adoptie moeders (TB, JL, TL, WL, KL, BL, PB, OB, NL/PL, 18+)

wat voor cijfer geef je het verhaal adoptiemoeders?


  • Totaal stemmers
    65

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Ben het helemaal met radiotijger eens. Ga voor al zo door en houd ons niet zo in spanning. XD
 

tb-verhalen

Beginneling
Zooooo, eindelijk heb ik weer eens goed kunnen schrijven. En ik heb een nieuw hoofdstuk af.
Ik zal hem nog even snel doorlezen en daarna online zetten!

Maar ik post al even snel een berichtje omdat ik er trots op ben! En ben heel benieuwd
wat jullie van de nieuwe ontwikkeling gaan vinden!! dance

tb
 

tb-verhalen

Beginneling
hoofdstuk 9: de babydag

Wat?! Hoe bedoel je niet altijd baby, vroeg Lucas geshockt.

Oh rustig maar hoor schat, je hoeft je er niet druk om te maken antwoordde Mara. Het is enkel dat wij dit allemaal waarschijnlijk niet voor altijd vol kunnen blijven houden. Er gaat een tijd komen dat een van ons er genoeg van heeft, wie van ons drieën weet ik niet, maar het gaat gebeuren en daar moeten we vooraf berust op zijn.

Om daar rekening mee te houden, hebben wij een planning gemaakt waar jij je aan gaat moeten houden. Zo spelen we er een beetje op in en zorgen we dat het, in elk geval zo lang mogelijk, voor iedereen leuk blijft.
Snap je dat een beetje, vroeg Anna?

Ja, antwoordde Lucas zachtjes terwijl hij geen idee had waar ze het over hadden. Hij was er door overdonderd. Hier hadden ze het vooraf niet met hem over gehad. Straks moest hij volgende week weer terug naar zijn vader, wat zou die dan wel niet zeggen?

Die grote angst werd al snel weggenomen, Mara vertelde hem dat ze het nu echter super leuk vonden en als het zo door gingen echt niets anders wilden. Dit was enkel een voorzorgsmaatregel en dat zou het volgens hen misschien nog wel leuker maken!

Maar wat voor planning bedoelen jullie dan? vroeg Lucas licht gerustgesteld.

Een soort weekplanning zei Mara trots, alleen dan over een periode van 6 dagen!
Ze hadden express voor 6 dagen in plaats van 7 gekozen. Dit moest er voor zorgen dat Lucas zo min mogelijk tijdsbesef zou hebben. Ze hadden ook bijvoorbeeld zo min mogelijk klokken in huis opgehangen en al helemaal geen in zijn kamers. Peuters en baby's hadden namelijk ook weinig tot geen tijdsbesef.

Kom maar eens kijken zei ze trots tegen Lucas en ze gaf hem een papier waarop het volgende uitgetypt stond.


Dagen van Lucas:

dag 1: baby of peuter dag. Of dit een baby of peuter dag is wordt bepaald door mama.

dag 2: peuter dag.

dag 3: peuter dag.

dag 4 peuter of kinder dag.
Als dag 1 een baby dag is geweest  peuter dag.
Als dag 1 een peuter dag is geweest  kinder dag.

dag 5 kinder dag.

dag 6 kinder of Lucas dag.
Als dag 4 een peuter dag is geweest  kinder dag.
Als dag 4 een kinder dag is geweest  Lucas dag.
(Na dag 6 wordt er opnieuw gestart met dag 1)
Wat is een baby dag?
Gehele dag verzorgd worden als een baby, heel veel slapen, enkel babyvoeding.

wat is een peuter dag?
Spelen en behandeld worden als een peuter, bedtijd na sesamstraat plus een middagdutje, peutervoeding + een (normale)maaltijd waarbij Lucas zoals alle maaltijden op een peuterdag gevoerd wordt. Natuurlijk is Lucas geheel onzindelijk.

wat is een kinder dag?
Spelen en behandeld worden als een kind van 9, bedtijd vroeg in de avond, nog wel geheel onzindelijk, normale voeding.

wat is een Lucas dag?
Lucas gewoon als zichzelf, mama's zijn nog wel altijd de baas, bedtijd naar afspraak, normale voeding, luier = verplicht, Lucas wordt nog steeds geholpen met uit bed komen/ wassen en als het bedtijd is wordt Lucas weer baby/peuter bij het omkleden.

