Nog niet klaar Babette - Op vakantie

MaxDL

Superlid
Dit hoofdstuk is enige tijd geleden geschreven voordat de discussie op het forum is gaan lopen. Toch heb ik getwijfeld om het te plaatsen maar het geeft wel goed weer hoe ik er in sta. Laat jullie mening maar weten voor toekomstige verhalen.

MaxDL

Superlid
Hoofdstuk 18

De periode daarna vervielen we weer in onze normale routine, de vakanties waren voorbij en de drukte op het werk kwam weer terug. Tussendoor deden we klusjes aan ons huis (voor zover we zin hadden) en vanaf het moment dat ik vrijdagavond thuis kwam van het werk kroop ik weer in mijn kleine meisjes rol. Ik deed een extra leuke luier aan met een printje en een schattige outfit met veel roze, strikjes en vooral niet te lang of te los in het geval van een broekje zodat mijn luierkont ten allen tijde goed zichtbaar was. Ik kroop dan op de speelmat die in de logeer- annex speelkamer lag, pakte mijn poppen en ging rustig mijn gang tot Stefan thuiskwam. Die nam me dan mee naar beneden en maakte snel ons vaste vrijdagavond menu van frietjes, appelmoes en een snackje of vissticks. Als ik me nog echt klein wou voelen smeerde ik mij lekker onder en liet mij met een washandje door Stefan schoonpoetsen. Daarna ploften we op de bank en keken een film of gewoon iets op tv. Tegen het eind van de avond kreeg ik van Stefan een verschoonbeurt en afhankelijk van de inhoud van mijn luier ging dat gepaard met veel of weinig vochtige doekjes om alles schoon te krijgen. Ik merkte dat ik bij die gelegenheden het steeds prettiger vond om mij helemaal te laten gaan en het liefst mijn luier compleet te vullen zodat af en toe de verschoonbeurt noodgedwongen onder de douche voortgezet moest worden om mij volledig schoon te krijgen. Ik had inmiddels de gewoonte om over mijn luier ook een plastic broek aan te doen zodat de geurtjes iets meer binnenboord bleven maar dat is misschien meer een illusie dan werkelijkheid.

Aan het eind van zo’n speelweekend zat het al tijdens het spelen in mijn luier en ik had kennelijk goed mijn best gedaan want ik voelde dat tijdens het eten mijn romper al aan mijn rug begon te plakken. Ik zat te wiebelen op mijn stoel en Stefan vroeg al gelijk of ik een verschoonbeurt wou. Ik twijfelde maar besloot mij er een keer goed aan te onderwerpen en genoot van het plakkende gevoel zowel onderin mijn luier als aan de bovenkant. Dat was dan ook weer duidelijk dat ik me daar geen zorgen meer over te maken had. Ik was door de watervrees heen en kon er nu ook van genieten. Terwijl ik daar over na zat te denken ging mijn GSM af en met enig moeite kwam ik weer terug van mijn dagdroom in de werkelijkheid en constateerde dat Michaela ons belde. Ik schakelde over op het Duits en we wisselden enige plichtmatigheden uit. Hoe het ging, het weer en de werken aan het huis (waar ze ook vanaf wisten). Daarna kwam ze al snel tot de reden waarom ze belde. Binnenkort kwamen de Oktoberfeesten eraan en of we misschien in de gelegenheid waren om een weekje of een lang weekend naar hun te komen. Hier hadden we al eens over nagedacht maar omdat we ons niet wilden opdringen hadden we het initiatief aan hun gelaten. Misschien hadden ze wel helemaal geen belangstelling om het contact voort te zetten. Zowel Stefan als ik hadden al eens gekeken in onze agenda’s of dat mogelijk zou zijn en hadden beide nog een vakantieweekje. Al snel was er een afspraak gemaakt en we hadden al bedacht om niet met de auto maar met de trein naar München te gaan. Dat was vrij simpel via de NS en de Deutsche Bahn alleen het zou wat meer gesleep zijn aangezien er dirndl jurkjes mee moesten en natuurlijk ook de nodige verschoning.

Michaela moest lachen toen ik dat zei en stelde mij gerust. Dat luierspul hebben we in Duitsland ook en ik zorg wel dat het in voldoende mate aanwezig is. Wel beide jurken meenemen en voor Stefan regelen we hier wel een outfit. Michaela grapte of ik nog verschoond moest worden of dat ik nog OK was tijdens het gesprek. Stefan barstte in lachen uit en dat kwam ook in Duitsland over. Bah, viezerik zit ik met een vriendin te bellen met een volle luier? Overvol riep Stefan, het komt steeds verder naar boven kruipen. Ik werd rood en probeerde nog te suggereren dat Stefan maar een grapje maakte maar dat ging niet op want tijdens het bellen had Karl kennelijk contact gelegd met Stefan en die zat doodleuk een opname te maken van mijn achterzijde waar duidelijk bruine vlekken in mijn romper zichtbaar waren. Veel plezier ermee was de reactie uit Duitsland, zet dat maar vlot onder de douche of gebruik de tuinslang om haar schoon te krijgen.

