Van Volwassen naar Baby

ABDLboeken

Nieuw lid
Dit verhaal gaat over Marja een 23 jarige dame die samen gaat wonen met haar 24 jaar oude vriend Bram.
Marja weet van Bram al sinds de begin van hun relatie dat hij soms luiers draagt voor de plezier en accepteert dat.
Bram is blij dat marja dat accepteert maar na 5 jaar relatie wilt hij ook meer ...

Ontdekking:

Het is s'morgens 07:30 en de wekker gaat af bij Marja thuis ze moet op staan maar heeft geen zin om er uit te gaan.
Ze draait zich om richting Bram die een vrije dag heeft en lekker kan uitslapen en klemt zich vast aan hem.
Bram wordt licht wakker en wil zich omdraaien maar Marja ligt tegen hem aan.
Hij voel hoe Marja zich tegen hem aandrukt en met haar hand over zijn kont glijd en even licht knijpt.
Je heb weer je dikke luier vol geplast hé brammetje van me stoute jongen antwoord Marja.
Bram begint licht te lachen en zegt zachtjes ja lieverd dat voel je toch.
Nog een paar daagjes en dan gaan we naar ons eigen huis antwoord Marja en ze klimt uit bed en pakt haar kleding om te gaan douche.
Ja nog paar dagen inderdaad antwoord bram dan worden wij elke ochtend zo wakker en draait zich half slaapdronken weer om.

Marja was klaar met douche en komt de douche uit en kijkt bram aan die al weer diep inslaap was gevallen en gaf hem een kus op zijn voor hoofd en liep richting de woonkamer.
Toen Marja in de woonkamer aan kwam zat daar haar moeder op de bank met een bak koffie en een sigaretje.
Goede morgen antwoord ze naar Marja en Marja antwoordt goede morgen terug.
Marja is druk bezig met haar spullen te pakken om naar het werk te gaan en heeft haast want het is al weer 08:15 ze moet 09:00 beginnen maar ze moet nog zo stuk reizen.
Eenmaal al haar spullen bij elkaar gepakt te hebben geeft ze haar moeder een dikke zoen en vertrekt richting het werk.

Omstreeks 10:00 wordt Bram wakker en voelt een ontiegelijke drang om te moeten poepen hij trekt zich samen en kan het niet meer houden en poept zijn hele luier vol.
Bram ligt op zijn zei en draait zich om naar zijn rug en voelt hoe vol de luier is en bedenkt zich opeens dat er misschien wel iemand thuis zou kunnen zijn.
Heel stil komt hij het bed uit en loopt richting de deur waar hij zachtjes luistert niks te horen gelukkig hij draait zich om en loopt richting het bed om er weer in te stappen tot dat opeens de deur open gaat.
Bram draait zich verschrikt om en ziet de moeder van Marja staan die hem met verbaasde ogen aan staart.
De moeder van Marja vraagt met onderbrekingen uhmm.. Bram.. waarom draag jij een luier ? en waarom is die geel aan de voorkant?
Bram wordt rood en weet zich geen houding te geven uhmm... uhmm... uhmm.. antwoord bram hij kan niks even bedenken.
Het stink hier trouwens ook erg en de moeder van Marja loopt naar bram en draait hem om heel je luier is van achteren bruin ... Je hebt gewoon een POEPLUIER roept ze !

Maar Arme schat antwoord de moeder van Marja kom maar mee doen we je even goed wassen want dit is erg beschamend voor je dat ik je zo moet zien.
Kleed je maar even goed uit dan doe ik je wel even helemaal schoonmaken van achteren dan komt dat wel goed.
Arme bram doet zijn shirt uit en staat nu alleen nog maar met een poep en plas luier aan.
De moeder van Marja komt binnen en kijkt Bram aan jongen je hoef je niet te schamen hoor voor mij ik ben dit wel gewend.
Heb dit jaren lang gedaan met Marja dus een jongen maakt dan ook niet meer uit antwoord de moeder van Marja.

