Vernederd door vrienden

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 2 13,3%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 4 26,7%
  • 8

    Stemmen: 0 0,0%
  • 9

    Stemmen: 6 40,0%
  • 10

    Stemmen: 3 20,0%

  • Totaal stemmers
    15

Bab Diap

Toplid
Vernederd door vrienden deel 1

Ik weet nog goed hoe het begon.
Het begon met dat ene twitter berichtje van Pip: ‘net 16 en gelijk mijn eerste rijles #zinin’
Ik was al een ruim een half jaar 16 en ik had nog geen geld en tijd om mijn rijbewijs te halen, hoewel ik dat wel graag wilde. Maar ik wilde gelijk een auto kopen na het halen van mijn rijbewijs, dus daarvoor moest ik nog een paar maanden doorsparen.
Ik was jaloers en ik wist dat zelf ook.

Na een paar maanden was het dan zover en had Pip haar rijbewijs, mijn jaloezie was niet verminderd, integendeel, ik begon boos te worden, op Pip en mijn ouders, want ik ben de enige die mijn rijbewijs en auto helemaal zelf moest betalen en Pip kreeg alles van haar ouders.
Ze was enigskind en ik wist dat al die kinderen verwend worden en ik als oudste kind van het gezin het het zwaarst had.
Pip was trots op haar rijbewijs en dat ze vaak de 2e auto van haar pa mocht lenen en liet dat ook goed merken.
Ze had in de zomervakantie goed geleerd en was in één keer geslaagd.

Na de vakantie ging ze , puur voor de show, met ‘haar’ auto naar de eerste schooldag.
Natuurlijk mocht het niet, maar onze grote mond en oudste van ons fietsgroepje, Kelly, had haar helemaal opgestookt en wijsgemaakt dat het geen kwaad kan, omdat er in de buurt nooit politie was en het maar een klein stukje naar school was.
Dat zei ze puur om te zorgen dat ze een persoonlijke taxi kon krijgen.

Ons fietsgroepje bestond uit Kelly, Pip, Iris (mijn beste vriendin met wie ik al mijn geheimen deel, haar heb ik ook verteld van mijn ‘afwijking’), Sanne (mijn ex, die nog niet helemaal over mij heen is) en ik.
Ik had het moeilijk als enigste jongen tussen vier meiden.
En omdat Kelly de brutaalste en oudste was, was zij onze ‘leider’.
Kelly was overigings de laatste die zich aansloot bij ons groepje.
Ik mocht haar eerst niet en was een klein beetje bang voor haar.
Ze was van haar oude school afgetrapt voor iets ergs, wat ze nooit heeft verteld aan mij en ik was te bang om het te vragen, terwijl de andere meiden het wel allang wisten.
Ze was halverwege het vorige jaar bij ons in de klas gekomen en sloot zich al snel bij ons aan.
Ze was als Hitler, ze nam zomaar de macht over en niemand deed iets.
Ze was al goede vriendinnen met Iris en Sanne, van de basisschool, en kende Pip van feestjes.
Ze was....
Ja, ik was ook jaloers op haar, want voordat zij erbij kwam had ik de touwtjes in handen, omdat ik als oudste en als jongen me verantwoordelijk voelde.
Het was heerlijk om de ‘baas’ te zijn en natuurlijk heb ik daar wel eens misbruik van gemaakt.
Bijvoorbeeld als ik een ijsje wilde of nog wat boodschappen moest halen, zorgde ik dat ze mee gingen.
Het was ook niet moeilijk, omdat ik toen nog verkering had met Sanne en zij haar vriendinnen ook kon overhalen als de beste en Iris vond alles goed en stond overal voor open.
Iris is echt zo’n meisje dat een fantastische raadgever en trooster is, maar, omdat ze te aardig is en je haar al zo lang en goed kent, dat je niet verliefd op haar kan worden.

