Tante Evelien

  • Onderwerp starter Augur_DL
  • Startdatum

Hoe vind je dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 1 14,3%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 1 14,3%
  • 7

    Stemmen: 1 14,3%
  • 8

    Stemmen: 2 28,6%
  • 9

    Stemmen: 1 14,3%
  • 10

    Stemmen: 1 14,3%

  • Totaal stemmers
    7
A

Augur_DL

Guest
geschreven door: dploverdrenthe

Hallo ik ben patrick. Het is al een aantal jaar geleden dat ik mijn luiers ben ontgroeit. Ik ben nu 21 en als ik het niet vergis is het precies 15 jaar geleden. Ik was zindelijk geworden toen ik zes jaar oud was. Ik weet nog dondersgoed om verschoond te worden in de kleuterklas. En alle kinderen die mij uit lachte. Ik had het gevoel dat ik vernedert werd en gepest. Dus ik heb maar nee tegen luiers gezegd en nee tegen de vernedering.

De jaren daarna had ik mijn verlangens om het te dragen van luiers. In de supermarkt keek ik altijd met grote ogen naar de rek vol luiers. En zorgde ervoor dat ik er bij was als een kennis zijn baby op peuter verschoonde. Niemand had in de gaten dat ik zelf heel graag wou verschoond worden. Dat ik graag weer een lekkere dikke luier om wou en wil

Ooit heb ik toen ik 14 was. In december vanuit schooltijd een pak grote luiers opgehaald bij de kruidvat. Die verstopte ik zo goed mogelijk in mijn schooltas. Gelukkig had ik haast geen les dus weinig boeken zaten erin. Thuis aangekomen ging ik eerst wat brood eten. En had mijn tas op de trap gezet. Mijn moeder was boven en die liep de trap af om mij te begroeten. Per ongeluk raakte ze mijn tas en die viel op de grond. Ik was vergeten mijn tas dicht te doen bij de kliksluiting. Dus mijn moeder zag wat in de tas zat. En vroeg direct waarom ik een pak luiers had. Ik moest heel gouw wat bedenken en vertelde haar. Dat het een fop cadeau werd voor de sinterklaas feest die eraan kwam.

En ik heb inderdaad van een paar luiers gesmeerd met pasta en pinda kaas. Een fop cadeau gemaakt. De overgebleven luiers gaf mijn moeder aan haar kennis die het kon gebruiken voor haar zoontje. Ik had de moed niet meer om ze op te kopen

Nu ik 21 ben en woon sinds een maand of 4 alleen in een flatje. Ik heb nu alle privacy die ik kan wensen. Althans dat dacht ik
Na veel te lang te gewacht hebben. Bestelde ik na uren en dagen op internet gezocht te worden. Meer dan 150 euro aan 4 pakken luiers, romper in mijn maat en een pyjama pakje. Gelijk maar goed gaan doen. Ik had 2soorten luiers van maxi tena medium. Attends special care en ik had wat proefpakketjes. Het bezorgtijd duurde een dag of 3. Ik had de gehele week vrij van mijn werk. En school had ik dit jaar afgerond dus die stres had ik gelukkig niet meer. Thuis lekker te zitten te wachten op mijn bestelling.
Ging de deurbel. Ik sprong op en rende weliswaar naar de deur. Ik deed hem open en schrok me kapot. De bezorger euh, zorgster was mijn tante, Tante evelien. De jongere zusje van mijn vader. Zij was 34 blond krullige lang haar, en een goed figuur. “he ik dacht al dat het mijn neefje was ik wist niet dat je al op je zelf woonde. Maar vertel eens hoe gaat het met jou.

ik was zeer zenuwachtig en ik hoopte dat ik dat niet liet merken. ze had ten stol mijn luiers in een doos die ze mij moet everen. “ja het gaat volgens mij wel goed. oke dat is hartstikke mooi maar vertel nu eens waarom bestel je luiers. met een romper daarbij?

