Ik
headcanonde laatst inderdaad dat dit verhaal zich wellicht ergens in Zeeland of Zuid-Holland afspeelt, want dat zijn 2 provincies die ik het snelst kan bedenken die direct aan zee liggen, maar geen Noord-Holland zijn, omdat je zei 'een
stukje verder naar het noorden'. Wie zou het zeggen? Bij Peetoom heb ik daarentegen nog niets ge
headcanond over waar het zich af zou kunnen spelen.
En wat betreft specifieke locaties uit dit verhaal zoals het conservatorium of zelfs het overdekte winkelcentrum, ze hoeven helemaal niet eens 100% 'gejat' te zijn van de echte wereld! Ik heb zelf in 1 van mijn eigen verhalen buiten dit forum ook een niet in het echt bestaande nieuwbouwbuurt in Amersfoort bedacht waarin de straten en
points of interest in elk geval naar
references uit de N64-games van
The Legend Of Zelda genoemd zijn. (De Great Baystraat, een sensorisch vriendelijke speeltuin genaamd
Woods of Mystery, enzovoorts.)
*schraapt keel* Nu weer even on-topic.
ADHD be like...
Verdikkie, je hebt het wéér geflikt om mij op het randje van mijn stoel te krijgen met die massale cliffhanger aan het exacte einde van serie 1! Aan de ene kant wil ik nu direct weten hoe het verdergaat, maar aan de andere kant moet ik wellicht toch maar toegeven aan die ene zwakte van mij die geduld heet. *in de stijl van Red Guy uit
Don't Hug Me I'm Scared*
I wonder what will happen. *geeft welgemeende knik*
Chapeau nogmaals,
mate. Chapeau.