Iris was ook mijn uitstortpersoon en trooster toen Sanne het met me uitmaakte om de lulligste reden die er bestaat: ‘ik voel niks meer voor je, maar we kunnen toch wel vrienden blijven’.
Later kwam ik erachter dat ze een ander op het oog had, een veel stoerder, groter, ouder, sterker, mannelijker type dan ik.
Maar dat hield ze maar twee weken vol, omdat hij meer wilde dan zij en hij haar alleen maar had gevraagd, ‘omdat hij haar van onder naar boven wilde likken.’
Ik had haar nog gewaarschuwd, maar ja wie luistert er nou naar je ex die nog maar een ‘broekkie’ is.
Na die twee weken was ze daar zelf achter gekomen en moest haar vader nog helpen om hem het huis uit te gooien en is er nog net politie aan te pas gekomen, vertelde Iris.
Toen pas besefte ze dat ik een ideaal vriendje was; gevoelig, lief, zorgzaam, bezorgd en romantisch.
En na een maand dat het uit was met ‘Ricardo’, zei Iris dat ze me terug wilde.
Ik was toen net over haar heen en hoefde haar niet meer terug.
Toen ze me weer vroeg, heb ik alles uitgelegd en nee gezegd.
Ze was daar heel boos over en begreep er niks van.
Sindsdien is ze een beetje pissig op me en doet er alles aan om me te vernederen of in de grond te drukken.

Na een week de auto gebruikt te hebben, kwamen Pips’ ouders erachter en vonden ze het onnodig en zeide ze dat ze met het mooie weer beter de gezonde fiets kan pakken.
Tot teleurstelling van Kelly, luisterde Pip naar haar ouders en was het fietsgroepje zoals van ouds.
Tenminste dat dacht ik...
 

Bab Diap

Toplid
Vernederd door vrienden deel 2

De meiden waren in de vakantie erg gegroeid, met name hun vrouwelijke lichaamsdelen en mentaal waren ze ook volwassener dan ik was.
Bij jongens duurt de pubertijd nog een tijdje langer en daarom zijn wij ook later volwassen.
Vroeger maakte ik hele flauwe grappen, waar ze wel om konden lachen, maar dat was nu veranderd.
Maakte ik weer een grapje, zuchtten ze en zeiden ze dat ik me gedraag als een kleutertje.
Ik moest helemaal opnieuw aan hun volwassen gedrag wennen en dat ze het constant hadden over ‘hunks’ op onze school en wie het lekkerst was en ze praatten meer over seks.
Soms baalde ik ervan dat ik geen homo was, dan kon ik tenminste een beetje met ze meepraten.

Vroeger sprintte ik ze altijd hard voorruit en spoorde ze aan tot een wedstrijdje, waarvan ik wist dat ik die sowieso zou winnen.
Nu had ik dat één keer geprobeerd, maar toen werd ik weer een kleuter genoemd.
Ik vroeg het daarna nog wel een paar keer, maar niet te veel omdat ik geen bijnaam wilde krijgen.
En toen ik het voor de laatste keer vroeg, toen Pip naar de tandarts was, zei Sanne: ‘Nou goed dan, kom meiden dan verslaan we dit knulletje ff.’
Ik moest lachen van haar zelfverzekerheid.
Maar alssnel merkte ik dat ik het moeilijker dan ooit had.
Het fitnessen wat de meiden twee keer per week doen, heeft dus blijkbaar toch veel opgeleverd.
Sanne nam als snel de leiding en ik zag aan haar ogen dat ze dit met wraak voor mij deed en mij op mijn plaats wilde zetten.
Zoals dat vaak bij Hyena’s gaat, bij hyena’s zijn meestal de teefjes de baas met een alpha teef aan het hoofd.
In ons geval hadden wij een slome en luie alpha teef, Kelly, die nu concurrentie kreeg van Sanne, de snelle en sportieve teef.
Ze zei dat zo’n stom wedstrijdje veel te kinderachtig was en ontzettend stom was, omdat ze ons gewoon niet kon bijhouden.
Daarna gaf Iris het ook op, alleen om Kelly niet alleen te laten fietsen.
Sanne en ik fietsten voor ons leven, maar al snel kreeg Sanne een te grote voorsprong en voelde ik dat mijn conditie in de vakantie hard achteruit was gegaan.
Sanne was als eerst op school en was opeens heel vrolijk en opgewekt.
Ik was helemaal bezweet en voelde me ellendiger dan ooit, helemaal toen Sanne heel gemeen naar me lachtte.
Heel de dag was ik chagrijnig.
Iris probeerde me nog te troosten: ‘ach joh, het was maar een wedstrijdje’, maar niks hielp.
En sindsdien fiets ik alleen achteraan ons groepje.

