Anja maakte van mij een DL'r

Luieraard

Superlid
Anja ken ik nu al een week of twee. We kunnen ‘t goed hebben samen. Er duidelijk een klik tussen ons.
Veel gewandeld, in die kilometers loop veel gekletst en gelachen. In deze korte tijd al drie keer uit eten geweest en een filmpje gepakt.
Nu deze avond iets nieuws meegemaakt bij Anja.
We zouden gaan vrijen maar voordat dit gebeurde wou Anja dat ik een plastic broekje moest dragen.
Beetje vreemd vond ik dit maar onder haar excuses om haar lakens en matras te beschermen.
Beide hesen we dus in plastic luierbroekjes. We giechelde, werden zelfs even verlegen.
Met plastic aan dicht tegen elkaar aangelegen en lieten onze handen elkaars lichamen ontdekken.
Toen ze heerlijk over mijn kruis gleed merkte ik pas toen hoe super geil ‘t plastic aanvoelde. Ik zei dit en ik merkte dat Anja meteen een stuk geiler werd en ontspannender. Super intens met plastic en zei ook dat ik dit voortaan altijd wou. Dat wou zij ook graag.
Anja vertelde mij dat ze altijd van ‘t dragen van plastic luierbroekjes enorm geil werd. Ik begreep meteen wat ze bedoelde.
We vreeën intenser en hoe natter het plastic werd des te lekkerder gleed het over onze huiden.
Nou heb ik wel vaker een meisje geneukt maar nu met plastic aan was zeer bijzonder en ons orgasme ook een stuk heftiger.
Meestal na de daad rolde ik en mijn bedpartner moe in slaap maar nu met Anja bleven we heerlijk doorgaan met ‘t naspel.
Ze pijpte mij terwijl ik haar befte, kregen zin in een tweede ronde neuken. Wel drie keer geneukt om uitgeput hijgend naast haar te liggen.
Anja had dorst en kreeg honger, dus gingen we zo in onze plastic luierbroekjes naar de keuken wat mij weer erg opwond.
Voor ‘t eerst zag ik een super geil meisje in plastic ondergoed. Met wat wijn en hapjes belande we op de bank.
Ik zag een stapel fotoalbums liggen en raapte er een op. We keken samen naar haar jeugdfoto’s.
Wat mij direct opviel dat ze bijna op alle foto’s geluierd was en plastic droeg. Ik vroeg ernaar. Anja bloosde.
Ja dat plastic komt uit die periode en is haar altijd bijgebleven.
Ze pakte het album van mij af en wou iets anders laten zien nu ik zo relaxt op haar luier foto’s reageerde.
De aller onderste kwam boven, zij opende het album. Nu een stuk ouderen Anja en goed geluierd en in plastic gehuld.
Alle foto’s was ze geluierd en ik zag verschillende poses waarin een dikke gebruikte luier aanhad.
Het wond me op wat Anja zekers niet ontging.
Terwijl ik aandachtig naar de foto’s keek streelde zij mij opkomende harde paal in plastic.
Ze vroeg hoe ik ‘t vond zo zij geluierd en soms in een plastic of lakplastic rompertjes aan. Ik vond ‘t super.
Het ijs was nu helemaal gebroken. Anja vroeg of ik ook zin had om kennis te maken met luiers. Ik knikte.
Zij omvatte mijn paal in plastic en trok me ruig af. Ze ging op mij zitten. Ik begon geil haar kontje en vagina te likken.
Onverwacht kwam ik klaar, zij zoog en likte mijn sperma uit ‘t plastic weg.
Zij kwam spuitend in m’n mond klaar, doordat mijn paal hard bleef wist dat ik hiervan genoot. Geil dronk ik uit haar kut.
Ze vroeg of ik ook plas durfde te drinken. Ik gromde wat en niet veel later plaste ze in m’n mond. Mijn paal klopte van opwinding.
