Verhaal Klaar BUITEN HET SEIZOEN

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • 6

    Stemmen: 0 0,0%
  • 7

    Stemmen: 0 0,0%
  • 8

    Stemmen: 1 25,0%
  • 9

    Stemmen: 1 25,0%
  • 10

    Stemmen: 2 50,0%

  • Totaal stemmers
    4

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Werni

Met mijn vingers op het stuur, trommelend op het ritme van de muziek, rijd ik richting Maastricht. Een halfjaar geleden was ik daar voor mijn werk een maand geweest en i.p.v. in een hotel te logeren had ik gekozen om in een pension te verblijven. Dat was me goed bevallen. Gemoedelijker en minder afstandelijk. Het pension werd geleid door een krasse wat oudere vrouw en haar dochter. De dochter was getrouwd en had een tweeling. Twee brutale meiden van bijna achttien.

Omdat het werk het eindelijk toe laat heb ik besloten om lekker 14 dagen vrij te nemen. Heb mijn koffer gepakt en ben op de bonnefooi weg gereden. Er van overtuigd dat er in deze tijd van het jaar wel onderdak is te vinden. Enkele afslagen voor Maastricht rij ik de snelweg af en geniet al snel van het prachtige Limburgse landschap. Na verloop van tijd rij ik het dorpje in. Zo, nu de hoofdstraat door en aan het einde van het dorp moet ik dan van zelf het pension zien. En ja hoor daar staat de prachtig verbouwde boerenhoeve. Ik parkeer mijn auto en stap uit. Het ziet er verlaten uit. Geen stoeltjes buiten de deur dicht. Heel anders dan in het voorjaar bedenk ik terwijl de bel zich meldt onder druk van mijn vinger..

Het duurt even dan wordt er open gedaan en kijk ik in het verbaasde gezicht van Bianca. Uit haar hartelijke begroeting blijkt dat ze me nog herkent. Ze nodigt me uit om binnen te komen en roept haar moeder terwijl ze me plaats laat nemen aan de keukentafel. Ook de begroeting van mams was erg hartelijk. Wat lijken die twee toch op elkaar. Dezelfde krachtige doortastende houding en altijd even vriendelijk en correct. Tijdens de koffie krijg ik te horen dat Bianca inmiddels gescheiden is. Dit verbaast me geenszins. De manier waarop ze met elkaar omgingen had bij mij al vraagtekens opgeroepen. Toch had Bianca nooit geklaagd of er zelfs maar iets van laten merken. De meiden waren nu een paar dagen bij hun vader en hadden Bianca en mams het huis voor hun alleen.

"Alleen? Geen gasten?" vroeg ik half teleurgesteld. Blijkt dat ze deze periode van het jaar meestal geen gasten ontvangen en het pension daarom niet officieel geopend hadden. Nu hebben ze tijd voor zich zelf. " en er is altijd wat te doen." Volgens mams. "Of wilde je komen logeren? Heb je weer een klus hier?" Ik bevestig het één en geef aan dat ik niet voor mijn werk maar voor vakantie kom. En nu ze gesloten zijn of ze nog een alternatief weten?

Bianca kijkt mams aan. Een flauwe glimlach siert hun lippen. "Twee weken kan voor ons best aantrekkelijk zijn. Ik doe je nog even een bakkie in en als je die rustig op drinkt gaan wij even overleggen hoe we dat kunnen regelen!" Mams kijkt Bianca verbaast aan maar zegt niets en terwijl ik aan mijn koffie zit te slurpen hoor ik de dames in de ruimte naast me praten. Zo nu en dan afgewisseld door een helder lachen. Ze hebben er duidelijk plezier in. Na een halfuurtje komen ze terug. Bianca heeft een blocnote in de hand. "Omdat het buiten het seizoen om is hebben we wat alternatieve regels opgesteld. Wanneer je hier mee akkoord kunt gaan dan is het wat ons betreft okay!" Ze klapt het voorblad om en schuift mij de blocnote toe. Ik begin te lezen. Volpension € 25,00 p.d.. Dat is niet duur! Mee eten met hun en eten wat de pot schaft. Mmmm lijkt me redelijk! Veertien dagen vooruit betalen en indien ik mocht besluiten eerder weg te gaan vervallen de rechten op teruggaaf.

Mmm vreemd, maar ja ze willen zekerheid en het is niet duur. Zelf verantwoordelijk voor het voorkomen van ongelukjes. Bij in gebreke blijven wordt deze verantwoordelijkheid overgenomen door de directie. Ajjj, dat is waar ook. In het voorjaar had ik na een avondje doorzakken met enkele gasten 's nachts in bed geplast. Ik had het niet durven te zeggen en ben daarover, 's avonds na mijn werk op aangesproken door Bianca. Het gekke was dat ik het zeer vernederend vond maar tegelijk opwindend. Naast een rode kop had ik een erectie.

