Sonja moest weer verschoond worden

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Sonja is een 31 jarige leuk uitziende vrouw. Maar er was iets goed mis gegaan.Sonja vond het namelijk lekker om in haar broek te poepen. En dat deed ze geregeld als ze alleen thuis was. Maar de laatste tijd kan ze steeds moeilijker haar poep op houden. Het is allang geen spelletje meer waarbij ze zelf de regie kan houden. Nee het floept gewoon haar broek in. Alsof haar kringspier slapper is geworden. Ze had gelezen op een site dat als je alle geregeld in je broek drukt en plast dat je lichaam daar aan gaat wennen. Ze woonde nog bij haar moeder Elise en die had er schoon genoeg van om iedere keer van die smerige broeken in de wasmand te vinden. Ze dwong haar dochter weer luiers om te doen en nog veel meer. Sonja die wel een beetje kickte op zo’n kleine baby behandeling gehoorzaamt haar moeder trouw.

We gaan een kijkje nemen in de Schoenenwinkel waar Sonja werkt.

Sonja hielp een vrouw met het uitzoeken van een paar laarzen. Ze droeg een lichtblauw mantelpakje met bijpassende kousen en lichtblauwe pumps. Ze voelde zich een echte dame en zo zag ze er ook uit. Je kan je niet voorstellen dat deze keurige dame nog minstens twee keer per dag haar broek vol poept. Ze mag van haar moeder in mantelpakje naar haar werk. Maar thuis gekomen moet ze onmiddellijk een luier om.

En dan mag haar moeder nog van geluk spreken dat Sonja deze tegen het einde van de avond niet heeft vol gepoept en geplast. Want eenmaal geluierd gaan bij haar dochter de remmen los lijkt het wel. 31 jaar en nog altijd dagelijks een volle broek. Het begon met expres in haar broek drukken omdat ze dat wel spannend en lekker vond maar sinds een tijd begint de kringspier van Sonja aan het broekdrukken te wennen en kan ze nog heel moeilijk haar poep ophouden als ze aandrang krijgt.

Een half jaar geleden was ze nog peuterjuf maar omdat ze vaker in haar broek drukte dan de peuters uit haar klasje is ze ontslagen. Ze komt vaak thuis in een volle broek en moet dan onmiddellijk van haar moeder naar de badkamer om haar smerige poepbillen te wassen. Gênant is het dan dat ze met haar 31 jaar voorovergebukt als een kleine peuter haar blotebillen moet laten zien zodat haar moeder kan controleren of ze wel schoon zijn. Dan moet ze een luier om en een maillot aan. Want een onzindelijke kleine peuter draagt geen grote vrouwen kousen of panty.

Elise zoals haar moeder heet denkt dat Sonja het nog altijd expres in haar broek doet. Zo langzamerhand weet de hele familie wat voor een onzindelijke kleine baby hun nicht nog is want ze heeft het al een aantal keren op een feestje in haar broek gedaan. Tegenwoordig kwam het zelfs wel voor dat ze wakker werd met een grote dikke warme smeuïge drol in haar broekje.

Dus nu heeft ze snachts een luier met een plastiek broek er om heen aan.
Want Elise was niet van plan om ook nog dagelijks de smerige lakens van Sonja te moeten wassen.
Terwijl ze de vrouw in een laars helpt voelde ze ineens hoe een enorme aandrang een grote drol tussen haar billen perst. Ooh god niet nu ik schaam mij dood dacht Sonja. Ze had een gewoon slipje aan en geen luier zoals thuis. Dus voelde ze hoe zich de warme smeuïge poep langzaam haar broekje inkroop .

Ze zag ook dat de vrouw een smerig gezicht trok en ineens zei......Bleuh wat een stank komt er mijn neus in....het lijkt wel of er hier........ De vrouw stokte haar woorden en zag op dat moment hoe er een plak poep langs de benen van Sonja op de grond viel. Gadverdarrie vieze smerige meid die je er bent je staat hier gewoon in je broek te poepen schreeuwde de vrouw. Sonja liet de laars uit haar handen vallen en probeerde naar achteren te rennen. Ze liep te waggelen omdat er tussen haar benen een enorme berg stront geplakt zat. Ze liep bijna haar Collega Reina om die verbaast naar haar keek.

Reina zag onmiddellijk dat het weer eens zover was met Sonja.
Niet dat ze boos kon worden want ze plaste zelf nog regelmatig te pas en te onpas in haar broek. Ga maar snel het toilet in ik kijk wel in de winkel zei Reina een beetje in paniek. Reina kwam in de winkel en zag dat de vrouw was verdwenen. Wel stonk het enorm naar de poepbroek van Sonja en lag er een hoopje poep op grond. Toen reina terug liep stond Sonja haar billen te fatsoeneren met grote vellen keukenrol.

