Anne en haar moeder

tijger122

mijn naam radiotijger of dj teddybeer
Ik kijk er al twee jaar naar uit en ben zeker niet teleur gesteld trouwens kun je er mischien meer poep in doen

ales er meer poep in komt haak ik af sorry maar ik heb er echt helemaal niks mee en er zijn veel verhalen die daar op uit draaien

maar de schrijfer/ster moet doen wat hij/zij wil geld voor alle verhalen

nina15000

Toplid
Je moet het zelf weten maar vond het niet in dit verhaal passen dus van mij hoeft ze niet in haar broek te poepen of iets anders met poepen

Laatst bewerkt:

mrteacher

Beginneling
Inderaad, poep hoort niet in dit verhaal thuis wat mij betreft. Ik krijg overigens steeds meer kriebels van mensen die over poep beginnen... Ben ik de enige?

Julia

Trotse Transvrouw, PDS, Inco
Inderaad, poep hoort niet in dit verhaal thuis wat mij betreft. Ik krijg overigens steeds meer kriebels van mensen die over poep beginnen... Ben ik de enige?
nee ik raak er ook flink zat van... dat het in een verhaal zit allaa,

Jeff

Toplid
Wees allemaal maar gerust hoor, ik bepaal lekker toch zelf wat ik schrijf :p. Ik schrijf mijn eigen verhalen en ik maak me eigenlijk nooit zo druk om wat anderen in het verhaal willen.

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Wees allemaal maar gerust hoor, ik bepaal lekker toch zelf wat ik schrijf :p. Ik schrijf mijn eigen verhalen en ik maak me eigenlijk nooit zo druk om wat anderen in het verhaal willen.
Groot gelijk iedere schrijver is baas over zijn of haar verhaal, en heeft een eigen steil.
En dat is maar goed ook.
Ik doe het wel maar probeer het niet te laten overheersen, wat niet altijd mee valt.
Maar schrijf lekker op de manier waar jij je prettig bij voelt.

Bovenaan