Hoor ik het nu goed wat ze zegt denk Bram bij zich zelf heb dit jaren lang gedaan bij Marja ?
Kijken of ik straks wat verder door over zou kunnen vragen dacht Bram.
Wil je even op de handdoek gaan liggen bram dan ken ik je luier af doen vraagt de moeder van Marja.
En Bram gehoorzaamt netjes en gaat liggen op de handdoek die voor hem bestemd was.
De moeder van Marja buigt over hem heen en maakt de luier los en staat op en pak een pakje billen doekjes uit het douche kastje vandaan.
Bram voelt een raar gevoel en merkt dat hij dit erg fijn vindt zo behandeld te worden en zijn gelid begint te groeien.
De moeder van Marja draait zich om en gaat weer gehurkt voor hem zitten en trekt de luier van hem af zo antwoordt ze tegen bram je heb een goede poepluier zeg en er groeit ook nog iets mee zegt ze lachend.
Ze pakt de billen doekjes en begint bram schoon te vegen en maakt zijn schaamstreek goed schoon.
Zo antwoord de moeder van Marja ga maar douche je bent weer redelijk schoon ik hoor wel wanneer je klaar bent.
Bram staat op en begint te douche het was zo heerlijk gevoel bedacht hij zich ondanks de schaamte zal ik ze dan ook maar roepen als ik klaar ben of niet?
Bram draait de kraan van de douche uit en stapt onder de douche vandaan op het zelfde moment wordt er op de douche deur geklopt en bram doet de deur een stukje open.
De moeder van Marja stond daar weer voor de deur en vraagt Bram waar zijn luiers liggen ?
Uhmm die liggen onder in de linker kast antwoord Bram beleefd en gaat verder met afdrogen.
Na dat hij klaar is met afdrogen ziet hij dat er geen kleding ligt en dat hij naar de kamer van Marja naakt moet lopen en dat doet hij dan ook.
Eenmaal in de kamer ziet hij de moeder van Marja zitten op het bed met een schone luier en 2 inleggers naast haar.
Kom maar Bram ga maar liggen doe ik je even een schone luier om is wat makkelijker denk ik dan dat je het zelf moet doen.
Bram kijkt beduusd en antwoord ja maar op de dag draag ik geen luiers schoonmama.
Nou antwoord de moeder van Marja je had zo flinke poep en plas luier denk dat misschien handiger is dat je er een omdoet straks heb je weer zo ongelukje en dan zit je hele broek vol en dat wil ik niet en jij denk ik ook niet.
Is dat echt nodig antwoord Bram ?
Denk het wel en buiten dat het staat je schattig dus je hoef je niet te schamen antwoord de moeder van Marja.
Bram liep richting het bed en ging liggen doe je benen maar wijd antwoordt de moeder van Marja en deed de luier om bij Bram.
Zo Brammetje hier is een shirt trek die maar aan en kom dan even mee naar de woonkamer antwoord de moeder van Marja.
Bram trekt snel zijn shirt aan en kijkt in de spiegel hij draagt alleen een shirt en een dikke luier meer niet maar de moeder van Marja heeft me nu erger mee gemaakt dan dit dus opschieten en liep achter de moeder van Marja aan.

Eenmaal in de kamer aan gekomen gaat de moeder van Marja op de ene bank zitten en Bram op de andere.
Moeder van Marja steekt een sigaretje op en vraagt of bram er ook een wilt.
Ja lekker antwoord Bram en pakt er eentje en steekt hem ook op.
Zo antwoord de Moeder van Marja was een aparte ochtend niet ?
Ja antwoordt Bram terug het was echt niet de bedoeling u er mee lastig te vallen hoor.
Nee dat weet ik antwoord de Moeder van Marja maar is niet anders het was ook niet erg heb al vaker mensen met zo poepluier gezien hoor dus je hoef je niet te schamen.
Hoe bedoelt u antwoord Bram ?
Ik heb een paar jaar geleden dit nog gedaan bij Marja dit heeft tot der 18e jaar geduurd dat ze s'nachts droog bleef.
Marja sliep s'nachts ook met luiers om en soms nog wel is wat andere dingen omdat ik het schattig vond.
Heeft Marja ook luiers om gehad ? o dat wist ik niet heeft ze me nooit verteld eigenlijk.
Ze schaamde zich er voor maar hier thuis is het altijd mijn kleine dochter geweest en dat vond ze niet erg zo lang andere het maar niet zagen.
Ik deed haar s'avonds altijd haar luier om dat zij het prettiger ik had ook kleding speciaal voor s'nachts voor der maar meisjes worden ook groter hé dus die liggen nu in een doos en daar kijkt ze niet meer naar om sinds jullie relatie.
Maar wat wij hier nu bespreken blijft wel tussen ons dus ook waarom jij luiers draag antwoorden de moeder van Marja.
Draag jij luiers om dat je ongelukjes heb Bram vraagt de moeder van Marja ?
Ja daarom draag ik luiers s'nachts antwoord Bram en soms ook overdag door ongelukjes.
Oke antwoord de moeder van Marja maar nu zit je ook in een luier ?
Ja dat moest van U antwoorden Bram
Er moest niks van mij antwoorden de moeder van Marja jij kiest uit eindelijk zelf om een luier om te krijgen of niet en jij koos voor wel dus zo erg vindt je die dikke luier nou ook weer niet.
Bram keek zwijgend naar de grond en keek af en toe naar zijn luier.
Het maakt niet uit hoor Bram ik vindt het je zeer schattig staan net zo klein kind en kleine kindjes ben ik gek op antwoorden de moeder van Marja.
Kom maar even mee naar mijn kamer bram ik zal je wat laten zien van Marja antwoord de moeder van Marja en ze staat op en loopt naar haar kamer Bram volgt haar netjes.

