Verhaal Klaar de Baby

Hoe goed is dit verhaal?

  • 1

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3

    Stemmen: 0 0,0%
  • 4

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5

    Stemmen: 2 18,2%
  • 6

    Stemmen: 2 18,2%
  • 7

    Stemmen: 2 18,2%
  • 8

    Stemmen: 3 27,3%
  • 9

    Stemmen: 1 9,1%
  • 10

    Stemmen: 1 9,1%

  • Totaal stemmers
    11

DL_Michel

Administrator
Forumleiding
geschreven door: Robje


Ik zal me even voorstellen:

Mijn naam is Rob en ik ben 15 jaar. Ik ben al bijna 10 jaar een fanatiek luierliefhebber, het begon toen ik bij mijn oma ging logeren en deze me een luier omdeed naar bed, ze zei; je wilt toch niet dat dit mooie bedje straks nat is he? Dus deed ze me een dikke wegwerpluier om.

Ik ging in die tijd vaak bij mijn oma logeren omdat ik niet echt graag thuis was (en omdat k thuis geen luiers mocht dragen) en iedere nacht deed mijn oma me een luier om en die liet ze me dan dragen totdat zij vond dat ik verschoond mocht worden.

Toen ik 13 werd ging ik nog regelmatig bij mijn oma logeren en had ik soms ook thuis "ongelukjes" omdat ik gewend raakte aan het dragen van een pamper. Maar na mijn 13e verjaardag toen ik naar mijn oma ging deed ze me geen pamper om, toen ik erna vroeg zei ze: je bent nu oud genoeg om je bed droog te houden.

Omdat mijn enige uitlaatklep nu geblokkeerd was werd ik enorm gestresst door al mijn schoolwerk en ik werd ontiegelijk vervelend tot op een dag mijn moeder vroeg waarom ik zo vervelend deed. Ik zei dat het de hormonen waren en toen vertelde zij dat ze met mijn oma had gesproken en dat die haar had gezegd dat ik om een luier had gevraagd. En wat dat te betekenen had?

Ik heb toen alles opgebiecht, dat ik graag luiers droeg en dat ik er enorm opgewonden van werd, ze vond dit toendertijd zeer vreemd maar ging er niet verder op in.

Een week voordat ik 14 werd zei mijn moeder dat ze nog eens had nagedacht en dat ze wel eens een proefpakketje luiers kon halen als ik dat wou, daar zei ik uiterraard geen nee tegen! Samen zijn we toen naar de apotheek gegaan en hebben daar in een achteraf kamertje met die mevrouw besproken wat het probleem was, de mevrouw was een vriendin van mijn moeder en deze stelde voor dat we gewoon een aantal luiers mee naar huis namen om uit te proberen. We hebben toen een stuk of 10 verschillende luiers uitgezocht en toen zijn we naar huis gegaan.

Omdat we niet ver van de apotheek vandaan woonden waren we gaan lopen en ik schaamde me dan ook wel een beetje als ik dacht aan dat ik bekenden tegen kon komen die dan de luiers in de plastic zak konden zien zitten. En alsof ik over de duivel sprak kwam een van mijn klasgenootjes, genaamd Elke langsgelopen. Ze vroeg me wat ik was gaan doen en precies zoals ik in gedachten had wierp ze een blik in de plastic zak en zag de luiers liggen.

"Waarvoor zijn die pampers" vroeg ze hardop... ik wou een smoes vertellen toen minn moeder riep: kom mijn kleine baby, je luiers wachten.. en blozend liep ik achter mijn moeder aan. Die middag heb ik een dikke tena gepast en een groot model pampers en deze pamper moest ik in gaan slapen van mijn moeder.