Na de herfstvakantie werd het weer steeds slechter en kreeg Pip toestemming om op regenachtige dagen de auto te nemen.
Wat mijn jaloezie weer opwekte.
Terwijl de meiden met de auto gingen, deed ik mijn regenpak aan en fietste ik door de stromende regen naar school.
Ik vertikte het om bij hen in de auto te stappen.
Vaak kwam ik ze onderweg nog vrolijk zwaaiend vanuit de auto tegen en toeterde ze nog heel vrolijk naar mij, maar ik probeerde ze te negeren.

Iris had wel medelijden met me, vooral toen het keihard stortregende en mijn fiets twee lekke banden had, onmaakbaar was en ik lopend naar school moest.
Iris zorgde er ook voor dat Pip naast me stopte, toen ik naar school sjokte.
‘Waarom stap je nou niet in?’ vroeg ze.
‘Vinden julle het dan niet gek, dat de jongste van ons een rijbewijs heeft’ zei ik terug.
‘Nee hoor, juist handig toch,’ lachte Kelly.
Ik negeerde haar en richte me weer naar Iris.
‘Stap nou in’ zei Iris.
Ik weigerde het weer en wilde doorlopen.
‘Doe nou niet zo stom’ riep Pip.
Ik werd een beetje pissig.
‘Weet je wat pas stom is, met 4 meiden in de auto naar school te rijden, die me als een kleuter behandelen’ zei ik boos en ik liep door.

Na een paar dagen was de ruzie over en was het weer een beetje opgeklaard en fietsten we weer samen.
Ik had nog mijn excuses aangeboden, maar ze moesten er alleen maar om lachen en zeiden dat het mijn jongenshormonen waren.

Na een paar dagen fietsend naar school gegaan te zijn, werd het weer weer slechter.
En ik besloot de auto toch een kans te geven.
Ze haalde me op en ik stapte in de auto, ik moest achterin tussen Sanne en Iris zitten, wat ik een beetje genant en krap vond.
Pip zat achter het stuur en kon er nog maar net overeen kijken, wat wel een komisch gezicht was, ik wilde nog een kinderzitje voorstellen, maar vond dat wel een lullig grapje.
Op de bijrijdersstoel zat uiteraard Kelly en ze draaide zich om en zei: ‘Gordels goed vast.’
‘Dat is toch niet nodig, het is maar een klein stukje’ zei ik.
Maar ik was nog niet uitgesproken of de meiden hadden mijn gordel al met een glimlach vast gemaakt en ik voelde me even een beetje ongemakkelijk.
De verdere rit verliep vlekkeloos, maar op de terug weg brak de hel los, niet alleen met het weer.
De meiden waren een beetje melig en ik moest weer achterin in het midden zitten.
‘Zoho grote jongen, durf jij wel tussen twee meiden,’ grapte Kelly.
‘Oeeeeeh, je mag een wens doen,’ zei Sanne kinderachtig en de rest lachte mee.
‘Ik wens dat ik hier weg kan,’ mompelde ik.

De rest van de rit naar huis werd ik steeds meer geplaagd en voelde ik me steeds kleiner.
Als eerst werd Iris thuis gebracht en ik wilde niet dat ze weg zou gaan, omdat zij me nog een beetje kon beschermen en steunen.
De andere meiden begonnen met nog veel erger te kleineren en uit woede schreeuwde ik, toen we bijna bij mijn straat waren: ‘Waarom kopen jullie geen autostoeltje voor me om me nog meer te kleinneren?!!’
Ik stapte daarna uit en gooide de autoportier hard achter me dicht.
Ze waren even stil en daarna hoorde ik ze met z’n drieën keihard lachen.
En ik baalde dat ik het gezegd had en wist al een beetje wat me boven mijn hoofd hing...
 

Bab Diap

Toplid
Pfff, zo weer een aantal nieuwe delen in de wacht gezet.
Even kijken wanneer ik ze gaan uploaden :p
Tot deel 9 staat klaar.