De schrik de angst ik was betrapt zo voelde ik me. Wat moet ik zeggen wat moet ik doen. Ik brak het uit in zweet. Kon geen woord meer uitbrengen totdat. Mijn tante haar slanke hand op mijn schouder

Rustig maar jongen je geheim is veilig bij me. Je bent tenslotte niet de eerste die ik tegen kom die van luiers hou. Ken je evert nog mijn ex vriend? Nou die hield ook van luiers.

Door de aanraking van haar hand wist dat ik veilig was. Toch bleef ik schamen maar ik voelde me wel gemakkelijk erbij. De rust keerde in mijn lichaam terug. ‘zo zou je mischien binnen willen komen tante evelien

natuurlijk jongen maar je moet nog wel een handtekening zetten voor je bestelling

zo gezegd zo gedaan. eenmaal binnen bood ik haar thee of fris aan. ze hield van thee dus ik zette water op. en liet haar kiezen uit de verschillende smaken die ik had. eenmaal toen we onze thee dronken kwamen we aan het praten. :”zo patrick ik heb nog nooit geweten dat je luiers droeg. ik heb ze ook nooit gedragen ik wou wel. maar durfde ze niet aan te schaffen. Nu je alleen woont dacht je zeker ik heb alle vrijheid die ik me kan wensen. waarom open je doos niet en bekijk je toch lekker wat erin zat

ik trok de doos naar me toe en stak met mijn lepeltje de plakband kapot. en trok de doos open, het eerste wat ik eruit hiel was een pak tena luiers. ik werd gelijk opgewonden van mijn zenuwen die door mijn lijf heen liepen. de idee dat ik binnenkort een luier aan kreeg. De attends leek mij ook erg lekker toe

mijn romper was volgens mij precies groot genoeg
en de proefpakketjes varieerde van slip tot pants

en patrick wat vind je van je bestelling
wil je ze niet gelijk uitproberen??

Ik schrok van wat mijn tante zei
Ik durfe niet door de schaamte
Maar ik wil heel graag ze uitproberen
Ik bedacht me niet en stond op
Met mijn romper en een pak luiers

Ho wacht eens ff waar denk jij heen te gaan jongetje
“Ik euh wou ze gaan proberen
Maar jij kan niet zomaar zelf een luier omdoen
Daar heb jij je lieve tante toch voor?
Kom maar geef tante een hand en vertel maar waar jij je slaapkamer hebt

Ik wees met mijn vinger naar de deur die van mijn slaapkamer was
En tante evelien trok me mee voort

Zo patrick blijf eens staan dan trek ik je kleertjes uit
Heel professioneel trok ze alles uit
Ik stond nu naakt voor mijn tante en door alle opwinding had ik een erectie erbij

Zo zo jij bent volgens mij wel heel erg opgewonden he
Weet je ik vind jou een erg leuk neefje
Ga jij maar eens lekker op je bed liggen

Ik ging op mijn bed liggen
En zag dat mijn tante zich ging uitkleden
Ze trok haar werk outfit uit
En zag haar staan in haar paarse ondergoed
En die trok zich ook uit
Wat heeft mijn tante een lekker lichaam
Ze klom op bed met haar benen over de benen boog ze zich over
Naar mijn lul
Ze begon me eerst te pijpen
Daarna ging ze boven me hangen
Ik keek haar recht in haar ogen
Toen neukte ze me
Het was zeer lekker en ik kwam vrij snel klaar

Zo patrick het is tijd voor je luier

Tante evelien trok een luier luier uit de pak tena
En vouwde die open en legde ze onder mijn kont neer
En heel vakkundig vouwde ze die dicht en deed de plakstrips dicht

Zo jongetje je hebt lekker je dikke luier om
Nu doen we rompertje aan he

Ik moest overeind gaan zitten
En deed mijn armen al in de lucht
Tante evelien trok het over mij heen en ik koest nog ff opstaan
Zodat mijn drukknoopjes dicht konden

Ik zat eindelijk na jaren verlangens te hebben in een luier
Ik voelde me gelukkig
En ik was blij met mijn lieve tante evelien
 
A

Augur_DL

Guest
1 Re: Tante evelien * by jaaksel

Prima verhaal; niks overdreven en het lijkt net echt.