Onverwacht hoorden we gegiechel van de tweeling. Ze moesten toen zich bij mij verontschuldigen voor het afluisteren. Ik hoor ze nog zeggen: "Sorry" en er zacht achteraan zodat hun moeder het niet hoorde "baby" En gierend van de lach waren ze weg gelopen. Ik keek Bianca aan. Glimlachend had ze mijn kruis geobserveerd zich omgedraaid en was weggelopen. Daarna niets meer over gehoord. En aangezien het een echt ongelukje was dat me maar zelden gebeurd was ik het zowat vergeten. Ook al doordat daarna nog vele avonden doorgebracht zijn met gezellige en serieuze gesprekken vooral met Bianca en haar moeder maar ook met de beide meiden. Maar ja nu staat er een opmerking over het ongelukje in mijn contract. Toch maak ik me er geen zorgen om. Ben nu alleen hier. Drink dan minder en sowieso gebeurd het me zelden. Ik pak de pen en zet een krabbel onder het contract.

Daarna gaan Bianca en mams weer aan het werk. Ik ga mijn spullen uit de auto halen en installeer mij op mijn kamer. Vervolgens rijd ik het dorp in om geld te pinnen en herinneringen op te halen. Koop een bloemetje voor mijn gastvrouwen en wat lekkers voor bij de koffie vanavond. Wanneer ik na ruim anderhalf uur weer thuis kom zijn de beide vrouwen in de keuken het eten aan het voorbereiden. Ik geef hun het bloemetje, de traktatie voor bij de koffie en het geld voor de verblijfskosten. De attenties worden gewaardeerd en de complimenten maken me verlegen. Ik laat de vrouwen alleen en wil naar de gemeenschapsruimte gaan. Even tv kijken of wat lezen. De deur zit echter op slot terwijl hij volgens mij openstond toen ik mijn koffers naar mijn kamer bracht.

"Die ruimte is gesloten in deze tijd. Ga maar lekker in de woonkamer zitten en doe alsof je thuis bent." Ik draai me om en zie mams achter me staan. Ze gaat me voor en vraagt of ik zin aan een pilsje heb. Natuurlijk wanneer je in Limburg bent moet je daar wel van profiteren. Genietend van mijn biertje en wat tv kijkend gaat de tijd voorbij. Toen mijn flesje leeg was bracht Bianca mij nog een flesje en merkt op dat het eten over een kwartiertje klaar is.

Een kwartier later word ik dan ook aan tafel uitgenodigd en geniet van een heerlijke maaltijd. Zo als gewoonlijk hebben ze er weer iets heerlijks van gemaakt. Ook nu ontbreekt er een goed glas bier niet bij. Tijdens het natafelen lucht Bianca haar hart over de scheiding. Hoe moeilijk het is geweest om te erkennen dat het tijd werd elkaar los te laten. "Mannen zijn soms nog net kinderen. Het probleem is dat ze het zelf niet beseffen!" Met deze opmerking werd het gesprek beëindigd en gingen we naar de kamer voor een bak koffie met de delicatesse van de plaatselijke bakker. Mams ging daarna de keuken opruimen en verwende mij met nog een lekker flesje bier. Bianca is iets anders gaan doen. Ik zit wat te zappen. Kan niet echt iets vinden dat me kan boeien. Besluit dan ook om maar vroeg naar bed te gaan.

Wanneer ik op het punt sta om naar mijn kamer te gaan komen Bianca en mams de kamer in. Verbaasd aanschouw ik de beide dames. Ze hebben zich omgekleed. Mams heeft een leren broek aan met daarop een mooie satijnen blouse. Ze ziet daardoor er een stuk jonger uit. Bianca heeft een leren minirokje aan met hoge laarzen en een zeer gewaagde blouse. Ik moet slikken en krijg natuurlijk weer een rode kop. "Vind je dit mooi?" Vraagt Bianca nieuwsgierig. "Zeker!"geef ik volmondig toe. "Volgens mij hebben we met een liefhebber te maken!" hoor ik mams zeggen. "Daar komen we gauw genoeg achter!" met deze opmerking zet Bianca zich op de leuning van mijn stoel. Ze vraagt of ik het contract goed heb gelezen. Ik bevestig dit. Ze nodigt mij op vriendelijke maar geen tegenspraak duldende toon uit om de inhoud van het contract te benoemen.

Zo goed als mogelijk noem ik de punten op en Bianca lijkt er tevreden mee. "Alleen er staat niet dat je het bed droog moet houden maar dat je verantwoordelijk bent voor het nemen van maatregelen." "Een klein verschil maar wel essentieel. Dat heb je wel begrepen toch?" Ze kijkt me doordringend aan. Ik begin me onzeker te voelen. "Wat voor voorbereidingen heb je getroffen?" Vraagt mams nieuwsgierig. "Iiik drink wat minder?" Stotter ik en voel de bodem onder mijn voeten weg zakken. Natuurlijk is dat niet zo. Heb toch bier en zo zitten drinken. Ze bedoelden natuurlijk dat ik naar de drogist of apotheker had moeten gaan om beschermmateriaal aan te schaffen.

