Ach, Ik was maar een artiest

ElisaxChan

Nieuw lid

Dit is mijn 1e verhaal hier, het zal niet zo goed zijn, en maybe komen er nog meer verhalen, maar eerst maar kijken hoe deze
gaat uitpakken. Because I really like j-pop [ japanse pop muziek ] en het land zelf zal ik ook deel japanse namen gebruiken~ I hope you all don't mind~




Voorstellen.
Ik ben Katsu, ik zit in een band met nog 5 andere jongens. We woonde eerst samen met onze manager maar die is recent overleden. Sinds dien wonen wij als groep samen bij 2 andere bands, 1 band van 5 jongens met hun manager; kaoru, en een 2e band van 7 jongens met manager; Kenji. Kaoru zal ons vervangend manager worden tijdelijk en krijg ik veel mee te maken. de groep bestaat dus nu uit 17 jongens en 2 managers. Mijn eigen groep is; Shizu,
ik ben de leider van deze groep en ben 21 jaar. Sinds de dood van onze manager is er veel in mijn leven veranderd, met name dat ik in bed ging plassen en nog veel gedoe. Mijn members zijn; Ichiro van 17 jaar, Masuda van 19, Daichi van 20, yamada van 17, en Mika van 21. Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleempje. Maar dat zal je later wel zien.

1. Hoe het begon.

Je kent het wel, Gewoon gezellig je opleiding volgen, goede baan als zanger en danser, af en toe een beetje de kleintjes pesten of lekker vertroetelen, beter kan je het toch niet hebben? tot dat.. BAM, je wordt gebeld; je manager, die altijd zo lief voor je was, alles door de vingers keek, is overleden aan een hart-infarct. maar hoe nu verder? Hoe ga je dat vertellen aan je groep? Al die vragen spoken op dat moment door je hoofd. Als ik op dat moment had geweten hoe slecht die manager eigenlijk was door ons zo te vertroetelen, en niet op ons punt te zetten had ik misschien nu wel heel anders in het leven gestaan, Maarja, dat was niet zo. Kan je na gaan dat ik op dat moment nog niet eens dacht aan luiers, schaamte, en verdriet. Alleen aan die manager. Raar toch?

Tja, die avond lag ik dan in me bed, ik keek een keer om naar ichiro die in het bed naast me lag. Het was een zware avond voor ons allen. Het deed me vooral pijn hem te zien huilen, vooral omdat hij de jongste is en ik hem al zo lang ken. Ik voelde me verdrietig en angstig worden. Ik bleef het me maar afvragen; hoe verder.

De volgende ochtend werdt ik rustig wakker gemaakt. Was mijn manager gister niet overleden? Ik deed mijn ogen open en daar stond die dan; een brede man van misschien pas 26 jaar, misschien 27. Half lang zwart haar, highlights erdoor, zwarte broek, witte blouse, en een zwarte jas. Hij stelde zich voor als kaoru. Mijn hemel, en dat is een manager? Ik vond hem maar eng, serieus, en boven al, VEEL TE JONG voor een manager. Niet wetend hoeveel ervaring hij al had.

Nog geen uur later stonden we dan daar met ze alle, voor kaoru, hij sprak ons gemeen toe hoe klein wij wel niet waren, hoe onwetend, en hoe stom. We hadden geen idee waar we dat aan te danken hadden, waren wij niet de gene die het zwaar hadden en krijg je dat nog is over je heen. Ik voelde me alsof ik ieder moment neer kon vallen totdat iedereen ineens een paar stappen opzij deed. ik schrok op uit gedachten en keek; had Ichiro nou in zijn broek geplast?

2. onderweg.


Ik trok het niet meer, ik moest en zou weg uit die gespannen sfeer. Ik worp een blik op ichiro; "het spijt me", dat is alles wat ik dacht en liep weg. Dan zal je toch willen schreeuwen dat al die prikkende ogen in je rug verschrikkelijk irritant is, maar ik gewoon naar mijn kamer, mijn bed, om er nooit meer uit te komen. Wat een afgang. Die nieuwe manager kent ons nog niet eens, we worden meteen neergehaald en plast er nog 1 in zijn broek ook, en dat terwijl het Nooit! gebeurd. Wat zal die wel niet denken? Maar boos kon ik toch niet zijn op ichiro, of wel?