Reina schrobte haar schoon met een washand.
Gelukkig had Reina altijd een berg schone broekjes in haar tas omdat ze er vaak nog èèn volplaste.
De dure kousen kon Sonja wel weggooien want die zaten echt helemaal onder de poep. Het slipje was helemaal volgepoept in een krant gerold en zo de container in verdwenen. Die had haar moeder nooit schoon gekregen en die waste al alle dagen een berg poep- en pisbroeken van haar dochter.

Reina was wat later vandaag en zodoende stond Sonja alleen. Ze had vandaag een strak donkerbruin rokje aangetrokken met daarop een strak lichtbruin truitje. Haar vrouwlijke lijnen kwamen goed uit. Af en toe keek ze in de spiegel. Een buitenstaander zou denken dat ze een beetje ijdel is. Maar in werkelijkheid keek ze om te controleren of je niet kon zien dat ze een luier aanhad. Haar moeder had namelijk besloten dat Sonja ook overdag beter een luier aan kon doen.

Ze had een pak super dikke luiers gekocht die speciaal gemaakt zijn voor volwassen vrouwen die nog in hun broek poepen. Er zit als het ware een soort van plastiekbroek omheen die vast aan de luier zit. De pijpjes zitten strak om de dijen heen zodat er geen poep uit kan lopen en het houd eveneens ook de stank binnen de perken.

Tussen de benen zit een extra moltonachtige laag die makkelijk een hele plas kan absorberen. Sonja had zich met hand en tand verzet want het was haast nog het laatste stukje van haar waardigheid dat ze overdag nog Lingerie mocht dragen. Maar de laatste tijd kwam het steeds vaker voor dat ze ook weer overdag een volle poepbroek had. Elise zoals de moeder van Sonja heet was veelte bang dat haar dochter ook deze baan zou kwijtraken.

Sonja had smorgens op haar potje gezeten nadat ze ook al wakker was geworden met een volle luier. Deze goed uitziende jonge vrouw met alles er op en er aan zat dan in haar blote billen op een heel kinderachtig kinderpotje.

Moeder Elise wilde er van verzekerd zijn dat Sonja alles er uit poepte zodat dat in iedergeval niet in haar broek zou belanden. Als Sonja haar potje vol had gepoept veegde Elise Sonja haar billen schoon want het was wel vaker gebeurd dat ze nog met een halve drol tussen haar billen haar broekje had opgehaald. Welke moeder zou dit volhouden ? Een volwassen dochter van 31 jaar die nog zo onzindelijk is. De huisarts had gezegt dat Sonja niets mankeerde ...zowel lichamelijk en geestelijk was alles in orde.

Hij had overleg gehad met een psycholoog en ze waren tot de conclusie gekomen dat Elise haar dochter steeds kinderachtiger moest behandelen zodat Sonja er vanzelf mee op zou houden.

Maar Sonja wilde allang stoppen met in haar broek drukken. Ze poepte inderdaad expres in haar broek omdat ze dat heerlijk vond. Een lekkere warme hoop tegen haar billen en tussen haar kutje vond ze altijd behoorlijk opwindend. Maar na 10 jaar broekpoepen reageerde haar kringspier steeds minder vaak als ze aandrang kreeg en zodoende is ze nu echt onzindelijk geworden.

En nu stond ze dus op haar werk gekleed als een best wel sexy jonge vrouw maar geluierd als een baby. Het ergste was dat ze het ook gewoon nodig had. Want het kon zomaar gebeurden dat ze haar hele luier volpoepte. Ineens ging de telefoon.........Sonja nam op en hoorde een dames stem zeggen ....Ja met Katy Zonnema de Regio filiaalcheffin.. ik kom met een half uur even langs is dat goed. Sonja beaamde dat het goed was en stond verbouwereerd met de horen in haar hand. Ojee haar cheffin zou lang komen straks zou ze merken dat ze geluierd in de winkel stond. En als ze nou maar niet een druk zou doen in haar luier.

Ze schaamde zich nu echt dood en ging opzoek in het kastje van Reina haar collegaatje naar een lingerie broekje. Maar die droeg de laatste tijd ook steeds vaker luierbroekjes omdat ze nog regelmatig in haar broek plaste.
Gelukkig Sonja vond in een zakje een splinternieuwe onderbroek.

