Nog niet klaar Bianca en Cindy

Hoe goed is dit verhaal?

• 1

Stemmen: 0 0,0%
  • 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

Stemmen: 1 100,0%
  • 10

• Totaal stemmers
    1

luierdromertje

Niet geschoten is altijd mis.
HOOFDSTUK 70 DE CONFRONTATIE VAN DORIEN EN JESSICA

Want zo zagen we dat Bart wat moeilijk liep, en moeite had om zijn evenwicht te bewaren.
Bij hem gekomen, en na een voorstelronde vertelde Bart dat hij zo geboren was, en blij was met dit baantje.
Om door te gaan, dat hij blij was dat hij tenminste kon lopen!
Waarna hij vertelde dat hij blij was dat Jurgen hem dit baantje gunde, en tevreden was over zijn prestaties.
Hierna liepen wij verder naar de kantine, waar we nog zes collega's troffen.
Ook hier waren de meesten van ongeveer onze leeftijd.
Terwijl het ook nu opviel dat twee van de jongens wat moeilijk ter been waren.
Terwijl er één een Tena Ultima luier uit zijn tas pakte, wat zo merkten beide meiden zijn collega's niets deed.
Toen hij Bianca, en Cindy zag, werd hij echter heel stil, maar dat was al over toen ook wij onze luier pakte, en richting het toilet verdwenen.
Even later terug in de kantine vertelde Bart, en de jongen die we een luier uit zijn tas hadden zien pakken, en zich had voorgesteld als Willem!
Vertelden Bart, en Willem hoe het kwam dat ze slecht ter been waren, en Willem ook incontinent was.
Hierna stelden de meiden in de kantine zich voor als Marian, en Laura, en vertelden ze dat ook zij slecht ter been waren.
Waar Laura aan toevoegde, "meiden ook al ben ik overdag zindelijk, komende nacht moet ik wel een luier om aangezien ik nog steeds s' nachts in bed plas".
"Bovendien doe ik er verstandig aan om in de dagen rondom mijn menstruatie ook overdag een luier te dragen".
"Aangezien ik dan niet alleen beste plassen bloed, maar ook urine verlies".
"Dus draag ook ik nu voor de zekerheid een tena maxi".
Mede door de best heftige onderwerpen vloog de pauze voorbij, zo dat we weer de winkel inliepen om het werk te hervatten.

Onbewust keken we tijdens het werk soms richting Willem of Laura, maar echt opvallen deden ze ook niet.
Laat staan als je niet wist van hun beperking.
Helemaal omdat zij naar vermogen goed doorwerkten, waardoor het al snel half 1, en dus lunchpauze was.
Voor we echt gingen lunchen, zochten niet alleen wij, maar ook Willem, en Laura het toilet op om te verschonen.
Toch schoven we al snel bij de rest aan tafel, waar al snel een kop soep geserveerd werd.
Nauwelijks zaten we aan de soep, en een broodje kaas of verschillende collega's vroegen of we vanavond meegingen met het bedrijfsuitje.
Direct gaven we aan dat we graag mee gingen, maar we dit wel thuis wilden overleggen.
Onze laatste opmerking werd ook opgevangen door Jurgen, die direct opmerkte!
"Bianca Cindy, dat begrijp ik, en ik neem nu direct contact op met jullie ouders"!
"Waarna ik bij jullie terug kom"
Terwijl wij weer aan het werk gingen nam Jurgen contact op met het thuisfront, en nauwelijks 15 minuten later kwam hij bij ons,
Terwijl wij net onze eerste klus van na de pauze afronden.
Bij ons gekomen vertelde Jurgen dat wij vanavond mee mochten, en dat we vanavond rond half 7 verwacht werden bij de grote pizzeria bij station centrum.
Hierop knikten we dat we het begrepen hadden, en beloofden we dat we er op tijd zouden zijn.

