Tante

Welk cijfer geef je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 5,3%
  • 7

    Stemmen: 1 5,3%
  • 8

    Stemmen: 4 21,1%
  • 9

    Stemmen: 6 31,6%
  • 10

    Stemmen: 7 36,8%

  • Totaal stemmers
    19

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Hoofdstuk 1 ‘het grote huis’

Yes! Met een opgewekt gevoel stapte ik mijn bed uit. Ik kijk mijn raam uit en het bleek een prachtige dag te worden. Van beneden hoorden ik mijn moeder roepen ‘Joris! Schiet eens op we moeten gaan!’ Normaal kom ik mijn bed met moeite uit maar deze keer totaal niet, We gingen naar het grote huis!
Het grote huis is een huisje in Steenwijk, waar wij jaarlijks heen gaan met de hele familie. Ik kan het goed vinden met mijn Neefjes,nichtjes,Oma,tantes en ooms. Snel stapte ik onder de douche en liet de heerlijk warme straal over mijn rug stromen. Ik geniet altijd enorm van het douchen, en sta ook snel dan 20 minuten onder de douche. Mijn moeder zeurt dan altijd over al het water wat ik verspil. Ach joh het water raakt toch ooit op.
Maar helaas werd ik alweer 10 minuten later uit de douche geschreeuwd door mijn moeder. Snel kleedde ik me aan en stapte in de auto. Mijn zussen gingen deze keer niet mee, Ze vonden het tijdverspilling en gingen liever uit in de stad.
Enthousiast stapte ik de auto in en niet heel veel later reden we richting Steenwijk. Het word een lange reis van 2 uur en ik heb mijn Blackberry mee genomen om die tijd te overleven. Ik zag dat mijn neefje Daniel online was op MSN en stuurde hem even snel een berichtje.
2 uur verstreken en ik zag de auto al van mijn oma staan.
Mijn oma is nu 81 en rijd nog steeds auto,fietst en organiseert allemaal uitjes voor de familie. Echt een topmens is ze. Maar helaas hebben de doctoren Bloedkanker bij haar geconstateerd. Het is de lichte vorm dus niet kwadelijk.
Ik stapte uit en gaf mijn oma een kus die ons al stond op te wachten. Elk jaar werd ze grijzer en grijzer. Ik pakte de koffers en tilde ze naar mijn kamer waar 3 bedden stonden en 3 matrasjes op de grond lagen.
Ik hoorde getoeter en ik liep snel naar buiten, YES daar kwam mijn neefjes aan.
David is de oudste van de jongens en is bijna 16 jaar hij heeft een bril en kort blond haar. Ook mijn tante kwam aan. Ze was een goeduitziende vrouw van 45 met een prachtig goudbruin haar en prachtige borsten.
Daniel is de jongste van ons en is 10 jaar, alleen hij plast nog in zijn bed.
Het fascineerde me altijd toch wel, die luiers.
Nadat alle familieleden aangekomen waren gingen we lekker met ze allen avond eten. We aten boerenkool wat ik echt niet door mijn keel kan krijgen.
Na het eten speelde we een spelletje ‘Weerwolfen’
En zoals elk jaar werden we weer super vroeg ons bed in gestuurd. Niet dat we gingen slapen maar het begon me toch aardig te irriteren en begon te protesteren. Maar het hielp niks en ik liep naar onze kamer waar Mijn neefje Daniel zijn luier aankreeg. Ik moest enorm lachen want het zag er echt niet uit, Een 10 jarige met zijn beentjes in de lucht en daar onder een luier.
Tante vond dit niet leuk en kwam naar me toe en zei: ‘moet ik jou eens een luier omdoen, Eens kijken of je dan nog lacht. Voor de grap zei ik ja is goed, en ik hoorde mijn neefjes lachen. Maar helaas kon mijn tante het niet zo waarderen.’okay dan zei ze’ Ze pakte me op en legde me op mijn bed, Ik keek haar angstig aan en vroeg wat ze ging doe. Ze zei: Wat denk je? Jou een luier om doen! Snel smeek ik haar om te stoppen maar ze bleef maar zeggen: Het is je eigenschuld! Mijn broek werd naar beneden gedaan en daarna bleef nog alleen mijn onderbroek aan. Ook die deed ze snel uit en ze deed me behendig een luier aan. Hij paste nog maar net want het was een pamper size 6.
Tante zei tegen mij: ‘als je je luier uit doet dan heb je hele grote problemen!’
Daniel keek me lachend aan maar zei gelukkig niks.
Tante liep de deur uit en keek triomfantelijk om.
Ik wou meteen de luier uitdoen maar Daniel zei dat ik dat maar beter niet kon doen, Anders kreeg ik nog ergere problemen!
Ondertussen begon iedereen in slaap te vallen en na 30 minuten sliep iedereen, Behalve ik. Ik had een dubbel gevoel. Ik schaamde me rot maar tegelijk genoot ik ook. Met een dubbel gevoel viel ik in slaap.
 