2 Re: Tante evelien * by buurmanbaby

mooi verhaal.
komt er nog een vervolg?
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
kan niet meer herinneren dat ik deze verhaal geschreven had,.
maar toch heb ik hem geschreven alles klopt,
ik heet zelf patrick en dit verhaal was pure fantasie voor mij ,.
 

Nattegat

Dit ben ik natuurlijk niet, maar vind ik wel leuk
1. Vraag: Hoe kan de naam van (gast) Augur DL bij dit verhaal staan, als het kennelijk door DiaperDrenthe (Patrick) geschreven is?

2. Het verhaal heeft een merkwaardige lay-out: het slot ervan lijkt wel een gedicht (dat komt trouwens ook in de bijbel voor...).

3. Van de eerste RE, ook van Augur DL, begrijp ik niets!

4. Het verhaal is helder en leest gemakkelijk weg. Jammer alleen van de vele, vele spel-, taal- en typefouten...
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
Nattegat zei:
1. Vraag: Hoe kan de naam van (gast) Augur DL bij dit verhaal staan, als het kennelijk door DiaperDrenthe (Patrick) geschreven is?

2. Het verhaal heeft een merkwaardige lay-out: het slot ervan lijkt wel een gedicht (dat komt trouwens ook in de bijbel voor...).

3. Van de eerste RE, ook van Augur DL, begrijp ik niets!

4. Het verhaal is helder en leest gemakkelijk weg. Jammer alleen van de vele, vele spel-, taal- en typefouten...
1 toen pietserverhalen site de lucht uit ging zijn er vele verhalen gekopierd en hier op het forum gezet.
2 oke ik denk dat het een compliment is
3oke ik begrijp die vraag niet.
4 dankje en en fouten maak ik snel, en vooral vroeger.
 

Nattegat

Dit ben ik natuurlijk niet, maar vind ik wel leuk
@ DiaperDrenthe:

ad 3: In de eerste reactie op dit verhaal, van gast Augur DL (die jouw verhaal dus naar deze site gekopieerd heeft), staat:

1 Re: Tante evelien * by jaaksel

Prima verhaal; niks overdreven en het lijkt net echt.

2 Re: Tante evelien * by buurmanbaby

mooi verhaal.
komt er nog een vervolg?


Ik begreep dit eerst niet, maar met dank aan jouw reactie zie ik nu dat deze reacties blijkbaar zijn meegekopieerd van de site Pieters luierverhalen.

Wat ik hierbij wel merkwaardig vind, is dat degenen die op jouw verhaal gereageerd hebben wèl vermeld worden, maar dat jij als schrijver van het verhaal dit opnieuw moet claimen, omdat jouw naam er niet bijstaat. (Maar het kan natuurlijk zijn dat het leeghalen van de site Pieters luierverhalen, die ik ook nog wel gekend heb, indertijd een haastklus geweest is.)

Overigens: zonde dat al die fouten in die oude verhalen (bepaald niet alleen in dat van jou!) er al die tijd in zijn blijven staan. Voor de betere verhalen op deze site zou er eigenlijk een correctieteam moeten zijn.
 

Nattegat

Dit ben ik natuurlijk niet, maar vind ik wel leuk
Ik vermoedde al zoiets, toen ik het bij een ander verhaal zag... Goed kijken is ook een vak! #late_avond
 

Adriaanlouis

Luier liefhebber, beetje AB
Er valt geen touw aan vast te knopen. Schrijven is een vak en het gebruik van de Nederlandse taal in het bijzonder. Slecht geschreven. Punten, komma's en hoofdletters zijn dermate gebruikt dat ik er moe van wordt dit verhaal te lezen. Ik ben dan ook al snel gestopt met lezen, mede omdat het mij bekend voorkomt. Iemand anders op deze site heeft dit verhaal ook eens geschreven in goed leesbaar Nederlands overigens. Wellicht een vertaling uit het engels? Ik zou het verwijderen!
 