"Je weet zeker wel wat dat betekent?" Vraagt Bianca mij. "Ja dat ik morgen even bij de apotheek langs moet gaan! Ik ga nu slapen en wens jullie een goede nacht toe." Na deze woorden uitgesproken te hebben wil ik opstaan. Bianca legt een hand op mijn schouder en duwt me weer terug in de stoel. "Neeeee, bij uitblijven van het zelf nemen van de verantwoordelijkheid eigent de directie zich die verantwoording toe!!!" Ze pakt me bij de kin en kijkt me indringend aan. "Wij gaan je klaarmaken voor de nacht. Kleed je maar eens helemaal uit!" Ben daar gek daar trap ik niet in. Kijk mams aan in de hoop daar steun te vinden. Mooi niet natuurlijk. "Wanneer je niet binnen een minuut bloot voor ons staat volgt er straf! Begrepen!" Klinkt het dreigend. "En als wij je moeten uitkleden een dubbele straf! Ik zou maar opschieten!"

Traag tikken de seconden weg zonder dat er wat gebeurd. Verbaasd kijk ik van de één naar de andere vrouw. Ze lijken te genieten van hun spel. "Okay tijd is om."zegt mams "Wij willen je een keus laten. Je krijgt tien minuten de tijd om te vertrekken en anders meld je jezelf over tien minuten in de gemeenschapsruimte!" Ze verlaat de kamer. Bianca kijkt me aan. "Als ik jou was zal ik niet te veel naar je valse trots luisteren! Uit al je reacties blijkt dat je opgewonden raakt van bedplassen, kleineren en onze kleding. Neem dat vooral in overweging en dan zie ik je over tien minuten!" Ze staat op en laat mij ontredderd achter. Toen mams de kamer verliet had ik al besloten om te vertrekken.

Bianca's woorden gonzen echter door mijn hoofd. Het is absoluut waar wat ze zei. Dat heeft ze dus goed opgemerkt. Thuis droom ik wel eens van situaties waarin ik terechtkom waarin ik door vrouwen gekleineerd wordt. Maar nu het zo dicht bij staat,.... is er één en al verzet. Ik voel dat ik moet plassen. De aangename druk op de blaas waarbij ik de behoefte heb om in een luier te plassen. Thuis knoopte ik me wel eens een handdoek om en fantaseerde dan dat het een luier was..... De tijd verstrijkt het is inmiddels al ruim tien minuten geleden dat Bianca de ruimte verliet. Nerveus sta ik op en loop naar de gemeenschapsruimte. Met trillende vingers klop ik op de deur. Ik hoor het klikken van de hakken van de laarzen van Bianca. Stap voor stap komen ze nader bij. Dan gaat de deur open. Ik kijk in het soevereine lachende gezicht van Bianca.

"Had ik ook gedacht. Maar je bent te laat!" Ze pakt me bij de arm en trekt me de ruimte in. Ze dwingt me om voor haar en haar moeder te knielen. "Kleed hem maar uit mam. Zullen wij hem eens leren hoe het voelt om een ondeugend klein jochie te zijn.!" Mams begint mij uit te kleden terwijl Bianca mijn fouten opsomt. Te beginnen bij het bedplassen in het voorjaar tot het niet op tijd komen in de gemeenschapsruimte. Nou ja een gemeenschapsruimte. Het lijkt wel een kinderkamer. Daar waar de TV aan de muur hing is een stok bevestigd, met daaroverheen een doek gedrapeerd die aan weerszijden van een daaronder staand bed op de grond valt. Mede door de kinderachtige motieven leek er een grote wieg te staan. De leestafel was omgetoverd tot een commode. Ik huiver en trek mijn arm terug wanneer mams mijn hemd wil uittrekken.

Zonder waarschuwing geeft ze me een klap in het gezicht. "Meewerken!" Overdonderd door die tik laat ik haar mij verder uitkleden. Binnen de kortste keren sta ik in mijn blootje voor de beide vrouwen. Bianca pakt me bij mijn oor en trekt me naar de commode/tafel. Ze dwingt me aan de korte kant van de tafel mijn handen zover mogelijk naar voor te doen en de tafelrand te pakken. Hierdoor lig ik met mijn buik op het koude plakkerige plastic. Mams en Bianca maken mijn polsen met boeien vast aan de tafel. Daarna worden mijn enkels aan de tafelpoten geboeid. "Zo nu eerst je straf voordat we je gereedmaken voor bed!"

"Waar heb je straf voor verdiend?" Vraagt mams. Ik som drie dingen op. Gelukkig zijn ze daar tevreden mee. "Drie straffen dus. Eén van ons samen en één van Bianca en één van mij!" Hoor ik mams zeggen. De dames gaan achter mij staan en wrijven met hun handen over mijn billen. Dan volgt er een tik. Gaande weg het wrijven nemen de klappen in hoeveelheid en stevigheid toe. "Hij kan gelukkig wel wat hebben!" Hoor ik Bianca tevreden zeggen. Na de klappen met de blote hand voelt mijn kont warm aan. Als de situatie niet zo vernederend was zou ik er zelfs van kunnen genieten.

