Vakantie voor Ilona

marcelle

Gewaardeerd Lid
Ilona is een mooie meid van 17 jaar oud. Ze heeft blond haar en is ongeveer 1,75 lang. Ze zit op het VWO en doet het zesde jaar. Helaas voor Ilona heeft ze zeer strenge ouders. Daarom luistert ze altijd heel goed naar hen omdat ze anders weet dat ze straf zal krijgen.

Op Vakantie

"ILONAA!! Wakker worden" hoort ze haar moeder roepen van de trap. Ze kijkt op haar wakker en ziet dat het pas 8 uur is. Vandaag is de dag dat ze op vakantie gaan. Drie hele weken samen met haar ouders naar Spanja. Joepie dacht ze "ahum". Ze had hier helemaal geen zin in, maar ze moet mee!

Ilona, kom eens naar beneden voor het ontbijt roept haar moeder lichtelijk geirriteerd. Ja mam! ik ben onderweg! In haar nachtjapon loopt ze de trap af en gaat naar de keuken toe. Haar vader zit al aan tafel en haar moeder is thee aan het zetten. Goedemorgen mam en pap! Hallo Schattebout zegt haar vader. Heb je een beetje zin om op vakantie te gaan? Ja hoor papa liegt Ilona.

Als haar moeder gaat zitten beginnen ze met het eten van het ontbijt. Tijdens het ontbijt hebben ze het er over dat het nogal een lange reis gaat worden. Ze rijden het hele stuk aaneengesloten. Haar moeder begint met rijden en dan neemt haar vader het laatste stuk over. Ilona heeft altijd een gruwelijke hekel aan lang autorijden. Ook omdat ze niet zo goed kan slapen in de auto.

Ineens begint haar moeder over vorig jaar: Ilona weet je nog dat je vorig jaar zo veel moest plassen onderweg? Dat heeft ons echt een hoop vertraging en gezeur opgeleverd. Dit jaar willen we dat graag voorkomen. Uhhhh... Ja? zegt Ilona een beetje bibberig. Ja! Zegt haar moeder. We hebben eens rondgekeken en het is de beste oplossing dat jij luiers gaat dragen op weg naar Spanje! Ik zal het tegen niemand vertellen hoor! Als je je tenminste gedraagt! MAM! Dat gaat echt te ver. Ik ga toch geen luiers dragen? Jawel Ilona, het is voor je eigen bestwil! En niemand komt het te weten. Oke mam, zegt ze zachtjes met een bedroeft gezicht.

Het blijft angstvallig stil aan tafel. Ilona is overdondert en haar moeder houd wijselijk haar mond. Als ze zijn uitgegeten gaat Ilona terug naar haar kamer om te gaan douchen. Ze loopt naar de badkamer en kleed haar uit. Heerlijk doucht ze een paar minuten. Als ze terug gaat naar haar slaapkamer bonk haar hart in haar keel. Op het bed ligt een grote luier. TENA MAXI (M) staat er op. Ze schrikt en blijft even staan. Ze wist niet dat er zulke grote luiers bestonden.

Na een minuutje komt haar moeder de kamer binnen. Zo ga maar is liggen schat! Dan doe ik net als vroeger is even je luier om, haha.
Maar mamma hoelaat vertrekken we eigenlijk? Uhm.. Volgens mij wil je vader rond 13 uur vertrekken. Maar waarom moet ik nu al die luier om dan? het is pas half 9!! Ja dat weet ik ook niet hoor! Dan kan je alvast aan je luier wennen. Je moet deze straks wel 20 uur aan he! En de tijd is zo voorbij hoor! niet zo zeuren Ilona! "oke mam"

Als haar moeder de luier heeft aangedaan kleed Ilona zich verder aan. Ze merkt alleen op dat haar spijkerbroek nu wel heel erg strak gespannen om haar kontje zit. Ach, in de spiegel ziet ze er niet zoveel van. En ze gaat toch ver weg, ver van waar alle vrienden haar kunnen zien!
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
leuk verhaal!

