Broertjes pamper

YoloE

Superlid
Inleiding

Laat ik mij even voorstellen. Mijn naam is Tom, ik ben acht jaar en woon met mijn zus Julia van tien en mijn broertje Erik van vier jaar in een mooi vrijstaand huis bij mijn moeder. Mijn vader werkt veel. Hij is weinig thuis en hij is ook vaak op zakenreis, waardoor de opvoeding hoofdzakelijk op de schouders van mijn moeder terecht komt.


Hoofdstuk 1

Het was een zonnige dag in de zomervakantie en ik was lekker aan het voetballen in de speeltuin met wat vrienden. Terwijl we een partijtje speelden, merkte ik dat ik moest plassen, maar ik wilde absoluut nog niet stoppen. Dus ging ik nog een half uurtje door, totdat mijn vriendjes naar binnen werden geroepen.

Daarna trapte ik nog een balletje in de tuin en kwam mijn jongere broertje ook meedoen. Op dat moment spoot de buurman net met zijn tuinslang zijn tuin schoon en deed hij hetzelfde met ons grasveldje. Op het moment dat ik daar naar keek, merkte ik dat mijn broek nat werd. Eerst dacht ik dat het water was, maar al snel merkte ik dat ik aan het plassen was.

‘Je broek is nat,’ zei Erik. ‘Mama, Tom heeft in zijn broek geplast,’ riep hij naar binnen. Ik kon hem wel meppen, zo boos werd ik. Mijn moeder kwam snel naar buiten en keek me aan. ‘Ah, nee he? Hoe kan dat nou, Tom,’ riep ze uit. Ik stamelde dat de buurman met de tuinslang spoot en ik... ik bedacht me opeens dat dit geen reden was en hield mijn mond. ‘Kom maar mee,’ zei ze duidelijk teleurgesteld.

‘Haha, Tom heeft in zijn broek geplast,’ zei Erik op een pestende toon. ‘Houd je mond, jij draagt nog luiers,’ beet ik hem toe. Nu werd Erik boos, maar niet alleen hij, ook mama kon dit niet waarderen. Nog voor Erik echt iets kon zeggen, pakte ze me stevig vast en zei: ‘Dat is gemeen Tom, Erik plast nog in bed en heeft de laatste dagen geen ongelukjes meer gehad. Daarom mocht hij deze week voor het eerst met grote-jongens-ondergoed naar buiten.’

‘Laat je onderbroek maar eens zien, Erik,’ zei ze, waarna Erik trots zijn gloednieuwe onderbroek showde. Mama was nog niet klaar: ‘Nu ik eindelijk dacht van de natte broeken af te zijn overdag, kom jij met een onder geplaste broek naar binnen, dus ik wil van jou niks negatiefs horen over Erik. Zeg eens heel snel sorry,’ zei mama. Ik bood Erik schuldbewust mijn verontschuldigingen aan. ‘Meekomen,’ zei mama streng. Ik liep achter haar aan mee naar boven, ze nam me mee naar mijn kamer. Daar pakte ze een schone broek uit mijn kast en zei: ‘Doe je broek en onderbroek uit en loop maar even met me mee.’ Ik liep achter haar aan en we liepen de slaapkamer van papa en mama in.

Op bed lag het aankleedkussen, dat voor Erik gebruikt werd. Ik schonk er bij binnenkomst geen aandacht aan, want dit lag er wel vaker, maar mijn moeder liep er op af, tikte er met haar hand op en zei: ‘Ga er maar op liggen.’ Ik bleef geschokt stilstaan. Mama zei: ‘Kom, als je een natte broek hebt gehad, moet ik je even schoonmaken met wat billendoekjes.’ Ik wilde eigenlijk protesteren, maar ik ging toch liggen om haar niet nog bozer maken.

Ik legde me met mijn blote kont neer op het kussen en voelde al gauw een vochtig doekje
door mijn kruis gaan. Al na twee doekjes was het voorbij. Ik wilde weer opstaan, maar mijn moeder duwde me naar achteren en zei: ‘We zijn nog niet klaar.’ Ze pakte iets van onder het bed, het was iets wits. ‘Deze ga ik je even omdoen,’ zei mama, terwijl ze de luier open vouwde.