Het zijn wel kleine hoofdstukjes, maar dan hoeven jullie niet al te lang te wachten op een vervolg(je).

Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden.
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom.
De poll ziet er in ieder geval al veelbelovend uit !1

Groetjesssssssssssssssssssssssss
 

Bab Diap

Toplid
Vernederd door vrienden deel 3

Ik liep het laatste stukje naar huis denkend aan wat ik geschreeuwd had.
De laatste tijd maakte ik steeds ‘gevaarlijke’ opmerkingen, omdat ik gewoon veel dacht aan mijn tienerbabyleven, luiers en de rest.
Zo zei ik ook eens tegen Pip, toen ze uit het niets in ons groepsgesprek op whatsapp zei dat ze nodig moest pissen: ‘dan doe je toch een luier om :p
Ze stuurde terug: ‘haha’
En ik wist dat ze het vreemd vond, omdat iedereen weet dat: ‘haha’ betekent dat het niet echt lachen is dan moeten er minstens drie ha’s staan.

Ik was bang en durfde de laatste dagen tot de kerstvakantie niet meer mee te rijden.
Ik had Iris niets verteld en probeerde de meiden op school een beetje te vermijden.

Toen kwam de dag dat we hadden afgesproken om naar het kerstcircus te gaan met z’n vijven.
Het had die hard gesneeuwd en ik moest wel meerijden.
Ik was zenuwachtig toen ze me kwamen ophalen.
En toen ik naar de auto liep, zag ik het al.
Ze hadden er echt één gekocht!
‘Ga toch zitten’ zei Sanne gemeen.
Kelly en Pip lachten gemeen mee.
‘No way’ zei ik en ik wilde terug naar mijn huis lopen.
Maar ze pakte me met z’n drieën beet en trokken me mee naar de auto.
Ik spartelde uit alle macht, maar ik als tengere jongen kon niks beginnen tegen drie meiden die twee keer per week naar de sportschool gaan.
Ze zetten me in het stoeltje en zetten me goed vast en deden mij handboeien om en een fopspeen in mijn mond, zodat ik niet zou schreeuwen. Ik spuugde de speen uit en wilde gillen, maar ze waren me te vlug af en deden de speen in mijn mond en plakte gelijk een stuk tape over mijn mond heen en omdat ik geboeid was, kon ik niks doen.
‘Zo, op naar Iris,’ zei Pip.
Ik voelde me hopeloos en hoopte stiekem dat Iris me zou helpen.

Bij Iris aangekomen liep Kelly naar haar voordeur en terwijl Iris de deur op slot deed, zag ik dat Kelly Iris snel inlichte wat er was gebeurd.
Iris schrok en liep haastig naar de auto.
Ze keek door het raam en keek mij aan.
Ze draaide zich om en begon stiekem te lachen.
Ik kon wel janken op dat moment.

Na 10 minuten rijden zei Iris dat ze het wel zielig voor me vond.
‘Hij heeft het zelf voorgesteld’ zei Kelly.
Ik kon wel door het autostoeltje zakken van ellende.
Ik had vaak gedroomd om in een autostoeltje te zitten, maar dit was me te erg.

Toen we aankwamen bij het kerstcircus, trok Sanne hard de tape eraf en trok gelijk mijn poezelige gezichtsbeharing mee, wat enorm zeer deed en ik beet op de speen.
En ik moest mijn best doen om al mijn tranen binnen te houden.
Iris hielp met uit het stoeltje en zei lief: ‘kom maar, ik help je wel.’
Kelly trok de speen uit mijn mond en lachte gemeen.
Ze pakte een stuk touw en reigde de speen eraan en deed het touw als een ketting om bij mij.
Omdat ik mijn handboeien nog omhad kon ik niks doen.
Ik keek vlug of niemand mij zag en keek toen smekend naar Kelly.
Ze maakte mijn handboeien los op één voorwaarde dat ik de ketting zou omlaten en gewoon lief mee zou doen alsof er niks gebeurd was.
Ik stemde ermee in en voelde aan mijn polsen.
Ik kon keihard wegrennen, maar toen dacht ik weer aan de fietswedstrijd en dat ik deze renwedstrijd hopeloos zou verliezen.
En als ik zou wegrennen nog verder van huis zou zijn.