"Aauuw!" Onverwachts voel ik de tik van een rietje of iets dergelijks op mijn kont. "Aansteller! Ik zou mijn mond maar houden want gekreun en geschreeuw motiveren mij enorm!" Hoor ik mams lachend zeggen. Er volgen nog een serie tikjes de één harder dan de andere. Bij de laatste tik kan ik een kreet van pijn niet onderdrukken en voel tranen over mijn wangen lopen. "Dat ziet er al een stuk beter uit! Niet meer zulke witte wangetjes op die billen van hem!" Hoor ik Bianca lachend zeggen. Ik hoor het openen van een tasje en daarna het geluid van een aansteker. De geur van sigaretten vult de kamer. De dames gaan aan mijn hoofdeind staan. Ik word bij mijn haar gepakt en gedwongen op te kijken. Ik kijk in twee paar glinsterende ogen.

"Welkom in onze wereld!" Beiden blazen hun rook uit in mijn gezicht. "Zo nu mijn straf voor jou ." Ik word los gemaakt en moet op de commode gaan liggen. "Spartel maar als een baby! Kun je er al vast aan wennen. De komende week zullen we je 24 uur per dag als een klein kind behandelen. Je mag alleen praten als wij je wat vragen of toestemming geven en je doet alles wat wij je opdragen. Bij ongehoorzaamheid volgt er een passende straf. Wat dat kan inhouden weet je intussen!"

"Ahhhh, kijk nou toch! Zie hem daar lief liggen spartelen!" Zegt mams spottend. Bianca schuift een luier onder me ik moet mijn billen en benen zo hoog mogelijk optrekken zodat ze mijn kont kon zalven en poederen. Daarna doet ze me de luier om en voor aller zekerheid een plasticbroek aan. Dan moet ik van de commode komen en kleed mams me verder aan. Ze doet me wollen handschoentjes aan en gebreide slofjes. Dan trekt ze me een nachthemd aan met een teddybeer erop. Verbaasd onderga ik het en kan het niet na laten te vragen hoe ze aan die babyspullen in mijn maat komen. Ik krijg een klap voor mijn geluierde kont. Het klinkt dof maar het doet geen pijn.

"Ssstt, we hadden je niets gevraagd. Maar als je dit zo graag wilt weten.... We hebben eens een stel hier gehad waarvan de man 's nacht een luier droeg. Wanneer hij 's morgens nat was moest hij voor straf in zijn natte luier gaan ontbijten. Het was toen ook rustig net als nu en zoals je wel gemerkt hebt houden wij van SM. Die meneer en mevrouw ook waren het zich alleen niet zo bewust. Wij hebben hen wegwijs gemaakt. Duidelijk gemaakt dat wanneer normaal gesproken je een partner hebt die in bed plast je hem niet vernedert of dat die partner zich laat vernederen. Dus dat er iets meer aan de hand was. Al pratend werd hun dat duidelijk. We hebben toen een paar weken veel gespeeld Het bleek al gauw dat die vrouw heel vindingrijk en creatief was. Ze maakte van stof deze dingen en uit dank voor de medewerking heeft ze ons dit geschonken. Er zijn dus meer grote baby's!"

Bianca lacht en geeft me een tik voor mijn kont. "Vooruit bedtijd. Lekker slapie doen en morgen droog wakker worden!" Ik moet op mijn rug gaan liggen en wordt met boeien vast gemaakt. Vinden ze wel net zo veilig. "Wij waken wel over je hoor!" zegt mams terwijl haar hoofd naar de overkant van de kamer knikt. Ik zie daar een kamera. "Als er iets dringends is roep je maar. Wij horen en zien je wel." Ze geeft me een kus en verlaat de kamer. Bianca komt nog even op de rand van het bed zitten. Met haar hand wrijft ze over de voorkant van mijn plasticbroek. Het voelt aangenaam. Met gesloten ogen onderga ik het. Bianca praat tegen me alsof ik een kind ben.

"Gaat mijn kereltje nu lekker slapie doen. Ochetoch vindt hij het zo lekker? Ik voel haar lippen op de mijne. Ze plaatst er een zoen op. Ik voel me gigantisch opgewonden. Maar net als ik klaar kan komen stopt ze. Gooit een dekbed met berenmotiefjes over me heen, stopt een speen in mijn mond, doet het licht uit en verlaat de kamer. Mij totaal in verwarde toestand achterlatend. Wat een onverwachte wending heeft mijn vakantie genomen. Een droom die uitkomt. Maar toch......En zo lig ik uren te worstelen met me zelf. Een worsteling die nog erger wordt door de druk op mijn blaas. Het bier meldt zich en de druk neemt als maar toe. Ik roep om Bianca. Ik hoor haar voetstappen naderen en de deur gaat open. Het licht wordt aangedaan. Onwennig knipper ik met mijn ogen.

"Wat is er met mijn ventje?" Hoor Bianca vragen. "Ik moet plassen." Antwoord ik kleintjes. Bianca gaat op de rand van mijn bed zitten en aait me over mijn hoofd. "Morgenochtend mag je een plas op de wc doen. Tenminste als je hebt bewezen een grote jongen te zijn."

