Was goed verrast

  • Onderwerp starter redzebra1967
  • Startdatum
R

redzebra1967

Guest
hoi voor ik begin zal ik eerst es een goeie joint rolle se lol, dance
ok klaar,
ik heb een zware auto ongeval gehad, door de zware schok van mijn stuur in mijn bekken heb ik een zwaar letsel opgelopen, kon mijn plas niet meer ophouden, ik had ook nog een zware hersenschudding ook, moest drie maanden in het donker leven, en ook heb ik een rugletsel opgelopen ben ook nog es chronisrugpijnpatient,
een paar uur na mijn ongeval was men vriendin bij mij, ze had tegen haar ouders gezegd dat ze bij mij ging blijven tot ik er weer door was, we woonden toen nog niet samen maar waren al 2,5 j in een vaste relatie
de dokteres kwam om mij te onderzoekken, mijn lakens waren doorweekt van de urine had het zelf nog niet opgemerkt, toen mijn vriendin mijn dekens van mij trok voor de dokteres om mij te onderzoekken riep ze het uit, ma schat toch jij bent kletsnat, ik natuurlijk met rode beschaamde kaken zat ik ernaar te kijken, ik kon niets meer zeggen oppeens, toen zei ik , ik heb dat gewoonweg niet gevoeld, de dokteres zei, het kan gebeuren zulke dingen na een zware ongeval je zou best luiers kopen voor de hyghiene, ik zei luiers ik ben nog ma 23j is dat niet iets voor demente ouderen zoiets, de dokteres zei jij bent niet de enige die er al last van kan hebben ik ken nog jonge mensen die nooit gestopt zijn met bedplassen dus maak je daar nu maar gene zorg om, het kan een tijdelijk verschijnsel zijn, ik was al wa geruster en mijn vriendin zei ook schaam je maar niet hoor voor mij schat, ik heb ook grote verbanden nodig ik weet wat het is om het te dragen, ik zei tis wel een groot verschil tussen en luier en een groot verband, maja ik was al gerust dat ze er niet mee lachten, de dokter zei als je hersenschudding voorbij is en je urineverlies nog niet zullen we dat ook met de scanner onderzoekken, ik wist toen alleen nog maar van mijn hersenschudding en plasprobleem toen, later bleek bij onderzoek naar mijn blaas en geregeld geklaagt te hebben over mijne rug dat ik nog 2 zware letsels had opgelopen, mijn bekken en mijn ruggewervel, ok, ik vroeg aan de dokteres waar ik die luiers kon vinden, ik wist wel dat je dat bij een suppermarkt kon vinden ma in openbaar luiers kopen nee bedankt, ze begreep het en zei je kan dat ook verkrijgen bij de appotheek en aangezien je auto in schroot is zal ik wel met je vriendin naar de appotheek meegaan voor je dringende medicatie en een paar pakken luiers voor je zodat mijn vriendin niet met de fiets moeste halen, zogezegd zogedaan, voor ze vertrokken hebben ze eerst mijn beddegoed verschoont en mij in bad gestoken, ik woonde in een grote sta carrevan had twee ruime slaapkamers een badkamer met ligbad, grote living met inlopende ruime keuken, ik woonde op een camping het was winterperiode dus heel rustig toen maar wel net buiten brugge waar ik woonde, daar was je wel op een wagen afhankelijk, ik had rust en donker nodig dus was het wel aangenaam toen, kon gene tv of muziek horen of dergelijke geluiden zo'n pijn in mijn hoofd had ik ervan, toen ze terug waren van de appotheek zat ik nog in bad goed doorweekt, mijn vriendin droogde mij af en nam mij terug mee naar de slaapkamer waar ze een pyjama uithaalde voor mij, de dokteres kwam met twee pakken luiers in mijn slaapkamer, ze haalde ereen uit en toonde aan mijn vriendin hoe het moest, terwijl de dokteres mij een luier omdeed keek mijn vriendin toe, ze zei spontaan kan een training zijn voor mij als wij later zelf kinderen hebben, ik kon er niet zo goed mee lachen toen ma later begreep ik het wel, ik zei ik ben gemakkelijker ik zal zo niet liggen wiebbelen gelijk een baby, ja de dokter en mijne vriendin schoten in een lach, en ik kreeg weer veel koppijn ervan, dus duurde het lachen niet lang, ok na alle medicatie te hebben uitgelegd zei de dokteres hou je sterk en als je boodschappen nodig heb laat ma iets weten ik ga dan wel met je vriendin boodschappen doen, ik zei ok, en toen ging ze weg,
