Steeds in luiers

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 3 27,3%
  • 6

    Stemmen: 2 18,2%
  • 7

    Stemmen: 3 27,3%
  • 8

    Stemmen: 2 18,2%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal stemmers
    11
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: ArnoldB


Mijn naam is Arnold en ik ben een jongen van 15 jaar. Al zolang ik me kan herinneren draag ik ’s nachts luiers en vaak ook overdag. Dat moet ik van mijn moeder omdat ik ’s nachts nog in mijn bed plas. Ik probeer wel droog te blijven, maar het lukt gewoon niet. We hebben afgesproken dat als ik drie weken achter elkaar droog ben, dat ik dan geen luier meer om hoef. Ik ben nog niet verder gekomen dan een week.

Mijn moeder vindt dat ik nog een klein jochie ben en ook als zodanig behandeld moet worden. Zodra ik uit school kom moet ik met haar naar boven en me uitkleden. Ik moet dan op bed gaan liggen en krijg een katoenen luier om. Dan een plasticbroek erover en een rompertje. Afhankelijk van het weer wordt de verdere kleding bepaald. Als het koud is een tuinbroek, maar zoals nu, met mooi weer een korte broek. Wat ik ook aanheb, mijn luier is goed te zien en dat vindt ze ook de bedoeling.

Ook naar school draag ik vaak voor straf een luier, maar dan een weggooiluier. Dat is dan als straf omdat ik ’s nachts weer in mijn luier heb geplast. Alleen als ik ’s morgens droog ben hoef ik geen luier om naar school, maar ondanks mijn pogingen lukt dat niet vaak. Ik moet naar school dan ook een extra luier mee voor het geval dat. Omdat de luier zichtbaar is, word ik vaak gepest. Ze noemen me dan baby en vooral de meisjes vragen of ze me mogen verschonen. Ik schaam me dan diep, maar het helpt niet.

Laatst liepen een paar jongens uit mijn klas met me mee richting huis en op een stil plekje trokken ze mijn broek naar beneden en stond ik te kijk in mijn luier. Ze voelden ook of ik nog droog was. Toen dat het geval was sarden ze me en riepen “ons kleine jochie is nog droog, wordt al een groot knulletje”. Een van de jongens haalde een speentje tevoorschijn en dat stopten ze in mijn mond. Kijk eens wat een lief jochie riepen ze. Ze trokken ook mijn T-shirtje uit en zo stond ik helemaal te kijk. Weet je wat, we binden hem aan een boom, dan kan iedereen ons kleine jochie zien.

Van angst plaste ik in mijn broek. Dat hadden ze door en toen was de pret compleet. Kijk eens, het is geen grote knul, maar een baby. Toen hoorden ze iemand aankomen en liepen hard weg, mij aan mijn lot overlatend. Ik kleedde met vlug weer aan en liep snel naar huis.

Daar stond mijn moeder al klaar. Omdat ik te laat thuis was kreeg ik eerst een pak slaag op mijn blote kont en werd daarna geluierd en kreeg een T-shirt en korte broek aan. Je hebt me behoorlijk laten wachten joh, ik had al boodschappen kunnen doen. Nu moet je maar mee. Ik moest mee, als kleuter gekleed. Als je goed keek kwam de plasticbroek onder mijn broekspijpjes uit. Maar ik had geen keus. Gelukkig was het niet druk in de winkel en waren we weer vlug thuis.

Ik werd met m’n tuigje vastgezet in een kinderstoel en mocht gaan gamen op de computer. Ondertussen ging zij eten koken en hoefde ze niet op mij te letten.

Na het eten voelde ze aan mijn luier en vond dat die nog een tijdje kon. Ik moest naar mijn kamer huiswerk maken. Om negen uur was ik klaar en dat was meteen bedtijd voor mij. Ik werd door mijn moeder uitgekleed en kreeg een dikke katoenen nachtluier om en plasticbroek aan. Mijn tanden werden gepoetst en ik werd in bed gelegd. En vastgebonden met een tuigje, zodat ik er niet uitkon. Ik kreeg mijn speen in en mijn beer naast me en kreeg een zoen van mam.