Toen ik sochtends wakker werd kwam mijn mama controleren of ik nat was, ze stak zomaar haar hand mijn luier in en wroette wat rond,.. hier werd ik uiteraard zeer geil van maar mijn moeder trok zich niets van mijn stijve aan en voelde gewoon nog even. Toen moest ik uit bed komen en zei mijn mama dat ik diezelfde avond maar een dikkere luier moest dragen omdat de pamper niet zoveel vocht kon opnemen. Die ochtend heb ik in die natte pamper rondgelopen en toen ik naar school moest zei mijn moeder "als je vriendinnetje eens wil langskomen mag dat wel hoor " toen werd ik naar school gestuurd.

Op school kwam ik Elke tegen in de pauze, deze trok me mee naar een hoekje van het speelplein en vroeg me wat dat te beteken had. Eenmaal op school aangekomen kwam ik , alsof ze me ruiken kan, direct Elke tegen. Ik bloosde dat was niet normaar meer en ze fluisterde "mag ik je eens komen verschonen mijn kleine baby??" ik knikte ja en maakte me snel uit de voeten. Die middag op school verliep zeer rustig op een paar gefluisterde woordjes uit de hoek waar elke zat na..

Toen ik die middag thuiskwam zat mijn mama me al op te wachten, ze had een groot pak luiers op schoot en ze had een aantal flesjes en speentjes op tafel gelegd. Ze zag me staren en zei "als je dan toch als baby gekleed gaat dan ook maar direct goed" Ze duwde me op de salontafel en trok mijn broek naar beneden.

"ze hadden geen blauwe luiers meer dus heb ik maar roze luiers gepakt, jij bent toch niet echt een man he??",

"kom op baby zeg dan dat je een vies klein meisje bent" ze pakte 3 grote roze pampers uit het pak en legde ze onder mijn kontje.. net op dat moment ging de deurbel. Mijn moeder plakte de plakstrips dicht en stuurde me naar de deur om open te doen, en ja hoor daar stond elke voor de deur.

"zooo ik zie dat je al verschoont bent" ze liep naar mijn moeder toe en vroeg of ze me een uurtje of twee mocht \'lenen\' dan maak ik hem wel nat zei ze.. Daar zei mijn moeder geen nee tegen en ze riep me weer de kamer in.

"ga maar even naar je kamer dan kom ik je zo aankleden en kan je daarna met Elke mee" zo liep ik dus in een dikke luier naar mijn kamer waar ik tot mijn grote schrik zag dat mijn moeder alles had weggehaald, mijn bed, mijn stoel, mij kast, er stond alleen nog een grote box in het midden en er hingen allemaal ringen aan de nu roze geverfde wand.

Toen kwam mijn moeder binnen met een grote doos, "ik heb maar wat genaaid vanmiddag toen je op school was, ik vind dat we ons kleine meisje wel wat kledingkeuze moeten geven" Ze opende de doos en waar ik al bang voor was werd waarheid, er zaten allemaal witte roze en paarse rompertjes, jurkjes, truitjes en broekjes in.

Mijn moeder pakte een roze jurkje met witte kanten en ze zei, zal dit je niet schattig staan?

Ik kreeg direct een kleurtje en t werd nog erger toen ook nog eens Elke de kamer in stormde. Jaaaa daar wil ik hem wel in meenemen. Mag dat van u mevrouw? Please?

Ja hoor zei m\'n moeder. Ik werd meegenomen naar het midden van de kamer en toen kwam Elke achter me staan. Weet u wat zei ze, ik doe het hem wel aan dan heeft u er geen probleem meer mee OK? Dit werd goedgekeurd door mijn moeder en zo werd ik alleen met Elke, heel veel luiers en babykleding in een kamer alleen gelaten. Zoooo zei Elke, dan gaan we jou nu eens aankleden. Maar nee niet zoals je moeder wil, nee zoals IK het wil, riep ze bijna lachend uit. Ze duwde me op de grond en pakte het pak luiers uit de hoek, toen pakte ze haar tas (die ik al zeer groot vond) en begon uit te pakken. Maar allereerst deed ze me een blinddoek voor. Dit is niet voor kleine jongetjes zei ze.