"Maar ik moet zo nodig???" Reageer ik. "Nou niet zo zeuren. Gewoon een grote jongen zijn en lief gaan slapen anders krijg je nog een pak voor je blote billen toe!" Me welterusten wensend verlaat ze de kamer. Ze laat het licht branden. Kunnen ze me beter in de gaten houden via de camera. Het duurt nog een poosje voordat ik de slaap kan vatten. Maar uiteindelijk lukt het me.

Ik word wakker door de kou door dat het dekbed dat wordt terug geslagen. Slaperig kijk ik in de gezichten van mams en Bianca. Ik voel een hand over mijn plasticbroek glijden. "Heeft hij in de broek geplast?" vraagt Bianca nieuwsgierig. "Reken maar van yes. Het is een echte baby hoor. Dus moeten we hem maar 24 uur per dag in de luiers houden!" Hoor ik mams zeggen. Het is me inderdaad niet gelukt om mijn plas op te houden. De warmte en de dikke prop tussen mijn benen zorgen ervoor dat ik een odol van hier tot Tokio heb.

Mijn boeien worden los gemaakt en ik moet op de commode gaan liggen. Daar word ik uitgekleed. Poedel naakt lig ik voor de dames te kijk. "We zullen hem eerst even scheren!" Mijn stijve wordt genegeerd. Er wordt een bak water gehaald en een bus scheerschuim met twee scheermessen gepakt. Mijn gezicht wordt in geschuimd en behendig hanteert mams het scheermes. Daarna wordt mijn borst in geschuimd en mijn schaamstreek. Bianca heeft ook een scheermes gepakt en hanteert hem net zo soepel als haar moeder. Tenslotte worden mijn benen onthaard.

Ik word meegenomen naar de badkamer waar ik uitgebreid in bad wordt gedaan. Al zittend in bad realiseer ik me dat het beter is om direct maar in bad te plassen. Zal mij helpen overdag droog te blijven. Terwijl het water van kleur verandert word ik bij mijn oor gepakt. "Klein vies stout kereltje, wil jij dat wel eens laten! Vooruit: uit het bad met je." Ik word meegesleurd naar de commode, waarop ik afgedroogd word. Dan gaat Bianca op de rand van het bed zitten en gebied mij over haar knie te gaan liggen. Ik krijg een meedogenloos pak billenkoek. Mijn smeekbeden om te stoppen helpen niet.

Wanneer er dikke tranen over mijn wang lopen stopt Bianca pas en gebiedt mij om op de commode te gaan liggen. Ook nu weer word ik met zorg ingesmeerd en gepoederd. Tot mijn grote ergernis krijg ik een erectie. "Zie onze baby eens genieten!" De vrouwen maken minachtende opmerkingen over mijn erectie en mijn kinderachtige gedrag. Ze kleden me weer als een baby aan en gebieden mij mee te komen naar de keuken. Daar krijg ik brood en te drinken. Na het eten moet ik naar de kamer. Tot mijn schrik zie ik een box staan waarin ik moet gaan zitten. Er liggen allerlei speeltjes in. Bianca maakt me met een soort kindertuigje vast en laat me alleen.

Zo nu en dan komen ze kijken. Geven me wat te drinken, spelen wat met me, controleren of ik nog droog ben. Tussen de middag wordt me weer brood gevoerd en laten ze me twee grote bekers chocolademelk drinken. Na de lunch word ik naar bed gebracht voor mijn middagslaapje. Ik vraag of ik naar de wc mag. Maar Bianca wordt boos. "Je kent je positie toch? Plas maar in je luier zoals alle baby-tjes doen!" Terwijl ze haar hand in mijn kruis legt verplicht ze mij om te plassen. Tevreden lachend verlaat ze de kamer. Gelukkig val ik gauw in slaap. Heb nog wat in te halen van afgelopen nacht.

"Zo die kan slapie doen. Hoogste tijd om wakker te worden." Ik voel een handpalm over mijn wangen wrijven. Als ik mijn ogen open, kijk ik in het gezicht van Bianca.

Ik moet op de commode gaan liggen. Maar voor dat ik ga liggen moet ik eerst zwaaien naar de kamera en tatata zeggen tegen mams die in de woonkamer zit en via de monitor ons zag. Gehoorzaam voldoe ik aan haar bevel. Ik word weer zorgvuldig verschoond. Op een gegeven moment moet ik mijn benen goed op trekken zodat mams mijn rode kont goed kan zien. "Als je lief bent dan is dat over een paar dagen weer maagdelijk blank hoor!" zei ze me met een knipoog. Ze trekt me een pofbroekje en een T-shirtje aan. Neemt me mee naar haar slaapkamer en laat me voor de spiegel kijken. "Hoe vind je het staan?" En zonder mijn antwoord af te wachten vraagt ze of ik het naar mijn zin heb? Ik bevestig het maar geef ook aan dat ik het soms erg moeilijk vind.