  • Like
Waarderingen: rog

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
leuk verhaal! heb een 9 gegeven ;D

je bent ook heel erg vooruit gegaan vanaf je 1e verhaal!

laatz,

k heb trouwens ook een gruwelijke hekel aan boerenkool devil2
 
M

miss-lozer

Guest
hopelijk wordt dit een langer verhaal . ik vindt het af ( hopelijk weet iedereen wat ik bedoel ??? )
 

daiperke1

Superlid
goed begonnen is half gewonnen . het verhaal is tot nu toe super maak er maar een vervolg aan hé . grtz
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Heeyy, mooi dat jullie het begin leuk vonden. Ik ga nu aan het vervolg werken, Hij is misschien vandaag af.
En @miss_jowi ik weet niet echt wat je bedoeld haha
 

luierfan_boy

Zeg niet wat je weet, maar weet wat je zegt.
jorisss zei:
Heeyy, mooi dat jullie het begin leuk vonden. Ik ga nu aan het vervolg werken, Hij is misschien vandaag af.
En @miss_jowi ik weet niet echt wat je bedoeld haha
ik snap ook niet wat ze bedoelt :p

maar als tip de mogen de hoofdstukken volgende keer minimaal 2x zo groot. Dan duurt het misschien wat langer,
maar dan heb je tenminste een groot stuk in 1x om te lezen ;D
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Al deze namen zijn gewoon random bedacht. Behave die van mij 8)


Deel 2



De zon scheen door de ramen en ik werd langzaam wakker.
Zoals altijd werd ik weer als laatste wakker, Mijn moeder vond me altijd een uitslaper. Eigenlijk valt dat wel mee, word meestal al 11 uur ’s ochtends wakker. Shit! Ik heb een luier aan! Het merkte me nu pas weer op.
Paniekerig zat ik een oplossing te bedenken maar voordat ik een oplossing had gevonden kwam Tante binnen. Ze zag dat ik nog mijn luier aanhad en complimenteerde me. Ze voelde even aan mijn luier en zei boos: Hij is nog droog. Dat is niet de bedoeling hé, Moet je plassen?
Mompelend antwoordde ik van wel. Nou zei tante waar wacht je nog op?
Ze hield de voorkant van de luier vast en werd ongeduldig en zei: Ga je nou nog plassen? Snel plaste ik mijn hele luier vol. Het voelde warm, Ik wou die luier zo snel mogelijk uit! Maar tante had andere plannen. Ze pakte me bij mijn arm en hand in hand liepen we naar de ontbijt tafel, Waar iedereen verbaast naar mijn natte luier keek. Mijn tante zei: Joris heeft Daniel uitgelachen omdat hij nog een luier aan moest. Dus ik vond het wel een goede straf zei tante.
Oma stemde in en de rest van de familie ook, vooral mijn ouders.
Ik ben zo terug jongens even onze lieverdje verschonen zei tante.
Ze pakte deze keer niet mijn hand maar tilde me op, Dat was zwaarder dan ze had verwacht. Ze legde me op het bed en zei: Oké jongetje dit weekend gaat anders lopen dan je had verwacht, Ik leg je de regels uit:
Regel 1: Je Draagt dit weekend 24/7 luiers. Wat er ook gebeurt. Wat na dit weekend gebeurt is je ouders besluit
Regel 2: Je zit niet aan je luier! Als ik je betrap dan ga je over de knie, Ook waar de hele familie bij is of in het zwembad.
Regel 3: Je doet al je behoeftes in je luier, Dus ook poepen!