Het zou alleen een heel stuk makkelijker lezen zijn als er aanhalingstekens tussen de gesproken teksten stonden..
Hoop snel op een vervolg :D

Luierfan_boy.
 

marcelle

Gewaardeerd Lid
Hoofdstuk 2


Na een uurtje of 2 krijgt Ilona aandrang om te plassen. "Shit" denkt ze. Dat kan er ook nog wel bij. Ze loopt naar de moeder en vraagt of ze naar het toilet mag. "Nee Ilona" ik heb nu geen tijd om je luier uit te doen. Plas maar gewoon in je luier! Want zo kan je er alvast aan wennen.

"Maar mam! dat meen je niet". "Ik verwacht geen enkel weerwoord jongedame! hoor je dat. Ik wil nu dat je hier voor me komt staan!" Ilona d'r moeder trekt de spijkerbroek van Ilona naar beneden en zegt dan streng! "Ik wil dat jij, nu hier in je broek plast! is dat begrepen meisje" Ilona begint zachtjes te huilen. "Dat komt er nou van! Die grote mond elke keer!"

Na een poosje voelt Ilona d'r luier warm worden. Ze voel dat de urine opgenomen wordt door haar luier. Ze voelt zich vies en huilt zachtjes. "Zo nu je broek maar weer aan" zegt haar moeder. "Maar mam! ik heb een vieze luier moet je die niet verschonen?". "Nee! je houd deze nog maar even aan, hij kan nog meer hebben!"
 

battlefield

Geen behoefte aan mannelijk contact
marcelle zei:
klein stukje erbij, rest komt echt binnenkort! misschien suggesties waar dit verhaal heen moet gaan?
Dat ze onderweg of daar eenmaal aangekomen toch iemand tegen komt die ze kent ?
(al denk ik dat je zoiets wel al in gedachte had !1 )
 

Sardonyx

Perry het vogelbekdier!!! :P
Ilona doet ''iets'' waardoor ze de complete vakantie een luier moet dragen ::)

(misschien een beetje afgezaagd idee, maarja ;))
 

marcelle

Gewaardeerd Lid
Met een natte luier gaat ze haar koffer verder inpakken. Eigenlijk heeft Ilona hier niet zoveel zin in, maarja het moet. Ze gaan maar 2 weken weg, maar ze stopt er spullen in voor een heel jaar! Heel veel warme kleding pakt ze voor snacht's want ze gaan kamperen en in zo'n tentje is het toch altijd wel koud. Haar luier is inmiddels ook koud geworden en voelt zwaar aan. "Het is echt super vies" zegt ze in zichzelf.

ILONAAAA!!! klinkt het onderaan de trap. "Ja mam!!?" "is je koffer al klaar?" "Nee nog niet!" "Schiet jij is heel snel op jongedame! Ik had gezegd een half uur! Geen uur! Je luistert ook echt nooit he!" "Sorry mam!" zeg ilona nog snel. Ze propt alles in haar koffer en brengt deze naar beneden. Ondertussen voelt ze nog steeds de luier tussen haar benen hangen. Smerig denk ze.

"Dankjewel voor je koffer Ilona, geef m maar aan je vader, als je daarmee klaar bent kom je weer even naar mij! Want ik wil je luier controleren". "Maar mam, je weet toch dat ik geplast heb, hij is nat! Ik wil geen luier dragen!!!". "Nee Ilona, je weet wat ik heb gezegd. Jij draagt een luier, minimaal tot we in Spanje zijn, als je lief bent zal ik je bijtijds verschonen, anders zit je nog wel even in je vieze luier, begrepen". "okƩ mamma!"