diaperdrenthe

wees wie je wilt zijn in het leven.
wel grappig om na paar jaar de reacties terug te lezen, terwijl gewoon simpel een concuslie gelegd kan worden dat ik deze verhaal jaren terug geschreven heb.

grappig dat het vertaald zal wezen vanuit het Engels :p

we weten allemaal dat ik helaas erg slecht ben/was met Nederlands
 
geschreven door: dploverdrenthe

Hallo ik ben patrick. Het is al een aantal jaar geleden dat ik mijn luiers ben ontgroeit. Ik ben nu 21 en als ik het niet vergis is het precies 15 jaar geleden. Ik was zindelijk geworden toen ik zes jaar oud was. Ik weet nog dondersgoed om verschoond te worden in de kleuterklas. En alle kinderen die mij uit lachte. Ik had het gevoel dat ik vernedert werd en gepest. Dus ik heb maar nee tegen luiers gezegd en nee tegen de vernedering.

De jaren daarna had ik mijn verlangens om het te dragen van luiers. In de supermarkt keek ik altijd met grote ogen naar de rek vol luiers. En zorgde ervoor dat ik er bij was als een kennis zijn baby op peuter verschoonde. Niemand had in de gaten dat ik zelf heel graag wou verschoond worden. Dat ik graag weer een lekkere dikke luier om wou en wil

Ooit heb ik toen ik 14 was. In december vanuit schooltijd een pak grote luiers opgehaald bij de kruidvat. Die verstopte ik zo goed mogelijk in mijn schooltas. Gelukkig had ik haast geen les dus weinig boeken zaten erin. Thuis aangekomen ging ik eerst wat brood eten. En had mijn tas op de trap gezet. Mijn moeder was boven en die liep de trap af om mij te begroeten. Per ongeluk raakte ze mijn tas en die viel op de grond. Ik was vergeten mijn tas dicht te doen bij de kliksluiting. Dus mijn moeder zag wat in de tas zat. En vroeg direct waarom ik een pak luiers had. Ik moest heel gouw wat bedenken en vertelde haar. Dat het een fop cadeau werd voor de sinterklaas feest die eraan kwam.

En ik heb inderdaad van een paar luiers gesmeerd met pasta en pinda kaas. Een fop cadeau gemaakt. De overgebleven luiers gaf mijn moeder aan haar kennis die het kon gebruiken voor haar zoontje. Ik had de moed niet meer om ze op te kopen

Nu ik 21 ben en woon sinds een maand of 4 alleen in een flatje. Ik heb nu alle privacy die ik kan wensen. Althans dat dacht ik
Na veel te lang te gewacht hebben. Bestelde ik na uren en dagen op internet gezocht te worden. Meer dan 150 euro aan 4 pakken luiers, romper in mijn maat en een pyjama pakje. Gelijk maar goed gaan doen. Ik had 2soorten luiers van maxi tena medium. Attends special care en ik had wat proefpakketjes. Het bezorgtijd duurde een dag of 3. Ik had de gehele week vrij van mijn werk. En school had ik dit jaar afgerond dus die stres had ik gelukkig niet meer. Thuis lekker te zitten te wachten op mijn bestelling.
Ging de deurbel. Ik sprong op en rende weliswaar naar de deur. Ik deed hem open en schrok me kapot. De bezorger euh, zorgster was mijn tante, Tante evelien. De jongere zusje van mijn vader. Zij was 34 blond krullige lang haar, en een goed figuur. “he ik dacht al dat het mijn neefje was ik wist niet dat je al op je zelf woonde. Maar vertel eens hoe gaat het met jou.

ik was zeer zenuwachtig en ik hoopte dat ik dat niet liet merken. ze had ten stol mijn luiers in een doos die ze mij moet everen. “ja het gaat volgens mij wel goed. oke dat is hartstikke mooi maar vertel nu eens waarom bestel je luiers. met een romper daarbij?

