Spelen bij de buurmeisjes

Luierikl

Superlid
Het is niet de bedoeling om er een heel lang verhaal van te maken, maar wie weet ;-) Ik schrijf het op deels waargebeurd verhaal.

-- deel 1 --

Hi, ik ben Chris en woon samen met mijn broertje en ouders in een kleine straat. Mijn broertje heeft een lastige bevalling meegemaakt waardoor hij wat achterloopt in zn ontwikkeling. Iets wat bij ons thuis normaal is. Hij was laat zindelijk overdag en de nachten brengt hij nog door in een luier. Iets waar ik stiekem wel een beetje jaloers op ben. Zelfs zijn plastic zeiltje in bed geeft me een tinteling. Maar ik ben de grote brave broer, dus ik plas niet meer in bed. Naast ons wonen wat oudere mensen maar tegenover ons wonen twee meisjes met hun papa en mama. Ze zijn qua leeftijd precies tussen ons in, we spelen vaak samen buiten op het pleintje en zijn dol op hutten bouwen in de tuin met kleden en oude kussens. Hun tuin is veel groter dan die van ons, dus we zijn vaker daar te vinden dan bij ons thuis. Ook al zit ik nu op de middelbare school ik speel nog graag met de buurmeisjes.

Na een korte schooldag kom ik thuis en merk ik dat alleen ben, mijn blik op de kalender in de keuken verteld me dat mijn ouders nog aan het werk zijn en mijn broertje pas thuis komt na de bso. Dus ik heb het rijk even alleen, wat fijn want dat is lang geleden. Ik pak een groot glas limonade en wat snoepjes en ga naar mijn kamer. Ondanks dat ik op de middelbare school zit speel ik nog maar al te graag met mijn lego. Onder mijn bed staat inmiddels een enorm dorp. Ik drink het glas leeg en ga op mijn buik liggen om lekker verder te kunnen bouwen. Het gaat super goed tot ik ineens zie dat ik een auto mis. Die zal wel weer bij mijn broertje op z'n kamer staan. Hij pakt wel vaker dingen zonder te vragen. Ik kruip omhoog en loop naar de kamer naast me, ik kijk even rond maar zie de auto niet. Zou hij hem dan in zn lego bak gestopt hebben. Ik trek een kastdeur open opzoek naar z'n legobak, ik kijk in de onderste bak maar zie daar alleen maar kleding inzitten. Op de andere plek ligt ook alleen kleding en de plank erboven valt mijn oog op een stapeltje luiers. Ik wil de kastdeur weer dichtdoen, maar voor ik hem dicht heb, trek ik hem weer open. Met een gek gevoel in mijn buik kijk ik weer naar het stapeltje luiers. Snel pak ik er eentje en sluit de kast en loop super snel terug naar mijn kamer. Als of iemand me op de overloop had kunnen betrappen. Ik kijk nog snel even naar buiten of niemand eraan komt en besluit de luier beter te bekijken. Hij voelt zo zacht van buiten en al helemaal van binnen. Ik krijg helemaal kriebels en kan mezelf nauwelijks tegenhouden. Ik kijk snel nog een keer naar buiten en leg daarna de luier open gevouwen op de grond. Ik trek heel snel mijn spijkerbroek en onderbroek naar beneden en ga boven op de luier zitten. Ik voel de zachtheid van de luier en lijk wel helemaal week te worden. Snel ga ik liggen en zonder enig nadenken probeer ik de luier dicht te plakken. Ik moet een beetje aan de plakkers trekken maar krijg ze op de plek waar ze horen. Daar lig ik dan ineens met een luier om. Het voelt ongelofelijk fijn. Ik ga staan en inspecteer mezelf van alle kanten. Ik kijk snel nog een keer naar buiten en zie nog steeds niemand. Snel ga ik naar de slaapkamer van mijn ouders en bekijk mezelf in de spiegel. Ik bloos van mezelf. Snel ga ik terug naar mijn kamer. Ik besluit de luier nog even om te houden en ga weer lekker met de lego spelen. Ik voel me heerlijk, eigenlijk beter dan ooit. Waarom heb ik dit niet eerder ontdekt vraag ik mezelf af. Ineens hoor ik onze schuttingdeur open gaan, snel kijk ik uit het raam en zie dat mijn moeder er samen met mijn broertje aankomt. In een soort paniek maak ik snel de luier los en stop ik die onder bed en schuif ik er snel wat lego voor. In de haast trek ik snel mijn onderbroek aan en probeer ik mijn spijkerbroek weer aan te krijgen. "We zijn er" klinkt er van beneden. "Ik kom er aan" zeg ik snel terug en knoop snel mijn spijkerbroek dicht en ren de trap af. "Hey Chris, gaat het?, je hebt zn rode wangen" oh ik was druk aan het spelen met de lego zeg ik snel tegen mijn mama. Ze maakt limonade en geeft ons beide en glas. Mijn broertje zit te kleuren en geeft me nauwelijks aandacht. Mag ik nog even bij Sofie en Susan spelen? Vraag ik. Mama kijkt op de klok en zegt, zorg je dat je om 17.30 uur thuis bent?