Nee! Dit kan niet waar zijn! Het hele weekend in luiers, waar we ook heen gaan! De moed zakte in mijn schoenen. Ondertussen pakte tante een schone luier en deed die dit keer zonder moeite om. Ik kreeg gelukkig mijn trainingspak eroverheen en we gingen terug naar de woonkamer waar de rest van de familie zat. Daniel dacht even grappig te zijn en voelde aan mijn luier en zei: Is de baby nog droog? Ik keek met een vuile blik terug en wou met al mijn woede hem helemaal in elkaar slaan, maar de schaamte overwon mijn woede en ik ging rustig zitten. Af en toe hoorde ik mijn naam vallen maar schonk er geen aandacht aan. Het enige waar ik nu bezig mee was om uit deze luier te komen.
Weer dat dubbel gevoel. Ik merkte dat ik hier eigenlijk wel van genoot.
Ondertussen was het al weer 1 uur ’s middag en we gingen lunchen.
En ja hoor daar stond een grote baby stoel. Hoe komen ze daar nou weer aan?
Alsof mijn moeder m’n gedachte kon lezen zei ze: Deze hebben we even gekocht bij een speciale winkel, Met een paar speentjes,rompers,Kruippakjes en Grotere luiers. Ook hebben we deze gekocht! En Tante liet een grote zuigfles zien. Ik werd enorm opgewonden van deze dingen. Wat was er mis met me? Ondertussen was mijn nicht bij me komen staan en ze vond de luier me heel leuk staan, Dat is mijn nicht Simone ik kan het enorm goed vinden met haar. Ze is een soort van soulmate. Simone heeft blond lang stijl haar. Ze is niet lelijk maar ik ga toch niet over mijn nicht zeggen dat ze knap is.
Simone heeft een gemiddelde lengte van 1.65.
Ondertussen was ook mijn andere nicht Emma erbij gekomen.
Ook met Emma kon ik het goed vinden, maar toch op een andere manier dan met Simone, Simone was als een zus voor me. Als ik problemen had legde ik die bij haar neer. Simone en Emma zijn zussen en wonen in Brabant ik moet altijd enorm lachen om hun accent. Niet dat het erg is hoor maar het klinkt gewoon echt grappig. Mijn moeder vulde de zuigfles en zette hem aan mijn mond. Gulzig begon ik te drinken, Niet doorhebbend dat iedereen naar me aan het kijken was. Hier genoot ik echt van, maar waarom in godsnaam?!
De warme melk had een apart smaakje. Na 30 minuten voelde ik waarom het zo’n raar smaakje had. Het was laxeermiddel! Ik kon het nog 5 minuten ophouden en wou niet beslist in mijn luier poepen.
Gelukkig tilde Tante me op en wou me een schone luier geven omdat de luier al weer doorweekt was. Ze legde me op bed en hield de luier onder me vandaan. En ze pakte een nieuwe luier, Ik kon het echt niet meer ophouden en poepte
Het hele bed vol. Tante werd razend en begon tegen me te schreeuwen, Wat doe je nou! Baby! Okay dit gaat je moeder leuk vinden. Ik hoorde mijn tante roepen: Angela! Moet je eens komen hij heeft gepoept. Snel hoorde ik mijn moeder aankomen rennen, toen ze binnen liep keek ze met een Afkeurende blik naar me toe en riep Oma
 
M

miss-lozer

Guest
ik bedoelde vervolg ja sorry ben effe in de war tien examens gehad daarna altijd zo ff beetje draaierig laat maar
 

jorisss

drynite? heb liever een wetnite :)
Hey allemaal.
Ik ga deze vakantie zeker nog schrijven. Ik had het deze week erg druk met de Proefwerkweek Dus had ik geen tijd.
Als er nog tips of Ideeen zijn hoor ik het graag.
Groetjesss, Jorisss
 

Elke_Diaper

Gewaardeerd Lid
leuk verhaal

maar denk niet dat je zoiest in het echt mee maak

maar je verhaal is goed doe zo verder ben benieuwd
 
Bovenaan