Het was een wat grote witte HEMA-onderbroek.
Die droeg Reina vaak omdat ze daar makkelijker een dikke inlegger in kon dragen dan in een slipje.
Sonja sloot de winkel even en verdween naar het toilet. Daar deed ze haar luier af die ongemerkt behoorlijk nat was geworden omdat Sonja haar plas had laten lopen van de zenuwen toen ze het telefoontje kreeg.
Ze hoorde de bel gaan.....Ojee daar zou je haar hebben dacht Sonja....en inderdaad stond de Cheffin al binnen met haar eigen sleutel.

Zo jonge dame is de winkel gesloten ?

Nee mevrouw Zonnema...ik moest even naar het toilet en ik sta alleen zodoende. Katy Zonnema lachte tevrede en zei....nou dat doet mij goed te horen dat je dan even de deur af sluit. En ook om te horen dat je naar het toilet gaat want het zou niet de eerste keer zijn dat een van mijn winkelmedewerksters door drukte het in de broek doet. Die meisjes houden het maar op en uiteindelijk halen ze het toilet niet meer. Ja het is moeilijk toe te geven maar de meeste vrouwen blijven wat dat betreft hun hele leven nog een beetje onzindelijk. Sonja deed net of ze verbaast was. Ja meisje ik heb vroeger bij de Bijenkorf gewerkt en daar hadden de meeste caissières nog een luier om simpelweg omdat ze niet droog konden blijven.

Ze zitten daar als het druk is wel 2 uur achterelkaar achter de kassa zonder dat ze naar het toilet kunnen. Nou na een uur hadden ze de luier al volgeplast. Er waren er soms ook bij die nog een druk er in deden je wilt het niet geloven. Sonja kon haar oren niet geloven...dit betekende dat ze gewoon een luier kon dragen op haar werk zonder dat haar Cheffin hier boos om zou zijn. De cheffin ging nog de cijfers controleren en dronk een bak koffie. Ze nam hartelijk afscheid van Sonja...en zei op vriendelijke toon bij het weggaan .....lieverd je moet je natte luier wel opruimen hoor want die lag nog op de wc vloer. Sonja kreeg een rood hoofd en rende naar het toilet. Daar had ze in de haast haar natte pisluier op de grond laten liggen.

Smiddag stond ze geluierd achter de kassa de winkel was behoorlijk vol. Reina was er ook inmiddels en een stagiaire van de detailhandelsschool was bezig de schappen te bevoorraden met nieuwe schoenen. Sonja rekende af. Terwijl er een vrouw van middelbare leeftijd een gesprek over de juiste waterafstotende schoenspray tegen haar begon voelde ze hoe er langzaam een dikke warme drol tussen haar billen kwam.

De vrouw had niet in de gaten dat Sonja op het punt stond om het in haar luier te doen. Terwijl het gesprek verder ging voelde ze hoe een warme plas uit haar kutje ontsnapte en haar molton kruisje helemaal warm vulde. Ze liep voorzichtig naar het schap om de juiste spray te pakken voor de vrouw toen ze weer een enorme pers aandrang kreeg. ze moest even stil staan en ging ongemerkt wat met haar benen uit elkaar staan. Ze voelde hoe een grote dikke drol uit haar billen werd geperst en zich een weg in de luier baande. Haar billen werden er helemaal warm van.

Nu kwam er nog een smeuïge drol uit haar poepgaatje en vulde de gehele luier nu ook tussen haar benen. De vrouw had niet in de gaten dat deze volwassen uitziende jonge verkoopster als een kleine onzindelijke baby haar hele luier stond vol te poepen en te pissen. Het was zo verschrikkelijk druk dat ze ook niet een twee drie naar het toilet kon rennen. Ineens zag Sonja haar moeder binnen komen.....Oh nee niet nu dacht ze nog. Elise zag aan de ogen van haar dochter dat er iets behoorlijk mis was. Ze liep naar de toonbank toe en fluisterde.....heb je soms in je luier gepoept ?? Sonja kreeg nu een rood hoofd van schaamte en ontkende hevig. Nee mam echt niet.....hoe kom je er bij?

Elise siste ...jij gaat nu naar achter met mij of ik doe midden in de winkel je rokje omhoog ...hoor je mij benadrukte ze streng. Sonja schrok zich dood en trippelde zo snel ze kon in haar volle luier naar het keukentje achter de schoenwinkel. Elise kwam achter haar staan en voelde met haar vinger langs het pijpje van de luier. Ze stak met haar vinger direct in de warme lading. Getverderrie vieze meid ...zie je nou hoe nodig het is dat jij dag en nacht een luier om moet. Ga voor over gebukt aan de keukentafel staan. Sonja lag nu met haar bovenlijf op de tafel zodat haar achterwerk omhoog stond. Sonja moest nu vreselijk huilen en voelde hoe Elise haar luier losmaakte. Deze zat vol met stront. Elise deed het rokje omhoog en zette het met een wasknijper vast aan Sonja haar truitje.