De volgende morgen moest ik wachten totdat mam met uit bed kwam halen. Het was alweer mis, weer nat. Dus voor mij brak weereen nieuwe luierdag aan.
 

geengar

Nieuw lid
hallo Arnoldb ik vind het best sneu voor je ik wou dat ik voor je kan doen
heb je mijn hulp nodig stuur dan een bericht naar [email protected]
groetje yorin

PS: ik kan meer voor je doen dan je denkt
 

Guest1732

Superlid
Ben wel benieuwd wat voor hulp jij zou willen bieden.

Zeker omdat het hier over een verhaal (b)lijkt te gaan ...
 
D

diapersammie

Guest
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ach is goed bedoeld denk ik
maar ;) let beetje op het is een verhaal
 
D

dvel3

Guest
heo kreeg je het voor el kaar :eek:ik wul graag in de luiers en jij zit in de luiers maar wul er uit de luiers!
meschien meoten we van van leven ruilen!wat denkje 8)
 

scenekid

Toplid
christiaan1311 zei:
Ik ben 17 jaar en plas ook nog steeds sʹnachts de volgend dag moet ik als ik die nacht nat ben geweest moet ik dikke luiers aan wel 4 stuks deze vallen erg op op. ze koopt deze op het internet op en duitse website. Op dschool brengt mijn moeder wekelijks nieuwe luiers op school wordt ik gelukkig niet gepest maar soms als mijn luiers erg nat zijn krijg ik 5 luiers aan van hem. als mijn moeder thuis merkt dat ik natteluiers heb en ikhad het zelf ook gemerkt mag ik geen broek aan van haar maar ze doet me wel 16 luiers om en dan. moet ik kruipen en omdat ik best klein ben voor mijn leeftijd moet ik met veel luiers om in een buggy met vaste riemen is de druk op je luiets echt erg. in de auto zit het met mijn zitje ook miet lekker want ze hebben een hoog stoeltje met 5 punt gordel wie heeft er een tip voor mij
christiaan1311 zei:
Ik wil wel ruilen ik wil graag eendikke luier om
hmmmm huh?
 

Jasper-DL

The cake is a lie... :'(
scenekid zei:
christiaan1311 zei:
Ik ben 17 jaar en plas ook nog steeds sʹnachts de volgend dag moet ik als ik die nacht nat ben geweest moet ik dikke luiers aan wel 4 stuks deze vallen erg op op. ze koopt deze op het internet op en duitse website. Op dschool brengt mijn moeder wekelijks nieuwe luiers op school wordt ik gelukkig niet gepest maar soms als mijn luiers erg nat zijn krijg ik 5 luiers aan van hem. als mijn moeder thuis merkt dat ik natteluiers heb en ikhad het zelf ook gemerkt mag ik geen broek aan van haar maar ze doet me wel 16 luiers om en dan. moet ik kruipen en omdat ik best klein ben voor mijn leeftijd moet ik met veel luiers om in een buggy met vaste riemen is de druk op je luiets echt erg. in de auto zit het met mijn zitje ook miet lekker want ze hebben een hoog stoeltje met 5 punt gordel wie heeft er een tip voor mij
christiaan1311 zei:
Ik wil wel ruilen ik wil graag eendikke luier om
hmmmm huh?
Inderdaad:
hmmmm huh?
 

Paddy

Superlid
christiaan1311 zei:
ik geen broek aan van haar maar ze doet me wel 16 luiers om en dan. moet ik kruipen en omdat ik best klein ben voor mijn leeftijd moet ik met veel luiers om in een buggy met vaste riemen is de druk op je luiets echt erg. in de auto zit het met mijn zitje ook miet lekker want ze hebben een hoog stoeltje met 5 punt gordel wie heeft er een tip voor mij
Goed verhaal !1 16 luiers zeg je, nou nou toe maar weer.