‘We hebben begin deze week met Erik een afspraak gemaakt. Als hij zijn luier drie dagen achter elkaar droog kon houden, mocht hij het zonder luier gaan proberen, dus ik vind dat dit nu ook voor jou geldt.’ Die kwam hard aan bij mij. ‘Het was een ongelukje, ik ben toch geen baby. Ik ga toch geen luier dragen,’ riep ik boos uit.

Nu werd mama weer boos en riep: ‘Luister eens, de regels in dit huis gelden voor iedereen. Jullie moeten het goede voorbeeld zijn voor jullie jongere broertje. Als je overdag geen luier meer wilt dragen, moet je je broek droog houden. Zo niet, dan draag je een luier. Punt uit.’

Dat gezegd hebbende tilde ze mij van het plastic af, legde de luier onder mijn kont en maakte die snel vast. ‘Zo, weet je wat. Blijf maar even zo lopen. Dan kan Erik je luier ook zien,’ zei ze tegen mij. Ik stond op en mijn moeder liep de kamer uit. ‘Ik kan toch niet zo naar buiten,’ vroeg ik. ‘Jawel!,’ antwoordde mijn moeder, terwijl ze doorliep naar beneden om verder te werken in de keuken.

Verdwaasd keek ik naar mezelf en naar mijn luier. Er stond een beertje op met een paraplu in zijn hand en een zonnetje ernaast met het logo van Pampers erop. Hoe heeft dit mij kunnen overkomen?
 
Laatst bewerkt:

YoloE

Superlid
Hoofdstuk 2



Ik liep achter mijn moeder aan naar beneden, waar Erik in de woonkamer met lego zat te spelen. Hij keek enorm verbaasd, wees naar mijn pamper en vroeg: ‘Waarom heb jij een luier om?’ Mijn moeder kwam achter mij staan en zei tegen Erik: ‘Tom heeft in zijn broek geplast. En weet jij nog wat wij hadden afgesproken maandag?’ Erik keek haar een beetje onbegrijpend aan en zei niks.

‘Wanneer je drie dagen droog bent, mag je een echte grote-jongens-onderbroek aan en hoef je geen luier meer om. Maar, dat betekent ook dat als je niet droog bent, je weer een luier om moet. Jullie kunnen allebei al heel goed naar de wc, dus gelden voor jullie allebei dezelfde regels,’ zei mama tegen Erik.

Zonder daarbij mij nog aan te kijken liep ze weer terug naar de keuken. Ik bleef een beetje verbijsterd achter. ‘Ach geeft toch niet. Ik heb het ook nog heel vaak’ zei Erik troostend. Maar ik voelde me zeker niet beter door die opmerking van mijn broertje. Hij liep terug de tuin in, waar we net bezig waren en riep me heel enthousiast om te komen voetballen.’

Ik had nog steeds enkel een t-shirt en die pamper aan en was daarom wel heel huiverig om naar buiten te gaan. Maar ik hoorde mijn moeder roepen dat het veel te warm was om binnen te blijven, waarna ik heel schuw toch naar buiten ging. Onze tuin was vrij goed afgeschermd. Je kon me eigenlijk alleen zien vanuit de tuin van de buren en daar was nu niemand meer te zien.

Na een partijtje voetbal hoorde ik de bel gaan, waarna mijn moeder naar me toe kwam met mijn broek in haar handen. Ze vertelde me dat er vriendjes voor de deur stonden. Snel trok ik mijn broek aan, liep naar de voordeur en ging met mijn vriendjes mee om in de buurt te voetballen. Na bijna twee uren lekker voetballen moesten veel kinderen naar huis en liep ik samen met Jonathan, een jongen uit mijn klas, naar mijn huis.

Daar liepen we gelijk naar boven om op de Playstation nog even een online potje voetbal te spelen. Ondertussen voelde ik dat ik moest plassen. In de rust van onze wedstrijd zei ik dit tegen Jonathan en ging ik naar de wc. Eenmaal op de wc trok ik mijn broek uit en toen pas besefte ik dat ik een pamper om had.

Allerlei gedachten maalden in mijn hoofd. Moest ik nu naar mama gaan om te vragen of die af mocht om naar de wc te gaan? Maar als ik dit ging doen, zou Jonathan er sowieso achter komen dat ik een luier droeg. En als ik mijn luier af doe en gewoon naar de wc ga, wordt mama echt heel erg boos. Even later voelde ik dat ik het niet meer lang kon houden.