Ik wilde snel mijn jas dicht doen, zodat niemand de speen zou doen, maar Kelly en Sanne pakten mijn hand en trokken mij mee.
Ik liep als een klein kind hand aan hand met mijn twee ‘vriendinnen’ het kerstcircus binnen en stiekem vond ik het wel een klein beetje opwindend...
 

Bab Diap

Toplid
Vernederd door vrienden deel 4

De show was geweldig en ik was bijna de naarste autorit van mijn leven vergeten.
Maar alles schoot me weer te binnen toen ze me weer bij mijn hand beet pakten en me mee trokken.
Ik merkte dat veel mensen wel raar keken naar mijn speen om mijn nek, maar ik probeerde dat te negeren.
Ik mocht zelf in het autostoeltje gaan zitten kiezen wie mij vast mocht maken, ik koos uiteraard voor Iris en ze kon het niet laten om het speentje in mijn mond te stoppen.
‘Sabbel, maar lekker je woede weg,’ lachte ze...
 

Bab Diap

Toplid
Vernederd door vrienden deel 5

Het was kerstvakantie, dus spraken we helaas veel af.
Ik wilde geen watje zijn en ik wist dat ze me toch wel zouden vinden, dus ik zei op elke uitnodiging met tegenzin ja.
De meiden hadden een vette discotheek gevonden en rond een uur of tien ’s avonds werd ik opgehaald.
Ik hoopte dat ze het autostoeltje weggedaan hadden en ik gewoon als een normale tienerjongen kon genieten van een avondje uitgaan.
Ik had me netjes gekleed en een lekker geurtje opgedaan.
Ik keek in de spiegel en gaf mezelf een knipoog en zei: ‘There you go, casanova’
Ik moest lachen bij de gedachte dat ik misschien wel een meisje kon scoren.

Maar die droom viel al snel in duigen toen ik het autostoeltje weer zag.
En heel de avond was voor mij al verpest.
Ik groette de meiden en zei vlug erachteraan: ‘ja, ja, ik weet het, ik ga al zitten.’
‘Oh dat hoeft helemaal niet hoor,’ zei Kelly, ‘maar als je het zo graag wilt, ga je gang.’
En ze kneep me speels in mijn bil, waardoor ik een sprongetje maakte en mijn hoofd tegen het autodak stootte. Ik ging vlug zitten in het autostoeltje.
En Sanne deed snel het tuigje vast.
Ze deed dat expres extra en extra strak, vooral bij mijn kruis, waardoor ik ook even moest slikken.

Nadat we Iris hadden opgehaald reden we door naar de discotheek.
Onderweg nam Iris het nog voor me op.
Ik was nog een beetje boos en voelde me ongemakkelijk en gefrustreerd.
Dus voordat ik er erg in had zei ik het stomste wat ik kon zeggen, ik zei heel kattig: ‘Je hoeft me niet te beschermen hoor, Iris, ik kan me heus zelf wel beschermen en ik heb helemaal geen hulp nodig.’
‘Ik zie het’ zei ze boos terug.
En ik schaamde me kapot.
Ik wilde nog sorry zeggen, maar ik kwam niet over het gelach van de andere meiden uit.

Toen we er bijna waren zei Kelly opeens: ‘Hmmm, wat ruik ik nou de hele tijd.’
Sanne zei: ‘Hahaha dat is zijn parfum.’
‘Hahahaha, verwacht je wat vanavond, grote jongen?’ grapte Kelly.
‘Hahahahaha, hou op, wie wil hem nou hebben?!’ lachte Sanne.
‘Nou jij.’ Wilde ik nog zeggen, maar ik hield me in, omdat ik binnen pak-slaag-bereik zat.
Ik keek nog naar Iris, maar die keek boos uit het raam.