toen ik alleen was met mijne vriendin zei ik tegen haar moet je mij nu zien liggen in die luier, ik vondt het echt niet aangenaam en niet normaal dat ik op die leeftijd al luiers moeste dragen, ze zei tis hopelijk maar tijdelijk kan al binne een paar dagen over zijn, maja dagen werden weken, weken werden maanden en maanden werden jaren, ok ik zal een sprongetje maken, over de revalidatie van mij zal ik het niet hebben dus spring ik maar terug naar mijn werk, het was ongeveer 1j na mijn ongeval, ik werkte als onderhoudsman in een meubelfabriek, tijdens mijn afwezigheid hadden ze een interim ingehuurd, ma na mijn revalidatie mocht ik terug mijn job overnemen, iedder was benieuwd naar mij en mijn toestand, ik heb het werk moetten opgeven van de pijn in mijn rug en die medicatie dat ik ervoor nam bracht mij uit concentratie op het werk terwijl je daar zeer aandachtig moet zijn, ok, ik kwam thuis rond 18u30, mijn vriendin lag in de zetel te slapen naakt onder een dekentje, ik dacht dat ze mij wou verassen met spontaan een sexspelletje te spelen, toen ik dichter kwam merkte ik dat ze in en dieppe slaap lag ik merkte ook dat ze de radiowekker van uit de slaapkamer naast haar stond, normaal kom ik ook ma rond 19u thuis ma had es een halfuurtje aan overuren genomen en vroegger gestopt met werken, ik was uitgeput toen, ik dacht ok ik doe mijn kleren uit mijne natte luier ook friste mij op in de badkamer en ging bij haar in de zetel kruipen om haar wat te strelen en haar aangenaam wakker te laten komen, toen ik naast haar stond trok ik het dekentje weg om bij haar te liggen wat ik toen zag toen ik het dekentje ophief was ik met verbazing stokstijf blijven staan, ik wist niet meer wat ik moest doen, op dat moment liep de wekker ook af zij wist niet dat ik al thuis was en schrok zig dood toen ze haar ogen opende, ze sprong op en liep naar de slaapkamer met rode kaken en roeppend ben jij nu al thuis, ja gsm bestond nog nie e, ze had een luier van mij aangedaan ik was serieus verrast van haar, ik wist wel dat ze graag verbanden droeg had ze mij al verteld dat ze het leuk vond ze deed er soms een aan als we gingen slapen al was het niet nodig voor haar, maar zei dat ze het graag had, maar nooit gevraagd aan mij om een luier aan te doen om te slapen het was te groot voor haar zei ze altijd, ik zei soms es tegen haar doe dan es een luier aan om te slapen met mij, ma ze antwoorde liever een verband dan in een luier zwemmen, ik lachte toen altijd ma twas ook niet elke nacht dat ze het deed alleen als ze er zin in had, dan spant ze altijd haar benen samen en wrijf ze ook over haar vagina vanop het verband ze vond dat leuk, ik had daar niet zo'n voorkeur voor alhoewel ik ook een luier droeg kreeg ik zelden een erectie als ik een luier aanhad, ma op het moment dat ik haar in een luier heb gezien wist ik ook niet wat er gebeurde ik vondt dat bij haar zo aantrekkelijk dat ik er een erectie van kreeg, ik stond daar in mijn blootje, ik ging naar de slaapkamer, ze had de luier al afgedaan en slipje aangetrokken, ik nam haar in mijn armen en zei tegen haar, was je dan toch es nieuwsgierig om es een luier aan te doen, ze antwoorde ja ik was allang nieuwsgierig ernaar telkens ze mij in een luier zag en had ergens de drang om er ook een aan te doen, en als ik het echt niet meer kon uithouden in jou bijzijn deed ik een verband aan zo kon ik het nog wat wegsteken zei ze, ze bekende dat het niet de eerste keer was dat ze het deed ze had er ook al es een paar keer ene luier naar haar thuis stiekem meegenomen om er dan mee te slapen, en bracht ze de dag erop weer mee om bij mij in de vuilbak te gooien, bij haar thuis zou dat opvallen, we woonden niet vast samen ze was alleen bij mij gebleven zolang het nodig was, haar ouders waren voor