Spelen bij de buurmeisjes

Luierikl

Superlid
-- deel 4 --

Daar stond ik dan in een natte luier in mijn pyjamabroek, waarbij ik het idee had dat de hele staat het al kon zien. Maar ik keek in de ogen van Sofie. Ik zocht je of je wilde spelen zei Sofie. Ik knikte met een rood hoofd ja kan. Ze keek me aan en zei, wat een leuke pyjamabroek heb jij. Ik keek naar beneden en zag dat ik ook nog eens een broek had aangekregen met beertjes erop. Ik wist nu al helemaal niet waar ik moest kijken. Sofie keek nog steeds alsof er niks aan de hand was. Ik durfde de badkamer haast niet uit te komen. Kom je nog zei ze. Maar ik kan niet naar buiten hoor zei ik snel. Nee geeft niet gaan we op jouw kamer spelen. Ik liep achter haar aan en voelde duidelijk dat de luier dikker was geworden van mijn plas. Ze zat op het bed en keek even rond, ik zag dat de kast nog openstond en deed deze snel dicht. Hopelijk had ze de luiers nog niet gezien. Zullen we met je lego spelen zei ze. Dat leek me een goed plan, ik bukte om de lego onder mijn bed vandaan te halen en haalde alles te voorschijn. De luier die ik daar verstopt had kwam nu ook tevoorschijn, Sofie zag hem meteen. Ik pakte hem snel en legde hem super snel over mijn kussen. He die heb ik ook met die zelfde plaatjes zei ze snel. Ik keek haar met rode wangen aan. Ik heb dezelfde luiers als jij daar hebt. Sofie maakt het blijkbaar niks uit. Dat is toch grappig zei ze. Ik liet nu ook maar een lachje ontsnappen. Sofie zag dat ik toch beetje gespannen was. Maak je niet druk joh, geeft toch niet ik heb ze ook nog. En ze gaf me een kusje op mijn wang. Ik voelde me iets ontdooien. Nu maar snel met de lego spelen dacht ik. Liggend op onze buiken speelde we met de lego. Waar ik alleen geen idee van had was dat langzaam mijn luier onder mijn broek zichtbaarder werd. Tot Sofie ineens zei, heb jij er nu al eentje om. Ik schrok me rot. Uhhhhhmmmm ja, heeft mama gedaan zei ik snel. Dat is super lief zei ze. En haar hand voelde aan mijn luierkontje zonder dat ik ook maar iets kon doen. Toen zei ze, mag ik ook een luier van je lenen? Uhm... ja tuurlijk. Sofie trok haar rokje al uit en stond daar in haar roze onderbroekje. Ik keek mijn ogen uit, ik had nog nooit een meisje gezien in haar onderbroek. Snel liep ik naar de kast en pakte een luier uit de kast en gaf die aan haar. Ze vouwde de luier open en legde hem op de grond. Ze trok haar onderbroekje uit en ging erboven op liggen. Ik verstijfde helemaal, want ik wist niet wat er gebeurde. Ze plakte de luier dicht en trok haar onderbroek er weer over heen en toen haar rokje. Zo dat is veel fijner zei ze met een glimlach. En ging weer op de grond liggen, ik ging er naast liggen en ik hoorde ineens een gesisss. Het was duidelijk dat ze in de luier lag te plassen. Ik moest even bijkomen van wat ik net had meegemaakt. Maar toen ineens stond mama weer in de deur opening. He Sofie ben je er ook, ja kwam even spelen en deed alsof er niks gebeurd was. Mama kwam even tussen ons zitten en voelde aan mijn kontje, waarschijnlijk om te kijken of de luier het nog zou houden. Je broertje speelt buiten in de tuin, mogen jullie ook well hoor. Sofie vond dat een goed plan en sprong meteen op. Ik keek naar haar , maar door haar rokje was er niks te zien van haar luier. Ik stond ook op, maar bij mij was het veel duidelijker. We liepen naar beneden en gingen de tuin in. Mijn broertje keek me raar aan, waarom heb jij al een pyjama aan dan. Sofie zei meteen, omdat hij beetje moe is en anders gebeuren er ongelukjes. Ik ging maar snel mee in het verhaal. Maar heb jij dan ook nu ineens een luier om, zei mijn broertje. Ik knikte heel snel ja. Waarna ik hem zag lachen en mij een tikje tegen mijn billen gaf. Fijn he, zei hij meteen. We schommelde en speelde wat met de bal, tot mama riep dat het etenstijd was. Sofie ging naar huis, ik was benieuwd hoe ze die luier thuis ging verbergen.
 

