vreemd bezoek bij tante

mamamarja

Toplid
Hoi Gevoelsmens,

Bedankt voor het compliment en het is dus inderdaad zo dat het werken in de Zorg veel voldoening geeft of dat nu jong is of oud. Ook voor grote baby's is het belangrijk dat zij hun verhaal kwijt kunnen aan een vertrouwd iemand.

Groetjes van Ria
 

Gevoelsmens

Nieuw lid
Hoop voor je dat het wat opleverd voor je , en vind dat ook belangrijk een luisterend oor en eens vertroeteld te worden en verwend te worden.
Groetjes Gevoelsmens
 

mamamarja

Toplid
Hoi Gevoelsmens,

Ik vind het leuk om voor grote baby's te zorgen en ik denk dat dit wel goed zal komen!

Groetjes van Ria
 

Gevoelsmens

Nieuw lid
Heb er ook alle vertrouwen in en hoop dat e een lekker bedje heb komt allemaal goed heb er alle bertrouwen in.
Groetjes Gevoels mens
 

mamamarja

Toplid
Hoi Bluesbrother198,

De jongen die dit verhaal geschreven hebt, heeft nog niet gereageerd. Hij mag bok bij mij komen als hij graag verzorgt wil worden.

Groetjes van Ria
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Hoi Bluesbrother198,

De jongen die dit verhaal geschreven hebt, heeft nog niet gereageerd. Hij mag bok bij mij komen als hij graag verzorgt wil worden.

Groetjes van Ria
HIJ heeft dit bericht ook niet gelezen want is sinds 22 februari 2019 niet meer op de site geweest.
Dat kun je zien als met het pijltje op zijn naam gaat staan.
Jammer maar, het zij zo.
 

Gevoelsmens

Nieuw lid
Graag zou ik willen weten wie mij een badge heeft gestuurd misschien kunnen we samen kennis maken .
Groetjes Gevoelsmens
 
Mmm helaas denk ik niet dat ik op dit moment de tijd hebt + kan om een vervolg te schrijven mischien wil ik het ooit wel gaan doen maar vind het wel lastig!
 

beddenplasser

volwassen peuter
Mmm helaas denk ik niet dat ik op dit moment de tijd hebt + kan om een vervolg te schrijven mischien wil ik het ooit wel gaan doen maar vind het wel lastig!
Aub geen verhalen van iemand anders af maken. Wel kan je een eigen verhaal opzetten waarin je duidelijk aangeeft dat je je hebt laten inspireren op de personages van een bestaand verhaal. Door privéproblemen heb ik al heel lang niet kunnen verder werken aan mijn verhaal, maar ik zou er allerminst mee kunnen lachen mocht iemand aan de haal gaan met mijn personages.
 
Ik was ook niet van plan om het zomaar af te maken hoor zonder toestemming van de schrijfer het blijft wel een verhaal van 2015 maar dat maakt niet uit heb je een nieuw acount aan gemaakt?? Ik zou pas gaan overnemen met toestemming van de schrijfer als ik het al zou doen! en als er na een half jaar nog geen reactie op is ga ik er wel van uit dat die gene van het vorm is verdwenen maar ik heb nog nooit een abdl verhaal geschreven en vind ze te leuk om te lezen dus binnen kort zou ik dan ook met een eigen verhaal komen!
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Little Endy Luiers met plastic buitenlaag doen pijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
P vreemd? Algemene info 3
E dat voelt vreemd !! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
K vreemd weekendje oppassen V 6
DL_Michel Hoe het vreemd kan gaan H 1
P Eigenlijk heel vreemd al die naam plaatsjes. Tiener board 10
B vreemd voorval Pub 3
dirkje87 Bezoek aan prostituee - incontinentie 16+ Board 2
P Yael gaat op bezoek X Y Z 2
Plasbibs Broekplassen of broekpoepen voor winkel bezoek of afhalen Broekplassers en Poepers 20
Plasbibs Een kennis komt op bezoek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
J Bezoek sauna en striemen aan benen en buik van plastic broek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
B op bezoek bij Mamamarja O 3
Dude24 Wie komt gezellig op bezoek? Contact advertenties 42
F Verhaal Klaar op bezoek bij mama O 8
slaaf.johannes tijger122 op bezoek bij mamamarja Contact advertenties 5
B Op bezoek bij opas mama 16+ Verhalen 3
pampervuller Ervaring bezoek winkel changing times in Las Vegas Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Luierman1983 Meesteres bezoek 16+ Board 8
Luierman1983 Meesteres bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
luierliefhebber2 Bezoek aan de Schaapshut Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
eddy-bakker Tandarts bezoek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
J Op bezoek bij Leuk888 O 3
L kamer klaar/nieuwe babs op bezoek AB/DL Fotos 28
DL_Michel Verhaal Klaar HET BEZOEK B 2
DL_Michel Verhaal Klaar Crèche bezoek C 1
L op bezoek AB/DL Fotos 13
Z in luier gepoept en geplast bij A Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
D tips bij de start van een DD/lg relatie? Algemeen 10
M kijken bij de luierafdeling Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 34
Bam-Bi Ben jij vroeger ook bij “oppasmama” geweest? Algemeen 30
T Wonen bij tante ABDL Luierverhalen 3
J Vreeswijk bij kaarslicht Kalender 3
Diaperloverfrom2001 Ik zoek raad: ik heb een relatie, beide wonen we nog bij onze ouders, maar ik ben DL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
C Verschonen bij vrienden of familie ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
C Bij de zussen... 16+ Verhalen 4
Luier-Slaafje Favoriete betaalmethode bij een feestje/bijeenkomst Polls 37
Bedplasser91 Tokio Hotel zanger draagt luier bij de tandarts Pub 7
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
FairryNL Sinds ik ABDL herken bij mezelf zijn mijn grootste persoonlijke prestaties: Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
K Zomerreces bij het verhalen schrijven? 16+ Verhalen 8
D Hulp luiers anoniem kopen wonend bij ouders Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 21
Benjamin Button Vandaag bij Kruitvat Pub 1
DiaperLuw VAT number bij diaper minister Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
J Bestellen bij etsy Algemeen 5
luierfan Bij wie mag ik in mijn luier rondlopen? Contact advertenties 8
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
André Adult Baby Bij de Tandarts een behandeling krijgen met alleen een luier om in de stoel. Contact advertenties 13
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
B Nog niet klaar weer logeren bij mijn tante W 24
Similar threads


















































Bovenaan