samenwonen na het huwlijk, ok ik nam twee luiers uit ik deed haar slipje uit legde haar op haar rug op bed en deed haar terug een luier aan, het was vrijdag, in het weekend mocht ze wel blijven bij mij slapen, ze zei dat ze daar allang van droomde dat ik es haar een luier zou omdoen, het was nog wat onwennig voor haar, ik was dan ook de eerste die haar in een luier zag, ze was wel een verlegen type, ik zei tegen haar nu staan we beiden voor een nieuwe ervaring he, het maakte haar al wa rustiger, ik kreeg weer een spontane erectie als ik haar in haar luier zag, ze zei dat ze het leuk vond dat ik er opgewonden van graak, ma ik was weer bang als zij mij de luier omdeed dat ik mijn erectie weer ging verliezen, ma nee hoor hij blijf mooi staan, toen ze met mij gedaan had kwam ze met haar hand over mijn luier wrijven, ze had dat nog nooit eerder gedaan bij mij, sex was altijd voordien zonder luier, ik werd er nog meer opgewonden van, en wat ik ook opmerkte bij mezelf opeens vond ik het aangenaam een luier aan te hebben, het was bijna al 1j dat ik ze tegen mijn goesting droeg, ma nu opeens was dat gevoel weg en was het echt aangenaam, ik begon toen ook over haar luier te wrijven en zij begon meteen met haar benen te knijpen zodat ze mijn hand tegen haar luier harder tegen haar vagina perst, zo heb ik dat heel graag en nu het mijn hand niet is vindt ik het nog leuker, ik begon ook te wrijven over haar luier terwijl ik ook aan haar tepel begon te likken, ze kwam nog heter ervan, zij wreef nog altijd over mijn luier ook, ik zei wil je met je hand erin gaan en mij es goed aftrekke, dat deed ze ook en nog gene minuut later was ik klaar gekomen, het was een heel goed gevoel het was dan ook de eerste keer dat ik klaarkom in men luier, het was echt onbeschrijfbaar, ik ging dan met mijn hand in haar luier en begon haar te vingeren, ze was kletsnat dus ging het ook heel vlot, ze kwam ook binne enkelle tellen klaar, ze had er ook heel goed van genoten, het was dan voor haar de eerste keer dat ze klaarkwam door mij met een luier aan, ze zei had ik het geweten was ik er eerder aan begonne, maja ik dacht dat jij het niet leuk ging vinden doordat ik gene erectie kreeg als ik een luier aanhad, ik zei ik kon da ook nie weten dat als ik jou in een luier zag dat ik een erectie ging krijgen ik heb je wel met je grote verbanden gezien maar dan ben je ongesteld en je laat je ma pas terug aan je komen als het over was, of dat je er soms ene zo aandeed was je thuis of ging je direckt in bed bij mij en ging je slapen, toen zei ze ik deed alsof ik ging slapen ma da was tot jij in slaap viel om dan met mezelf te spelen terwijl jij sliep, ik was echt bang dat je dat niet leuk ging vinden en was te verlegen om dat bij jou te doen voor we sexueel contack hadden, ik heb wel genoten van onze bedsex ma ik miste dat beetje meer en ik wist niet in hoever jij er ging voor open staan, ik zei had ik het meschien eerder gezien van jou was had ik wel eerder ondekt dan, maja door dit toeval vandaag hebben we het samen ondekt en we kunnen het nu zonder schaamte bij elkaar blijven doen, maja ik had mijn job wegens teveel pijn moetten opgeven, ik heb van de adviseur terug 1j rust gekregen op ziekte, en in die periode hebben haar ouders haar zover gekregen dat ze mij heeft verlaten, ze hadden haar omgepraat die jongen ga nooit meer kunnen werken het zal en sukkel worden, daar ben je nieks mee, zij was dan ook gene opstandige type, zij was een gesloten verlegen type, en liet haar gemakkelijk leiden door iemand, ze zei tegen mij het zullen altijd mijn ouders blijven, en ik tegen haar ga dan maar met je ouders trouwen,
ik heb nooit meer ene gevonden die mij nog wou, ondanks dat ik er toch nog normaal uitzie van buiten, allee denk ik toch, en nog gene dame die mijn ziekte begrijpen kan, ter zijn ergere dingen in het leven, ik had evengoed verlamd geweest toen, ma ben het niet,