Cloë_dapie_Queen

Your daiper Qween
aan dan. Sofie zei meteen, omdat hij beetje moe is en anders gebeuren er ongelukjes. Ik ging maar snel mee in het verhaal. Maar heb jij dan ook nu ineens een luier om, zei mijn broertje. Ik knikte heel snel ja. Waarna ik hem zag lachen en mij een tikje tegen mijn billen gaf. Fijn he, zei hij meteen. We schommelde en speelde wat met de bal, tot mama riep dat het etenstijd was. Sofie ging naar huis, ik was benieuwd hoe ze die luier thuis ging verbergen.
ik denk dat het verbergen te laat is voor hem hihi
 

Luierikl

Superlid
-- deel 5 --

Sofie verliet via de achterpoort de tuin, ik en mijn broertje gingen naar binnen, waste onze handen en gingen aan tafel zitten. Ik ging op de stoel zitten en voelde ineens dat ik eigenlijk moest plassen. Ik twijfelde heel even, maar liet toen maar gewoon mijn plas lopen. Wat voelde dat toch fijn, de luier werd heerlijk warm en ik voelde hem meteen wat dikker worden. Mama kwam de kamer in met onze borden en nadat ze zelf ook een bord had mochten we gaan eten. Ik gedachte verzonken stopte ik het eten naar binnen, mama aaide me door me haar en had duidelijk door dat ik een beetje afwezig was. Het toetje ging erachteraan en het was tijd om even lekker op de bank televisie te kijken. Toen ik opstond van de stoel, voelde ik duidelijk dat de luier wat dikker was geworden en wat meer hing in mijn pyjamabroek. Mijn broertje had het ook door en kon het niet laten een tikje tegen mijn pamper te geven. Ik zag dat hij het duidelijk interessant vond dat zijn grotere broer nu ook een luier droeg. De programma's op tv gingen aan me voorbij en ik dacht over Sofie, hoe zou ze thuis die luier verklaard hebben...

***
Sofie huppelde naar huis, zou ze de luier uitdoen voordat ze naar binnen ging of pas afdoen voordat mama haar onder de douche zou zetten. Hij zat nog zo lekker, dus ze gokte erop dat niemand het door zou hebben. Ze plofte op de bank en ging nog even tv kijken samen met haar zusje. Niet veel later riep mama dat het etenstijd was, met zn 4tjes bespraken ze de dag zoals altijd. Na het eten hielpen de meiden opruimen en mochten ze nog even verder tv kijken. Sofie ging even naar boven en deed voor de zekerheid haar luier toch maar af, ze rolde hem op en verstopte hem maar even onder haar bed. En ging snel weer naar beneden.
***

Mama klikte de tv uit en het sein om naar boven te gaan was duidelijk. Beide hobbelde we de trap op naar de badkamer. Waar de tandenborstels in de monden gingen en mama vervolgens terug kwam met twee schone luiers en een pyjama voor mijn broertje. Als het de normaalste zaak was poetste ze ons na zoals altijd en ontdeed mijn broertje van zijn kleding. Zoals altijd vouwde mama de luier open en legde hem er boven op. Ik keek nu nog meer dan anders en zag hem duidelijk genieten van dit moment. Hij kwam weer overeind en zn pamper zat weer prachtig om hem heen. Z'n korte pyjama ging er overheen en duidelijk was zeker dat zn dikke pamper er onder zat. Nu was ik aan de beurt, mama deed alleen mijn broek uit en legde me daarna ook neer. De pamper liet duidelijk zien dat ik hem niet droog had gehouden. Zonder enig commentaar van mama deed ze de luier los en haalde hem weg. Ineens voelde ik iets koud en toen ik iets op keek zag ik een washandje langs mij gaan. En voor ik het wist lande ik terug op een droge zachte pamper. En werd deze dicht geplakt, het voelde weer hemels. Mijn broek ging er over en klaar was ik weer. Ik liep met mama mee naar de slaapkamer van mijn broertje waar we beide tegen mama aankropen en luisterde naar een verhaaltje. Daarna waggelde ik naar mijn eigen bed. Ik voelde bij elke beweging heerlijk de luier. Mijn broertje werd ingestopt en kreeg een kus op zijn hoofd. Ik kroop in mijn eigen bed en lag heerlijk. Mama kwam langs en gaf me een kus. Lieverd hoe was je middag zo? Was het fijn? Ik knikte verlegen ja. Zullen we afspreken als je een luier wilt dat je aan mij even vraagt of het mag? Dan kan ik je helpen. In de nacht mag het altijd van mij, zeker zolang je broertje hem ook nog nodig heeft.
Ze gaf me nog een kus en ging naar beneden, ik voelde nog heerlijk aan mijn pamper en dacht nog even na over deze heerlijke dag.

