Verhaal Klaar Van volwassen vrouw naar babygirl

Babygirl Ivy

Gewaardeerd Lid
Story 1:

Ivy komt uit een liefhebbend gezin met een vader moeder en zus. Waar ze liefdevol opgroeit alleen af en toe voelde Ivy zich wel anders. Kreeg vaak commentaar op wat ze at en was enorm onzeker over zichzelf. Buiten haar onzekerheid had ze een erg zorgzaam karakter wilde andere altijd helpen en genoot daar enorm van. Als Ivy oud genoeg is om te werken gaat ze aan de slag als paardenverzorgster op een manege. Ze heeft een zwak voor dieren en dat is ook haar passie.

Al vanaf jongens af aan vind Ivy het interessant om volwassen in een luier te zien. Ze vind het interessant eruit zien. Zorgt daar alleen niks achter maar beseft niet wat haar allemaal te wachten staat. Jaren gingen voorbij maar ze wist niet waarom ze het zo interessant bleef vinden.

Ivy is 27 jaar oud als ze rustig op tiktok rond kijkt. Als ze opeens een filmpje tegen komt van een volwassen man in luiers. Ze klikt op het account en ziet dat er veel meer opstaat. Ze vind het enorm interessant en het trekt haar wel aan. Het was een adult baby die opzoek is naar een mama/oppas. Ivy raakte in gesprek met de adult baby genaamd Viktor. Hij legde uit dat hij zoekt naar een mama. Omdat deze wereld totaal nieuw was en heel benieuwd was wat het allemaal inhield. Ze maakte een account aan op abdlz en begon met lezen van de verhalen. Het maakte haar alleen nog meer nieuwsgieriger dan dat ze al was. Helaas was baby Viktor niet een persoon die ze voor ogen had hoe graag ze hem ook wilde helpen. Het liep stuk maar toch bleef het haar trekken.

Ze bleef lezen en was benieuwd hoe het is om zelf een adultbaby te zijn maar had geen idee waar ze moest beginnen. Ivy keek verder op de site. Ineens zag ze een oproep staan voor een zorgzame daddy. Na lang twijfelen stuurt ze toch een berichtje. Ze wilde weten wat het nou is. Niet wetende dat deze daddy haar echt een babygirl liet voelen. Zo kocht ze haar eerste luiers, speentje en flesje.

Met de luiers en flesje nog in de doos wachtend tot ze eindelijk haar daddy gaat ontmoeten die haar vanaf het begin al liefdevolle daddy is.

Als Ivy haar eerste luiertje en daddy heeft ontmoet. Wilt ze haar ervaring wel delen als daar vraag/interesse naar is.

Hopelijk vond je mijn eerste verhaaltje leuk. Tips zijn altijd welkom en hopelijk deelt ze binnenkort weer een nieuw verhaaltje
 

Babygirl Ivy

Gewaardeerd Lid
Goedendag,

Het heeft even geduurd maar gelukkig is er een vervolg.

Helaas liep alles anders dan gepland maar er is zeker een vervolg :)

Het is al een tijdje verder Ivy had contact met haar daddy maar helaas liep dat heel stroef en kwam het niet zo ver dat ze gingen afspreken. In de tussentijd werd ze wel steeds nieuwsgieriger naar het abdl en verzamelde moed om zichzelf voor te stellen. Ze wilde ook graag andere verhalen horen en met meerdere mensen in contact komen. Niks vermoedend stoomde de berichten binnen en was ze gezellig aan het kletsen.

Op een dag kwam er een berichtje binnen van een hele leuke en lieve abdl met een daddy kant. Ze raakte aan de praat en zo ontstond er een hele leuke klik. De telefoonnummers werden uitgewisseld en in de tussentijd was er besloten dat ik het beste met mijn huidige daddy kon stoppen. En dat het uitdraaide op vriendschap. Wat ook niet erg is.

De gesprekken met de switch daddy werden steeds leuker en positiever. Het zorgde ervoor dat Ivy heel veel energie ervan kreeg en gelukkig gebeurde dit ook wederzijds. Na een tijdje in gesprek te zijn geweest en hebben gebeld bleek het echt uit te draaien op een hele bijzondere klik. Uiteindelijk is hij ook mijn daddy/little geworden en ik z’n mommy/babygirl

Hij is langs gekomen en er zijn behoorlijk wat kusjes en knuffels uitgedeeld. Het voelde fijn en vertrouwt. Smaakte naar meer. Daddy bleef die nacht ook over mij waken. Gegeven moment voelde alles heel lief en intiem. Daddy pakte m’n speentje en gaf me een kusje op mn voorhoofd. Het voelde zo vertrouwd. Uiteindelijk trok daddy mijn slipje en verving die liefde vol voor een luier. Die Zwitsal geur van de talkpoeder kwam me tegemoet het voelde heel fijn en vertrouwd aan. En daar lig ik dan met mijn luiertje aan veilig is daddy zijn armen benieuwd wat er verder gebeuren gaat. Daddy zegt ook: je bent mijn lieve babygirl

Wordt vervolgd :)
 

Babygirl Ivy

Gewaardeerd Lid
Het vervolg heeft helaas wel een einde gekregen en echt 1 waar ik totaal niet op had gehoopt.

Aan mijn schrijven over ABDL is klaar van het schrijven erover tot real life…

Geen daddy meer en oprecht kapot van hoe dat is gebeurt.
Hoop dat aan juliie ABDL wel goed zit.

Bedankt voor het leren en het volgen van dit verhaal
 
Laatst bewerkt:

luierjona

Superlid
Het vervolg heeft helaas wel een einde gekregen en echt 1 waar ik totaal niet op had gehoopt.