We sloten af en voordat Stefan op het idee zou komen om mij naar buiten te slepen en inderdaad de tuinslang te gebruiken liep ik snel naar boven en begon de vieze kleding van mij af te stropen. Het was inderdaad wel een smeerboel geworden maar niets waar de wasmachine en een goede douchebeurt geen raad mee zouden weten. Dit ga ik niet doen in Duitsland want dat kan ik ze niet aandoen, hoor. Hoeft ook niet zei Stefan, doe dat maar gewoon als je het prettig vind om je te laten gaan in de privacy van ons huis. Na het douchen zocht ik in de kast mijn jurkjes op en besloot ze alvast uit te hangen maar ik kon de verleiding niet weerstaan de korte versie van het gekregen jurkje aan te doen. Leuke dikke luier en er 2 inleggers ingedaan zodat het broekje mooi zichtbaar werd vanonder het rokje. Ik draaide 2 vlechten in mijn haar, witte kniekousen en om het af te maken tekende ik wat sproetjes in mijn gezicht. Stefan was blij verrast mij zo te zien, ah ons baby meisje uit Tirol is daar. Deze outfit niet vies maken, dat zou zonde zijn. Wat heb je er allemaal onder aan gedaan want het is goed zichtbaar.

Twee inleggers, maar misschien vul ik het de volgende keer nog iets meer. Ik vind het wel leuk als ik een beetje waggel vanwege de dikke prop tussen mijn benen. Volgende keer, herhaalde ik voordat Stefan op ideeën zou komen, anders moet ik de tapes van deze luier open maken en dan ben ik bang dat het niet meer goed zal sluiten. Ik kroop tegen hem aan op de bank en we sloten af met een drankje. Verschonen was nog niet nodig maar dat zou dan zeker morgenochtend wel aan de orde zijn. Die nacht kon ik slecht slapen, ik verheugde me op het komende uitstapje naar Duitsland en onze vrienden weer eens te zien. Toch ben ik in slaap gevallen want ik droomde van grote bierpullen die steeds maar opnieuw voor me gezet werden maar toen er opeens een beeld kwam dat ik op zo’n lange tafel verschoond werd terwijl iedereen stond te kijken schrok ik wakker met het zweet op mijn voorhoofd. Stefan draaide zich om en keek mij aan. Wat is er, vroeg hij? Niets, ze ik, ga maar weer slapen. Hij keek op de wekker, ja lekker, nog 5 minuten slapen voordat ik er uit moet. Oh, dan heb ik nog een half uur meer en ik draaide mij nog eens om.

Thread starter Similar threads Forum Replies Date
M Verhaal Klaar Babette - Hoe het is Begonnen B 107
BigBabyBoy Vakantie plannen en opdrachtjes Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
K Waar gaan we heen op vakantie? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 45
PietjeDL Op vakantie naar de camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
F Luier en plastic broek op vakantie Plastic broekjes liefhebbers 8
T vakantie centerparcs Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 24
Andy Adult Baby Nog niet klaar Vakantie naar Thailand (AI) V 1
J Verhaal Klaar Vakantie Duitsland V 1
D Week vakantie samen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
L Vakantie turkije Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
D Foto's nodig voor mijn vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
D Belangrijke vraag voor overmorgen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
D Vraag voor vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
A Nog niet klaar Vakantie naar Oostenrijk V 21
luierman48 Ga op vakantie naar limburg Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
luierdrager16 Help ben op vakantie maar luiers zijn op welke luiers zijn beter? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
J Verhaal Klaar Op Vakantie (B) O 2
emar007 Nog niet klaar [16+] Vakantie 16+ Verhalen 19
slave_rick Nog niet klaar [16+] Boswandeling tijdens de Vakantie 16+ Verhalen 22
J Luier om OP VAKANTIE Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 10
A Nog niet klaar De Vakantie (H) V 13
L Niet kunnen plassen onderweg auto vakantie Broekplassers en Poepers 1
L Plassen onderweg vakantie VVV 1
pampervuller Vakantie geboekt naar Disney world, 2024 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
DaddyNHWF Laatste dagen van mijn vakantie goed eindigen AB/DL Fotos 0
L Strikslip gemist op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Andy Adult Baby Wie gaat er naar Egypte op vakantie en welke streek. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
M Luier om op vakantie/verschonen tijdens reis.2 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
maxicosie Max Vakantieman: Neem een Luier mee op vakantie Pub 1
H Vakantie VVV 1
A Wat is jouw abdl droom vakantie of weekend Pub 25
briekje 3x raden wat ik tegenkom op vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
MaxxToddlerLife Abdl vakantie Gran Canaria Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
K Ik ga op vakantie en neem mee.... Pub 8
lovediaper Incontinent en vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
Waggelaar Ondeugende vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 3
L Vakantie AB/DL Fotos 14
L Vakantie Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Luiersersen Verhaal Klaar De Vakantie (C) V 7
Dream Prinses Nog niet klaar Vakantie naar Madrid V 18
lisa Vakantie Pub 35
Little Endy ABDL-camping? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 20
John Vakantie in eigen land (Amsterdam?) Pub 18
Bassie-DL Vakantie en corona/covid19 Pub 27
annemiek we gaan op vakantie ( knuf ) Spelletjes 78