***
Ook bij de buurmeisjes was het bedtijd, het ritueel van tandenpoetsen en douchen was klaar en beide meiden liggen in hun bed. Sofie dacht ineens weer aan de luier onder haar bed, stilletje kroop ze uit bed en pakte de opgerolde luier onder haar bed vandaan. Hij voelde nu koud en iets minder zacht. Toch kon ze het niet weerstaan, snel kroop ze in bed en deed haar onderbroek uit onder haar nachtjapon met de unicorn erop. De vouwde de natte luier open en ging er weer op liggen en plakte hem dicht. Het voelde totaal anders dan dat je een schone aan hebt. Snel trok ze haar onderbroek er weer over. Ze ging op haar buik liggen en duwde op haar blaas, na even duwen lukte het, een nieuwe plas ging de luier in en meteen voelde het weer een stuk fijner. Ze dommelde nu snel weg...
***
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Spelen (18+) in pamper Brugge Contact advertenties 3
D Pamper spelen Brugge Voorstellen 1
D Vandaag (25 mei) luieren + spelen in Den Bosch Contact advertenties 1
V Alleen en dus spelen: glijmiddel? 16+ Board 40
slushpuppy Luier/speel dates! :3 Contact advertenties 3
Y Samen spelen speelgoed gezocht in Limburg Contact advertenties 0
Uibeltje Wat als geld geen rol zou spelen ... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
T Een dier zijn, spelen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
TedWheel Spelen in plasticbroeken en dikke luier. S 2
Mommy van Diapergirly94❤️ Ik zoek ab vriendinnetje om mee te spelen :) Contact advertenties 3
T Hondje moeten spelen tips aub Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Jappie1996 Welke games spelen jullie? Pub 68
Little Endy spelen jullie ook Among Us? Pub 6
Pup AB'tjes, waar spelen jullie mee? Polls 13
Baby Charlotte Kan je feces incontinent worden van het spelen met holle butplugs of andere anaal speeltjes? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
verwijderd03 Ahhhhh, nog even spelen..... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Poobottom Spelen met plas/poep 16+ Board 32
friendly Spelen in de babykamer Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
diaperdrenthe in welke film zal jij spelen? Pub 12
wetboy1985 Spelen met Lego, het nieuwe teambuildingsgevoel Aanbevolen 6
donavan1104 rechter spelen Voorstellen 2
wetboy1985 Dronken naar huis op olympisch spelen Pub 4
A Spelen met een bedplasser S 4
DL_Michel Verhaal Klaar Spelen met een Bedplasser S 2
P Wie is er ook bij torox costa in Spanje Contact advertenties 13
P Bij de kringloop Veendam gekocht 5 00 AB/DL Fotos 7
Bedplasser91 Waarom staat er bij mijn verhaal ineens een poll? Polls 9
Wants to be in Diapers Bij mijn vriendin 16+ Verhalen 5
vincp40 Luiers bij duik-expedities Pub 8
Bab Diap Pas jij bij mij als de mommy die ik zoek? Contact advertenties 58
L Nog niet klaar 3 maanden bij mijn tante logeren. 1 t/m 9 4
I Verhaal Klaar Zo is het bij mij begonnen. X Y Z 7
C Bij verandering van IP adres raak ik steeds uitgelogd, klopt dat? Forum en Chatregels 3
G dicht bij Luiers 4
B weet niet bij welke winkel ii luiers moet halen Luiers 3
B Nog niet klaar Logeren bij Tante en Teun L 5
Bedplasser91 Wat moet ik me dáár nou weer bij voorstellen?! Pub 11
G Stiekem luier om bij vrienden Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
MrPavlov Iemand zin om eens langs te komen bij mij in Gent vanavond? Contact advertenties 3
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 11
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante W 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Similar threads


















































Bovenaan