Inderaad, poep hoort niet in dit verhaal thuis wat mij betreft. Ik krijg overigens steeds meer kriebels van mensen die over poep beginnen... Ben ik de enige?
Inderaad, poep hoort niet in dit verhaal thuis wat mij betreft. Ik krijg overigens steeds meer kriebels van mensen die over poep beginnen... Ben ik de enige?
Wees allemaal maar gerust hoor, ik bepaal lekker toch zelf wat ik schrijf . Ik schrijf mijn eigen verhalen en ik maak me eigenlijk nooit zo druk om wat anderen in het verhaal willen.
Wees allemaal maar gerust hoor, ik bepaal lekker toch zelf wat ik schrijf . Ik schrijf mijn eigen verhalen en ik maak me eigenlijk nooit zo druk om wat anderen in het verhaal willen.
Groot gelijk iedere schrijver is baas over zijn of haar verhaal, en heeft een eigen steil.
En dat is maar goed ook.
Ik doe het wel maar probeer het niet te laten overheersen, wat niet altijd mee valt.
Maar schrijf lekker op de manier waar jij je prettig bij voelt.
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.