Betrapt (B)

vino

Toplid
"Waarom is Joyce nu pas beneden?" vroeg mijn zus aan mijn moeder.
"Omdat ze nog even met dingen voor school bezig was" zei mijn moeder nadat ze mijn angstige blik zag.
[/QUOTE]
Ik dacht dat je zei, dat de hoofdpersoon een jongen zou zijn?
Het lijkt me, dat je nu over een meisje praat.
Beetje verwarrend.

Verder een leuk verhaal. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.
 

YoloE

Superlid
"Waarom is Joyce nu pas beneden?" vroeg mijn zus aan mijn moeder.
"Omdat ze nog even met dingen voor school bezig was" zei mijn moeder nadat ze mijn angstige blik zag.
Ik dacht dat je zei, dat de hoofdpersoon een jongen zou zijn?
Het lijkt me, dat je nu over een meisje praat.
Beetje verwarrend.

Verder een leuk verhaal. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.
[/QUOTE]

Excuses, ik ga hem aanpassen.
Ik ben er even uit geweest en heb hem slechts 1 keer teruggelezen voor ik verder schreef.
 

luierdromer

Niet geschoten is altijd mis.
Ik dacht dat je zei, dat de hoofdpersoon een jongen zou zijn?
Het lijkt me, dat je nu over een meisje praat.
Beetje verwarrend.

Verder een leuk verhaal. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.
Excuses, ik ga hem aanpassen.
Ik ben er even uit geweest en heb hem slechts 1 keer teruggelezen voor ik verder schreef.
[/QUOTE]
Geeft niets ben je mens voor , was mijzelf zelfs ontgaan maar blijft leuk verhaal.
 
Laatst bewerkt:

vino

Toplid
Inderdaad ben je een mens voor. Het viel mij alleen op. Ik wilde nooit zeggen dat het mij stoort ofzo. Het viel mij alleen op.
 

BmDL

Toplid
Ondanks de inhoud van het verhaal en met alle respect. Laat @joce toch gewoon met rust! Ik denk dat je dan over iedereen wel een verhaaltje kan gaan schrijven daar er meerderen zijn die niet helemaal eerlijk zijn.

Persoonlijk zou ik het niet echt op prijs stellen en een kans is haar ook niet gegeven. Zij werd min of meer direct afgebrand en afgedaan als leugenaar waardoor zij misschien nu weg is of niets meer durft te schrijven of reageren en dat gun ik niemand. We weten allemaal dat het een enorme drempel is om er voor uit te komen en de ene doet het op de ene manier en weer een ander doet het weer op een andere manier.

Dat het heeft geïnspireerd tot het maken van het verhaal kan best, maar de nadruk dan wel de verwijzing naar haar had je er niet op hoeven leggen. Laat staan het gebruik van haar naam.
 
Laatst bewerkt:

YoloE

Superlid
Ondanks de inhoud van het verhaal en met alle respect. Laat Joce toch gewoon met rust! Ik denk dat je dan over iedereen wel een verhaaltje kan gaan schrijven daar er meerderen zijn die niet helemaal eerlijk zijn.

Persoonlijk zou ik het niet echt op prijs stellen en een kans is haar ook niet gegeven. Wel werd zij meteen afgebrand waardoor zij weg is of niet meer komt en dat gun ik niemand. We weten allemaal dat het een enorme drempel is en de ene doet het op de ene manier en weer een ander doet het weer op een andere manier. Dat het heeft geïnspireerd tot het maken van het verhaal kan best, maar de nadruk dan wel de verwijzing naar haar had je er niet op hoeven leggen. Laat staan het gebruik van haar naam.
Daarin respecteer ik je mening uiteraard.
Zoals je in het eerste bericht kan zien kan dit verhaal gelukkig wel op de waardering van Joce rekenen (refererend aan de like van Joce).
Mocht dit niet meer zo zijn mag ze dat ook direct melden, dan haal ik het weer offline.
 

BmDL

Toplid
Daarin respecteer ik je mening uiteraard.
Zoals je in het eerste bericht kan zien kan dit verhaal gelukkig wel op de waardering van Joce rekenen (refererend aan de like van Joce).
Mocht dit niet meer zo zijn mag ze dat ook direct melden, dan haal ik het weer offline.
Als dat zo is dan is er misschien niets aan de hand, maar weet wel... een like kan om meerdere redenen worden gegeven. Hoeft niet altijd te zijn dat men het er mee eens is. Het kan ook zo zijn van:"En bedankt he! (In negatieve zin).

