Nog niet klaar Babette - Op vakantie

MaxDL

Superlid
Hoofdstuk 10

Even later waren we weer terug bij ons huisje, Karl haalde de kleding voor die avond uit hun auto en ik liep samen met Michaela naar de slaapkamer om onze kleding te pakken. Ze spreidde mijn jurk uit op het bed en legde alle andere onderdelen van mijn outfit er naast. Dat doen we verder straks wel, eerst wat drinken en eten. Ze hadden een mandje met broodjes meegenomen en dat betekende even een moment van rust om bij te komen. Toch bleef ik opgewonden over wat er zou komen en ik voelde al weer straaltjes urine in mijn luier verdwijnen. Dit had ik anders nooit op die manier, ik leek de controle volledig kwijt te zijn. Na het eten besloten we even te gaan douchen om ons daarna om te kleden. De mannen waren redelijk snel klaar en in de tussentijd vulde ik alvast mijn rugzak met de nodige luiers. Michaela was met mij meegelopen en zag gelijk nadat ik mijn jurk had uitgedaan dat ik al weer nat was. Ga eerst eens naar de wc om te zien of je een grote boodschap moet doen, zei ze bemoederend en ik luisterde braaf. Met moeite slaagde ik daarin, deed mijn luier in de afvalbak en liep naar de douche aangezien ik de mannen al weer in de kamer hoorde praten. Mijn nieuwe vriendin kwam er net onder vandaan zodat ik aan de beurt was. Nadat ik was opgefrist liep ik naar de slaapkamer waar Michaela zich al had omgekleed in haar dirndl en aan het snuffelen tussen mijn luiervoorraad. Zij had een dirndl met donker- en lichtrode tinten in ongeveer dezelfde lengte als ik die had gekocht. Ze hield lachend een prinsessenluier omhoog en zei dat deze wel toepasselijk was en even later lag ik op bed en kreeg ik van haar mijn luier aan. Ze had inleggers gevonden en vroeg of ze er 1 of 2 in moest doen. Lachend zei ik dat ééntje wel voldoende was maar ze trok zich daar niets van aan en voegde beide inleggers toe. Je dirndl is wijd genoeg dus dat merkt niemand en dat scheelt weer in verschonen. Ze had er duidelijk plezier in want ze pakte mijn fopspeen en duwde die in mijn mond. Ik schaamde me wel een beetje maar liet haar maar begaan. Daarna volgde de rest van mijn kleding en even later stond ik vol ornaat voor haar. Ze bewonderde het resultaat, kom we laten het de mannen zien.

Ook die liepen inmiddels rond in lederhose en waren heel enthousiast over onze verschijning. De Alpenzusjes riep Stefan. Die waren volstrekt onbekend bij de anderen maar die grap was vlot uitgelegd en vanaf dat moment bleef die grap hangen en waren we de zusjes als ze ons beide bedoelden. Hoe laat gaan we door, vroeg ik. We hebben de tijd zei Michaela en bovendien moeten we ons haar nog eventjes doen. Vlechten draaien en daarna ook nog make-up. We moeten er perfect uitzien. Weer verbaasde ze me want ik had nooit het gevoel gehad dat ze daar veel om gaf. Strakke broeken, hard rock shirts, maar nu in een mooie dirndl en helemaal vrouwelijk. Kom zusje, we laten de mannen alleen en gaan ons mooi maken. Stefan die achter me stond klopte met zijn hand op mijn achterste en lachte, baby-zusje bedoel je zeker. Maak je eens nuttig, reageerde ik en pak mijn rugzak van de slaapkamer voor als de baby verschoont moet worden. Moet je al plassen vroeg Michaela, dan blijft alles nog even droog maar ik had niets meer gedronken dus dat hoefde niet. Het eventjes ons haar doen liep best wel uit. Heel precies vlechtte ze mijn haar en deed de staart over mijn schouder waarna ze dat handig ook bij haar zelf deed waarbij ik af en toe moest meehelpen. De nood werd tussendoor hoog, ik moet plassen, zei ik verlegen. Is goed, ze liep mee naar het toilet en hielp me voorzichtig uit mijn luier zodat ik kon plassen en deed daarna alles weer goed vast. Dat is wel een voordeel van deze luiers dat die plakstrip weer los en vast kan dus ik verwacht dat het goed blijft zitten.

