Tante Anja

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 18,2%
  • 6

    Stemmen: 3 27,3%
  • 7

    Stemmen: 1 9,1%
  • 8

    Stemmen: 4 36,4%
  • 9

    Stemmen: 1 9,1%
  • 10

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    11
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: Diaperpj


Wakker worden Manon, riep mam. Je moet zo naar Tante Anja, want pappa en ik moeten over een uurtje al op het vliegveld zijn. Ik kwam langzaam uit bed en liep naar de badkamer, daar trok ik mijn pyjama uit en mijn ondergoed. Nadat ik me gedoucht had, trok ik snel mijn kleren aan en liep naar beneden. Ik ben klaar, hoor mam!, zei ik tegen mijn moeder.

Laten we dan maar op pad gaan. We stapten in de auto en na 10 minuten waren bij het huis van mijn tante.

Hoi zus, zei tante Anja. Wat ben je laat, laat haar maar snel binnen, dan kan jij snel naar het vliegveld.

Zeg maar gedag tegen mamma, Manon! Ik liep naar mamma toe en gaf haar dikke kus. Lief wezen voor tante Anja, meisje! Nu moet ik echt gaan hoor. Dag allemaal en tot over twee weken. Mijn moeder liep de deur uit en reed weg.

Zo, Manon, zei tante. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, hè! Dank je, zei ik. Ik was drie dagen geleden 12 geworden.

Zo!, riep tante. Laten we eerst maar even naar boven gaan, dan zal ik je kamer laten zien. Tante leidde me de trap op en kwamen we in mijn nieuwe kamer. Hier zal je deze twee weken slapen, Manon. Vindt je het mooi? Ja, hoor tante. Tante Anja liep naar de kast en pakte er een pyjama uit. Laten we je eerst maar even omkleden. Deze pyjama heb ik speciaal voor jouw gekocht. Ze liet de pyjama zien en ik zag dat het een babypyjama was.

Maar dat is een babypyjama, tante!? Nee, hoor jij kan hem ook dragen hoor. Laten we je eerst maar even uit die kleren helpen, hè. Tante Anja pakte mij shirt beet en trok hem over mijn hoofd heen. Ik kan mezelf wel uitkleden, hoor. Ik doe het wel voor je, dan gaat het veel sneller. Nadat ze me helemaal uitgekleed had zei ze, Ga maar even op je bed liggen, ik ben zo terug. Na een minuutje kwam ze terug met een tasje in haar hand. Ik zag dat ze er een tube uithaalde. Tante draaide de dop van de tube en deed wat zalf op haar handen. Toen begon ze me billen en mijn schaamstreek in te smeren.

Zo til je benen eens op, vroeg ze. Dan kan ik je luier onder je kontje leggen. Mijn luier? Ik heb geen luier nodig, hoor tante Anja! Dat weet ik Manon, maar je weet maar nooit ofdat je een ongelukje krijgt en ik wil niet dat je mijn vloerbedekking ruïneert. Dus hup die benen omhoog! Ik tilde mijn benen omhoog en tante schoof de luier onder me. Nadat ze me geluierd had, deed ze me mijn pyjama aan. Zo kleintje, ga maar lekker naar beneden, dan krijg je van me een flesje melk!, zei ze.

Toen ik op de bank zat, kwam tante Anja aanlopen met een flesje melk. Waarom krijg een flesje ik kan uit een glas drinken!, zei ik. Ik vind dit het makkelijkst, Manon. Pak aan en drink het leeg. Dus besloot ik na een tijdje zeuren het toch maar leeg te drinken. Ik voelde me net een baby met het leegdrinken van een babyflesje en met een luier om. Toen ik een half beneden zat kreeg ik een beetje kramp in mijn maag, ik voelde dat ik moest gaan poepen.

Omdat tante mij een luier had omgedaan verwachte ik niet dat ik naar de wc mocht gaan, dus ik durfde het ook niet te vragen. Na een half uur proberen ophouden, liet ik een wind en voelde ik hoe de eerste beetjes poep zich een weg vonden in mijn luier, steeds meer poep kwam eruit, totdat na twee minuten mijn luier helemaal vol zat. Mijn luier voelde plakkerig en warm aan en ik vond het niet een lekker gevoel, dus begon ik zachtjes te huilen.