We kwamen aan bij de discotheek en iedereen stapte uit, behalve ik.
‘Hallo, helpt iemand me nog uit dit stomme zitje.’zei ik.
De meiden lachte, zelfs Iris.
‘Laat hem maar even zitten,’ zei Iris, ‘we halen hem dadelijk wel op.’
Ik was stomverbaasd dat Iris dit zei en ik had dit nooit verwacht van haar.
Dit was natuurlijk mijn straf, voor het kattig tegen haar doen.
Ik voelde me hopeloos verloren.
‘Als zelfs Iris me tegenwerkt.’ Dacht ik.
Al lachend liepen de andere meiden naar de ingang van de discotheek...
 

Bab Diap

Toplid
Vernederd door vrienden deel 6

Ik zat er voor mijn gevoel al uren en had al vaak geprobeerd me los te maken uit het autozitje, maar het wilde niet lukken omdat Sanne het tuigje zo strak had getrokken.
En bij elke beweging de ik maakte sneden de banden in mijn kruis en armen.
Ik bleef maar hopen dat Iris haar woord hield en ze me inderdaad nog kwamen halen.

Toen ik voor de zoveelste keer op de klok keek, wist ik na een snelle rekensom dat ik al bijna 2 uur in de auto zat.
Gelukkig was het winter, anders was ik zeker gestikt in de auto.
Iris was ook nog wel zo gevoelig geweest om haar raam een klein stukje open te doen.

Een kwartier later toen de zoveelste groep meisjes en lachend en zwaaiden langs liepen, werd ik het zat.
Eerst dacht ik dat de meiden me wel leuk vonden en daarom naar mij lachtten, maar later wist ik toch zeker dat ze me keihard uitlachtten.
De jongens waren nog veel erger, die liepen langs en stopte hun duim in hun mond en sloegen op hun konten en lachtten me keihard uit en irriteerden me het allermeest.
Van die meiden werd ik misschien nog een beetje opgewonden, maar van de heren werd ik kots misselijk.
Het enige wat ik kon doen, was ze nijdig aan kijken en mijn middelvinger opsteken, wat uiteraard het alleen maar erger maakte.

Ik was het wachtten spuugzat en ik besloot om om help te schreeuwen.
Ik begon voorzichtig, maar uiteindelijk schreeuwde ik de longen uit mijn lijf.
Blijkbaar zo hard, dat mensen uit de disco kwamen kijken en er in de disco om geroepen werd of iemand zijn of haar autoalarm wilde uitzetten.
En daarna duurde het ook niet lang eerder de meiden verschenen.
Gek genoeg liep Iris voorop.
Ze liepen wankelend en ik wist dat ze gedronken hadden en niet te zuinig ook.

Iris deed het portier open en zei tegen me dat ik m’n kop moest houden en dat ze een te gekke avond hadden en als ik mee naar binnen zou gaan, dat ik die alleen maar zou verpesten.
‘Nou, breng me dan naar huis,’ zei ik.
‘Ja, dacht het niet,’ zei Pip, ‘dat kost me weer extra benzine.’
‘En ik komt dalijk een heerlijk nummer,’ voegde Kelly er nog aan toe.
Ik keek Iris aan met mijn als-ik-mijn-zin-niet-krijg-krijgen-jullie-die-ook-niet-blik en ik wilde weer gaan schreeuwen.
‘Waar ligt die speen, ook alweer?’ vroeg Iris aan Pip.
‘In het kastje waar Kelly altijd zit,’antwoorde Pip.
Iris liep naar Kelly’s stoel en pakte uit het kastje de speen.
Hij was een beetje stoffig, maar ze was te dronken om er aan te denken dat het vies was.
Ze sloeg het portier hard dicht en kroop de auto in.
Ik hield mijn mond stijf dicht en Iris vroeg me meiden om help.
De een pakte mijn hoofd beet, de ander mijn neus en de derde trok tenslotte mijn mond open.
‘Plop’ de speen zat erin.
Op dat moment hoorden de meiden dat hun favo-nummer binnen begon en ze wilden snel terug naar de zaal rennen.
Ik keek Iris aan met een blik en ze wist dat ik de speen zo snel mogelijk zou uitspugen.
‘Als je het waagt,’ zei ze heel streng.
Ik keek haar uitdagend aan het spuugde de speen uit en schoot hem in haar gezicht.
Ondertussen waren de anderen alweer binnen.
Iris werd kwaad en wilde de speen weer in mijn mond stoppen.
Ik weigerde natuurlijk.
Toen zei ze iets vreselijks: ‘Als je niet meewerkt kan ik iedereen je geheim vertellen!’
Ik kon het niet geloven, mijn beste vriendin chanteerde mij.
Ik wilde nog wat zeggen, maar de speen zat al in mijn mond en ze plakte vlug een stuk tape over de speen heen en deed mij handboeien om.
‘Zo dat houdt je voorlopig wel even rustig.’ Zei ze gemeen.
‘Als ik jou was, zou ik voortaan maar doen wat we zeggen, anders wordt het alleen maar erger.’
En nadat gezegd te hebben deed ze het raampje dicht en rende vlug de disco weer in...
 