Ik steek de straat over en loop de tuin van de overburen in, er is niemand buiten, dus besluit ik via de achterdeur naar binnen te gaan. Ik roep een keertje en krijg een geluid van boven terug. We zijn boven roept de moeder van de meiden. Ik loop de trap op en kom op een overvolle overloop. Sofie staat in haar deuropening en zegt, kijk ik krijg de andere kamer nu dus we zijn aan het verhuizen. Hun moeder zegt, goed dat je er bent, kan je ons helpen met het bed verschuiven? Ik klim over de spullen en kleding heen en help het bed in de juiste kamer te schuiven. En ook de kledingkast, nachtkastje worden verschoven. Sofie huppelt wat in het rond en is blij dat ze nu ook een grotere kamer krijgt. Nu alle spullen nog zucht haar moeder. Ik loop vast naar de overloop en pak een zak vast om door te geven, maar laat hem uit mijn handen vallen. En uit de zak vallen luiers. Ik kijk Sofie verbaast aan en kijk nu ook naar haar moeder. Sofie zegt die zijn voor vakantie zonder zich ook maar te schamen. Haar moeder vult aan en zegt die gebruiken we nog voor de caravan of logeren. Geef maar dan leg ik ze weer in de kast. Ineens let ik enorm goed op en zie ik precies waar die zak met luiers neer gelegd wordt.
 

Luierikl

Superlid
-- deel 2 --

Ik help nog even mee, maar mijn gedachten zitten nog bij de luiers. Ik zie ineens dat ik naar huis moet voor het eten. Dus ren snel de straat weer over nadat ik ze dag gezegd heb. Mijn broertje dekt de tafel al en mijn papa staat met mijn mama in de keuken te kletsen en geef ze beide een knuffel bij binnenkomst. En krijg de opdracht om mijn handen even te wassen en vast te gaan zitten. Ik voer het netjes uit en zie dat de pannen met macaroni al op tafel komen. Iets wat ik totaal niet lekker vindt, maar altijd met lange tanden toch moet eten. Anders zit er geen toetje in. Gelukkig staat er water op tafel en probeer ik het daarmee allemaal weg te spoelen. Na het toetje is het bedtijd ritueel er alweer. Samen naar boven, ook al ben ik ondertussen een brugklasser, ik sta nog steeds met mijn broertje onder de douche. Samen douchen en daarna afdrogen onder toezicht van mama. Op de wasmachine liggen onze pyjamas al klaar. Ik krijg mijn stapeltje aangereikt na het afdrogen en stap in mijn onderbroek en korte pyjama. Mijn broertje ligt ondertussen op de badmat en krijgt een pamper om, waarvan ik ineens weer bedenk dat er nog eentje onder mijn bed ligt. Zodra ik er aan denk tintelt het weer in mijn buik. Mijn broertje zie ik zichtbaar genieten van het luier om krijgen, en ineens schiet de gedachte door me heen dat hij misschien wel express in zn bed plast. Het klinkt ineens al een goed plan voor mezelf. Maar helaas heb ik niet genoeg lef voordat. Zijn pyjama gaat over de luier, ik zie duidelijk de contouren en als hij bukt steekt zijn luier zichtbaar boven zijn broekje uit. Dat aanzicht geeft me dezelfde tintel. We gaan naar beneden en ik let meer dan ooit op mijn broertjes luierkont. Op de bank kijken we tv tot we naar bed moeten. Ik mag nog even lezen en krijg om 20.30 uur een seintje om te gaan slapen. Ik staar naar het plafond en kan de slaap niet vatten. Ik stap zachtjes uit bed en vis de luier weer achter de lego vandaan. Snel ga ik weer in bed zitten en voel weer aan de zachte luier. En voor ik het weet probeer ik hem weer om te krijgen. Het lukt en snel trek ik mijn onderbroek en pyjamabroek erover heen. Het voelt heerlijk, het is zacht en geeft me meteen een veilig gevoel. Ik kruip onder de deken en besluit zo even te gaan liggen. Ik schrik wakker en kijk meteen snel naar de klok. De tijd is 3.44 uur, nee ik ben ik slaap gevallen, als maar niet mama nog even bij me gekeken heeft. Ik lig half onder de deken en voel aan mijn billen. De luier zit er nog en steekt duidelijk boven mijn onderbroek en pyjamabroek uit. Het geeft me meteen stress en ik besluit snel de luier uit te doen. Zo zachtjes mogelijk onder de deken haal ik de plakkers los en haal de luier onder de deken vandaan. En voor ik hem onder mijn bed wil liggen valt me op dat hij niet meer helemaal droog is, maar ook niet doorweekt. Wat is er gebeurd denk ik ineens. Snel vouw ik hem soort van op en leg hem weer onder mijn bed. Ik ga proberen weer verder te slapen, maar ben bang voor wat mama morgen zou zeggen.
 