Zo kon Elise beter bij de poepbillen van haar zo onzindelijke volwassen dochter. De kluiten poep plakte aan alle kanten en Elise haalde eerst het ergste met een keukenrol weg. Ze liet de warmwaterkraan lopen en pakte een washandje met zeep en begon de strondbillen van Sonja flink te schrobben. Hierbij ging ze nog even extra met haar vinger in het poepertje van Sonja om een eventueel drolletje nog te kunnen verwijderen. Op dat moment verscheen de Staigiare in de keuken. Het jonge meisje wist niet wat ze zag...daar stond haar stagebegeleidster in haar blote billen voorovergebukt en op de grond lag een volle strontluier. En de moeder van haar begeleidster was bezig om het poep uit haar billen te verwijderen alsof het nog een kleine onzindelijke poepbaby was. Ze rende van schrik de keuken uit en pakte haar jas.

Reina keek verbaast toen ze de stagiaire verschrikt de winkel uit zag lopen. Sonja had nu een hoofd wel zo rood dat ze niemand meer onder ogen durfde te komen. Wat zou haar stagiaire nu wel van haar denken ??? Terwijl ze dit dacht voelde ze hoe Elise haar billen insmeerde met baby zalf en haar kutje een behandeling kreeg met babyolie. Elise had altijd een extra luier voor haar dochter in de tas zitten maar nu ging er ook nog een plastiekbroek over heen. Zo ik denk dat we nu maar beter naar naar huis kunnen gaan sprak Elise streng. Nee mam ik moet de kas nog doen en de winkel nog afsluiten.

Elise keek met een verbaast gezicht naar Sonja en zei......nou ik denk dat dat grote dames werk is en niet voor kleine poepbaby's zoals jij. Sonja smeekte haar moeder ....nee mamma ik ben 31 en ik wil best zindelijk worden echt waar huilde ze. Praat geen onzin je poept al jaren expres in je broek ...dag en nacht. Ik was dag in en uit je smerige strontbroeken en nu beweer jij dat je zindelijk wil zijn .....hahahaha nou daar is het denk ik wel een beetje laat voor.

Ze sleepte Sonja aan haar hand de winkel in en sprak tot Reina.....ik neem deze kleine mee naar huis sluit u de winkel maar af mevrouw. Daar liep Sonja over straat aan de hand van haar moeder ze waggelde een beetje met haar benen uitelkaar omdat ze een extra dikke luier om had.........en een krakende plastiekbroek die je bij elke stap duidelijk hoorde.

Gelukkig kon je niet aan haar kleding zien wat een kleine baby ze nog was onder haar rokje. Terwijl ze bij het stoplicht staan voelt ze tot haar ontzetting dat ze aandrang krijgt en vervolgens perst ze alweer een dikke drol tussen haar billen.

Reina die inmiddels na sluitingstijd de keuken stond schoon te maken en alle poepresten in de vuilniszak had gestopt deed haar natte inlegger er ook maar bij.

Wat een geluk dat mijn moeder in Leeuwarden woont ver weg van de randstad.

Als die wist dat ik nog altijd in mijn broek plas
zou ze nog strenger hebben opgetreden dan Elise dacht ze bij zichzelf.
 

Ashy

sweet baby
egt een top verhaal, ik zie ook dat jij steeds meer verhaalen schrijft.
ik heb groot respect voor jou :-*
 

tiny1

Beginneling
Hey Bettypoop,

Leuke verhalen. ze komen wel redelijk overeen met de naam die je zelf hebt. Is het zo dat je zelf hier ook voornamelijk van houdt of/en dat dit soms dromen van je zijn? (niet onaardig bedoelt)

Groet Tiny
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
tiny1 zei:
Hey Bettypoop,

Leuke verhalen. ze komen wel redelijk overeen met de naam die je zelf hebt. Is het zo dat je zelf hier ook voornamelijk van houdt of/en dat dit soms dromen van je zijn? (niet onaardig bedoelt)