Bianca begrijpt dat en meent dat dit hoofdzakelijk met mijn macho kant te maken heeft. Zou wel slijten. Ik moet wel aangeven als ik het echt te ver vind gaan. Gauw maak ik van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik er tegen op zie om in mijn luier te moeten poepen. "Okay, is goed dat het aangeeft. Zullen we rekening mee houden." Bianca pakt me bij de hand en neemt me mee naar de kamer. Versteend blijf ik in de deuropening staan. Op de bank zit de tweeling. "Zie nou wel! Je bent wel een baby!" Ze lachen me uit. Bianca duwt me naar binnen. "Geef Kitty en Myra eens een kusje" Totaal overvallen door hun aanwezigheid blijf ik verbouwereerd staan. Ik zie de monitor aanstaan. De show boven was dus voor de beide meiden bedoeld. Ik schaam me kapot. "Hij luistert nog niet goed mama. Heeft volgens mij straf nodig."

Ik kijk geschrokken naar Bianca. Ze staat me alleen maar minzaam aan te kijken. Het gegiechel van de meiden is het enige geluid. "Ik vind dat je gelijk hebt. Hij heeft nu tijd genoeg gehad om jullie een kusje te geven." "Mogen wij dat doen mama? Hij heeft ons beledigd!" De meiden krijgen toestemming. Bianca gebied mij om naar hun toe te kruipen. Eerst moet ik hun voeten kussen daarna trekken ze mijn broek en plasticbroek om laag. Ze maken de luier los en daar sta dan volledig voor schut.

"Mooi kaal baby piemeltje! Heb jullie dat gedaan?" Door de aandacht die mijn piemel krijgt vindt die het nodig om zich te melden. Hetgeen nog meer spottende opmerking oplevert. "Vindt ons jochie het zo lekker om billenkoek te krijgen? Je boft want je krijgt van mij een dubbel portie. Ook nog van het voorjaar. Tjonge wat hadden wij je toen al graag gestraft. Is het niet Kitty?" Kitty pakt me in mijn nek terwijl ze de vraag van haar zus bevestigt en dwingt me op mijn knieën. Dan gaat ze met haar rug naar mijn hoofd gekeerd op me zitten en begint mijn kont te wrijven. Daarna begint ze te slaan. Het gaat haar makkelijk af en wat een handigheid heeft ze erin. Mijn kont gloeit als kool wanneer ze de eer aan haar zus laat. Myra gaat echter niet op mij zitten maar blijft staan. Haar benen houden mij in positie.

"Mam wil je me de plak even aangeven?" Oei dat wordt weer menens. Ik beweeg maar wordt direct gecorrigeerd door Myra's benen. "Bang?" Vraagt ze spottend.

Onverwachts daalt de eerste klap op mijn kont neer. Een pijnkreet ontsnapt aan mijn lippen. Tot grote hilariteit van mijn kwelgeesten. Er volgt nog een serie klappen. Wat slaat ze gemeen. Met tranen over mijn wangen smeek ik om genade. Myra stopt direct. "Krijgen we nu een kusje?" Snel geef ik de meiden een zoen op de wang. Spottend wordt gezegd dat ik zo'n grote jongen ben die al van die lieve kusjes kan geven. Ik word weer aangekleed en mag op de bank gaan liggen. Kitty gaat aan mijn hoofdeind zitten en neemt mijn hoofd op haar schoot. Myra zit op de tweezitter naast haar oma en Bianca gaat ook bij mij op de bank zitten en legt mijn benen over haar schoot.

De meiden vertellen hun belevenissen bij hun vader. Ik hoor niet veel van het gesprek. Ik geniet van de strelingen over mijn hoofd en benen. Soms laat Bianca haar hand over mijn kruis glijden. Mijn billen gloeien heerlijk. Onverwachts voel ik iets tegen mijn lippen geduwd. Ik kijk op en zie dat Kitty mij een speen van een flesje in de mond drukt. Ik sluit weer mijn ogen en geniet van de aandacht. Het is stil in de kamer. Door mijn oogleden heen zie ik dat de aanwezigen alleen maar oog voor mij hebben. Opvallend is de tedere glimlach rond ieders lippen.

"Wat schattig." Hoor ik mams zeggen. Aan de toon kan ik horen dat ze er van geniet. Als het flesje leeg is moet ik weer in de boks plaats nemen. Ook nu weer word ik met een tuigje vast gemaakt. Op Kitty na gaat ieders zijns weegs. Kitty komt bij de boks staan om met me te spelen. Door mijn zittende houding kon ik uitgebreid genieten van haar mooie lange benen. Ze lacht en zet haar voeten wat verder uit elkaar. Ze draagt een kort rokje waardoor ik vrij uitzicht heb op haar kruis. Ze geeft me een blokje en zegt dat ik het terug moet gooien. Kitty vangt het op en gooit het weer terug.