Luierikl

Superlid
-- deel 3 --

Lieverd wakker worden het is tijd om op te staan. Hoorde ik dat nu goed.. langzaam deed ik mijn ogen open en zag mijn mama boven me. Kom schat je moet naar school, wakker worden. De aaide me door mijn haar. Ik werd verder wakker en stapte uit bed. Mijn mama stond nog te kijken. Ik deed snel mijn pyjama uit en stond in mijn onderbroek nu. Mijn mama keek nog eens en verliet mijn kamer. Ineens kwam het besef weer terug. Zou ze staan kijken omdat ze mijn luier ontdekt had vannacht. Ineens voelde ik me naar worden omdat ik bang was dat ze had ontdekt had. Ik trok snel mijn broek en shirt aan en ging een washandje in de badkamer halen om mijn gezicht een beetje op te frissen. Daar stond mijn broertje in alleen zn natte luier. Het zag er super schattig uit en ik voelde ook weer een soort van jaloezie. Ik ging er even naast staan om me op te frissen. Terwijl mijn mama zijn luier af deed en hem schoon maakte. Snel ging ik naar beneden waar ik naast mijn papa aanschoof om snel een broodje naar binnen te proppen en mijn broodtrommel te vullen. Mijn broertje kwam naar beneden met zn natte luier in zijn handen, die moest hij zelf altijd weg gooien. Het viel me nu nog meer op hoe vol de luier was. Het tandenpoetsen deed ik in een soort roes. Ik pakte mijn tas in en gaf iedereen snel een kus, alles om een gesprek te voorkomen. Ik fietste weg naar school.