Groet Tiny
Hoi Tiny
ja dat klopt de situaties die ik beschrijf heb ik in zekere mate zelf meegemaakt in mildere vorm , dat wel.
En sommige dingen daar droom ik van. Ik poep en plas meestal in mijn broek in de hoop betrapte te worden, dat vind ik verschrikkelijk spannend. Dan loop je het risico dat je heel vernederend behandeld word zoals ook mijn personages overkomt.

xxbetty
 

tiny1

Beginneling
Ik begrijp je gevoelens wel goed maar niemand die er ook maar iets bij mij vanaf weet. Juist het betrapt worden is natuurlijk wel spannend maar de gevolgen ervan.... Of maakt dat bij jou niet zo veel uit. Zeker in een amsterdam wat eigenlijk voor een groot deel maar een klein dorp is ;)
 

Bettypoop

Mijn broekjes gaan geen dag schoon de was in
Dat wil je ook niet echt mee maken, daarom fantaseer ik er op los. Mijn moeder betrapte mij ooit toen ik een volle broek had. De confrontatie was vreselijk maar achter af raakte ik heel opgewonden als ik er aan terug dacht. Een keer raakte ik ook opgewonden en had al wat drank op. Ik kon me niet bedwingen om in mijn broek te plassen. Ik stond op een feestje en liet zo alles lopen. Ik kreeg een hoofd als een pioen, maar dat moment van stilte en dat iedereen naar mij stond te staren was heel spannend. Ik kreeg een droge broek en jurk van de gastvrouw en ik zag dat iemand mijn plas stond op te dweilen , vernederend, ja zeker maar ook heel spannend. Af en toe laat ik mijn Luier extra door bollen dat je het net niet en wel kan raden wat ik draag, ook heel opwindend, (Vind ik).
Overigens is Amsterdam groot genoeg om niet altijd bekenden tegen te komen.

xx betty
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
diaper ed beveiliging moest even mijn tas kijken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Abbjornnl moest er toch eens van komen na jaren. Voorstellen 12
Luierboy28jr Moest er maar eens van komen... Voorstellen 13
Meeee133 Ik moest... :D (foto's) AB/DL Fotos 7
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
Drentse liefhebber Dit weekend een keer weer heerlijk luieren. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
A Triggers en weer terug hier Voorstellen 13
bigjim Ik zie weer een prijsverhoging aankomen Aanbevolen 2
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
M Ben er weer en op zoek Contact advertenties 15
C Zaterdag 5 augustus is de botenparade weer in Amsterdam Polls 28
F Terug van weg geweest, hallo weer! Contact advertenties 22
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Henkjansmith Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 15
A Niet waargebeurd verhaal over een jonge die weer klein wilt zijn L 2
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
B Weer overgehaald tot AB Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
babytje Niels weer in de luiers N 32
T Hallo hier ben ik weer Voorstellen 5
Diaper1979 Luiers met warm weer Polls 19
Dl Stel Met dit hete weer. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Popcorn86 Joah hier ben ik weer Voorstellen 12
diaper92 Warm weer Polls 50
B Weer in de luiers gelegd Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
B Toch maar weer terug Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Spargo25 Meeting eindelijk weer!!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 30
L Nappies R Us bezorgt weer naar nederland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
PietjeDLimburg Liefde voor de luier weer terug gevonden! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
chloe_dapie_Queen weer in bed plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
M Weer naar school! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
Joepje Ik ben er weer Voorstellen 15
robinmadoura Waarom heb je weer in je broek geplast? Polls 38
L Weer lekker naar de bios 16+ Board 47
I Weer op terras ! Algemeen 10
Berth Weer goede service. Vragen & Info Shop 3
ennalittle Weer opnieuw voorstellen Voorstellen 32
V Weer een vraag; luiers bewaren? Algemeen 7
A Weer nat :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
petersbaby Mijn luiervoorraad is weer aangevuld AB/DL Fotos 6
petersbaby Mocht weer eens lang vast liggen AB/DL Fotos 70
mp Opnieuw actief dus stel ik mij ook maar weer even voor Voorstellen 16
M Ik ben weer terug Voorstellen 40
jorisdriepinter Maandag ochtend start , wordt onder de middag weer verschoond. AB/DL Fotos 3
AB / DL25 Clubshop weer geopend ! Vragen & Info Shop 7
B Weer terug 3X of zo Voorstellen 1
broekie Hoe krijg jij je plastic broekjes weer droog? Plastic broekjes liefhebbers 48
pamperbroekje Ben er weer na paar maanden afwezig. Voorstellen 10
A Ik ben er weer! Voorstellen 18
Sissy Babytje Luiertjes en ab zijn met het warme weer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
I Jeroentje zit weer in de luiers Voorstellen 15
Similar threads


















































Bovenaan