Therapeutisch verhaaltje

Tante Tuttebelia

M*. 50+. DL. Roze.
Lieve forum lezers,

Wil hier graag over mijn luier ervaringen vertellen om twee redenen:
A) Voelt fijn om eindelijk eens je levensverhaal (ik houdt dat kort hoor) en je luier ervaringen te kunnen delen.
B) Lijkt me ook gemakkelijk als aanvullend profiel in het geval iemand in persoonlijk contact wil komen.

Ben geboren begin jaren zestig in een Brabants kerkdorp. Mijn moeder verliet me toen ik anderhalf was. (begint al lekker dramatisch).
Omstandigheden zijn een te lang verhaal voor hier.
Werd vanaf 2 tot 8 jaar 'opgevoed' door een stiefmoeder. Zo eentje uit slechte sprookjes.

Eerste herinneringen uit die tijd:
-Een hele indringende droom/flashback toen ik ongeveer 5 was.
'Ik kijk uit mijn witte wieg en voel me vredig'
Meer is het eigenlijk niet maar het had toen al een enorme inpact op mij. Weet nog dat ik nadien lang van slag was.

-Een gebeurtenis rond dezelfde tijd:
Van mijn stiefmoeder mocht ik voor 7.30 niet uit bed. Ze had behoorlijk losse handen dus je liet het wel uit je hoofd om dit toch te doen. Dat resulteerde in vele krampachtig opgehouden plasjes en natuurlijk ging er wel eens mis.
Een van deze keren werd ik aan mijn oor naar de wc gesleept en op de pot gezet.
Terwijl ik daar zat hoorde ik mijn stiefmoeder tegen de buurvrouw zeggen dat ze er aan dacht om mij maar weer in de luiers te doen.
Ze heeft het nooit gedaan maar het maakte wel een indruk..

Met bovenstaand in gedachten is het niet vreemd dat ik bepaalde 'voorkeuren' ontwikkeld heb.
Uiteraard heb ik veel nagedacht over het hoe en waarom maar gelukkig heb ik er, voor mezelf, nooit een probleem van gemaakt en ervan genoten als het kon.

Sommige gebeurtenissen liggen in zo'n primaire fase dat je 'begrijpertje' daar nooit bij kan en een Baby van 18 maanden heeft nu eenmaal weinig begrip voor 'omstandigheden' als zoiets ingrijpends gebeurt.

Toen ik rond mijn 8e jaar bij mijn biologische moeder belande kwamen er weer hele andere voorkeuren bij (Travestie, nylon, lingerie) maar dat is misschien iets voor een volgend hoofdstuk.

Hoor het heel graag als er belangstelling is voor een vervolg.

Warme groetjes, Tuttebelia
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Heftig vooral als je niet voor half 8 je bed uit mag.
Geen wonder dat je dan niet naar de wc durft, maar wel stom dat stiefmamma niet wilde snappen dat je dan ook niet naar de wc durfde.
Schrijf maar van je af als dat wil/ durft, hopelijk lucht dat op, ook daar kan deze site een rol in spelen.
In ieder geval bedankt voor je verhaal.
 

goudvis

visje.. vissie..
ik merk zelf dat er bij iedereen wel wat voor afgegaan is.. aan het hele luier/fetish andere voorkeur verhaal..
en dat is dan vaak al in de vroege jaren van je leventje ontstaan en het sleept maar met je mee.. en soms/vaak wringt het..
ik vind het heel gedurfd dat je het hier neer gezet hebt..
 

Tante Tuttebelia

M*. 50+. DL. Roze.
Dank voor de fijne reacties.
Volgend hoofdstukje;

Rotterdam was in die tijd, in dorpse ogen, niet ver verwijdert van Sodom en Gomora en mijn moeder (en stiefvader) hadden (en dat was veel erger dan een cafe) een Bar!

Na jaren procederen had mijn moeder de voogdij herkregen en verhuisde ik van een boerendorp naar een redelijk bekende Rotterdamse winkelstraat met neon licht en ratelende trams.

Het was een overgang naar een wereld van Alcohol, ruzie's, huiselijk geweld (in dit geval mijn stiefvader) en een dominant aanwezige moeder die, zeker in die tijd, regelmatig beschonken was.

In mijn zolderkamertje kwam ik voor het eerst in aanraking met, in mijn ogen, zeer intrigerend wasgoed. Panty's, corseletten en grote dames onderbroeken waren de eerste dingen waar ik actief me bezig was. Had eigenlijk geen idee met luiers hoewel ik een dikke prop tussen mijn benen (opgerolde handdoek) altijd al fijn vond.

Het verlangen naar luiers en plastic broekjes begon zich pas te openbaren rond m'n 20e.
Pas na lang zoeken heb ik begin jaren 80, met gierende zenuwen, mijn eerste plastic broekjes gekocht in de Massad shop in Rotterdam.

Tot de volgende,
Warme groetjes, Tuttebelia
 

Pamper Pan

Ontspanning en sociaal
Een jongen word verliefd op wat hij denkt dat goed voor hem is en de man is dat nooit vergeten zonder ooit eerder te realiseren waarom hij een handdoek tussen zijn benen plaatst.

Kort omschreven en je omschrijft duidelijk de ontwikkeling van jouw fetish.

Persoonlijk altijd interessant gevonden te mogen weten hoe de fetish zich heeft ontwikkeld bij anderen.

Ga zo door! Ik ben benieuwt naar de volgende.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Blijft heftig, van de regen in de drup mag je wel zeggen.
Vooral de confrontatie met alcohol en drugs, hoop dat het jou geen problemen heeft gebracht.
Het getuigd van durf en lef dat je dit met ons wil/ kan delen.
Kijk uit naar het vervolg
 
Bovenaan