"Goedzo nog een keer." Nodigt ze me uit. Nu laat ze het blokje vallen draait zich om en bukt voorover om het blokje te pakken. Ze blijft een poosje zo staan en geeft mij daardoor uitgebreid de gelegenheid om van haar billen te genieten. Ze draagt een string die weinig verborgen voor mijn ogen houdt. Als ze zich weer omdraait zie ik dat er een paar knoopjes van haar blouse open staan. Kitty bukt zich om het blokje in de boks te leggen. Hierdoor krijg ik vrij uitzicht op haar welgevormde borsten. Ze kijkt me aan en aait me over mijn hoofd. "Ik denk dat jij het niet zo erg vindt om onze baby te zijn?"

"Als je lief bent zullen we je misschien ook nog wel eens verwennen." Kitty knoopt haar blouse dicht en laat me alleen. Ik word een uur aan mijn lot overgelaten. Verveeld speel ik wat met de blokken. Dan is het etenstijd en word ik naar de keuken gebracht. Ik word met het tuigje vastgemaakt aan de stoel. Ik zit tussen Myra en Mams in. Gelukkig eet ik gewoon met de pot mee. Mag alleen niet zelf eten. Om de beurt voeren Mams en Myra me. Bianca heeft mij een slab omgedaan. Myra is een ondeugend type. Ze knoeit telkens met opzet en binnen de kortste keren zit mijn gezicht onder het eten.

Tijdens de maaltijd vraagt Bianca haar dochters of zij vanavond willen babysitten dan kon ze met mams toch naar die verjaardag toe. Enthousiast geven de meiden volmondig hun jawoord. Bianca moet lachen. "Wel een beetje lief zijn voor hem hoor! Niet te streng! Het is zo'n schatje." Wanneer ik genoeg heb van het toetje zeg ik dat ik vol zit. "Oh ja en wat doen we dan met deze halve bak vla?" Vraagt Myra. Ik haal mijn schouders op. Myra pakt de schaal en leegt hem op mijn hoofd. De tafelgenoten liggen dubbel van het lachen. Ik voel me vies moet bovendien steeds nodiger poepen. Geef dat ook aan.

Bianca geeft de tweeling opdracht om mij zo op de wc te zetten. Bianca heeft daar geen tijd voor. Ze gaat direct weg na het eten. De tweeling ruimt eerst de tafel af en pakken de vaatwasser in. Dan wordt mijn hoofd met een doek afgenomen en word ik uit gekleed. Ze nemen me aan de hand mee naar de wc en gebieden me om de bril omhaag te doen. Ik moet op de koude rand van de wc-pot plaats nemen. "Ga jij nou maar poepie doen schatje!" Klinkt het spottend. De meiden blijven staan kijken.

Met een rode kop doe ik mijn behoefte onder de goedkeurende blikken van de beide meiden. Ik wil mijn kont gaan afvegen maar dat wordt geweigerd. Myra pakt het wc papier en dwingt me om me te bukken. Als een peuter wordt mijn kont schoon gemaakt. Ik ervaar het als zeer vernederend. Ik, een grote volwassen kerel en twee net volwassen vrouwen die mij als een kind behandelen die op het potje heeft gepoept. Mijn kont wordt door Kitty nog eens geïnspecteerd en dan gaan we naar de douche.

Ik moet me zelf douchen en afdrogen. Daarna mocht ik naar de babykamer komen. Ik was de etensresten uit mijn haar en oren. Geniet nog even van het warme water en droog me dan af.. Als ik de babykamer in ga brand er gedempt licht. Er ligt een stuk plastic op de vloer. Van de tweeling geen spoor. Ik ga op het bed zitten en als na een kwartier de deur open gaat kijk ik verbaasd op. De meiden hebben zich omgekleed. Eigenlijk dragen ze nog amper kleding. Alleen lingerie. Mooi en uitdagend. Ook hun haar hebben ze in de gel gezet. Ik krijg spontaan een erectie. Deze wordt door de dames genegeerd. Ze controleren me of ik goed gedoucht heb. Helaas, mijn oren zijn nog nat. Wat eigenlijk wel bij mijn leeftijd past wordt er nog spottend aan toegevoegd.

Maar ja; weer tijd voor straf. Ik mocht zelf uitkiezen wie mijn billen gaat trakteren. Ik haal mijn schouders op. "Mooi als je het verschil nog niet kent of geen voorkeur hebt krijg je van ons beiden je straf. Ik moet weer op de knieën gaan zitten maar nu neemt Myra het voortouw en geeft mijn kont er weer van langs met een plak. Gelukkig stopt ze nu zelf vrij snel. "Zowel genoeg denk ik. Je hebt vanmiddag al een overdosis gehad!" Nu neemt Kitty plaats op mijn rug. Ze streelt mijn billen en zo nu en dan wisselt ze dat af met een stevige serie klappen.

Het aaien windt me op hetgeen duidelijk zichtbaar is. Myra maakt er spottende opmerkingen over. Ze vindt dat ik er zo van geniet terwijl zij er zo'n werk aan hebben. Net als bij hun in het tehuis waar ze werken. Altijd maar geconfronteerd worden met andermans pis. "Weet je wel hoe dat is?" Ik haal mijn schouders op en geef aan daar inderdaad geen ervaring mee te hebben. "Daar zullen we dan wat aan doen! Ga op het plastic liggen!"