De schooldag duurde lang, en ik was veel afwezig. Maar gelukkig mocht ik dan eindelijk weer naar huis. Met het nare gevoel fietste ik naar huis toe. Ik zette mijn fiets in de schuur en zag mijn mama aan de tafel zitten met thee. Ik ging naar binnen en werd meteen verwelkomd. Met een kus tegen mijn hoofd lande ik op de stoel naar mijn mama. Ik was bang dat ik nu een naar gesprek zou krijgen. Maar dat bleef uit. Althans dat dacht ik. Tot ze me vast pakte en zei 'gaat het goed me je'. Mijn hoofd werd meteen rood. Ik wist niet wat te zeggen. 'kan ik je ergens mee helpen om je fijner te voelen'. Ik wist echt niet wat te doen. Ik keek naar de vloer en voelde mijn hoofd nog roder worden. Ik weet het niet mama kwam er stil uit. Ze haalde me aan en zei schat, ik zag vannacht iets en toen dacht ik misschien voel je je niet fijn of veilig, en ik help je graag. Ik kon wel door de grond zakken. Ze had het dus toch gezien. Stotterend kwam eruit dat het wilde proberen en dat het veilig voelde en dat ik jaloers voelde. Ze knuffelde me nu en fluisterde in mijn oor, dan leg ik toch een paar luiers in je kast, kan je die om doen als je je veilig wilt voelen. Ik voelde een vreugde sprong in mijn lijf, maar vond het ook enorm spannend. Maar je gaat geen vieze luier op je kamer bewaren, die moet je wel weg gooien. Afgesproken? Ik knikte zachtjes ja. Kom schat, maken we even een plekje in je kast. We liepen samen naar boven en rangschikte mijn kleding kast. Ze kwam terug met een stapeltje luiers van mijn broertje en legde ze op het plekje neer. Ik moest even voelen en voelde aan het stapeltje. Mijn mama zag de tinteling. Wil je nu er al eentje om? Ik keek met grote ogen, kreeg ik nu gewoon al een aanbod. Ik knikte zachtjes ja. Ze pakte een luier en voor ik het wist lag ik op bed en kreeg ik als een kleuter een luier om. Het voelde fantastisch. Ik kreeg mijn spijkerbroek niet aan maar mijn pyjamabroek. Zo schat, ga jij maar lekker spelen met je lego. Ik haal je broertje zo even op, ben je even lekker alleen. Nu stond ik ineens met een luier om alleen in mijn kamer. Ik kon het niet laten om even te voelen en ook in de spiegel te kijken. Ik zag duidelijk dat ik dikkere billen had nu en dat het randje net boven mijn broek uit komt, gelukkig kon ik mijn shirt naar beneden doen. Ik hoorde dat mama riep dat ze even weg ging. Ik zag haar weg fietsen en was nu ineens geluierd alleen thuis. Ik wilde zo graag voelen hoe het was om in de luier te plassen dat het me juist niet lukte door de druk die ik mezelf oplegde. Ik besloot nog maar wat extra water te drinken om het te promoten. Maar toen ik de kraan opende en uit de kraan probeerde te drinken was het water geluid al genoeg en voelde ik een warme plas in mijn luier stromen. En terwijl ik dit gevoel probeerde op te nemen ging ineens de badkamer deur open en stond ik in de ogen van Sofie het buurmeisje te kijken...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Spelen (18+) in pamper Brugge Contact advertenties 3
D Pamper spelen Brugge Voorstellen 1
D Vandaag (25 mei) luieren + spelen in Den Bosch Contact advertenties 1
V Alleen en dus spelen: glijmiddel? 16+ Board 40
slushpuppy Luier/speel dates! :3 Contact advertenties 3
Y Samen spelen speelgoed gezocht in Limburg Contact advertenties 0
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
T Een dier zijn, spelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
TedWheel Spelen in plasticbroeken en dikke luier. S 2
Mommy van Diapergirly94❤️ Ik zoek ab vriendinnetje om mee te spelen :) Contact advertenties 3
T Hondje moeten spelen tips aub Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Jappie1996 Welke games spelen jullie? Pub 68
Little Endy spelen jullie ook Among Us? Pub 6
Pup AB'tjes, waar spelen jullie mee? Polls 13
Baby Charlotte Kan je feces incontinent worden van het spelen met holle butplugs of andere anaal speeltjes? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
verwijderd03 Ahhhhh, nog even spelen..... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Poobottom Spelen met plas/poep 16+ Board 32
friendly Spelen in de babykamer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
diaperdrenthe in welke film zal jij spelen? Pub 12
wetboy1985 Spelen met Lego, het nieuwe teambuildingsgevoel Aanbevolen 6
donavan1104 rechter spelen Voorstellen 2
wetboy1985 Dronken naar huis op olympisch spelen Pub 4
DL_Michel Verhaal Klaar Spelen met een Bedplasser 16+ Verhalen 2
E Hulp gezocht bij het kiezen van de juiste luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
P Wie is er ook bij torox costa in Spanje Contact advertenties 13
P Bij de kringloop Veendam gekocht 5 00 AB/DL Fotos 7
Bedplasser91 Waarom staat er bij mijn verhaal ineens een poll? Polls 9
Wants to be in Diapers Bij mijn vriendin 16+ Verhalen 6
vincp40 Luiers bij duik-expedities Pub 8
Bab Diap Pas jij bij mij als de mommy die ik zoek? Contact advertenties 80
L Nog niet klaar 3 maanden bij mijn tante logeren. 1 t/m 9 4
I Verhaal Klaar Zo is het bij mij begonnen. X Y Z 7
C Bij verandering van IP adres raak ik steeds uitgelogd, klopt dat? Forum en Chatregels 3
G dicht bij Luiers 4
B weet niet bij welke winkel ii luiers moet halen Luiers 3
B Nog niet klaar Logeren bij Tante en Teun L 5
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
MrPavlov Iemand zin om eens langs te komen bij mij in Gent vanavond? Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 11
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante W 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Similar threads


















































Bovenaan