Uitzonderingen:
- speciale dagen of met uitstapjes:
Hierbij is de mogelijkheid tot het invoegen van een Lucas dag, de rest van de dagen in de planning blijven dan ongewijzigd.
- in het openbaar:
In het openbaar is Lucas zichzelf, de buitenwereld hoeft hier niets van mee te krijgen. Natuurlijk wel altijd een luier/romper aan.
- Bij ziekte:
Gedurende de periode dat Lucas ziek is: babydagen. Echter kan er wel van de voeding worden afgeweken.

nb:
Lucas heeft altijd 24/7 een luier om. Hiervoor zijn GEEN uitzonderingen.


Alhoewel Lucas de lijst minimaal drie keer doorlas wist hij direct dat dit een perfect plan was. Er waren nu regels verbonden aan het luierdragen en kind/mama zijn zodat iedereen wist waar hij aan toe was. Daarnaast kon hij ook af en toe zichzelf zijn, op een kinderdag al een klein beetje en op een Lucas dag voor het grootste deel.

Vind je het wat vroeg Mara terwijl Lucas glunderend van het papier opkeek. Jullie hebben me net even laten schrikken met die serieuze gezichten zei hij, ik dacht dat jullie me weg wilden sturen!
Maar dit lijkt me geweldig!

Mara lachte, we willen jou voor geen goud kwijt Lucas.
Dat zeker niet vervolgde Anna. En nu hebben we een duidelijke planning en regels waar iedereen zich aan moet houden zodat iedereen altijd weet waar hij of zij aan toe is.

Vandaag laten we alles nog even voor wat het is maar morgen beginnen we direct met een babydag. We zullen in de keuken een schrift leggen met alle regels daarin opgeschreven. Wij maken de regels en schrijven ze op. Je mag op een Lucas dag wel hints geven over wat je in het schrift wil hebben staan maar uiteindelijk zijn wij de baas.
Lucas knikte, dat leek hem logisch.

Ze bleven die ochtend nog lang in de zon zitten en Lucas speelde wat met blokken op de veranda. Tegen de middag maakte Anna voor hen een heerlijke maaltijdsalade klaar en 's avonds kreeg Lucas in zijn kinderstoel een groot bord spaghetti voor zijn neus zodat hij met een goed gevulde maag naar bed zou gaan.

Voordat Mara hem echter mee naar boven nam sprak ze nog even kort met hem af dat vanaf het moment dat hij op de commode zou liggen hij baby zou zijn. Lucas voelde zijn hart bijna letterlijk sneller slaan, hij was erg benieuwd!

Mara nam hem mee naar de badkamer en hielp hem daar met uitkleden totdat hij op zijn luier na naakt voor haar stond. Ze pakte een washandje uit een kastje in de badkamer, hield die onder de kraan en deed er wat zwitsal zeep op. Voorzichtig trok ze Lucas zijn luier in z'n geheel naar beneden en waste zijn kruis. Ze waste al zijn intieme plekjes erg grondig en vergat niks. Toen ze hiermee klaar was pakte ze uit dezelfde kast een handdoek en droogde hem af.

Nadat ze de luier weg had gegooid in de luieremmer die in de badkamer stond pakte ze de volledig naakte Lucas bij zijn hand en nam hem mee de badkamer uit naar zijn peuterkamer.

In zijn kamer mocht Lucas op de commode klimmen en Mara pakte een een grote pot sudocreme waar ze zijn billetjes en liezen goed mee insmeerde. Voordat ze een nieuwe felgekleurde luier tevoorschijn haalde uit de commode kwam daar ook nog een dikke laag zwitsal talkpoeder overheen.

Toen Lucas eenmaal goed besmeerd, bepoedert en geluierd was liep Mara naar zijn kinderbed en trok hier het dekbed vanaf. 'Daar laten we mijn kleine schat maar niet onder slapen' zei ze liefkozend tegen Lucas die nog steeds op de commode lag. Anders stik je straks onder je dekentjes!

Ze legde de deken in de grote kast die in Lucas kamer stond en pakte daar naast een romper een andere deken uit.