Aan mijn schrijven over ABDL is klaar van het schrijven erover tot real life…

Geen daddy meer en oprecht kapot van hoe dat is gebeurt.
Hoop dat aan juliie ABDL wel goed zit.

Bedankt voor het leren en het volgen van dit verhaal
hey wat jammer om te horen. Je gaat een nieuwe vinden hoor. Een betere let maar op ;)
 

Easy-Ryder

Wil graag meer mijn AB deel ontdekken
Het vervolg heeft helaas wel een einde gekregen en echt 1 waar ik totaal niet op had gehoopt.

Aan mijn schrijven over ABDL is klaar van het schrijven erover tot real life…

Geen daddy meer en oprecht kapot van hoe dat is gebeurt.
Hoop dat aan juliie ABDL wel goed zit.

Bedankt voor het leren en het volgen van dit verhaal
Dag Ivy, ik herken wel wat in jou verhaal en ook als het plotseling stopt hoeveel verdriet je er van kan hebben. zelf ook 3 keer mee gemaakt. Sta open voor contact als je er aan toe bent en dit zou willen. (pm) Veel liefde sterkte en knuffel
 

DaddyNHWF

Toplid
Hoi Ivy,
Leuk verhaal en een mooie ervaring zo te lezen, alleen jammer hoe het dan is afgelopen.
Als je eens wil chatten en te horen hoe mijn ervaring is als Daddy/ Switch zijnde dan mag jij altijd een pm sturen
 

Luieraard

Superlid
Droef dame. Uithuilen, diep ademhalen, luier gebruiken, glimlachen, geniet van je eigen geproduceerde warmte. Opstaan door gaan met leven. Er moeten genoeg hele lieve en strenge daddy's rondlopen op deze aardkluit. Komt goed.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
D Jong volwassen in Rotterdam Contact advertenties 3
Berth 80's 90's modellen in volwassen maten. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
LilyDL Volwassen speentjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
W Volwassen speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Pup Speen dragen en tanden-stand? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Luierman1983 Jammer genoeg geen echte Pampers in volwassen maten Pub 42
BabyJake Waarom worden volwassen luiers niet in winkels verkocht? Pub 45
zhboy Tobias en de volwassen luiers T 57
Baby Charlotte volwassen speeltuin Fun base amsterdam iemand al geweest? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
M Man zoekt volwassen man die baby wilt zijn Voorstellen 15
S Deze man gelooft dat volwassen worden geen verplichting is Pub 5
sissy_Mady lekkage in de volwassen wereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
V Nooit volwassen worden (lichamelijk) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
L Creche voor volwassen baby's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Bart DL abdl pull-ups voor volwassen/jongeren Pub 12
R Volwassen of Tiener VVV 8
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
U Net5 Doc: "ik ben een volwassen baby" AB/DL Filmpjes 6
André Adult Baby Wie kan reportage volwassen baby op newsgroepzetten aub Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
mrdiaper85 reportage over volwassen baby's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
A Van Volwassen naar Baby V 5
daiperke1 baby toneelvereniging da volwassen baby's speelt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M kent iemand volwassen luier, bedplassen of plas of poep mods voor in the sims 2 Tiener board 7
LuierN Binnekort Diaper lover ( en gebruikers ) meeting? Kalender 22
S Nieuwe ronde nieuwe kansen ben jij die leuke vrouw die ik zoek ! Contact advertenties 4
P Leuke luier date met een vrouw Contact advertenties 5
B op zoek naar een vrouw Contact advertenties 5
mr_diaper Vrouw poept Abena L4 vol en masturbeert met vibrator AB/DL Filmpjes 9
Fernado Sissy vrouw gezocht Contact advertenties 5
Luierboy007 Jongen 22 zoek luier contact man/vrouw Contact advertenties 5
V Ontmoeten regio Amsterdam (man/vrouw) Contact advertenties 5
M (Man, 23) Contactoproep Overijssel onder de 30! (Man/Vrouw) Contact advertenties 0
D Vrouw (18 tot 36) Omgeving Zuid-Holland. Contact advertenties 5
Dijkronald Wie wil mijn vrouw verleiden? 16+ Board 9
Bam-Bi Girl power 2.0 wie is er allemaal vrouw? Pub 8
dlrob Rainbow power, wie is er allemaal een vrouw/meisje maar niet in het juiste lichaam geboren? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
Roderick_15 Op zoek naar een plasticbroek DL vrouw. Contact advertenties 3
Haags_eigenwijsje Ideale man/vrouw Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
R Vrouw in luier en plastic broeken Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 31
H Ben jij meisje/vrouw op zoek naar iemand met levenservaring waarbij je geholpen, begeleid, gecoacht, opgevoed kunt worden. Contact advertenties 0
Diaperman Contact met vrouw of meisje Contact advertenties 6
volleluiers Vrouw uit lemelerveld Contact advertenties 10
B Zoek contact met een leuke lieve vrouw die er ook van houdt om het op te houden en het in haar broek te doen. Met alle respect naar elkaar :) Contact advertenties 2
DLJan DL vrouw gezocht om ergens een bakkie te doen in de buurt van Rotterdam Contact advertenties 2
R Mijn vrouw bekijken Contact advertenties 9
Babygirlsara36 Hi Sara hier transgender vrouw in transitie Contact advertenties 6
LuierN Contact vrouw Contact advertenties 8
muizelien J38 zoekt leuke vrouw Contact advertenties 25
Similar threads


















































Bovenaan