Uiteraard neem ik mijn woorden terug als Joce het er wel mee eens is en dan heb ik niets gezegd.
 

YoloE

Superlid
Als het zo is dan is er niets aan de hand, maar weet wel... een like kan om meerdere redenen worden gegeven. Hoeft niet altijd te zijn dat men het er mee eens is. Het kan ook zo zijn van:"En bedankt he!

Uiteraard neem ik mijn woorden terug als Joce het er wel mee eens is en dan heb ik niets gezegd.
Er is contact geweest tussen mij een Joce.
 
  • Like
Waarderingen: BmDL

BmDL

Toplid
Er is contact geweest tussen mij een Joce.
Oke zoals geschreven.. dan neem ik mijn geschreven woorden terug.

Ja sorry, maar ik heb er nog al een hekel aan als mensen in welke zin dan ook op een bepaalde manier worden weggezet. Ik gun dat echt niemand. Of ik hen dan wel of niet ken, doet dan niet ter zake.

Ga zo door :tmb
 

YoloE

Superlid
Oke zoals geschreven.. dan neem ik mijn geschreven woorden terug.

Ja sorry, maar ik heb er nog al een hekel aan als mensen in welke zin dan ook op een bepaalde manier worden weggezet. Ik gun dat echt niemand. Of ik hen dan wel of niet ken, doet dan niet ter zake.

Ga zo door :tmb
Het was gewoon een goede inspiratiebron voor een verhaal
 

YoloE

Superlid
Deel 6:

Toch een beetje in dubio besloot ik voorlopig mijn luier om te houden en mijn ding te gaan doen.
Ik had nog een leuke serie om te kijken dus ik liep de trap op, daarna mijn slaapkamer in en plofte op mijn bank en zette mijn tv aan op Netflix.
Nadat ik 2 afleveringen van de WinxClub had gekeken klopte mijn moeder op de kamer.
¨Over een half uur is het bedtijd. Vergeet je de tijd niet?¨ vroeg ze.
¨Nee hoor is goed.¨ riep ik terug en ik hoorde haar weer de trap aflopen.
Opeens voelde ik de aandrang om te plassen.
Ik stond op en voelde mijn luier bewegen.
¨Shit, ik mocht natuurlijk niet naar de wc. Wat nu?¨ dacht ik.
Allerlei gedachtes spookte door mijn hoofd. Als ik nu de luier af zou doen en naar de wc zou gaan zou ik nooit meer een luier om mogen. Maar als ik in mijn luier zou plassen zou mama dat zien en nog meer vragen gaan stellen.
Ik besloot er niet meer over na te denken en nog even een klein filmpje aan te zetten.
Na een kort filmpje wilde ik opstaan en werd de druk op mijn blaas erger.
Ik liep naar de overloop in de richting van de badkamer waarna ik een pijnscheut voelde en besloot om mezelf te verlossen en plaste in mijn luier.
Ik voelde mijn luier en kruis warmer worden en merkte dat de luier het vocht langzaam opnam.
¨Heb ik nu echt een natte luier?¨ vroeg ik me in mijn hoofd af.
Het voelde heel gek. Natuurlijk schaamde ik me. Ik had nu niet alleen een luier om als een peuter maar had deze ook nodig gehad.
Ik deed mijn broek uit en voelde met mijn hand over de luier.
Het voelde nog best droog aan, al merkte je wel dat hij nat was.
Hij was veel dikker geworden dan hij was en als je erin kneep voelde je dat ook.
Een tinteling ging door mijn hele lichaam bij iedere aanraking.
Plotseling kwam mijn moeder binnen.
¨Zo tijd om naar bed te gaan. Ik zie dat je je luier nog om hebt¨ zei ze.
Ze liep op me af, keek naar mijn luier en voelde eraan.
¨Kijk daar zijn luiertjes voor bedoeld, ga maar liggen¨ zei ze en met haar hand begeleide ze me achterover, maakte ze de plakstrips los en haalde de vieze luier onder me vandaan.
¨Ga je maar douchen¨ zei ze en ze stond op en maakte de luier dicht.
Ik stond op, liep mijn kamer uit en stapte met alleen een t-shirt aan de badkamer in.
Onder de douche liet ik alles weer even bezinken.
Het goede gevoel dat ik overhield aan de natte luier. Sowieso het gevoel dat de luier me gaf.
Eigenlijk voelde ik me onder de douche gelijk al minder fijn.
¨Zou mijn moeder me voor vannacht echt een luier omdoen?¨ vroeg ik me af.
¨Kom Joyce, tijd om naar bed te gaan¨ zei mijn moeder terwijl ze op de badkamerdeur klopte.
Ik zette de douche uit, droogde me snel af en liep met de handdoek om me heen naar mijn slaapkamer.
Daar zat mijn moeder op mijn bed op me te wachten en ik zag de luier al klaarliggen.
Ik plofte op mijn bed en keek mijn moeder aan.
¨Jij bent wel enthousiast¨ zei ze.
Ik bloosde en wist niks uit te brengen.
¨Zal ik je maar een schone luier omdoen?¨ vroeg mijn moeder.
Toen pakte ze mijn handdoek en trok deze weg zodat mijn kruis open en bloot kwam te liggen.
Ze pakte een busje en poederde mijn kruis helemaal wit.
Daarna begon ze de poeder in de wrijven en begon ik de geur te herkennen.
Nu begon ik ook nog naar een peuter te ruiken, dacht ik.
Toen pakte ze de luier en vouwde hem open, trok mijn benen iets omhoog en ik wist wat er verwacht werd en deed mijn kont van het bed af zodat ze de luier eronder kon leggen.
Ze liet mijn voeten terug op het bed vallen en ik voelde de luier onder mijn kont.
Snel haalde ze de voorkant naar voren en plakte ze de plakstrips vast en klopte ze op mijn luier.
¨Zo klaar.¨ zei ze en ze stond op van het bed.
Daar lag ik dan, op mijn bed, helemaal naakt, met enkel en alleen een luier om.
¨Je hebt geen pyjama nodig want daar is het veel te warm voor.¨ zei mijn moeder en ze liep naar de deur en deed het licht uit. ¨Welterusten¨ zei ze nog en deed de deur dicht.
Ik heb nog heel lang wakker gelegen voor ik de slaap kon vatten.
Alles spookte nog een keer door mijn hoofd. Ik voelde nog een paar keer aan mijn luier en merkte dat ik het heel fijn vond. Wat was dat toch?
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
D Betrapt? Pub 22
DLY85 Oef! Bijna betrapt door de glazenwasser! Pub 3
I Ik ben betrapt op werk B 3
LilyDL Broek geplast, bijna betrapt! Broekplassers en Poepers 17
B Wie is er ooit betrapt toen zij in haar broek had geplast/gepoept? Broekplassers en Poepers 11
Diaperlover20003 Luiers gevonden door ouders, echtgenoot, partner etc Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 70
T Betrapt door haar 16+ Board 7
L Ben je wel eens betrapt met een luier om Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
B Betrapt op luierdragen Algemeen 27
D Vraagje over bijna betrapt zijn Pub 8
walli Betrapt. Broekplassers en Poepers 10
Jappie1996 Bijna betrapt in poepluier Broekplassers en Poepers 10
Luierman1983 Bijna betrapt, Pub 2
Den-boy123 Met een luier naar werk...? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
luiernl Betrapt en lekker luieren bij tante Monique B 10
luiernl Eindelijk in een luier E 11
GAYPAMPERBOY HELP! Betrapt... tips voor uitvluchten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 17
K Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
bilie Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 12
S Betrapt 16+ Verhalen 13
D oeps, betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 9
K Wat heb je aan vandaag en ben je bang dat je betrapt wordt? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 22
adidaslover Betrapt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 13
Rind Een situatie creëeren om betrapt te worden... Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed betrapt deel 2 ja nu heb ik echt een probleem Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
B Betrapt! maar dan anders. Tiener Baby's / Luierliefhebbers 6
diaper ed oei weer betrapt ;'( Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
PietjeDLimburg Betrapt :( Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT IN MIJN LUIER B 2
DL_Michel Verhaal Klaar BETRAPT B 3
Meeee133 Betrapt! Tiener Baby's / Luierliefhebbers 8
J jasmijntje betrapt en haar straf... J 6
G Zonet betrapt Tiener Baby's / Luierliefhebbers 12
D Betrapt en ook weer niet... B 7
DL_Michel de spanning om betrapt te worden? Tiener Baby's / Luierliefhebbers 16
DL_Michel betrapt...? Polls (T) 47
Bovenaan