Ze liep terug naar de commode en hielp Lucas daarna voorzichtig in zijn blauw/wit gestreepte romper. Hierbij merkte hij dat in plaats van de eerdere keren dat Anna of Mara dit gedaan hadden ze liet hem nu helemaal niets zelf doen, ze pakte zelfs zijn armen vast om die door de mouwen van de romper te stoppen. En toen Lucas wat draaide omdat hij niet helemaal lekker op het verschoonkussen lag drukte ze hem stevig tegen de commode, alsof ze bang was dat hij eraf zou rollen.

Nadat ze de drukkertjes onder zijn luier vast had gemaakt haalde ze de nieuwe deken die ze uit de kast had gepakt tevoorschijn en vouwde hem uit. Dit bleek echter geen deken te zijn maar een trappelzak!

Ze ritste de achterkant van de trappelzak open en trachtte deze bij Lucas aan te doen. Lucas ging rechtop zitten zodat ze de trappelzak gemakkelijk dicht kon ritsen maar Mara drukte hem zachtjes weer terug op het verschoonkussen.

Zulke jonge baby'tjes kunnen toch helemaal niet zitten, fluisterde ze zachtjes in zijn oor en ze gaf hem een knipoog. Lucas bloosde een beetje, hij was eventjes vergeten dat hij echt een baby was nu.

Mara hielp hem nu voorzichtig van de commode af richting zijn bedje. Hierbij moest Lucas natuurlijk ook wat zelf doen want hij was te zwaar voor haar om op te tillen. Eenmaal in zijn bedje gaf Mara hem nog zijn fopspeentje in en een kus op zijn voorhoofd. Daarna schoof ze de spijlen van zijn bedje omhoog zodat hij er niet meer uit kon vallen en verliet ze na de babyfoon aangezet te hebben zachtjes de kamer. Ze liet een klein babylampje branden en de deur op een kier staan.
De volgende dag merkte Lucas pas echt hoe toegewijd Anna en Mara waren als het om zijn verzorging ging. Hij werd wakker door een straal zonlicht die door zijn winnie the pooh gordijnen direct in zijn gezicht scheen en nadat hij moeizaam zijn ogen had geopend en naar de trappelzak keek die hij aanhad besefte hij weer wat er de vorige dag gebeurt was.
Vandaag zou hij zijn eerste babydag meemaken!

Net als gisterenochtend werd hij wakker met een volle blaas en hij vulde zijn dikke maar nog droge luier met zijn ochtendplas. Dit ging nog steeds niet vanzelf maar het leek wel iets beter dan gisteren te gaan. Al kon dit natuurlijk ook zijn verbeelding zijn.

Daarna bedacht hij zich wat hij nu moest doen. Normaal gesproken zou een baby die wakker werd in een natte luier waarschijnlijk al huilend om de aandacht van zijn moeder vragen en Lucas keek met een sluiks oog naar de babyfoon die op de vensterbank stond.

Als hij zou huilen zouden Mara en Anna dit vast horen en hem uit bed komen halen, maar hij vond het toch nog wel lastig om net te doen alsof hij huilde.
Gelukkig hoefde hij deze keuze niet te maken want juist op dat moment stak Anna haar hoofd door de deur die op een kier stond om te kijken of Lucas nog sliep.

Ze glimlachte toen ze zag dat hij zijn ogen open had en riep Mara naar boven. Samen liepen ze zijn kamer in en schoven de spijlen aan de zijkant van zijn bedje naar beneden zodat ze hem uit bed konden halen.

Goedemorgen lieve Lucas zei Anna met een klein stemmetje en kietelde hem zachtjes op zijn buik. Wat heeft onze kleine schat lekker uitgeslapen hé, zei Mara.

Samen hielpen ze hem uit bed naar de commode, daar kleedde Mara hem uit terwijl Anna in de badkamer een teiltje met lauw water vulde om hem mee te wassen.

Toen ze terugkwam in de slaapkamer lag Lucas al naakt op de commode. Mara had hem handig uitgekleed en de zware plasluier in de luieremmer gegooid. Samen wasten ze Lucas, eerst zijn gezicht en daarna zijn buik, armen en benen. Ze deden dit met heel veel liefde en erg voorzichtig. Als laatste wasten ze zijn piemel en kont.

Anna pakte eenzelfde luier uit de commode die Lucas gisterenavond om had gehad en vouwde deze open. Mara tilde zijn kont wat op zodat Anna de luier eronder kon schuiven en liet hem toen voorzichtig op de zachte luier zakken. Daarna smeerde ze hem opnieuw in met een dikke laag sudocréme en talkpoeder en tenslotte vouwde Anna de luier dicht.