Nadat Ilona de koffer naar haar vader heeft gebracht en deze in de auto is gezet gaat ze naar binnen. Haar moeder roept dat ze bijna gaan lunchen, daarna zal ze wel de luier inspecteren. Omdat Ilona veel gedronken heeft deze ochtend heeft ze alweer aandrang om te plassen. Ze durft het alleen niet tegen haar moeder te zeggen. De druk op dr blaas neemt steeds toe. Maar ze geeft geen kick. Als haar moeder zegt dat ze aan tafel moet gaan zitten om te lunchen houd ze het bijna niet meer. Terwijl ze gaat zitten voelt ze dat haar sluizen geopend worden. Nat, alweer nat denkt ze. Haar luier wordt weer warm en ze voelt dat het vocht opgenomen wordt door haar luier. De urine verspreid zich in ze voelt dat het hoog optrekt bij haar kont en kruis. Ze baalt. Maar ze durft niks te zeggen tegen haar moeder. Ze gaat wijdbeens zitten en eet haar boterhammen op die haar moeder gemaakt heeft.

Nadat haar moeder de lunch heeft opgeruimd vraagt ze Ilona naar haar toe te komen. Ilona wordt rood en gaat naar haar moeder toe. "Laat me maar is even je luier zien schatje. Ik wil graag weten hoe hij zit, zo kan ik uitzoeken hoelang je met 1 luier kan doen en wanneer ik je dus moet verschonen". Ilona trekt vol schaamte haar broek naar beneden. Ze kijkt naar haar luier waarvan de vochtverklikkers zijn verkleurd. "O" , zegt haar moeder. Het is maar bij een plasje gebleven? Ilona knikt vol schaamte maar ja, want ze gaat niet toegeven dat ze daarnet ook geplast heeft. Gelukkig heeft haar moeder niks door! "Trek je broek maar weer aan schat, er is zo te zien nog niks verandert dus deze luier kan nog wel even mee. Ik zal zo nog even kijken vlak voordat we vertrekken of je een nieuwe luier moet. Tot dan mag je alles lekker laten lopen hoor! Want ik ga straks even samen met je vader nog wat boodschapjes doen. Dus ik kan je luier niet uittrekken. Je weet toch wel dat je er zelf niet aan mag komen he! Want als ik dat merk, dan ben jij nog niet jarig jongedame!"."okƩ mam! ik zal er niet aanzitten". Ilona verwacht niet dat ze nog in haar luier zal moeten plassen terwijl haar ouders wegzijn. Ze heeft net immers al geplast. Ze hoopt dat ze straks wel een nieuwe luier krijgt.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M een Ongelukje voor de vakantie O 2
A Nog niet klaar De vakantie ABDL Luierverhalen 13
F Nog niet klaar Nog steeds een grote meid?? N 86
D Vakantie(luier)maatje(s) gezocht Contact advertenties 8
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie 16+ Board 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Ook op vakantie? Contact advertenties 2
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
AndrƩ Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
A Vakantie nu 3 weken 24 7 luieren Contact advertenties 2
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 20
Watermeloen Nog 1 weekje vakantie Contact advertenties 0
Snakebite "Vakantie"-kleintje gezocht Contact advertenties 6
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
LittleOrion AB vakantie in Drenthe Kalender 17
R Vakantie Curacao Contact advertenties 9
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
Luierboyamersfoort Vakantie AB/DL Fotos 12
L Vakantie 16+ Board 4
Luiersersen Vakantie V 7
Remco1992 Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 13
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
incoluier Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78
Plasbibs Vakantie 2002 Broekplassers en Poepers 1
Jappie1996 Verhaal Klaar Op vakantie bij tante Celine O 221
Limbonees Vakantie Pub 14
K Vakantie in Portugal. Broekplassers en Poepers 2
K Luiers op vakantie. Waar te koop? Broekplassers en Poepers 6
knuf Strand vakantie S 84
I Vakantie verrassing 16+ Board 13
L vakantie 16+ Board 6
yellow rose waar gaan jullie op vakantie?? (naamswijziging!) Pub 39
bluesbrother1984 Vakantie Florida America Algemeen 2
slaaf.johannes De vakantie van radiotijger 16+ Verhalen 13
Q vakantie zweden noorwegen. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D De vakantie V 3
LBV Vakantie moderator talk 0
K Vakantie en kleding Broekplassers en Poepers 13
D Vakantie met mijn vrienden (Waargebeur V 19
Similar threads


















































Bovenaan