Eenmaal in de kamer aangekomen loopt de moeder van Marja naar een kast waar een sleutel in moet die zij van de kast afpakt.
Ze draait de deur open en gaat er voor staan.
Ga maar zitten op bed Bram ik heb hier wat spullen van Marja.
Bram gehoorzaamd en gaat netjes op het bed zitten en kijkt aandachtig naar de moeder van Marja en wat zei pakt.
Kijk Bram antwoord de moeder van Marja en ze pakt verschillende kinderlijke jurkjes uit de kast en legt ze op bed.
Dit waren Marja haar speel jurkjes als ze thuis was kreeg ze die aan nadat ze haar dikke luier om had gekregen en dan mocht ze lief gaan spelen in de box die wij toen der tijd aangeschaft hadden speciaal voor haar ze vond dat prachtig antwoorden de moeder van Marja.
Bram kijkt stil zwijgend mee met wat de moeder van Marja zegt en pakt.
Dit waren haar Rompertjes voor als ze ging slapen en legt een stapel van 15 stuks neer op het bed allemaal Roze met baby figuurtjes er op.
Dit waren haar Speentjes en speeltjes en zette een hele bak neer waar Bram in begon te graaien om te zien wat daar in zat.
Kijk dit is zo speen van haar de moeder van Marja pak er een uit de bak en steekt die bij Bram in zijn mond die niet wil tegen spreken en er lekker op sabbelt.
Lekker hé zo speentje antwoord de moeder van Marja straks als jullie over paar dagen op jullie eigen wonen dan krijgen jullie dit mee van mij wie weet komt het ooit van pas.
Bram knikt van ja en begint te lachen de moeder van Marja trekt de speen uit de mond van Bram en doet deze weer terug in de doos en bergt alles weer op in de kast en doet de deur op slot.

Zo het is nu 12:15 ik moet zo gaan werken dus ga op schieten je mag zelf weten of je de luier om houdt of niet maar je mag van mij er gewoon in rond lopen hier ik kijk er niet meer van op dat weet je nu antwoordt de moeder van Marja.
Ze staat op en begint haar spullen te pakken om naar het werk te gaan ze geeft Bram vervolgens een dikke zoen en ze gaat er van door.
Voor dat ze weg gaat geeft ze Bram nog een tik op zijn geluierde kont gedraag je wel he Kleine jongen van me antwoord ze met een lach en ze vertrekt.

Bram loopt naar de kamer en begint zich om te kleden en doet zijn luier af hij moet zo ook de middag dienst werken dus is pas laat thuis hij zal Marja hier nog over aanspreken hoe het nu zit maar eerst werken.


Later meer als jullie het leuk vinden :)
 

ABDLboeken

Nieuw lid
Deel 2:

De Verandering:


Bram kwam na zijn werk thuis bij Marja het was al rond 23:00 toen hij binnen stapte.
De moeder van Marja zat op de bank samen met Marja en zaten televisie te kijken.
Bram deed zijn schoenen uit en ging naast Marja zitten op de bank.
Hoe was het op je werk vraagt Marja aan Bram.
Ja drukke avond gehad hoop moeten doen maar ben blij dat ik nu klaar ben tot volgende week woensdag antwoorden Bram.
Over morgen is de grote dag dan krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis en dan kunnen we gaan klussen antwoorden Bram naar Marja.

Ik kijk er naar uit antwoord Marja.
Ik ga zo naar bed ga je mee vraagt Bram aan Marja?
Ja is goed ik ga mee morgen is mijn laatste werk dag en dan ben ik ook vrij tot Dinsdag volgende week.
Beide stonden op en gingen naar de slaap kamer onderweg naar de slaapkamer riep de Moeder van Marja naar Bram vergeet je niet dat ene en ze lacht.
Nee hoor Schoonmama zal ik niet doen antwoord bram met een glimlach.