En ja, ik was in slaap gevallen, wanneer ik wakker werdt zat ik in de auto, onderweg naar mijn nieuwe huis. Opweg naar de vernedering, ik hoor het ze al zeggen; "ach, kan je je members nog niet eens zindelijk maken" "ach, het is toch wat als je nog je 17 jarige een luier om moet doen" en zo ging het maar door in me hoofd, werdt ik nou serieus psygisch?

Ah ben je eindelijk wakker~ ... Ik schrok op uit gedachte, Ja ik was wakker, maar in mijn gedachten elke keer weer diep verzonken, of je dat wakker kan noemen. Ik keek naar Kaoru die naast me zat. Hoelang zat hij daar al? En of hij gedachte kon lezen "Nu kan ik ook weer eens normaal zitten met jou 2 uur slapend tegen me aan" Dit is toch te gek om waar te zijn, en geloof het of niet, dan moet je nog is naar de wc ook! 21... 22... tot 10 tellen gaat niet lukken. dan maar over je schaamte heen, beter dan dalijk een natte broek. "Hoelang moeten we nog?" ... "een uurtje" ... een uurtje?! zei die dat nou? een uurtje?! Dat uurtje zijn 60 lange min. en dan ben je nog niet eens bij de wc! hij moest eens weten! Okay niet weer terug in gedachte gaan, bij de les blijven. Waarom kijken toch al die ogen naar me, kunnen ze het aan me zien? ik keek maar eens naar ichiro, daar zat die dan het jochie die nog geen 3 uur geleden ook met een natte broek stond. Hoe hebben ze dat opgelost? Een... Luier? NEE DAT KAN NIET! Ik voelde weer de druk op mijn blaas en weer die stekende ogen. ik moest het gewoon zeggen, alle moed bij elkaar pakken dan maar, ik keek even naar kaoru.
"ik moet nodig naar de wc"

En meteen weg kijken, wil ik de reactie weten? Ik hoorde hem zuchten. "we kunnen niet stoppen, kan je het zolang ophouden" wat gebeurd er als ik ja zeg en het vervolgens niet kan, en wat als ik nee zeg.. hmm.. durf ik dat risico aan? En waarom kijken ze nou toch zo! Hoe zal timmy uit fairly odd parents zich wel niet voelen met steeds die starende feeen achter zich aan! we gaan maar weer voor de eerlijkheid; Nee meneer, ik denk niet dat ik het kan ophouden.

3. een LUIER!?

"het spijt me jongen, je gaat dit niet leuk vinden, maar ik zal je een luier moeten omdoen" ... hoorde ik dat nou goed? Een... Luier? Ik voelde tranen opkomen. Dit kan toch niet waar zijn? ik ben 21, artiest, zie er goed uit, de leider van een groep die goed bekend staat, die een luier om moet. Ik hield het niet meer en begon te huilen. Hoe kan dit in minder dan 24 uur zo gegaan zijn? Waar is mijn manager die me zou knuffelen in situatie's als dit; ja! keihard maar waar! hij is er niet meer. en tot overmaat van ramp, je raad het wel; ook ik plastte in me broek. Nu had ik het vast en zeker gedaan, is dit mijn straf omdat ik bij ichiro was weggelopen? "ga met je hoofd op mika's schoot liggen dan kan ik je helpen" .. dat is wat kaoru zei, je zal je wel afvragen of ik dat deed, Tja, mijn manager zei; soms moet je dingen doen die goed zijn niet omdat het leuk is, liggen dan maar.