Toen we eindelijk allemaal klaar waren voor het feest vertrokken we met hun auto naar het vakantiehuisje dat ze huurden. Dat lag op loopafstand van het feestterrein. Iedereen kan dan drinken en als we jullie niet meer kunnen terugrijden dan blijven jullie gewoon hier slapen. We regelen wel wat. Nu was ik toch niet van plan om me te bezatten maar ik had het vermoeden dat de rest er wel weg mee kon en hoewel Stefan graag controle hield had ik hem ook al flink aangeschoten gezien. Heb je iets meegenomen voor als het frisser wordt, vroeg Michaela aan mij. Daar had ik totaal niet aan gedacht. Mijn spijkerjasje lag thuis, het was zonnig en aangenaam toen we in de auto stapten maar ze had gelijk tegen de avond kon het best afkoelen. Geen probleem, ik heb wel een omslagdoek en ik neem een jasje mee en ze rommelde in de gang en kwam daar mee terug. Mooi, dan kunnen we eindelijk vertrekken, ik begin al dorst te krijgen, lachte Karl. Het was inderdaad niet ver lopen want toen we buiten stonden hoorde ik al muziek en lawaai in de verte en na een korte wandeling zag ik op een grote weide een feesttent, lange houten tafels met van die lagere banken om op te zitten en een podium waar een muziekgroep stevig zijn best deed. We schoven aan bij één van de tafels en bestelden bier bij één van de meisjes die constant rondliepen om iedereen van drank te voorzien, natuurlijk allemaal in een gepaste outfit voor de gelegenheid. Een snelle blik vertelde mij dat op zich redelijk wat bezoekers in klederdracht waren maar dat er ook veel mensen gewoon dagelijkse kleding droegen. Natuurlijk behalve de lokale bevolking waren er ook veel toeristen maar nu snapte ik dat men heel blij was dat wij tenminste de moeite hadden genomen om ons te verkleden.

Even later stonden er 4 grote pullen bier voor ons op tafel en brachten we een proost uit op onze vriendschap en een leuke avond. Karl nam een grote teug en zette na een paar stevige slokken zijn pul half leeg weer op de tafel. Oei, in dat tempo zou hij zeker niet in staat zijn om ons terug te rijden en als ik in dat tempo ging drinken had ik nooit genoeg luiers mee. We luisterden naar de muziek en babbelden over wat we zagen en nadat onze glazen leeg waren stond Michaela op en kondigde aan dat ze de tent wou verkennen. Nieuwsgierig liepen we mee, in de tent stonden tafels met stoeltjes en aan de zijkanten allemaal lange tafels waaraan mensen zelf gemaakt gebak en koek verkochten, een tafel met kaas en worst en natuurlijk meerdere biertappen en andere drank, zoals jenever en kruidenlikeurtjes. Ik vroeg me al af of je ook gewoon limonade kon krijgen of koffie en thee maar dat was natuurlijk ook het geval. Gelukkig maar want bier met gebak leek mij niets. Buiten stonden zaken zoals broodjes met worst of hamburgers en andere warme snacks dus we gingen niets tekort komen. Aangezien we al best trek hadden haalden we een broodje met braadworst en even later zaten we weer aan een buitentafel met opnieuw 4 volle pullen bier. Hoe lang ging mijn luier dat volhouden in dit tempo, ik besloot het maar rustig aan te doen en kleine slokjes te nemen want dit ging wel heel vlot.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Verhaal Klaar Babette - Hoe het is Begonnen B 107
K Waar gaan we heen op vakantie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 39
PietjeDL Op vakantie naar de camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
F Luier en plastic broek op vakantie Plastic broekjes liefhebbers 8
T vakantie centerparcs Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Andy Adult Baby Nog niet klaar Vakantie naar Thailand (AI) V 1
J Verhaal Klaar Vakantie Duitsland V 1
D Week vakantie samen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Vakantie turkije Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Foto's nodig voor mijn vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D Belangrijke vraag voor overmorgen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
D Vraag voor vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Nog niet klaar Vakantie naar Oostenrijk V 21
luierman48 Ga op vakantie naar limburg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
luierdrager16 Help ben op vakantie maar luiers zijn op welke luiers zijn beter? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
J Verhaal Klaar Op Vakantie (B) O 2
emar007 Nog niet klaar [16+] Vakantie 16+ Verhalen 19
slave_rick Nog niet klaar [16+] Boswandeling tijdens de Vakantie 16+ Verhalen 22
L Share je vakantie/campeerplaats ABDL Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 59
J Luier om OP VAKANTIE Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
A Nog niet klaar De Vakantie (H) V 13
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie VVV 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Andy Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 25
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
L Vakantie AB/DL Fotos 14
L Vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luiersersen Verhaal Klaar De Vakantie (C) V 7
Dream Prinses Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 18
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
Bassie-DL Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78