Bab Diap

Toplid
Vernederd door vrienden deel 7

Ik kon het niet geloven, zo kende ik mijn beste vriendin niet.
Ik kon mijn tranen moeillijk bedwingen en langzaam sijpelde er een traan over mijn wang.
Ik begon uit stress en wanhoop op het speentje te sabbelen, wat me wel weer een beetje opwond.

‘Het kan vast niet erger,’ dacht ik bij mezelf.
Maar het kon...
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
friendly Gwenpool: Shits and Giggles (comic door PieceOfSoap) G 27
friendly Tales From The Cribkeeper (comics door OkayOkayOKOK) C 84
P Door AI gegenereerde afbeeldingen of foto's Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 134
DaddyDave 24/7 Geluierd oktober door Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
A Timmy die weer klein wilt zijn gescheven door een AI (binnenkort kan het waarschijnlijk niet meer) T 4
A Een luierverhaal geschreven door de AI E 1
Tim80 Foto's van luiers zichtbaar door broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
Stoere_DL Wat is de reden dat je door luiers opgewonden raakt? 16+ Board 55
Little_Mikey akelige eerste ervaring met chastity door terugkomend probleem 16+ Board 19
L Pijnlijke voortanden door fopspeen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
O Erectiestoornis door abdl? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
E Incontinentie door luiers dragen Broekplassers en Poepers 16
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
Berth Grotere luiers door grotere kinderen of anders om. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
T Betrapt door haar 16+ Board 7
D Verzending nog niet ontvangen door Postnl Vragen & Info Shop 43
robinmadoura In je broek doen door kinderliedjes Broekplassers en Poepers 7
DLY85 Door luiers meer inzicht in jezelf krijgen, wie heeft dat ook? 16+ Board 15
L Incontinent door hypnose Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
Offline Hoe komen jullie deze periode door? Pub 32
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
K Ontvoerd door een meisje uit mijn klas O 56
maxicosie Viral op social media: Man die ervoor gekozen heeft om als baby door het leven te gaan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
T Door omstandigheden kom er een boel spullen te koop. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 56
B Incontinente gebruikers: op welke manier word je getroffen door bezuinigingen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
R Door ziekte in luiers D 6
Luierslip Door wie word je geluierd? Polls 16
J Diarree door antibiotica Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
H Natte broek door de vrieskou Broekplassers en Poepers 4
W rugpijn door luier VVV 56
max79 Foto's gepost door tieners moderator talk 7
cooney Geaccepteerd door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Tena lekt door!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
F Chick van 21 jaar oud gaat graag als baby door het leven AB/DL Filmpjes 4
Derper Ontdekt door de verkoopster O 8
A "Dorpje in shock door luierman" Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
yellow rose welke handelingen door mama Algemeen 26
Landsmeerder Hoeveel luiers kan je in elkaar door laten lekken? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Acceptatie door partner Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
LotteXS Niet naar de wc durven door stroom uitval.... N 2
smartin luiers dragen op je werk zonder dat iemand het door heeft Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
pampervuller Controle door franse douane, volle lade met luiers in mijn caravan Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Ron Gered door mijn luier. Broekplassers en Poepers 8
Kris de Babie huidproblemen door luieren Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
P De kogel is door de kerk Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
klein het moeten doen in luier door ketting Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
Snowbaby In luier door Amsterdam AB/DL Filmpjes 2
E Verschoond door de juf 16+ Verhalen 3
snoekkie Ontvoering kinderen naar Azië/Afrika door ouders Pub 5
Similar threads


















































Bovenaan