De schrik de angst ik was betrapt zo voelde ik me. Wat moet ik zeggen wat moet ik doen. Ik brak het uit in zweet. Kon geen woord meer uitbrengen totdat. Mijn tante haar slanke hand op mijn schouder

Rustig maar jongen je geheim is veilig bij me. Je bent tenslotte niet de eerste die ik tegen kom die van luiers hou. Ken je evert nog mijn ex vriend? Nou die hield ook van luiers.

Door de aanraking van haar hand wist dat ik veilig was. Toch bleef ik schamen maar ik voelde me wel gemakkelijk erbij. De rust keerde in mijn lichaam terug. ‘zo zou je mischien binnen willen komen tante evelien

natuurlijk jongen maar je moet nog wel een handtekening zetten voor je bestelling

zo gezegd zo gedaan. eenmaal binnen bood ik haar thee of fris aan. ze hield van thee dus ik zette water op. en liet haar kiezen uit de verschillende smaken die ik had. eenmaal toen we onze thee dronken kwamen we aan het praten. :”zo patrick ik heb nog nooit geweten dat je luiers droeg. ik heb ze ook nooit gedragen ik wou wel. maar durfde ze niet aan te schaffen. Nu je alleen woont dacht je zeker ik heb alle vrijheid die ik me kan wensen. waarom open je doos niet en bekijk je toch lekker wat erin zat

ik trok de doos naar me toe en stak met mijn lepeltje de plakband kapot. en trok de doos open, het eerste wat ik eruit hiel was een pak tena luiers. ik werd gelijk opgewonden van mijn zenuwen die door mijn lijf heen liepen. de idee dat ik binnenkort een luier aan kreeg. De attends leek mij ook erg lekker toe

mijn romper was volgens mij precies groot genoeg
en de proefpakketjes varieerde van slip tot pants

en patrick wat vind je van je bestelling
wil je ze niet gelijk uitproberen??

Ik schrok van wat mijn tante zei
Ik durfe niet door de schaamte
Maar ik wil heel graag ze uitproberen
Ik bedacht me niet en stond op
Met mijn romper en een pak luiers

Ho wacht eens ff waar denk jij heen te gaan jongetje
“Ik euh wou ze gaan proberen
Maar jij kan niet zomaar zelf een luier omdoen
Daar heb jij je lieve tante toch voor?
Kom maar geef tante een hand en vertel maar waar jij je slaapkamer hebt

Ik wees met mijn vinger naar de deur die van mijn slaapkamer was
En tante evelien trok me mee voort

Zo patrick blijf eens staan dan trek ik je kleertjes uit
Heel professioneel trok ze alles uit
Ik stond nu naakt voor mijn tante en door alle opwinding had ik een erectie erbij

Zo zo jij bent volgens mij wel heel erg opgewonden he
Weet je ik vind jou een erg leuk neefje
Ga jij maar eens lekker op je bed liggen

Ik ging op mijn bed liggen
En zag dat mijn tante zich ging uitkleden
Ze trok haar werk outfit uit
En zag haar staan in haar paarse ondergoed
En die trok zich ook uit
Wat heeft mijn tante een lekker lichaam
Ze klom op bed met haar benen over de benen boog ze zich over
Naar mijn lul
Ze begon me eerst te pijpen
Daarna ging ze boven me hangen
Ik keek haar recht in haar ogen
Toen neukte ze me
Het was zeer lekker en ik kwam vrij snel klaar

Zo patrick het is tijd voor je luier

Tante evelien trok een luier luier uit de pak tena
En vouwde die open en legde ze onder mijn kont neer
En heel vakkundig vouwde ze die dicht en deed de plakstrips dicht

Zo jongetje je hebt lekker je dikke luier om
Nu doen we rompertje aan he

Ik moest overeind gaan zitten
En deed mijn armen al in de lucht
Tante evelien trok het over mij heen en ik koest nog ff opstaan
Zodat mijn drukknoopjes dicht konden

Ik zat eindelijk na jaren verlangens te hebben in een luier
Ik voelde me gelukkig
En ik was blij met mijn lieve tante evelien
MOOI verhaal helaas is er nooit een vervolg gekomen
 
Bovenaan