Gehoorzaam ga ik liggen. Kitty en Myra gaan in mijn gezichtsveld staan een kleden zich uit. Sensueel en opwindend zijn hun bewegingen. Kitty gaat bij mijn bovenbenen staan en Myra bij mijn hoofd. Even later klatert het goudgele nat op mijn hoofd en piemel. De meiden raken ook opgewonden en bevredigen elkaar met een vibrator terwijl ik de opdracht krijg te blijven liggen. Ik geniet van het schouwspel. Mijn piemel klopt en ik neem hem in mijn hand.

"Afblijven!" Wordt me uit tweemonden toe gehijgd. Na enkele hoogtepunten vlijen de meiden zich in elkaar en blijven een tijdje zo liggen. Mijn erectie neemt af mede door het afkoelen van de urine om me heen. "Kom maar lieverd ga je maar even lekker douchen en kom dan weer hier heen. Wanneer ik na het douchen de kamer betreed is het plastic opgeruimd. De tweeling hebben alleen hun slipjes aangetrokken en zien er geweldig uit. "Kom maar ga maar lekker liggen lieve schat." Kitty klopt op de commode ter bevestiging van haar uitnodiging. Ik ga liggen. Kitty en Myra pakken een luier plasticbroek en nachthemd voor me. Ze komen naast de commode staan en strelen mijn lijf. "Dank je voor je medewerking. Hier hebben we altijd van gedroomd om dit eens te doen. Heel lief van je!"

Kitty komt met haar borsten boven mijn gezicht. Ze nodigt mij uit om op de tepels te zuigen. "Zachtjes baby. Niet bijten!' Ik neem de tepel in mijn mond en zuig er zachtjes aan. Myra gaat tussen mijn benen zitten en doet een condoom om mijn piemel. Terwijl ik zachtjes op de tepel zuig voel ik hoe Myra's tong de kop van mijn piemel begint te likken. Een diepe zucht ontsnapt uit mijn mond. Wanneer haar lippen mijn piemel omvatten begin ik te kreunen. Ik druk mijn hoofd tussen de borsten en kom met een enorme explosie van energie klaar. Kitty neemt mijn hoofd in haar armen terwijl ik Myra mijn bovenbenen en buik masseert..

We liggen zo een paar minuten. Ik geniet van het moment. Ik voel hoe Myra het condoom verwijdert en mijn slappe lid in haar hand neemt. Het duurt niet lang of deze verstijft weer. Na een tijdje begin ik weer te hijgen. Kitty aait me over mijn hoofd. "Ik denk dat het nu baby's bedtijd is Myra." Hoor ik Kitty zeggen. Ze stopt tot groot ongenoegen van mij de massage. Zorgzaam word ik gepoederd en weer verder als een baby aangekleed en weer op het bed vastgemaakt. Ik krijg nog twee tedere zoenen. Het licht blijft branden. Ze doen het hemeltje zo dat ik er minder last van heb.

Ik val algauw in een diepe slaap. Stille dromen van de dingen die nog gaan komen.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
T Tips discreet luiers buiten Polls 13
J Heyy vraagje over poepen broek of luier poepen in broek buiten Broekplassers en Poepers 15
B Heeft iemand tips voor het buiten dragen van luiers? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
slo123 Gezozocht een mammy of pappie of een vriendje of vriendinnetje in omgeving twente overijssel Buiten overijssel kan ook Contact advertenties 2
Kleine_Lottie Wie valt er meer op buiten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
pietje precies Wat zijn jullie hobby's buiten het abdl???:p AB/DL Fotos 85
dikdekok buitenshuis luier dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
L Wat doen buiten Algemeen 13
A Buiten luiers dragen, tips? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 28
JongensDroom Buiten luieren, omgeving Rotterdam. Pub 8
J Dingen die buiten je comfortzone / gewoonlijke voorkeuren liggen maar waar je stiekem toch wat benieuwd naar bent. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 46
B Buiten onopvallend in je broek plassen Broekplassers en Poepers 17
Colinkra Vandaag een dagje naar buiten 16+ Board 12
K Lekker buiten zitten. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 6
loodje Dragen jullie wel eens luiers buiten huis en in de stad Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 152
D In je blote luier naar buiten? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 67
mitch Voor de eerste keer naar buiten met luier aan! Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 4
Ex-baby Voor het eerst buiten gedragen! Pub 1
Winnie de Poep AB-DL wasgoed buiten aan de lijn moeten hangen Pub 14
Koning^Speentjes lekker buiten gelegen in de zon AB/DL Fotos 9
adidaslover Buiten lopen in luier Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 23
kageboshi eerste keer buiten dragen Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 7
DL_Michel Ontmoeting buiten de apotheek O 3
Wil_93 luiers, alleen thuis of ook buiten? Polls (T) 54
pampervuller Wat zijn jullie hobby,s buiten het luier gebeuren? Polls 131
Alice267 Chatten buiten de webbrowser met IRC! Chatroom 10
Dips N' Bricks American Vandal Seizoen 2 Netflix Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
Bovenaan