Ze maakte m\'n luier open en begon me te kietelen. Opeens voelde ik twee steken bij m\'n tepels. Zo zei ze, die klemmetjes houden het bloed wel even weg, want kleine baby\'tjes horen pijn te hebben, nietwaar? Ze duwde me naar voren waardoor m\'n kont hoog in de lucht schoot, zo en dit gaatje laten we oook niet onbenut. Ik voelde iets tegen m\'n anus en toen opeens hapte ik naar adem door het gevaarte wat in m\'n kont werd geduwd. Het was koud en ehm... onplezierig.

Ik vroeg wat ze er in had gestopt en daarop zei ze dat groente overal goed voor was. Ik dacht aan een komkommer maar dat kwam ik dus nooit meer te weten. "zo en nu de rest van ons baby\'tje aankleden, als eerste;" Ze haalde een pakketje uit haar tas, zo je weet al wat baby\'s dragen, nu moet je het ook met het formaat van een baby doen" ze liet het pakketje zien en ik zag dat het een hoop roze babyluiers waren.

Ze begon mijn dikke Tena te bekleden met babyluiers, met de plastic kant naar binnen. Toen ze een stuk of 10 luiers erin had verwerkt riep ze me bij haar en dwong ze me de luier eigenhandig aan te doen, alleen de schaamte doordat ik eigenhandig een luier tegenover een meisje aandeed was genoeg, om mijn overvolle blaas te laten legen, en de hele luier en de hele vloer werd zeik en zeik nat.

"Tja als jij dat lekker vindt was haar enige reactie," en ze deed de natte luier om bij mij, tenslotte duwde ze een slangetje achterlangs in m\'n luier en tapete ze mijn luier rondom vast. "Ik hoop dat je de groente lekker vindt, ze hoeft hem als je lief bent niet op te eten" zei ze met een grote glimlach. Ook was mijn opwinding niet in de hand te houden en kreeg ik ook een steigerende erectie in mijn zeiknatte luier, "zo dus jij vindt dit wel lekker hè!" Riep ze naar me. "Dan zullen we daar eens wat aan doen!". Ik dacht dat ze me eindelijk wou verlossen door me te laten klaarkomen maar daar had ik me dus in vergist, ze pakte een soort van zweepje uit haar tas en een ander lepelvormig voorwerp en ze kromde haar vinger dat ik bij haar moest komen, ze duwde me op de grond en trok mijn kop tussen haar benen en zette me vast.

"Zo nu gaan we ons baby\'tje eens straffen en leren geen stijve te krijgen in nabijheid van een meisje". Ze begon met het zweepje op mijn kont te slaan en ze leefde zich helemaal uit voor een kwartier, daarna pakte ze de plak en begon ze mijn kont overnieuw te bewerken. Ze leefde zich helemaal uit en mijn billen werden dan ook steeds roder, ik begon langzaam te grienen en dat grienen ging over in huilen.

"Zo en ons baby\'tje huilt ook nog? Dan moeten we hem eens leren een kerel te zijn. Ohnee een groot meisje, want hij is toch nie eg een jongen hè?" Ze keek me vragend aan. En ik antwoordde met nee Elke, wilt u me alstublieft leren een groot meisje te zijn?

"Ja hoor baby, zeker wil ik dat, als jij dan al mijn bevelen opvolgt, OK?" OK, zei ik, wat moet ik doen om u te plezieren? Ze duwde me op de grond en ging boven me hangen, nu zag ik pas dat ze geen slipje onder haar rokje aanhad.

"BEF ME!" Riep ze, laat me komen. Ze duwde haar kutje in mijn gezicht en ik begon een beetje verwilderd te likken, "nee jong kluns! Je doet het verkeerd, je bent echt nog een grote baby! Je weet niet eens hoe je moet beffen.!" Ze ging van mijn gezicht af en pakte de natte dikke luier, "doe je kont omhoog. Ik wil je pik kunnen likken!" Riep ze. Ik deed mijn uiterste best en mijn pik ging hoog de lucht in, toen zag ik hoe ze de natte, geel gekleurde, luier onder me legde en ik voelde hoe ze met een vinger richting mijn anus ging, richting het gevaarte in mijn kont.