einde
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Diaperthijs Wat was of is jullie favoriete kinderspeelgoed? Polls 36
Inco-plastic-24/7 De was weer gedaan Plastic broekjes liefhebbers 49
B hoe mijn dag gisteren was Broekplassers en Poepers 2
-little-cub- Was jij de Paw Patrol fan die ik vandaag zag in Spijkenisse? Contact advertenties 21
vanbartjes Hoe was het voor de bedplassers vroeger als de oppas kwam? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 47
Diaperlovejas Ik ben Jas, ik ben sinds een korte tijd hier maar was onzeker over het introduceren van mezelf. Voorstellen 15
Pup Ik was vandaag bij de huisarts.. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
gush360 ooit was ik heel kort lid en nu terug Voorstellen 28
duimelot Ik was in de kerk... I 2
Babyukkie O wat was ik boos, maar eigenlijk viel het wel mee Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Luierman1983 Meesteres Petra was echt een fijne ervaring Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Wc was bezet en toen Kon ik het niet meerhouden AB/DL Filmpjes 11
M Wc was bezet en toen hield ik het niet meer AB/DL Filmpjes 4
B Ik was gisteren in de winkel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
C Verhaal toen ik 12 was V 11
luierdromer Mamma Marja was geweldig Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
loeke ik was nat vanmorgen AB/DL Fotos 1
J was door een SSD defect even off radar.. Pub 13
Berth Wat was er eerder?? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
Renluier Wat was jou droombaan vroeger? Pub 91
kruik Wat was jou laatste bestelling? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 372
Poobottom War voor straf kreeg/krijg jij als je stout was/bent? Polls 72
A Het was mijn beste vriendin... W 46
yellow rose Hoe was jouw 2017? Pub 15
yellow rose wie was de 1e persoon die je het vertelde? 16+ Verhalen 36
B Nog niet klaar Ik was toen ongeveer 8 jaar en zat in de derde leerjaar. I 4
beddenplasser dit was ik nog vergeten... Voorstellen 15
wetboy1985 Hoe het was. Hoe het is! En hoe het worden zal? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
S zoals tena vroeger was Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 11
diaperdrenthe AB/DL Weekend was geweldig, Pub 14
diaper92 Wat was je spannendste luier moment Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
K Wie was vroeger een bedplasser en vond geen begrip bij zijn ouders? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
adidaslover Wie was er bij de Schaapshut meeting amersfoort 4-1-2015 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 35
adidaslover de 1e verjaardag van clubluiers in antwerpen was mega leuk!! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 37
Draak(je) Gebanned op luiers.org terwijl ik op vakantie was? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
luiers zijn lekker Was net bij een apotheek Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
E Ach, Ik was maar een artiest A 2
M Als ik president was dan ........ Pub 47
O Wat was je eerste gedachtte toen je vanmorgen wakker werd? Pub 471
DL_Michel Wat was de langste tijd dat je in dezelfde luier gelopen hebt? Pub 17
smurfke héhé, was even offline Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
P hoe was jullie reiservaringen in luier of plasticbroekje??? Pub 10
D hoe was je eerste keer luiers dragen? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 32
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls (T) 33
DL_Michel Hoe oud was je toen je wist dat je van luiers houd? Polls 64
J Heyyy goed nieuwe Broekplassers en Poepers 8
beddenplasser speciale promoties Goed Thuiszorgwinkels Winkels 0
V Zit mijn luier zo goed (dicht) 16+ Board 9
P Website "Glimmend Goed" Plastic broekjes liefhebbers 5
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
Similar threads


















































Bovenaan