Tante Anja had het inmiddels ook door gekregen en zei, zie je nou wel dat ik de juiste beslissing maakte om je een luier om te doen, je hebt hem helemaal vol gepoept! Je bent gewoon een kleine baby! Laten we maar snel naar boven gaan en een schone luier omdoen. Tante pakte mij van de bank af en tilde me naar boven, ik wist niet dat ze zo sterk was. Onderweg merkte ik dat ik in mijn luier plaste, ik had het geeneens door, hoe kon dat? Ik stond voor een raadsel.

Tante legde me op de verschoningstafel en deed me een schone luier om. Terwijl ze dat deed zag ze ook dat ik ook geplast had. Zo, je hebt ook nog flink geplast, het is maar goed dat ik je een schone luier heb omgedaan, anders was je misschien nog gaan lekken. Ze trok mijn pyjama weer aan en tilde me weer op. Laten we je eerst maar even naar je nieuwe kamer brengen om eventjes een middagdutje te doen, zei ze. Terwijl ze dat zei deed ze een speen in mijn mond. Ze deed de deur open van mijn kamer en zag dat het helemaal veranderd was dan aan het begin van de dag. Er stond nu een groot babyledikant in plaats van een normaal bed. Ze legde me er in en zei welterusten.

Ik had helemaal geen slaap, maar uiteindelijk viel ik wel in slaap. Ik droomde dat ik heel erg naar de wc moest. Dus ik stapte uit bed en ging naar de wc. Ik ging op de pot zitten en begon te plassen en te poepen, toen ik weer wakker werd kreeg ik door dat ik alles in mijn slaap in de luier had gedaan. Ik wist niet wat er gebeurde. Mijn luier was warm en plakkerig, maar toch begon ik het toch wel een beetje lekker te vinden. Ik kreeg in de gaten dat ik nog steeds mijn speen in mijn mond had en dacht bij me zelf, dat is ook niet verkeerd. Ik viel weer in slaap en na een half uurtje werd ik wakker toen Tante Anja mij aan het verschonen was en ik begon te huilen.

Stil maar baby Manon, zei tante. Tante is je al aan het verschonen. Toen hoorde ik mezelf ineens zeggen, Baby Manon poeppie daan!!!!! Ikke stinkie doen!! Ik was wakker geworden en had doorgekregen dat ik eigenlijk een baby was, dus dacht ik dat ik me dan ook maar zo moest gaan gedragen.

Zo, weer een schone luier, Manon. Zal ik een flesje melk voor je maken?, vroeg ze. Mmmmm, lekker melkie. Even later kwam tante terug met een flesje melk en gaf het aan me. Ze tilde me op een deed me in de box. Waar ik begon te spelen met de knuffels en alle speeltjes. Na een paar minuutjes voelde ik weer poep aankomen, dus ging ik anders zitten en begon in mijn luier te poepen. Ik begon hard te huilen en tante kwam aanlopen uit de woonkamer. Stil maar kleintje, zei ze. Laten we maar weer een schone luier omdoen. Je verschoonde me een legde me in mijn ledikant voor de nacht.

Welterusten en tot morgen, Baby Manon!!

Ik gaf geen antwoord meer, omdat ik al sliep.
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: TANTE ANJA by tenaboy

het is een heel mooi verhaal jammer dat het zo kort is

2 Re: TANTE ANJA by Michael Stuart

Er is een nogal groot gebrek aan leestekens. Het is zowat onmogelijk om goed te lezen wie wat zegt, en veel verhaal zit er ook niet in.
 

Paddy

Superlid
christiaan1311 zei:
Hoe kan je merken dag je in je luierplast als jeniet doorhad dat je het lietlopen Op
Hoe kan het dat de kikker van de prinses en de kikker kan praten?

Omdat het een verhaaltje is?
 
Bovenaan