En om nog een hmmmmm toe te voegen
christiaan1311 zei:
Ik wou dat ik weer eens dit mocht
HMmmmmm
 

belleville

Gewaardeerd Lid
christiaan1311 zei:
Ik ben 17 jaar en plas ook nog steeds sʹnachts de volgend dag moet ik als ik die nacht nat ben geweest moet ik dikke luiers aan wel 4 stuks deze vallen erg op op. ze koopt deze op het internet op en duitse website. Op dschool brengt mijn moeder wekelijks nieuwe luiers op school wordt ik gelukkig niet gepest maar soms als mijn luiers erg nat zijn krijg ik 5 luiers aan van hem. als mijn moeder thuis merkt dat ik natteluiers heb en ikhad het zelf ook gemerkt mag ik geen broek aan van haar maar ze doet me wel 16 luiers om en dan. moet ik kruipen en omdat ik best klein ben voor mijn leeftijd moet ik met veel luiers om in een buggy met vaste riemen is de druk op je luiets echt erg. in de auto zit het met mijn zitje ook miet lekker want ze hebben een hoog stoeltje met 5 punt gordel wie heeft er een tip voor mij
Is dit een verhaal of is er iets anders aan de hand?
 

scenekid

Toplid
hij zuigt het uit z'n duim, rustig maar ;) in het ene topic zegt hij dat hij luiers wil proberen en in het andere zet hij dit soort verhalen ;)
 
[size=14pt]Beste Lezer,
Ik schrijf zelf helaas geen verhalen, maar ik lees ze wél!!!
Zo ook deze en hét stuk WÁT er staat, vind ik PRACHTIG!!!
MAAR helaas is het tot op heden, nooit afgemaakt, dat vind ik zéér jammer!!!
MAAR ik hoop het van harte, dat er meer van zulke verhalen komen en die wél helemaal af zijn???
[move]De hartelijke groeten van: Schoenmaker-333.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 86
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
K Het word steeds bekender gemaakt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
M Willem moet afstuderen. Maar hij wordt steeds luier. W 12
C Problemen met netwerk en wifi wisselingen waardoor ik steeds opnieuw moet inloggen, kan het forum hier niet mee omgaan? Pub 6
Little Endy Steeds meer spamberichten op allerlei topics? Pub 10
durkje Begin t forum steeds fijner te vinden! Voorstellen 15
L helaas nog steeds zoekende Contact advertenties 3
Toby Als je na 9 jaar je account hebben nog steeds een "nieuw lid" bent wordt het toch maar eens tijd om je voor te stellen. Voorstellen 14
catheterboy Voorstellen nog steeds, Voorstellen 15
I Nog steeds hetzelfde 16+ Board 17
plork ABDL wereld steeds bekender 16+ Board 1
adidaslover Leuk artikel kinderen steeds later zindelijk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
HiddenWishes Nog steeds een peuter? N 6
S Steeds loopt de site vast Pub 13
AB88 Werk je of studeer je nog steeds..? 16+ Board 64
M Werkt nog steeds niet AB/DL Fotos 5
C Japans bedrijf maakt alleen nog luiers voor ouderen wegens gebrek aan baby's Algemeen 2
K Luiers Voorstellen 9
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
T Vriendin gaat luiers dragen (tips) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 36
A Luiers halen in Kroatie Luiers 4
friendly Wat is de definitie van 24/7 luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 27
L Mijn vader heeft mijn luiers ontdekt. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
R Luiers kopen 's avonds Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
toet verslaving en luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
LuierN De beste luiers om lang en veel in te plassen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
LuierN Inleggers voor luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
tijn2022 wie kent er luiers die niet in eu verkrijgbaar zijn maar wel graag zal willen kopen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Wanheda97 Welke kiezen jullie? Slip, Pants of Flex? Polls 41
plassertje Luiers in de psychiaterie Pub 7
V tykables nieuwe luiers Vragen & Info Shop 4
A Siempre luiers Luiers 2
S Luiers Contact advertenties 9
friendly Luiers tantrisch micro-doseren... of zoiets. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
X Babs in de luiers B 1
Wanheda97 Welke luier is het beste Polls 27
M Luiers ruilen amstelveen Contact advertenties 7
T Luiers Zuid-Holland Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
sportlife Absorbstie lijst luiers maat L Product & Winkel Testverslagen 0
dirkje87 Luier dragen tijdens het kopen van luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Pamperslove aankleedkussen Contact advertenties 10
D Luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
PremiumProtection Luiers weggooien tijdens oud en nieuw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Berth Luiers in 2024. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Ablief Nieuwe instagram :3 Contact advertenties 0
V 1 week lang luiers dragen (advies??) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Similar threads


















































Bovenaan