Toen ik de laatste druppels plas had weg gelikt ging ze heerlijk op mijn paal zitten. Ze boog voorover heftig tongde we.
Anja was blij dat ik ook zo van plas sex hield en van luiers. Ik bleek de eerst jongen te zijn die er zo heftig en lekker op reageerde.
We neukte ruw, toen ik in haar spoot wou ze dat ik mijn blaas in haar kut zou ledigen.
Beide genoten van deze nieuwe ondeugend fase. Druipend gleed ze van mij af en trok direct haar plastic broekje goed.
Ze stond op. Geil en zwaar verliefd aanschouwde ik haar, voor m’n ogen deed ze een ferme plas in haar plastic broekje.
Ik trok haar naar me toe. Dronk heerlijk haar urine uit ‘t plastic. Ook zij genoot van deze wenteling tussen ons.
We hadden direct een andere band met elkaar. Inniger. Intenser. Ze pakte mijn hand, nam me naar haar slaapkamer.
Daar kreeg ik mijn eerste luier en twee plastic luierbroekjes. Ik vroeg waarom.
Zij giechelde, vertelde omdat ze ‘t geknisper zo opwindend vond.
Onder haaraanwijzingen bracht ik bij haar een luier aan en ook plastic luierbroekjes.
In de badkamer maakte we ons klaar voor het slapengaan. Ik moest drie volle glazen drinken en een pilletje.
Ter stimulatie van mijn blaas spieren. Ook zij nam veel water en slikte een pilletje. Verliefd kropen we tussen de lakens.
Zoende en streelde nog wat maar we waren inmiddels te moe . Vlak voordat ik in slaap viel hoorde ik bij haar een heftig gesis.
Ik voelde aan haar plastic kont en kruis. Voelde de warmte en hoe het opzwol. Ik voelde m’n blaas en debuteerde in mijn luier.
Die warmte in je kruis gaf mij een enorme kick.
Geil vulde ik mijn luier en werd s'nachts nog een paar keer wakker en genoot van het plassen.
Hoorde Anja ook flink te keer gaan en wist dat een weg terug uitgesloten was. Dit wou ik samen met haar voortaan altijd beleven.
Ik werd gewekt doordat Anja met haar volle plastic luierbroek op mijn gezicht ging zitten terwijl ik duidelijk haar hoorde plassen.
Oh wat is ze toch fantastisch. Meteen plaste ik ook, voelde hoe al plassend Anja mij aftrok.
Ik trok met moeite bij haar alles opzij en befte haar naar een geweldig orgasme. Dronk direct haar plas terwijl ik ook plaste.
Wat een super stel zijn we toch. Uit bed komen koste ons moeite.
Wijdbeens met een enorme bobbel en hangende luier in plastic waggelde we naar de badkamer.
Daar hielp Anja mij met het uit trekken van ‘t plastic en luier.
Naakt stonden we onder de douche en daar wou zij genomen worden in haar kontje. Neuken en zeiken bevalt mij best.
Na het douchen elkaar afdrogen en kreeg mijn eerste luier voor de gehele dag. Vanaf nu altijd geluierd.
De vorige nacht had een omwenteling bij mij teweeggebracht, maar ook bij Anja.
Ze werd een stuk makkelijker om haar ondeugden met mij te delen. Inmiddels mijn vrouw en zijn onafscheidelijk.
Geluierd gaan we naar ons werk en thuiskomend is de traditie elkaar geil te checken en eventueel te verschonen.
En sex? Nog steeds heftig intens. Wel met hulpmiddelen ter stimulering.
Vrijen met alleen plastic aan en hebben een lakplastic onderlaken.