Ik besloot om maar te gaan zitten en in mijn luier te plassen. Mijn luier werd heel nat en ik voelde het zelfs onderin mijn luier. Het voelde helemaal niet zo slecht. Toen ik klaar was, spoelde ik nog door en liep ik terug naar mijn kamer om door te spelen alsof er niks aan de hand was. Even later werd er gebeld door de moeder van Jonathan om te zeggen dat hij naar huis moest komen.

Ik speelde nog even verder en begon wat aan mijn luier te zitten. Die ooit zo dunne pamper was nu flink opgezwollen en voelde opeens heel anders aan. Ik schaamde me enorm dat ik als achtjarig kind nog een pamper om had, helemaal omdat deze nu ook nat was. Ik deed mijn
broek uit en keek er nog eens goed naar. Zou ik hem alsnog uit doen en verstoppen? Dan zag mijn moeder die in elk geval niet.

Maar net toen ik had besloten dat dit misschien wel de beste oplossing was, ging de deur open en stond mijn moeder in de deuropening. ‘Kom je, we gaan...’ Ze maakte haar zin niet af en keek mij aan met mijn broek op de grond en met mijn duidelijk natte pamper duidelijk in het zicht. Haar gezicht stond op onweer.
 
Laatst bewerkt:

YoloE

Superlid
Leuk verhaal doe er en leuke straf in met wat fixatie en bondage
Wil wel even mijn ongenoegen uiten over deze reactie.
Fixatie en bondage vallen absoluut onder de 16+ categorie.
Dit verhaal heeft een 8 jarige in de hoofdrol en een verhaal over het fixeren en vastbinden van een 8 jarige zou een ernstige vorm van seksueel misbruik van een minderjarige beschrijven.
Dus alleen de vraag vindt ik al afschuwelijk.
Begrijp me niet verkeerd hoor. Als jij fixatie en bondage leuk vindt moet je dat zelf weten en wens ik je er heel veel plezier mee
 

Luierikl

Superlid
Hi YoloE, leuk verhaal en ben het met je eens dat bondage er totaal niet in hoort! Lekker doorgaan zoals je al bezig bent.. hou het verhaal geloofwaardiger... :)
 

YoloE

Superlid
Hoofdstuk 3

‘Wat heeft dit te betekenen Tom?,’ riep mijn moeder, terwijl ze op me af liep. Ik zweeg en keek naar de grond. Ik voelde me opeens heel klein. ‘Eén keer een ongelukje kan gebeuren, maar een natte luier kan echt niet. Ook Erik is nu bijna over die tijd heen.’ Ze nam me mee naar haar kamer en legde me weer op het verschoonkussen. Mijn broek was in mijn eigen kamer achtergebleven, dus ik had alleen nog mijn t-shirt aan en mijn natte pamper om.

Terwijl ik daar lag, begon ik te stamelen dat ik wel naar de wc wilde, maar dat Jonathan er dan achter zou komen. ‘Da's helemaal niet erg. Je had gewoon kunnen zeggen dat je alléén voor vandaag een pamper om hebt, omdat je vandaag een ongelukje had. Dat kan iedereen gebeuren.’

‘Weet je nog dat Jonathan een ongelukje had op jouw verjaardag laatst?’ Dat herinnerde ik me inderdaad. ‘Toen heb ik hem na telefonisch overleg met zijn ouders ook een luier om gedaan en daarna een schone broek van jou gegeven. Maar goed, als jij liever nog als een klein kind in je pamper plast, dan zal ik je maar een schone pamper omdoen,’ zei mama, terwijl ze een schone pamper openvouwde.

Mama maakte mijn natte pamper los en er kwam een koele lucht in mijn kruis. Daarop maakte ze mijn kruis schoon met babyboekjes. Ze tilde mijn benen de lucht in en legde mijn kont op de pamper. Ze plakte de plakstrips dicht, tilde me van het kussen af en zei: ‘Zo, jij kunt er weer tegenaan.’ Daarna liep ze de kamer uit en zei: ‘Kom, we gaan eten. Iedereen wacht al op je.’ Nog steeds met alleen een pamper en een t-shirt aan liep ik achter mijn moeder aan naar beneden. Eenmaal beneden aangekomen liep ik de woonkamer in en vielen alle ogen vanaf de eettafel op mij. Mijn vader en zus keken er toch wel van op, maar mijn vader bleek al op de hoogte te zijn. ‘Zo Tom, ik heb gehoord dat jij een ongelukje hebt gehad vandaag,’ zei papa. Ik knikte, terwijl mama gelijk ook vertelde over de natte pamper van daarnet.

