Woensel19DL
Gewaardeerd Lid
Steve draagt luiers!
ik heb gehoord dat ergens verderop de camping een plasticbroekje hangt. Misschien komt het later in het verhaal nog wel naar boven.Als Steve op z'n veertiende overdag nog luiers draagt - en daar lijkt het wel op! - hoop ik voor hem dat 'ie ook een plasticbroekje aan heeft. Wel zo veilig en minder kans op doorlekken ....
Het voordeel is wel dat je die meestal toch niet meer zietRog en Dutchsniper010 hebben volkomen gelijk. Op elke camping leerde je wel andere jongens kennen die ook nog in bed plasten. Het is op een camping ook niet altijd makkelijk te verbergen. Niet dat mijn ouders daar moeite voor deden. En mijn bedplassen was vaak genoeg iets waar mijn moeder met andere ouders over praatte. Daar zat ik het liefst niet bij en smeerde 'm!
Was voor mij precies het zelfde. Mama sprak ook andere moeders aan als ze het vermoede had dat ze een bedplasser hadden.Rog en Dutchsniper010 hebben volkomen gelijk. Op elke camping leerde je wel andere jongens kennen die ook nog in bed plasten. Het is op een camping ook niet altijd makkelijk te verbergen. Niet dat mijn ouders daar moeite voor deden. En mijn bedplassen was vaak genoeg iets waar mijn moeder met andere ouders over praatte. Daar zat ik het liefst niet bij en smeerde 'm!
Haha inderdaad allemaal voorgekomen. Ik kan me een keer herinneren dat een jongen van 13 of zo die geen luiers droeg in zijn bed geplast had en toen werd zijn slaapzak (met een heel grote natte vlek) boven op het dak van hun auto te drogen gelegd. Wat iedereen kon zien, uiteraard.Op verschillende manieren: ben je bij een vriendje aan het spelen mag hij na acht uur geen drinken meer. Slaapzakken die te luchten hangen. Geluiden uit een tentje een paar plaatsen verderop. Andere kinderen die het zeggen. Ouders het erover hebben. Ze terug zien komen van de winkels met een pak luiers.
ja datging vaak vanzelf, soms zag ik het zelf maar vaak kwam mijn moeder er mee.Vraagje aan Rog, Dutchsniper010, VanBartjes en alle bedplassers op de camping. Hoe kwamen juliie er achter wie de andere bedplassers waren? Wat zag je dat je het van hun wist? Werd jij als eerste "betrapt" of vond jij de anderen?
Bij mij was het meestal dat mijn plasticbroekje te drogen werd gehangen en dan kwam er wel een jongen verlegen aan mij vragen of dat mijn broekje was en of ik misschien ook. nog... ? Of je zag / hoorde iemand in de wasruimte (vaak heel vroeg) en als bedplasser wist je wel wat dat voor geluid was ;-)