Eenmaal in de kamer deed Marja de deur dicht en kijkt Bram aan.
Waarom zegt mijn moeder dat je het ene niet moet vergeten ? Wat moet je niet vergeten ?
Bram kijkt Marja aan en wordt rood van morgen is je moeder is opgevallen tenminste ze heeft wat gezien... antwoord Bram.
Wat dan vraagt Marja
Nou dat over mijn luiers en zo en Bram begint te vertellen over wat er in de ochtend allemaal gebeurd was.
Marja staat er bij en aandachtig knikt ze mee met het verhaal van Bram.
Maar heeft mijn moeder nog wat anders laten zien toevallig vraagt Marja aan Bram.
Nou antwoord Bram ik begreep dat je voor onze relatie ook wel is in bed plaste en zo dat heb ik van je moeder gehoord.
Marja wordt Rood en kijkt naar de grond ja zo iets was het inderdaad antwoord Marja.
Voor mijn moeder blijf ik altijd haar kleine meid en dat wou ik haar niet ontnemen en zelf gaf het ook een erg goed gevoel antwoord Marja.
Marja werd roder en bleef maar naar de vloer staren maakt toch niet uit schat antwoord Bram als jij dat fijn vindt of vindt maakt toch niet uit.
Bram gaf Marja een zoen en zei kom gaan slapen was een zware dag voor ons morgen weer een dag.
Ze kleden zich om en gingen naar bed Bram had weer een erg dikke luier om gedaan en Marja kwam tegen hem aan liggen en zo vielen ze in slaap.

Deel 3
De Sleutel en Verhuizing:

komt er snel aan !
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Babygirl Ivy Verhaal Klaar Van volwassen vrouw naar babygirl V 15
Waggelaar Japanse luierproducent stapt volledig over op volwassen luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
D Jong volwassen in Rotterdam Contact advertenties 3
Berth 80's 90's modellen in volwassen maten. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
LilyDL Volwassen speentjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
W Volwassen speen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
Pup Speen dragen en tanden-stand? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Luierman1983 Jammer genoeg geen echte Pampers in volwassen maten Pub 42
BabyJake Waarom worden volwassen luiers niet in winkels verkocht? Pub 45
zhboy Tobias en de volwassen luiers T 57
Baby Charlotte volwassen speeltuin Fun base amsterdam iemand al geweest? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
M Man zoekt volwassen man die baby wilt zijn Voorstellen 15
S Deze man gelooft dat volwassen worden geen verplichting is Pub 5
sissy_Mady lekkage in de volwassen wereld Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
V Nooit volwassen worden (lichamelijk) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
L Creche voor volwassen baby's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
Bart DL abdl pull-ups voor volwassen/jongeren Pub 12
R Volwassen of Tiener VVV 8
LBV 1995, volwassen en toch op tiener deel.. moderator talk 3
U Net5 Doc: "ik ben een volwassen baby" AB/DL Filmpjes 6
André Adult Baby Wie kan reportage volwassen baby op newsgroepzetten aub Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
mrdiaper85 reportage over volwassen baby's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
daiperke1 baby toneelvereniging da volwassen baby's speelt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
M kent iemand volwassen luier, bedplassen of plas of poep mods voor in the sims 2 Tiener board 7
G Opzoek naar vriendschap of papa Contact advertenties 3
Michaelll 19M op zoek naar jongens rondom Utrecht Contact advertenties 6
J Op zoek naar lieve dominante dame om onderdanige kant te leren kennen op vlak van luiers en meer. Contact advertenties 0
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact maar anders... Contact advertenties 34
P Op zoek naar mama Contact advertenties 3
SissyLucy˚ʚ♡ɞ˚ Opzoek naar nieuwe contacten (f) Contact advertenties 6
L Zoektocht naar een papa of mama Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
R Opzoek naar een leuke gezellig klik (f) Contact advertenties 3
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
vincp40 Link naar bericht waarop gereageerd wordt Ideeën Bus 2
manu dl raad op overgang naar ab tegaan met partner Algemeen 1
Wants to be in Diapers Verhaal Klaar Luiers in de Supermarkt, omdat ik niet naar de toiletten mag L 8
Luierplasser2004 Opzoek naar meisje tussen 18 en 20 Contact advertenties 3
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
B Daddy op zoek naar een little Contact advertenties 5
GB84 Op zoek naar strenge oom of tante Contact advertenties 7
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
baby metalhead 666 trek de stoute schoenen aan en geef het nog maar eens een kans opzoek naar ....... Contact advertenties 1
A Heeft er iemand ervaring/tips om in een luier naar plopsaland de panne te gaan? Polls 6
Bam-Bi Heimwee , (naar het verleden) Pub 4
Lucky Luca Contacten opdoen in mijn weg naar meer zelfacceptatie (vriendschap; relatie; sex, ik sta voor alles open) Contact advertenties 13
T Op zoek naar de ideale luier (nog steeds) Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
L kleine meid opzoek naar haar mommy Contact advertenties 9
L Met een groepje naar intens Contact advertenties 13
Similar threads


















































Bovenaan