Groningen Contact advertenties 0
johnny41 Zoek mama Contact advertenties 14
Reppie Mama Gezocht Contact advertenties 7
B Hoe noemen jij of je mama, papa of verzorger je luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 43
plassertje Mama Pub 0
tranny-abdl Mama Sarah nog actief Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
S De mama van UkkieTommy Voorstellen 22
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
R Verhaal Klaar [16+] Ricky Krijgt een Luier van Adje om 16+ Verhalen 6
L Verhaal Klaar [16+] Mama Mira 16+ Verhalen 3
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
Plofpof Mama Suus gaat starten! Voorstellen 57
Baby47 Lekker naar mama toe. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
B Nanny of mama gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
Plofpof Nieuwe mama wil ervaring opdoen. Voorstellen 21
L Mama Lisanne stelt zich voor Voorstellen 133
velvetbrat Gelukkige mama-dag Algemeen 1
Inco-plastic-24/7 Online mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
lkjhgfd mama appelsap Pub 5
AB / DL25 Verboden voor mama Algemeen 53
Dolfun Mama Dolfun stelt zich voor Voorstellen 19
1 Mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
J Creatieve hulp aan mama op afstand Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
LittleDino Verhaal Klaar Mama, Ik Moet Plassen M 40
AB / DL25 Het grote papa en mama uitdaag topic Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 75
B Mama papa en mede baby's gezocht Voorstellen 6
Easy-Ryder Mama en papa gevoel Voorstellen 11
F Mama of papa gezocht Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Steef/AB Papa of oppas mama gezocht omgeving noord-holland ? Voorstellen 5
luiernl Verhaal Klaar [16+] Mijn Meesteres, Mama - Terug in de Luiers 16+ Verhalen 22
F op bezoek bij mama Aanbevolen 8
Cisca78 Nieuwe Mama Voorstellen 44
Pamper40 Mama verschoont een Luier AB/DL Filmpjes 14
soggybottom Verhaal Klaar [16+] Mama Cindy 16+ Verhalen 22
L Acceptatie mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
JesseZoe Ik wil een papa of mama AB/DL Fotos 1
Gerritnn Mama gezocht omg twente Voorstellen 4