Ik voelde 2 koude handen op mijn buik, de handen van een onbekende man die mij over nog minder dan 2 a 3 minuten helemaal bloot zal zien. Ik kneep mijn ogen dicht. Daar lag ik dan half op schoot bij 1 van mijn members, in een auto! die door een onbekende een luier om zou krijgen. Ja, alsnog een luier, schoon ondergoed is er niet, en ook geen schone broek. Dat wordt een leuk welkom in alleen een luier, met een beetje geluk heb ik nog van die leuke beertjes ook. Wat een sarcasme, ik zal het maar over me heen laten komen en ja hoor;
Broek uit.
ondergoed uit.
De tientallen ogen op me gericht, naar mijn gevoel tenminste.
Je wordt schoongemaakt met van die stinkende zwitsal baby doekjes.
Je krijgt van die talk....
Wacht even, Stinkende BABY zwitsal doekjes.. was hij niet de manager van een groep jongens tussen de 16 en 22 jaar? Wat moet hij met zwitsal baby doekjes? zal het .... NEE!
achja, de talkpoeder
en weer die hand op me buik! "even blijven liggen jongen" Nee ik was van plan om op te staan! ik denk dat het maar goed is dat dat alleen mijn gedachte waren. ik hoorde een plastic tasje, en deed langzaam mijn ogen open. het was.... babyblauw.... "dit kan u me niet aandoen! " en waarom heb Mika toch altijd zijn sadistische opmerkingen op het verkeerde moment; " je lieve zachte billen zullen zo sexy staan in die luier " ... Moest ik dat als compliment opvatten? Sorry mika, dat was een belediging! en waarom heb die man toch zo'n koude hand die nu onder mijn billen is! oh hemel, waar ben ik in beland, een zachte luier onder me kont? wat nog niet eens zo slecht... Dit is gestoord!

De luier werdt strak vast gemaakt, en Kaoru trok mijn shirt een beetje er over heen. Je kan wel raden dat het vrijwel niks bedekte, daar zat ik dan, geluierd in een auto. Voor ik het wist zat ik weer te huilen, en waarom nou eigenlijk? De luier, Het ongelukje? of mijn manager? geen idee, maar ineens ging dat uur weer heel snel, net wanneer je het niet wil.

4. De ontmoeting

 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
GottaLoveDiapers Wow Vergeten voor te stellen. Ach here it goes! Voorstellen 18
Diaperthijs Wat was of is jullie favoriete kinderspeelgoed? Polls 36
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Diaperlovejas Ik ben Jas, ik ben sinds een korte tijd hier maar was onzeker over het introduceren van mezelf. Voorstellen 15
Pup Ik was vandaag bij de huisarts.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
duimelot Ik was in de kerk... I 2
Babyukkie O wat was ik boos, maar eigenlijk viel het wel mee Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Wc was bezet en toen Kon ik het niet meerhouden AB/DL Filmpjes 11
M Wc was bezet en toen hield ik het niet meer AB/DL Filmpjes 4
B Ik was gisteren in de winkel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
C Verhaal toen ik 12 was V 11
luierdromer Mamma Marja was geweldig Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
loeke ik was nat vanmorgen AB/DL Fotos 1
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
Berth Wat was er eerder?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Renluier Wat was jou droombaan vroeger? Pub 91
kruik Wat was jou laatste bestelling? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 372
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
A Het was mijn beste vriendin... W 46
yellow rose Hoe was jouw 2017? Pub 15
yellow rose wie was de 1e persoon die je het vertelde? 16+ Verhalen 36
B Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar. I 4
beddenplasser dit was ik nog vergeten... Voorstellen 15
wetboy1985 Hoe het was. Hoe het is! En hoe het worden zal? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
S zoals tena vroeger was Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
diaperdrenthe AB/DL Weekend was geweldig, Pub 14
diaper92 Wat was je spannendste luier moment Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
K Wie was vroeger een bedplasser en vond geen begrip bij zijn ouders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
adidaslover Wie was er bij de Schaapshut meeting amersfoort 4-1-2015 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
adidaslover de 1e verjaardag van clubluiers in antwerpen was mega leuk!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Draak(je) Gebanned op luiers.org terwijl ik op vakantie was? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
luiers zijn lekker Was net bij een apotheek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
M Als ik president was dan ........ Pub 47
O Wat was je eerste gedachtte toen je vanmorgen wakker werd? Pub 471
DL_Michel Wat was de langste tijd dat je in dezelfde luier gelopen hebt? Pub 17
smurfke héhé, was even offline Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P hoe was jullie reiservaringen in luier of plasticbroekje??? Pub 10
D hoe was je eerste keer luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
R Was goed verrast W 0
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls (T) 33
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls 64
D Iemand ontmoeten voor een leuke wandeling? Belgisch Limburg Contact advertenties 0
Diapergirly94 Wie heeft een ticket voor ABDL social over? Pub 2
O Zijn er “AI” tools die ondergoed door luiers kunnen veranderen in een foto? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Nog niet klaar Bezoek aan een abdl friendly prostituee 16+ Verhalen 22
Similar threads


















































Bovenaan