We hoeven dus niet bang te zijn voor waterschade aan matras en lakens.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
L Anja & Rob A 0
molny Anja van het Rembrandtplein (18 +) A 10
underjamsftw Het onvergetelijke luierweekend bij tante Anja O 14
A Tante Anja T 4
L Hoi! Korte voorstelronde van mij! Voorstellen 14
MrPavlov Iemand zin om eens langs te komen bij mij in Gent vanavond? Contact advertenties 2
Brett010 Wat mij opvalt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
I Wie kan mij helpen??? Pub 5
DiaperedBearCub Ik stel mij zelf eindelijk eens voor! Voorstellen 9
Babyboy2024 Mij even voorstellen Voorstellen 22
Timluierboy betaalde mama die mij wil komen verzorgen in Nijmegen Contact advertenties 0
Love4Luiers Wie wil en kan mij verschonen en verwennen? Ben biseksueel dus allen welkom Contact advertenties (T) 0
P Wie wil mij pamperen morgenochtend Contact advertenties 2
fatsuit-lover Mijn papa zoekt een broer of zusje voor mij Contact advertenties 4
E Ik zoek Ouders die mij willen opvoeden als meisje. Contact advertenties 5
fluffy tiger tijd om mij ook maar eens voor te stellen (lang) Voorstellen 17
B Ik wil mij voorstellen, (broekplassertje) Voorstellen 28
Inco-plastic-24/7 Waarom ik altijd plastic broekjes draag, vragen ze mij wel eens...... Plastic broekjes liefhebbers 17
D Wie kan mij helpem Contact advertenties 6
lkjhgfd voor mij een spannend dagje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 18
V Op zoek naar liefdevolle papa en mama die mij als hun kleine jongen willen behandelen Contact advertenties 4
PB'tje Wat ik mij afvraag... Plastic broekjes liefhebbers 7
E Kan iemand mij helpen een oud(18+) verhaal te vinden? 16+ Board 1
E Heb ik mij ooit al voorgesteld? Voorstellen 13
Bam-Bi Ab dl dagje bij mij thuis Pub 20
V Luiers lekken altijd bij mij. Algemeen 16
littleboy_1991 Wie helpt mij hier doorheen? Contact advertenties 1
D Zie mij, ik draag een luier∆ Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 25
Hailey Knuffel voor iedereen die mij hier zo fijn en veilig laten voelen! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
B Ook ik stel mij een even voor Voorstellen 17
Casey Wie helpt mij m'n favoriete luiers terugvinden? Vragen & Info Shop 20
PrinsesJuliette Ik stel mij ook eens voor Voorstellen 49
Bob. Ik stel mij nog maar eens voor! Samen de abdl ontdekkingsreis starten?:P Voorstellen 12
Meindert meer over mij zelf Contact advertenties 2
T Tijd om mij ook maar eens voor te stellen Voorstellen 19
Joortje Ik stel mij eindelijk ook maar even voor Voorstellen 22
R Mama die mij wilt verzorgen Contact advertenties 4
L Ik zal mij even voorstellen Voorstellen 41
André Adult Baby Wie wil mij een keer verschonen, en zoek contact met luiervrienden. Contact advertenties 0
slo123 Baby sissy zoekt een mama die mij wilt verzorgen Contact advertenties 2
André Adult Baby Wie heeft er zin om volgende week met mij te fietsen Contact advertenties 4
Babyukkie Wie kan mij vertelle moderator talk 13
Hasta la Vista Gezellig overdag bij mij thuis luieren Contact advertenties 5
stiekemedler ligt het aan mij? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 41
Pamperkontjuh Noem mij een Wappie maar check dit !! Pub 24
Steve. Rex Ben nieuw en wil graag vrouwen beter leren kennen die het zelfde zijn als mij Voorstellen 17
Inco-plastic-24/7 ik zal mij ook even voorstellen Voorstellen 15
DLY85 Wie heeft nog een oud model tena voor mij? VVV 15
D Wie maakt mij een trotse Daddy? Contact advertenties 6
D Tijd om mij eens voor te stellen. Voorstellen 20
Similar threads


















































Bovenaan