Lucas kreeg een nieuwe romper aan (lichtgeel met een beertje erop) en Anna nam hem mee terug naar zijn bed waar Mara al op was gaan zitten. Tot zijn schrik zag Lucas dat Mara zichzelf begon uit te kleden! Wat zullen we nu krijgen?

Mara maakte de knoopjes van haar blouse los en legde deze naast haar neer op bed. Daarna opende ze het clipje achterop haar BH en deed ook deze uit zodat ze met haar blote borsten op bed zat.
Lucas die intussen ook door Anna op bed was gezet werd nu zachtjes door haar in de richting van Mara's schoot geduwd totdat hij zo bij haar op schoot lag dat hij met zijn hooft ter hoogte van haar borsten lag.

Mara pakte nu met haar hand zachtjes het achterhoofd van Lucas vast en bewoog dit richting haar linkertepel. Met haar andere hand pakte ze haar linkerborst vast en bewoog die richting Lucas zijn mond.
Even slikte Lucas, maar toen de grote tepel van Mara zijn mond raakte opende hij toch instinctief zijn mond en omsloot die voorzichtig rond haar borst. Hij sloot zijn ogen en begon zachtjes uit de borst van Mara te drinken waar vrijwel direct toen hij eraan zoog melk uit kwam.

Voor vrijwel iedere buitenstaander die dit tafereel zou aanschouwen zou het een idiote situatie zijn. Maar voor de drie mensen die zich nu in de kamer bevonden was dit een van de meest vredige en mooiste momenten die ze ooit hadden meegemaakt.

Lucas besefte maar half dat het eigenlijk heel vreemd was dat een vrouw die geen kind had gebaard melk produceerde, de melk smaakte erg zoetig maar hij vond het niet vies. Hij was bijna in een soort trance geraakt door de enorme liefde en genegenheid die hij kreeg van Mara en Anna. Hij voelde zich enorm nietig maar tegelijkertijd ongelooflijk gelukkig.

Achteraf wist hij niet hoelang het geduurd had voordat Mara voorzichtig haar tepel uit zijn mond haalde en haar andere borst naar zijn mond had bewogen. Of hoelang het geduurd had voordat ze ook deze borst weer uit zijn mond had getrokken. Hij wist alleen dat hij een grote leegte had gevoeld toen het allemaal voorbij was.

Mara had zijn mond afgedaan met een babydoekje en zichzelf weer aangekleed. Ze hadden elkaar allemaal even aangekeken maar niemand zei wat. Ze wisten ook niet wat ze moesten zeggen want wat ze voelden was niet onder woorden te brengen.

Uiteindelijk had Anna hem van bed gehaald en in de box gestopt waar hij een paar uur lekker in zou mogen spelen.
 

tb-verhalen

Beginneling
@qawsedrf

Dankje voor je reactie! Ik ben nu bezig met hoofdstuk 10 en hoop het binnen
niet al te lange tijd online te zetten :)
 

tb-verhalen

Beginneling
Haha this is not the end, don't despair! ;)

Ik realiseer me terdege dat ik weinig actief ben in dit verhaal en mijn excuses daarvoor.
Ik zie de laatste tijd helaas weinig tijd om te schrijven. Ook wil ik
De hoofdstukken niet zomaar afraffelen.

Ik heb bijna vakantie dus misschien heb ik dan nog wat meer tijd. eigenlijk
Wil ik wat hoofdstukken voor schrijven zodat ik wat ruimte heb.


Maar bij deze beloof ik: er komen nieuwe hoofdstukken.


Thanks for the wake up call Haha :).

Tb
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
Mocht idd wel eens tijd zijn dat er iets nieuws kwam.
Maar ik heb het geduld van een reiger dus dat komt wel goed en de hoofdstukken zijn altijd het wachten waard
 

Lema

Beginneling
Vooral op de momenten dat hij zelf iets niet kan, zijn luier uit doen, of naar het toilet, of zijn speentje pakken terwijl hij opgesloten zit in zijn ledikant. Heel erg leuk!
 

donavan1104

stoute jongen die een goede juiste straf verdiend
daar droom ik van, ze mogen alles afnemen van me, als ze me maar weer tot bby krijgen en dan in Spanje nog!!!!!!
laat je weten of het kan!
 
Bovenaan