BIJ DORIEN THUIS

Wat werk betreft ging het vandaag ook Dorien, en Linda voor de wind.
Waardoor zij moe, maar voldaan naar huis gingen.
Bovendien beloofden ook zij dat ze vanavond mee gingen naar de pizzeria.
Toen Dorien tegen half 4 de keuken binnenstapte werd ze verrast door de aanwezigheid van Jessica.
Die Dorien op een nog al sarcastische manier welkom hete!
Al snel was het Dorien duidelijk dat haar oudere zus er bewust op uit was, om Dorien te kwetsen, en haar het liefste over de rooie te krijgen!
Tot grote verbazing van Jessica gaf Dorien echter geen krimp, maar liep door naar de gang om haar jas op te hangen.
Om vervolgens naar boven te verdwijnen om te douchen.
Op het moment dat Dorien naar boven was keek Jessica Isabelle aan, en zuchtte!

"Wat is mijn criminele zusje ineens een lief, en braaf meisje geworden".
Op deze opmerking keek Isabelle haar oudste dochter aan, en antwoorde, "Jessica zoveel liever, en braver ben jij nu ook weer niet!"
"Alleen heb jij tot nu toe, maar één officiële waarschuwing gehad gehad".
Dit antwoord van Isabelle deed Jessica voor een moment zwijgen, om dan vol in de aanval te gaan.
Zowel tegen Isabelle, als tegen Dorien!
Wat weer tot gevolg had dat Isabelle haar oudste dochter strak aankeek, en haar met een gevat antwoord keihard op haar nummer zette.
Dat Deed zo zag Dorien Jessica haar hoofd buigen, helemaal toen ook Dorien haar oudere zus een zeer gevat antwoord gaf.
"Zo zusje, zo te horen sta jij te trappelen om mij in Nijmegen gezelschap te houden!"
Uit alles bleek dat dit dus niet was wat Jessica bedoelde, maar dat Jessica Dorien op haar plek wilde zetten.
Dorien liet dit uiteraard niet op zich zitten!
Tot verbazing van Isabelle, maar vooral van Jessica vloog Dorien Jessica niet aan, maar negeerde haar juist zoveel mogelijk.
Het enige wat ze voor ze met een boek, en een kop koffie op de bank plofte zei was, " zo te merken wil jij mij gezelschap komen houden?"

OVERA JESSICA

Deze opmerking deed Jessica zwijgen, hoewel ze klaar zat om een fel weerwoord te geven.
Hoewel het gehakketak doorging, tot vader binnenkwam.
Pas toen hij Jessica streng aankeek zweeg Jessica echt, en liet zij Dorien met rust.
Om dan op te staan, en naar de deur te lopen om naar haar kamer te gaan.
Nog voor Jessica bij de deur was hield Edward zijn dochter tegen, en duwde haar een envelop in de handen met de opdracht om de brief die hier in zat goed door te lezen.
Waar hij aan toevoegde, " en knoop dat, maar eens goed in je oren Jessica".
Nu knikte Jessica duwde de deur open, en verdween rap naar haar kamer.
Nauwelijks was Jessica vertrokken, of Edward keek Dorien aan, en zei!
"Dorien na jou arrestatie, en vervolgens de aanhouding van Bianca, en Cindy werd jou moeder, en mij langzaam duidelijk dat ook Jessica niet zo brandschoon is als dat ze lijkt.
"Bovendien is ons na een gesprek met mevrouw Denekamp, en de officier van justitie gebleken dat niet alleen jij, maar ook Jessica het nodige op haar kerfstok heeft".
Na dit verhaal te hebben verwerkt was het voor Dorien alweer tijd om naar de pizzeria te vertrekken voor de beloofde feestavond.
Dus pakte ze haar jas, en trok ze deze aan, om dan haar handtas te pakken, en vooral te controleren of ze de papieren met toestemming voor het verlof bij zich had.
Toen dit in orde bleek vertrok ze, op weg naar hopelijk een een geweldige avond.

Laatst bewerkt:
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
soggybottom Verhaal Klaar [16+] Mama Cindy 16+ Verhalen 22
DL_Michel Verhaal Klaar [16+] Hans en Cindy 16+ Verhalen 2