Ik zal deze er eens uithalen zei ze, ze trok hem er met heel veel kracht uit en ik zag dat het een groot stuk komkommer was, "zo nu zullen we dit ook eens leegspoelen" ze duwde de komkommer in mijn mond en hield haar hand ervoor, "EN WAAG HET NIET HEM OP TE ETEN!" Riep ze nog. Ze liep de kamer uit, mij nadenkend achterlatend met m\'n pik in de lucht en m\'n kont boven een natte luier, met een dikke komkommer in mijn mond.

Ze kwam na een paar minuten weer binnen met mijn moeder achter zich aan, "ziet u nou wel dat het een mietje is mevrouw, hij luistert zelfs naar mij", "zullen we hem als meisje behandelen?" Mag dat. Vroeg ze bijna smekend. Mijn moeder knikte met ja en toverde een roze lingeriesetje uit een tasje wat ze bij zich had, ook had ze een roze plastic broekje en allerlei babyattributen bij zich, "ik was al langer van plan hem als een baby te gaan behandelen," tegen mij zei ze "wat denk je dat ik dacht toen ik spermavlekken in mijn ondergoed terugvond of dat ik je snel met mijn maandverband zag wegrennen, of die keer dat je slijmend naar dat pak Pampers had staan kijken in de supermarkt?"

Ik werd helemaal rood en gaf me over, "ik geef het toe, ik hou ervan een klein baby meisje te zijn, willen jullie me zo behandelen?". En toen zag ik mijn moeder en Elke instemmend knikken "ja en niet alleen ben je ons babymeisje, je bent ook ons slaafje, je doet alles wat we zeggen, BEGREPEN!" Ik knikte ja en sloot mijn ogen. Ik voelde een van de twee dames dichterbij komen en iets in mijn kont duwen, 1, 2, 3 keer voelde ik een soort van pilletje in mijn kont verdwijnen. Toen deed een van de twee mijn mond open en pakte de komkommer eruit. Deze was helemaal glad en schoon en werd zo met een duw mijn kont in gedreven. Toen zei Elke, zo en nu liggen! Baby! Ik werd op de natte luier gedrukt en deze werd met de hersluitbare plakstrips gesloten.

Daarna pakte mijn moeder een extra grote luier uit haar tas en deed deze om bij mij, nu had ik een luierpakket van ongeveer 7 lagen dik om, hierover ging de roze string, en daarover het roze plastic broekje, ik voelde me vies nu ik die dikke luier aanhad en ik de plas zo goed voelde, het was koud en klam in het broekje.

Toen haalde mijn moeder ergens een fotocamera vandaan en begon allerlei foto\'s van me te nemen, "zo nu kunnen we iedereen laten zien, hoe lief ons kleine meisje is". Mijn moeder verliet daarna de kamer met de boodschap "zo Elke nu mag jij met hem spelen gaan", Elke kwam op me af en liet me een roze bh zien die ze bij had, hij was van suède stof en bekleed met allerlei stalen puntjes van binnen, ze zei "nu doen we dit meisje een bh\'tje om want het is nog erger een groot meisje in een luier te zijn dan een klein meisje. En we gaan je niet ontzien, we gaan je enorm vernederen.
 

janend

Toplid
DL-Michael waarom ben je niet verder gaan schrijven ???
Het laat genoeg ruimte over voor een spetterend vervolg.
Jammer als je dat laat liggen.
Misschien kan je vragen of Werni of Friendly zich erop wil storten ??.
 

Abbjornnl

Wees jezelf ongeacht wat andere ervan zeggen
janend zei:
DL-Michael waarom ben je niet verder gaan schrijven ???
Het laat genoeg ruimte over voor een spetterend vervolg.
Jammer als je dat laat liggen.
Misschien kan je vragen of Werni of Friendly zich erop wil storten ??.
omdat het geen verhaal is wat michel heeft geschreven.
 