‘Weet je Tom, het is niet om je te straffen. Wij willen in dit huis gewoon dat de regels voor iedereen hetzelfde zijn. We hebben met Erik afgesproken dat wanneer hij drie dagen zijn luier droog kan houden, hij het zonder luier mag proberen. Maar als je vandaag al voor de tweede keer een natte luier had, dan vind ik niet dat die regel voor jou telt,’ zei papa.

Ik keek hem verbaasd aan, maar hij ging verder: ‘Nee, dat geldt ook voor jou Tom. Als je weer in je luier begint te plassen, dan ben je er nog niet aan toe om een grote jongen te zijn. Dus de rest van de week draag je lekker een luier en dan mag je het volgende week opnieuw proberen.’ Ik wist niet wat ik hoorde. ‘Dat is niet eerlijk,’ riep ik uit. ‘Dat is juist wel eerlijk,’ ging mijn vader verder.

‘Erik heeft vorige maand ook per ongeluk in zijn broek geplast. Nadat hij daarna ook weer een natte luier had, heeft hij ook gewoon de rest van de week weer een luier gedragen. De regels zijn hier voor iedereen gelijk,’ zei mijn vader nogmaals.

Boos begon ik te eten. Sperziebonen met kip en aardappelen vond ik eigenlijk altijd wel lekker, maar deze keer kon het me weinig bekoren. Ik zat daar nu aan tafel met alleen mijn t-shirt aan en een pamper om. Bovendien heb ik net te horen gekregen dat de regels die voor
mijn jongere broertje gelden, ook op mij van toepassing zijn. Terwijl hij nu zonder luier om zit en ik als grote broer een pamper om heb. En de week duurt nog lang...
 
Laatst bewerkt:

YoloE

Superlid
Heb de eerste drie posts bijgewerkt.
Op deze manier leest het net iets eerder weg.
Ik ben voornemens om dit verhaal in de komende 5 avonden volledig af te schrijven.
Heb zin om weer wat meer te schrijven en dit ook te laten beoordelen door mensen uit het vak en van dit forum.
Zodat ik hierna nog beter verhalen kan schrijven
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
Pamper - Konijntje Ik ben Pamper-Konijntje ,29j, nieuw hier. België/ Turnhout Voorstellen 28
Pamperslove Zoek een pamper vriendje Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 38
P wat hebben jullie aan om te slapen? Polls 210
P Slapen met pamper Contact advertenties 13
P Pamper dragen Contact advertenties 12
P Slapen met pamper Contact advertenties 4
Pampertiener Pamper contact limburg Contact advertenties 4
L Volle vrouw voor pamper date Contact advertenties 2
bilie Pamper om voor meerdere dagen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
B Wandelen in luier (pamper) en t-shirt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 64
S thuiszorg komt de pamper aandoen Pub 36
Nickdl Pamper maat 7 Luiers 14
Darth_696 Verhaal Klaar Ik mag bij de buurvrouw een pamper dragen I 405
H Op zoek naar luier die op Pampers lijkt Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
P Hoe leer ik plassen in pamper Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 14
P Wie heeft waar al heerlijke sex gehad met pamper aan 16+ Board 9
B Pamper omdoen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
S OM tegen foutparkeerder: "U had maar een pamper moeten aantrekken" Pub 15
I Pamper weekend P 7
Joeyb pamper Tiener Baby's / Luierliefhebbers 4
P Pamper aandoen bij iemand anders ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
Easy-Ryder Tena Flex met een Pamper Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 0
S Japanse pamper verschoont je tijdens slaap Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 15
Easy-Ryder tape met pamper beer erop Luiers 6
adidaslover pamper loop schijndel Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
piessebed pamper gelekt AB/DL Fotos 3
luierfan_boy pamper vraagjeee Tiener board 11
J Wat vinden jullie leuk om te doen als je in een pamper loopt VVV 50
D steven alias pamper moderator talk 0
DL_Michel het Pamper kwartet P 2
Bovenaan