Bedankt voor het leuke verhaal. Neem de tijd! Maar keep 'm coming, want het is heel erg leuk om zo veel bekends tegen te komen. Kamperen en bedplassen - toen schaamde ik me er wel (wat) voor dat ik als tienerjongen nog elke nacht in bed plaste, maar er op terug kijkend hadden we toch ook wel veel lol. Juist ook omdat je op de camping altijd andere bedplassers tegen kwam.
ja hè dat is ook zooo dubbel, je schaamt je een beetje, maar het is ook zo fijn als je een andere jongen tegen komt die ook nog nat is. En vooral als het klikt en je samen 4 weken lekker kan zwemmen, spelen en slapen.
Nu was ik overdag ook vaak nat, dus ik liep heel de dag in een zwembroek en moest even snel douchen of een duik nemen als ik plaste en het niet voelde. Ik weet nog heel goed, dat een keertje een jongen uit onze vriendegroep zei, hee joh je plast in je broek en toen zei ik nee hoor en hij zei ja ik zag het gewoon druppelen. Toen had ik maar gezegd dat ik soms nog in mijn broek plas, hij was zelf gewoon droog, maar vond het vervelend voor mij en waren daarna de grootste vrienden.
Maar zo grappig dat in het verhaal ook weer de moeder even wilt praten met die ouders. Mijn moeder wilde dat ook altijd. De ene kant vond ik toen ik jonger was dat wel fijn, want dan hoefde ik niet iets te zeggen, maar toen ik ouder was dacht ik maaaaaaaa, hoeft niet en dan zei ze gewoon, ik zal het niet doen, maar dan toch kwam ik er weer achter dat ze het toch even besproken had, want dan zei de moeder van men vriendje als we weg gingen of wat ook zo iets van Rogier moet je nog even, neem je rugzakje maar even mee. Kennelijk wist ze of zag ze dat ik nat was een speciale gaven denk ik hebben moeders. Mijn moeder wist ook altijd precies als ik nat was geweest en het lied drogen en dan weer naar huis ging, vroeg ze ben je droog of ze voelde even en ook al was die droog zei ze wees is eerlijk met een hele strenge juffen blik, ze wist het altijd.
Dus ja, moeders ik kan ze ook niet missen maar kunnen ook zo irritant zijn
Ja, camping het was altijd geweldig, jammer dat die tijd voorbij is. Nu vaak met vrienden naar buitenland Griekenland of Spanje ga en soms gaat men neef wel mee, maar als hij niet mee gaat ben ik de enige nog die nat is en dat is toch wel jammer.