Thread starter Similar threads Forum Replies Date
B 1 maand logeren bij tante en teun L 3
C 101-jarige Amerikaanse wordt steeds aangezien voor baby Pub 0
J Schattige baby boy 29 jaar oud zoekt een mommy of dame om iets leuks te gaan doen samen Contact advertenties 0
Runa Welk van de twee is beter, baby zijn of peuter zijn? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 26
Tkb Onvolwassen baby boy zoek mamma/papa caregiver Contact advertenties 1
Babyfairy Baby fairy hier! Voorstellen 23
BabyWinx BabyWinx op zoek naar contact Contact advertenties 6
B Iemand ervaring met online aankopen op Adult-baby-shop.eu ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 1
B Baby op zoek naar zijn Mama regio Lokeren, België Contact advertenties 3
Babyboy2024 Baby op zoek naar zijn Mama Contact advertenties 5
Berth baby luiers - volwassen luiers. Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 8
durkje Beste winkel online voor adult baby rompers? Kleding 6
Pamperslove baby zijn Contact advertenties 15
L Baby jongen zoekt mama of papa Voorstellen 12
P Baby- en tienerluiers fotodump AB/DL Fotos 4
M Hey baby bttm hier Voorstellen 6
daddy1985 Voorstellen, Daddy Ben Voorstellen 16
P Gaat maat 7 baby luiers passen ? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 16
P Welke baby luiers Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
P Gebruikte baby luier moderator talk 28
Tkb natte onderbroek bij denken aan ABDL/luiers/baby dingen 16+ Board 0
P Een echte film... The Baby uit 1973 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 5
Tkb Baby boy zoekt mommy/daddy caregiver Contact advertenties 4
tirinty89 Verhaal over een adult baby Ethan V 3
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Voorstellen 1
AB Little Bartje Leuke baby zoekt vaste Daddy/ Mammie Contact advertenties 1
Cyril Archambault Baby Harry’s ABDL Adventure (English AI-story) B 0
B Baby zoekt mommy of daddy. Contact advertenties 4
Haags_eigenwijsje Adult baby of little girl Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 2
Bab Diap Pampers baby-dry(TM) pants maat 8 Luiers 14
Y Geen baby meer G 0
Kai_ABDL Een paar dagen 24/7 Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 19
TransBabyPrinsesje Baby meisje zoekt naar een liefdevolle papa of mama Contact advertenties 12
Kai_ABDL Gezocht: Daddy in deze ABDL-wereld! Contact advertenties 5
B Baby zoekt Mommy Contact advertenties 11
giampixb Op zoek naar een AB/DL vriend voor een intieme relatie Contact advertenties 2
Artemis Wil jij mijn baby worden? (Een liefdesbrief) 16+ Verhalen 9
Bam-Bi Wat is jou favoriete baby hapje ? Pub 18
baby ellentv baby ellen stelt zich voor: Voorstellen 28
Pup Wat is jouw favoriete onesie/romper? Volwassen Baby's / Luierliefhebbers 57
A Papa zoekt een adult baby voor een vast contact Contact advertenties 9
Sissy Amy (Vast) contact gezocht (m/v) voor baby (m32) - Groningen Contact advertenties 5
little baby boy Baby zoek dringent mammie oost-vlaander belgoe Contact advertenties 4
B baby omdat ik mijn neef gepest had met zijn luier B 1
babyremy Baby Remy hier Voorstellen 19
M Papa zoekt baby meisjes of jongens achterhoek Contact advertenties 4
TransBabyPrinsesje Baby meisje opzoek naar een vaste papa of mama Contact advertenties 2
Senna ab Is de jongste de baby van het gezin? Polls 37
MaxxToddlerLife Jongetje 21 zoekt Mama Contact advertenties 0
dannyboyke Sissy baby van 35 zoekt een strenge Mommy of Daddy Contact advertenties 19
Similar threads


















































Bovenaan