Verandering

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 1 50,0%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10

    Stemmen: 1 50,0%

  • Totaal stemmers
    2
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: ArnoldB


Ik ben een jongen van zestien jaar en heb tot mijn veertiende 's nachts een luier om gehad, omdat ik nog regelmatig in bed plaste. Vorig jaar zijn we, vanwege het werk van mijn vader, verhuisd naar een andere plaats en moest ik naar een nieuwe school en nieuwe vrienden maken. Dit bracht voor mij de nodige spanning mee, waardoor het bedplassen opnieuw begon en ik weer 's nachts een luier omkreeg. Ik begon het ook best lekker te vinden en had er geen moeite mee om de luier te moeten dragen.

Voor alle zekerheid kreeg ik over de luier nog een plastic broek aan, om eventueel lekken te voorkomen. Af en toe plaste ik ook overdag een beetje in mijn broek, zo weinig dat eigenlijk allen mijn onderbroek vochtig was, maar mijn moeder vond het toch verstandig dat ik overdag drynites ging dragen. Het nieuwe model voor jongens, met een autoprint vond ik wel erg kinderachtig, maar mijn moeder zette door. Ze zei je hoeft je overdag toch niet uit te kleden, dus wie ziet het. Als je gym hebt, trek je maar een gewone onderbroek aan, dan is dat probleem ook opgelost.

Op school trok ik regelmatig op met twee jongens uit mijn klas. Ze vroegen diverse keren of ik meeging zwemmen bij een plas, maar aangezien ze dan mijn drynites luierbroekje zouden zien zei ik dat ik geen zin en trok me, als ze me vroegen steeds terug. Ik begreep dat ze ook seksspelletjes met elkaar deden, maar daar had ik helemaal geen ervaring mee. Enige tijd gelden was ik een paar dagen alleen thuis. Ik snapte mijn wiskunde niet en vroeg mijn vrienden of ze me konden helpen. Ze zouden na school met mij naar huis gaan en dan zouden we het huiswerk samen maken.

Thuis gekomen gingen we naar mijn kamer. Ze vroegen of mijn moeder ook werkte omdat er niemand thuis was. Ik zei dat mijn ouders samen een paar dagen weg moesten en dat ik alleen thuis was. Dat is dan een mooie gelegenheid om eens met jouw piemel te spelen. Ze pakten me beet en begonnen mijn broek los te maken. Ik stribbelde erg tegen, maar daar trokken ze zich niets van aan. Even later stond ik voor mijn vrienden in mijn drynite broekje, Wat is dat vroeg mijn vriend Peter.

Joh, antwoordde Jan, dat zijn van die luierbroekjes van de reclame, voor jongens die af en toe nog ik de broek plassen. Heb jij daar last van Henk vroegen ze mij. Ik antwoordde: af en toe, maar mijn moeder vind het beter dat ik overdag zo'n broekje draag. Ze begonnen me verder uit te kleden. Even later stond ik naakt, op het broekje na, voor de jongens. Staat je lekker kinderachtig. Draag je soms ook luiers. Met dat Jan dat vroeg deed hij mijn kast open en zag een stapel luiers liggen.

Heh, Henkie draagt inderdaad luiers, kijk maar, hier liggen ze, met plasticbroekjes. Laten we Henk er een omdoen zei Jan. Met een trok hij mij mijn broekje uit en dwong me op bed te gaan liggen om de luier om te doen. Laat mij maar zei Peter, ik weet hoe dat moet omdat ik mijn zusje ook wel eens moet verschonen. Hij tilde mijn benen op en schoof de luier onder mijn billen, trok een deel tussen mijn benen door en maakte de luier goed vast. Nu de plasticbroek erover en Henkie is klaar.

Even later stond ik als een klein jochie voor mijn vrienden. Kijk eens wat een lekker babyjochie, laten we hem nu eerst maar gaan helpen met huiswerk, dan kunnen we daarna nog wel met ons jochie spelen. Ik schaamde me diep, maar tijdens het huiswerk maken vergat ik de luier omdat de jongens de problemen zo goed uitlegden, dat ik opeens mijn wiskunde snapte. Daarna maakten we met elkaar al ons andere huiswerk. Het was al vijf uur voor we daarmee klaarwaren.

Weet je wat we doen stelde Jan voor, We bellen naar huis dat we bij Henk blijven eten omdat het huiswerk meer tijd in beslag nam. Mij werd niets gevraagd en even later belden de jongens en kregen allebei toestemming. Zo Henkie, nu gaan we eens lekker met jou spelen. Kleine jochies lopen niet maar kruipen, dus wat ga je nu doen? Kruipen antwoordde ik en ging op handen en voeten kruipen. Eigenlijk zouden we je nu de fles moeten geven, maar die hebben we niet. We hebben wel iets anders om aan te zuigen, dat is nog lekkerder.

Jan liet zijn broek en onderbroek zakken en beval mij zijn pik in de mond te nemen. Eerst weigerde ik maar Jan pakte me bij een oor en trok mijn hoofd in zijn kruis en dwong me zijn pik in de mond te nemen. Zo, nu ga er lekker aan zuigen en likken. Ik besloot te gehoorzamen en begon te zuigen. kennelijk deed ik het wel goed want even later spoot Jan zijn sperma in mijn mond. Alles doorslikken was het volgende bevel. Als je morst, moet je later oplikken. Mij bleef geen keus en ik vond het ook wel lekker.

Nadat Jan was klaargekomen nam Peter zijn plaats in en weer kreeg ik een volle lading te verwerken. Jan kleedde zich weer aan en zei, ik ga even wat friet voor ons halen. Even later was hij terug en gingen we in de keuken aan tafel. Ik werd door de jongens gevoerd. Na het eten moest ik door de kamer kruipen, waarbij Peter foto's nam met zijn mobieltje. Ik moest eigenlijk nodig plassen, maar schaamde me ervoor het in het bijzijn van de jongens in mijn luier te doen. Kennelijk hadden ze het in de gaten en begonnen me te kietelen. Hierdoor kon ik mijn plas niet meer ophouden en plaste in mijn luier.

Goed zo, dat wouden we graag zien, een baby met een natte luier. Ze lieten me er nog een poosje in rondkruipen en zeiden toen: het is voor ons bijna tijd om te gaan. We zullen je eerst nog even een schone luier omdoen, dan hoef je dat niet zelf te doen. We namen hem mee naar de badkamer en deden daar zijn luier uit. Omdat je zo lief bent geweest zullen we je eens lekker aftrekken. Ze pakten mijn piemel beet en begonnen er heerlijk mee te spelen ook met mijn ballen. Even later kwam ik klaar en spoot mijn sperma over hun handen. Ik moest hun handen schoonlikken.

Daarna werd ik door hun gewassen en kreeg ik een schone luier om en plasticbroek aan. Zo jochie, jij bent klaar voor de nacht. We wensen je wel te rusten en tot morgen. Oh ja we hebben nu een paar foto's van je in je luier dus als we je weer eens met je willen spelen kun je beter niet weigeren want anders laten we de foto's in de klas zien. Ik zal je de foto's mailen, dan kun je zien wat we hebben.

Daarna gingen ze naar huis, mij vertwijfeld achter latend. Ze hadden me vernederd en in hun macht, maar van de andere kant had ik er ook wel van genoten, omdat ik nu eenmaal een luierliefhebber ben.
 
Bovenaan